Catering

7 omdömen om Catering

Sedan starten hos Reco 2018
Karin L
Skrev om Catering en del av Flygande Köket

Vi anlitade Flygande köket till en privat 50-årsfest med buffé och porslin till 68 gäster. Allt fungerade bra och maten var god. Marika levererade det vi kommit överens om och var tillmötesgående och flexibel. Det enda som jag kan anmärka på är att det hade känts bättre med mer formalia såsom skriftlig bekräftelse i förväg - inte bara mailande/tfn-samtal. En offert i förväg med samtliga priser (tex utkörning som jag inte kände till). Det märktes att företaget var hårt belastade med uppdrag under perioden och när man...

Svar från Catering

tack för fedback mvh marika på flygande köket

Åsa M
Skrev om Catering en del av Flygande Köket

Vi valde Viltbuffe’n som var mycket bra. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande Hade varit på en fest (där de valt den Karibiska buffén som för övrigt också var riktigt bra) som hade anlitat Flygande Köket så vi visste redan att de var bra. Förutom bra mat, bra service, trevligt bemötande och flexibla vid specifika önskemål. Skulle absolut kontakta dem igen vid nästa festlighet!

Svar från Catering

Tack så mycket för den fina varma recensionen och att ni uppskattade maten Med vänlig hälsning marika på flygande köket

Margareta L
Skrev om Catering en del av Flygande Köket

catering, vegansk. alla rätter goda och rikligt tilltagna. Lätt att komma överens om logistiken

tack Margareta för recension mvh Marikas på flygande köket

Maria T
Skrev om Catering en del av Flygande Köket

Vårt företag hade karibisk fest och vi anlitade Flygande kökets karibiska buffé. Marika var trevlig och tillmötesgående och maten var uppskattad bland våra kollegor. Flygande köket levde upp till våra förväntningar. Flera hade specialkost och vid leveransen av maten fick vi tydlig genomgång av de olika rätterna och det var tydlig märkning för de som inte tålde allt.

Svar från Catering

tack för den fina recensionen Med vänlig hälsning marika på flygande köket

hans b
Skrev om Catering en del av Flygande Köket

Efter att ha letat på Internet hittade jag Flygande Köket. Jag föll för deras menyer och valde efter mycket funderande "Grillbuffe" för 20 personer till min 75-årsdag. Då en fjärdedel av mina gäster var barn från 3 månader och uppåt blev jag föreslagen att komplettera med köttbullar. Dessa, uppträdda på pinnar, blev en succe´. Jag blev mycket väl bemött vid beställningen och maten levererades på avtalad tid. Gästerna uttryckte spontant sitt gillande av maten. Den var riklig och väl kryddad och det mesta gick åt.

Svar från Catering

tack så mycket Hans Med vänlig hälsning marika på flygande köket

Ann-Kristin l
Skrev om Catering en del av Flygande Köket

Den italienska buffen var fantastiskt god och våra gäster var väldigt nöjda! Ett tips till framtiden, märk upp rätterna lite tydligare vid leverans och skaffa gps eller en karta till chauffören. Hon tappade bort sig och blev sen med leveransen.

kaj e
Skrev om Catering en del av Flygande Köket

Mycket god och väldigt vacker mat. Trevligt bemötande!

Svar från Catering

tack kaj ha en fortsatt trevlig dag Med vänlig hälsning marika på flygande köket