Flygande Köket

Flygande Köket

Call 070-566 81 14 www.cateringstockholm.com
4.4

About company

Välkommen till Flygande Köket! Sedan 2002 har vi levererat smarta cateringlösningar till allt från diverse olika företag till student, bröllop, middagar, dop, julbord och andra typer av fester och event. Vi lagar allt från grunden i vårt moderna cateringkök och vi har dessutom ett växthus precis intill köket där vi odlar våra...

25 omdömen om Flygande Köket

Jonathan D
Wrote about Flygande Köket

Vår släkt fick uppleva den Asiatiska buffén som var helt suverän! Maten var punkligt klar, bärhjälp fanns till hands då jag själv hämtade och allt käk var jättegott.

Svar från Flygande Köket

Tack för det fina omdömet och önskar dej och familj god jul

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Malena T
Wrote about Flygande Köket

Väldigt god mat och bra service.

Svar från Flygande Köket

Tack för den fina ressentionen.

Anna I
Wrote about Flygande Köket

Vi beställde två olika bufféer som vi kombinerade till ett buffébord med många rätter att välja. Det var grillbuffén och den libanesiska buffén, som passade bra ihop. Maten var smakrik, mer än vanligt för catering som annars kan vara lite försiktigt kryddad, och mycket uppskattad. Rekommenderas!

Svar från Flygande Köket

Tack Anna. För det fina omdömet.

Marion S
Wrote about Flygande Köket

Vi köpte karibiska bufféen till 50-års festen. Otrolig god mat, bra blandning av olika sorts maträtter, mat så det räckte till alla. Fullträff!

Super tack för det fina omdömet. God jul till dej och familjen. Mvh. Marika

Malin S
Wrote about Flygande Köket

Väldigt nöjda med catering + leverans

Svar från Flygande Köket

Tack för receptionen och att ni har beställt buffer flera gånger av oss.

Åsa B
Wrote about Flygande Köket

Vi beställde vegetarisk buffé till ett bröllop för 80 personer. Varav en del specialkost. Maten levererades i tid, personalen var kalasbra och hjälpsam . Buffén var både varma och kalla rätter, fantasirika och mycket goda. Det enda litet skakiga var kommunikationen innan - inför ett bröllop vill man inte att något ska gå fel och det var inte alltid lätt att få svar och bekräftelse på alla detaljer. Men det var ju också semestertider! Och väl vid leverans fungerade allt som tänkt.

Nanna N
Wrote about Flygande Köket

Beställt catering vid två tillfällen; grill och asiatisk. Trevligt bemötande. Snabb och bra service och framför allt fantastisk mat! Den asiatiska buffén gjorde succé!

Fredrik L
Wrote about Flygande Köket

Anlitade Flygande köket för catering till vårat bröllop/dop. Vi upplevde att Marika var lättsam att ha att göra med och var tillmötesgående. Vi beställde världsbuffen och tårta efteråt. Det var allt mycket uppskattat. MEN, det var tyvärr ganska många saker som gjorde att vi inte kan rekommendera flygande köket. Vi hade pratat på telefon flera gånger innan om hur vi ville ha det. Vi ville att dom skulle servera Champagne när vi kom till festlokalen, men det hade fallit mellan stolarna tydligen för personalen (vi hade...

Svar från Flygande Köket

Vilket långt brev. Känns verkligen inte rättvist och mycket av ni skrivit är rent påhitt. Ni fiskade efter rabatt hela kvällen och tyckte att jag skulle servera er utan betalning i 6 timmar. Vi började servera champanje till gästerna men brudens mamma och pappa sa att det skulle de göra tillsammans. Ni var försenade till middagen och det var barn som sprang vilt omkring i festlokalen. Vi stod och väntade med färdig och varm mat i över en halvtimme innan ni började sätta er. Vi skulle servera er det första glaset vin innan...

Johanna L
Wrote about Flygande Köket

Vi anlitade Flygande Köket för catering av buffé för en mindre tillställning om 20 gäster. Bemötandet var super! Trevligt och vänligt, service minded och när jag önskade tillägg till buffén fixade Flygande Köket detta galant. Maten var mycket god och uppskattades av alla. Mycket prisvärt också. De levererade maten i tid och varmt så att vi kunde servera direkt. Vi är väldigt nöjda med Flygande Köket och de får med glädje våra rekommendationer!

Carl L
Wrote about Flygande Köket

Vi hade en supertrevlig kväll i hemmet med snittar och en privat vinprovning som Flygande köket anordnade. Superlätt kommunikation, dom tillagade jättegoda snittar och en i sällskapet hade specialkost som dom anpassade speciellt för. Vinerna var fantastiska. Kan varmt rekommendera, dom bjöd på en upplevelse värd att minnas.

Svar från Flygande Köket

Tack för er fina rekommendation mvh marika och ronald på flygande köket

Fredrik N
Wrote about Flygande Köket

Goda smörgåstårtor till vår begravning ute på Ljusterö! Mycket flexibel, gjorde två varianter för 50 pers och sen både en liten vego och en liten glutenfri. Tack Marika!

Svar från Flygande Köket

Tack så mycket Fredrik mvh marika på flygande köket

Gun S
Wrote about Flygande Köket

Karibisk buffé för 15 personer. Mycket bra bemötande hela vägen från förfrågan till utkörning. Fint att vi kunde lägga till en vegetarisk rätt! Jag var orolig för hur maten skulle smaka, valde firman utan att ha en aning om vad det var utöver bilden på hemsidan, men blev positivt överraskad, och övriga på middagen var också positiva. God mat!

Svar från Flygande Köket

Hej Gun Stort tack för det fina omdömet. Alltid trevligt att överraska nya kunder med god mat. Mvh. Marika

Malin E
Wrote about Flygande Köket

Vi köpte viltbuffen, bemötande var jättebra och maten fantastisk! Vi kommer absolut att använda oss av er igen och har redan rekommenderat er till vänner och bekanta.

Tack för den fina ressentionen. Och att ni rekommenderar oss. Mvh. Marika

Johanna S
Wrote about Flygande Köket

Mat! Helt ok!! Bra bemötande. Dåligt bröd men annars ok. Lite spretig meny!

Svar från Flygande Köket

tack för feedback mvh marika på flygande köket

Theresia D
Wrote about Flygande Köket

Beställde specialanpassad cateringbuffé till temafest på jobbet och all mat var fantastiskt god och även mycket prisvärd.

Louise A
Wrote about Flygande Köket

Köpte catering till en bröllopsfest. De var mycket tillmötesgående för våra önskemål och kunde göra hela menyn glutenfri då vi är intoleranta. Maten smakade fantastiskt och alla gäster var mycket nöjda. Det gick att komponera ihop de färdiga bufféerna med andra rätter för att komplettera. Maten var mycket prisvärd!

Tack sa mycket mvh marika på flygande köket

David H
Wrote about Flygande Köket

Bra urval rätter i vegetarisk cateringbuffé!

Tack sa mycket mvh marika på flygande köket

Yvonne S
Wrote about Flygande Köket

Anlitade Flygande Köket för catering till en släktträff. Vi blev glatt överraskade med den jättegoda karibiska buffén. Vi kan varmt rekommendera denna firma!

Karin L

Vi anlitade Flygande köket till en privat 50-årsfest med buffé och porslin till 68 gäster. Allt fungerade bra och maten var god. Marika levererade det vi kommit överens om och var tillmötesgående och flexibel. Det enda som jag kan anmärka på är att det hade känts bättre med mer formalia såsom skriftlig bekräftelse i förväg - inte bara mailande/tfn-samtal. En offert i förväg med samtliga priser (tex utkörning som jag inte kände till). Det märktes att företaget var hårt belastade med uppdrag under perioden och när man...

Svar från Catering

tack för fedback mvh marika på flygande köket

Åsa M

Vi valde Viltbuffe’n som var mycket bra. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande Hade varit på en fest (där de valt den Karibiska buffén som för övrigt också var riktigt bra) som hade anlitat Flygande Köket så vi visste redan att de var bra. Förutom bra mat, bra service, trevligt bemötande och flexibla vid specifika önskemål. Skulle absolut kontakta dem igen vid nästa festlighet!

Svar från Catering

Tack så mycket för den fina varma recensionen och att ni uppskattade maten Med vänlig hälsning marika på flygande köket

Margareta L

catering, vegansk. alla rätter goda och rikligt tilltagna. Lätt att komma överens om logistiken

tack Margareta för recension mvh Marikas på flygande köket

Maria T

Vårt företag hade karibisk fest och vi anlitade Flygande kökets karibiska buffé. Marika var trevlig och tillmötesgående och maten var uppskattad bland våra kollegor. Flygande köket levde upp till våra förväntningar. Flera hade specialkost och vid leveransen av maten fick vi tydlig genomgång av de olika rätterna och det var tydlig märkning för de som inte tålde allt.

Svar från Catering

tack för den fina recensionen Med vänlig hälsning marika på flygande köket

hans b

Efter att ha letat på Internet hittade jag Flygande Köket. Jag föll för deras menyer och valde efter mycket funderande "Grillbuffe" för 20 personer till min 75-årsdag. Då en fjärdedel av mina gäster var barn från 3 månader och uppåt blev jag föreslagen att komplettera med köttbullar. Dessa, uppträdda på pinnar, blev en succe´. Jag blev mycket väl bemött vid beställningen och maten levererades på avtalad tid. Gästerna uttryckte spontant sitt gillande av maten. Den var riklig och väl kryddad och det mesta gick åt.

Svar från Catering

tack så mycket Hans Med vänlig hälsning marika på flygande köket

Ann-Kristin l

Den italienska buffen var fantastiskt god och våra gäster var väldigt nöjda! Ett tips till framtiden, märk upp rätterna lite tydligare vid leverans och skaffa gps eller en karta till chauffören. Hon tappade bort sig och blev sen med leveransen.

kaj e

Mycket god och väldigt vacker mat. Trevligt bemötande!

Svar från Catering

tack kaj ha en fortsatt trevlig dag Med vänlig hälsning marika på flygande köket