Flytta på re'

Flytta på re'

FLYTTA PÅ RE´ är ett ungt flyttbolag som grundades i Saltsjöbaden, Stockholm
med över 10 års erfarenhet av flytt och transport av skrymmande och känsliga föremål som transporterats runt om i hela Sverige.

Vi har sedan 2007 turnerat runt hela Sverige med musikaler, farser och shower.
Turnerandet har lärt oss att packa, flytta och bygga upp under stor tidspress och med hög precision.

Våra glada, erfarna flyttmästare jobbar alltid för kunden bästa,
där vi vill att kunden ska bli lika nöjd som alla de 100.000-tals som besökt våra evenemang genom åren.

Spara tid och ork och låt våra glada och erfarna flyttmästare göra jobbet!

Läs vad 49 kunder tycker om Flytta på re' 2

2021-07-26
    Helnöjd!
    Flytt Stockholm -Lysekil.

Ett familjeföretag att an- och lita på.

Punktligt
    Pålitligt
    Professionellt!
    Tack Annette ! Vi blir sååå glada ! Kram på dig från oss Flytta på re'
  • 2021-07-23
    Supernöjda! Trevligt och seriöst gäng som tar hand om ens saker. Allt gick smidigt och de var alltid anträffbara inför flytten för frågor vi hade.
    Tack snälla Kristoffer ! Vad glada vi blir ! Ha en skön sommar i Turkiet / Anna & Robert Flytta på re'
    2021-07-22
    Trevligt och piggt flyttgäng som ordnade allt krångligt med bravur.
    Bra planläggning trots stressen.
    Rekommenderas för smidiga flyttlass.
    Åh vad fint skrivet Mikael ! Lycka till med nya boendet . Ha de gott / Anna Flytta på re'
    2021-07-17
    Super trevligt och seriös bemöt,
    punktligt , effektivt och trevliga , duktiga framförallt arbetat, gjort klart ,
    Flyttade på sig ..
    Tack för hjälpen 💐
    Tack Levent , vad glada vi blir ! Ha en fin sommar / Anna Flytta på re'
  • 2021-07-15
    Otroligt bra bemött, så proffsiga och tillmötesgående både via telefon och mail. Fantastiska flyttkillar, trevliga, starka och bra humör som tar väl hand om det som ska flyttas. Flyttstäd var utmärkt av mkt noggrann kvinna. All kontakt med Anna har varit ett nöje!
    Mina varmaste rekommendationer!
    2021-07-14
    Mycket vänliga, noggranna och snabba!
    Tack fina Ingrid för recension ! 🌞/ Ha en skön sommar Anna & Robert Flytta på re'
    2021-07-14
    Trevliga, proffsiga och starka killar!
    Tack Pierre ! Nöjet var på vår sida . Hälsn Anna 🌞 Flytta på re'
    2021-07-13
    Mycket prisvärt, proffsigt och trevligt hela vägen!
    Tack själv Ulrika ! Och att vi fick hjälpa dig 2 gånger 👍 sen är världen liten eller hur ? Kusin med min barndomsvän Karin 🌞Ha en riktigt skön sommar /Hälsn Anna , Robert & Theo Flytta på re'
  • 2021-07-13
    Jättebra bemötande! Enkelt o smärtfritt. Trevliga killar o Anna är super! Är jättenöjd!
    Tack snälla Christina! Robert & co tyckte du var sååå trevlig . Lycka till med det nya 🤗/Anna & Robert Flytta på re'
  • 2021-06-22
    Anlita aldrig dessa om du vill ha en smidig flytt! Jag brukar sällan ge dåliga recensioner men det här vill jag inte att andra ska vara med om. Det här företaget är riktigt oseriöst och verkar inte förstå vikten av andra människors tid. Jag ringde dem 10 minuter innan avtalad tid då flytten skulle genomföras och de trodde att den skulle genomföras två dagar senare. Initialt sa Anna att det bara var att flytta en annan dag eftersom de hade uppdrag hela dagen. Jag insisterade om att det skulle genomföras samma dag då flera personer, inklusive jag, tagit ledigt och vissa rest från andra städer för att hjälpa till. Jag hade dessutom bokat hisstid för att flytten skulle ske så smidigt som möjligt. Visst, flytten genomfördes på kvällen och efter en lång och minst sagt stressfylld dag fick jag äntligen gå och lägga mig vid 01.30. Städerskan från samma företag som sedan skulle komma mellan kl 8-9 morgonen därpå ringde på porttelefonen upprepade gånger innan kl 7. Det blev rent men en del saker gick sönder och det luktade avlopp i badrummet. Anna var efteråt dessutom mycket oförstående över att jag var missnöjd och påstod att jag inte påtalade det på flyttdagen. Jag både påtalade det och försökte vara lösningsfokuserad eftersom jag behövde få flytten avklarad på den avtalade dagen. Hon skyllde på den mänskliga faktorn. Hon har dessutom mailat mig gällande en annan persons flytt sent på natten efter att jag haft fråga om min egna flytt. Hon påstod också att fler saker skulle flyttas än avtalats om vilket inte var fallet. Enda kompensation efter all denna stress med flytten är att jag slipper betala för att jag lånat flyttlådor av dem. Hade jag vetat detta innan hade jag definitivt anlitat ett annat företag då det hade genererat mindre stress om jag flyttat allt själv. Det är synd för Anna verkade initialt så trevlig och är säkerligen bättre i andra sammanhang men flyttbranschen verkar inte vara hennes rätta element då företaget upplevdes som extremt virrigt och oseriöst.
    Hej Christina ! Tack för att du tog dig tid att skriva . Vi tar till oss dina åsikter. Tråkigt att du missnöjd . Vi levererade samma dag enligt vår överenskommelse men några timmar senare pga den mänskliga faktorn som vi har tillgodosett dig i efterhand . Vill önska dig en fin sommar . Hälsn Anna & gänget på Flytta på re’ Flytta på re'
    2021-05-28
    Supertrevlig och effektiva. Rekommenderas.
    Tack Tony för fin recension. Hälsa Anna & Robert 🌞 Flytta på re'
    2021-05-27
    Har precis använt Flytta på er’ för andra gången. Trevligt bemötande, proffsigt genomförande av både flytt och städ. Mycket nöjd/ Maya
    Tack snälla Maya 🌞 Och för våra trevliga samtal & hjälp med materialet Flytta på re'
  • Hanna J
    2021-05-27
    Vi är mycket nöjda med städningen och rekommenderar dem varmt! :) Så fint bemötande, superflexibla och tillmötesgående.
    Tack Hanna , så glad för dina fina ord 🌞 Flytta på re'
    2021-05-12
    Vi är supernöjda med både servicen, bemötandet och med själva flytten av vårt kontor! Kan varmt rekommendera Flytta på re'!
    Tack Petra , så glad & Tacksam 🌞🌞 Flytta på re'
    Proffsigt, snabbt, bra kommuniu
    Tack Petri 🌸🌸🌸 Så trevligt att träffas . Lycka till med det nya . Flytta på re'
    2021-05-12
    Flytta på re hjälpte mig med min flytt mellan Stockholm och Norrköping. Supersmidig kontakt, snabba och väldigt trevliga. Jag är nöjd!
    Tack Amanda! Jorge. & Patrik var jätteglada för flytten ! Ha de gott /Anna Flytta på re'
    2021-05-11
    Professionellt service och trevligt bemötande!
    Tack Carl ! nöjet var på vår sida ! 🌞 Robert hälsar & Tackar & bockar Flytta på re'
  • Rebecka D
    2021-05-02
    Tack för ett bra och smidigt arbete med flyttstädning! Det blev rent och fräscht :)
    Tack snälla Rebecka för fint skrivet :) Flytta på re'
    2021-05-01
    Blev rekommenderad att ta Flytta på’ re för flyttstäd. Jag blev väldigt nöjd både med bemötandet och städningen.
    Tack Barbro , nöjet var på sida 🤗Hälsn Anna Flytta på re'
  • Margita C
    2021-04-29
    Trevliga, ingenting var omöjligt, snabba och dom höll vad dom lovat.
    Kan varm rekommendera företaget.
    Margita & Bruno Boström
    Tack Bruno för fina ord , och trevligt att träffas ! Flytta på re'
    2021-04-29
    Super proffsigt, effektivt och trevligt utförd flytt och städning!
    Tack Helia! Vi blir sååå glada :) Flytta på re'
    2021-04-28
    Kan varmt rekommendera Flyttjänsten hos Flytta på er’! Jättetrevliga, utmärkt leverans, social kompetens - överträffade alla förväntningar!
    Tack Maria! Våra killar var så imponerade av ditt fina ställe! Dom var så positiva & glada när dom kom hem ! Flytta på re'
    2021-04-28
    Flytten gick smidigt och snabbt! Mycket trevligt bemötande från start till slut - 5 av 5 stjärnor!
    Tack Lisa nu blir vi väldigt glada! Flytta på re'
    2021-04-28
    Flytt från 105 kvm till 52. Trevligt och proffsigt bemötande från början. Snabba att leverera flyttkartonger för packning. Snabba att hämta upp dem efter uppackning.
    På flyttdagen gick hissen sönder så de var tvungna att bära allt 4 tr ner. Trots det höll de humöret uppe.
    Allt som jag inte hade plastat in för att jag trodde det kunde bäras som de var, plastades in av dem.
    Trots trasig hiss gick flytten otroligt smidigt och snabbt. Rekommenderar varmt företaget.
    Ja Marita , det gick ju väldigt bra trots hissproblem ! 1000 tack för fin recension! Kram på dig / Anna & Robert hälsar Flytta på re'
  • Lee K
    2021-04-27
    Tre personer hjälpte mig stt forsla bort dtora stenar,och lyfta in trädstockar i bilen.Dom bolade med det som det vore grus och tändstickor.
    Jag hade grämt mig mycket för att detta skulle bli gjort.
    Dom fixade detta i ett huj. Jag är så imponerad och tacksam. Väldigt proffsigt och vänligt bemötande. Tack
    Tack snälla Lee , ja det gick himla bra :) Killarna var jätteglada efter dom varit hos dig ! Flytta på re'
    2021-04-27
    Fantastiskt trevligt bemötande och snabbt och bra jobbat av flyttgänget!
    Tydlig kommunikation innan flytten.
    Även bra instruktioner inför.
    Alla mina frågor besvarades snabbt innan. flyttdagen.
    Rekommenderar dem varmt.
    Så glad för det här✨🌸✨🌸
    Tack snälla Anni vad glada vi blir :) Lycka till med det nya! Flytta på re'
    2021-04-23
    Otroligt effektiva och trevliga killar. De verkade ha kul också. Prisvärt.
    Tack Helena , nöjet var på vår sida 🌞 Flytta på re'
    2021-04-22
    Fantastiskt tillmötesgående, så bra att ha att göra med!
    Tack Annica vad glada vi blir & för förtroendet 🌞 Flytta på re'
  • AMINA D
    2021-03-09
    Sambon och jag skulle flytta, och bestämde oss för att anlita en flyttfirma. Vi började känna stress över flytten, bland annat därför att saker skulle flyttas från olika ställen till vår nya lägenhet som saknar hiss.

Vi fick offerter från flera olika firmor, men bestämde oss för Robert & Annas - vi gick enbart på känsla. Helt rätt beslut med facit i hand!

Vi har varit i kontakt med Anna under hela processen och Anna har hela tiden kollat med oss att allt känns bra. Detta är en kvinna med ett stort hjärta och mycket empati. Hennes känsla för service är OUTSTANDING.

Flytten gick som på räls, med undantaget en liten skada på en tung möbel (sånt som händer så klart, vi är inte mer än människor!). Anna visade stort engagemang och lovade oss kompensation. Vi fick den utlovade kompensation utan dröjsmål och Anna dubbelkollade hela tiden på vägen att allt kändes ok för oss.

Detta är precis så som man vill att en flyttfirma ska bete sig. Detta är precis den avlastning man önskar i den stress som en flytt för med sig.

Vi rekommenderar Robert & Annas varmt till alla som vill ha en snabb, smidig och OKRÅNGLIG flytt! Tusen tack Anna och gänget för att ni hjälpt oss så väl med starten i vår nya lägenhet. Vi kan inte tacka er tillräckligt eller berömma er tillräckligt för er service och professionalism!
    Åhh tack fina Amina! Såå fint skriver av er . Blir så glad i hjärtat . Denna recension ska jag nog rama in! 🌞😄 Kram per er båda / Hälsn Anna Flytta på re'
  • 2021-03-09
    Det gick snabbt då de var flera som hjälpte till med flytt. Även städningen var grundlig och mycket bra.
    Mycket bra bemötande och hjälp med att hitta fungerande tid och lösning för att ta möbler till olika adresser.
    Tack snälla Eva - Maria , det värmer 🌞 Flytta på re'
  • 2021-03-05
    Beställde flytthjälp. De kom i tid, var väldigt effektiva och snabba.
    Tack Sebastian , vad glada vi blir :) Flytta på re'
  • 2021-03-02
    Mycket smidigt, prisvärt och supertrevligt bemötande. Bokade både flytthjälp och flyttstäd!
    Tack Charlotte för fina ord 🌞 Flytta på re'
    2021-03-01
    Så trevligt, tryggt och proffsigt bemötande från början till slut! Bokade både flytthjälp och flyttstäd!
    Tack Anna för fint skrivet om oss 🌞 Flytta på re'
    2021-02-28
    Mycket trevligt bemötande och otroligt flexibla.
    Kände att jag kunde koppla av och överlåta både flytt och städ i deras händer.
    Supernöjd och rekommenderar de varmt!!!
    Tack Susanne 🌞Det glädjer oss att höra ! Det ska jag hälsa Robert & grabbarna . Flytta på re'
    2021-02-26
    Att flytta är ofta ett megaprojekt. Flyttapåre´gjorde allt mkt enklare och mkt bättre. Supertrevliga att ha med att göra och SUPERPROFFS på plats. Löser ALLT utan stök. Packar in allt minutiöst. Inga skador eller skavanker på någonting. Snabbt, enkelt och lösningsorienterat. Och prislappen är väldigt hanterbar. Och så är personalen supertrevlig och helt fokuserad på att göra kunden glad. En drömpartner i en flytt!
    Tack snälla Hans ! Sån fin recension. Vi blir otroligt glada . Det ska jag hälsa Robert & grabbarna , & tack för att vi fick förtroendet 🌞 Flytta på re'
    2021-02-24
    Flytt teamet jobbade hårt och super trevliga!
    Tack för förtroendet Heather ,det värmer 🌞 Flytta på re'
    2021-02-24
    Att flytta är en otroligt stressad situation i livet. Att då få ett trevligt bemötande och någon som vid varje liten oklarhet upprepar att ” det löser vi, inga problem” är som balsam för själen. Denna någon är Anna, en underbar människa som är som klippt och skuren för att ta hand om allt du kan tänka dig gällande flytt och flyttstädning. Du kan lugnt luta dig tillbaka och känna dig trygg.
    Sen kommer ett helt gäng med glada och positiva killar och flyttar åt dig när det är dags. Vilken lycka!
    Flyttstädningen var också mycket bra.
    Jag vill verkligen rekommendera Flytta på re’. Dom är allt som ett flyttbolag bör vara. Seriösa, positiva, trevliga, tillmötesgående, aktsamma, och dessutom visslar dom en stump medan dom packar.
    Jag är så glad att jag anlitade just dom!
    Åhhh tack Anette , vilken fin recension . Det tar vi med oss i våra hjärtan . Blev så glad , Kram på dig / Anna & Robert med personal Flytta på re'
    2021-02-24
    Supernöjd med både bemötandet och flytthjälpen!
    Tack Carro , så glad att du bokade oss :) Flytta på re'
    2021-02-24
    Mycket nöjd med flytthjälp. Snabba, effektiva och pålitliga. Var varsamma med sakerna som skulle flyttas även om just den dagen var mitt i vintern med mycket snö.
    1000 Tack Pär ! Nu blir vi glada ! 🌞 Flytta på re'
    2021-02-24
    Betsällde flytt och var mkt nöjd med bemötande och genomförande! Känns pålitliga.
    Tack Göran, nöjet var på vår sida 🌞 Flytta på re'
    2021-02-23
    Mycket nöjd med hjälpen jag fick! Duktiga grabbar som pusslade in allt i bilen och fick jobbet gjort på ett bra sätt.

Kan verkligen rekommendera flyttfirman Flytta på re´!
    1000 tack Anna , vi blir så glada :) Flytta på re'
  • Sara G
    2021-02-22
    Anna och Robert var ett nöje att jobba med. Flytten gick snabbt och smidigt och flyttstädning felfri. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera dem.

/Sara
    Tack själv Sara ! Ett nöje att lära känna er 🌞 Flytta på re'
    2021-02-22
    Väldigt effektiva, varsamma och trevliga! Rekommenderas varmt.
    Tack Anders ,det uppskattas verkligen 🌞 Flytta på re'
    2021-02-22
    Bra prisvärd flytthjälp. Höll tider och avtal.
    Tack Susanne , det uppskattas :) Flytta på re'
    2021-02-22
    Beställde Flytthjälp av Flytta på re' och fick precis vad jag förväntade mig.

Två riktigt trevliga grabbar dök upp och gjorde allt på ett effektivt & smidigt sätt. De hann med allt inom den tidsram som jag önskade även om jag hade packat ganska rörigt.

Jag var supernöjd när vi var klara! :)
    2021-02-22
    Vill bara kort nämna att jag aldrig tidigare blivit så proffsigt och positivt bemött vid ett som i detta fall – flyttuppdrag.
    Inget snack om att de inte kan genomföra uppdraget på önskad tid. Proffsiga medarbetare som kontaktor oss i god tid innan upphämtning och löpande kommunikation hur flytten flyter på – Världsklass, helt enkelt. Tack!!
    1000 Tack Hans !! Vi blir så glada för dessa fina ord 🌞 Flytta på re'
  • Anti B
    2021-02-22
    Har använt Flytta på re’ för flytta av möbler vid två tillfällen. Alltid på tid, mycket trevliga medarbetare som är oerhört försiktiga så inget blir skadat, men jobbar ändå på i bra tempo. Kontakten vid bokning/kundtjänst fungerar också snabbt och bra. Kommer definitivt använda deras tjänster igen när det blir aktuellt. 🌺
    Tack Ann- Christine 🌞👍 Det värmer . We sees igen ! / Anna Flytta på re'
    2021-02-19
    Fantastisk flytthjälp och bemötande från start till slut!
    1000 tack Anna för din fina recension 🌞 Flytta på re'
    2021-02-18
    Jag är så otroligt tacksam för hjälpen jag fick av Anna och hennes kollegor. Glatt bemötande och tillgänglighet från första stund. Två trevliga killar dök upp på utsatt tid och höll humöret uppe hela tiden. Trots att jag behövde hjälp i 6 timmar istället för de bokade 3...ojdå.. Allt gick smidigt och säkert och jag var inte orolig för mina saker eller hanterandet en sekund. Flexibelt, trevligt, vänlig och proffsigt. Mycket prisvärt dessutom. rekommendaras varmt. Dom har gjort en omställning i dessa tider som dessutom gör att jag kunde stödja lokal företagsamhet.
    Tack snälla Åsa för så fin recension :) / Hälsn Anna 🌞 Flytta på re'