Flytta på `re

Flytta på `re

www.flyttapare.se
  • BadgeThreeYears

FLYTTA PÅ ´ RE är ett ungt flyttbolag som grundades i Saltsjöbaden, Stockholm med över 10 års erfarenhet av flytt och transport av skrymmande och känsliga föremål som transporterats runt om i hela Sverige. Vi har sedan 2007 turnerat runt hela Sverige med musikaler, farser och shower. Turnerandet har lärt oss att packa, flytta...

193 omdömen om Flytta på `re

Sedan starten hos Reco 2021

Therese U
Skrev om Flytta på `re

Smidig flytt med positiva killar! Allt landade helt & rent. Rekommenderar varmt.

Tack för fina ord! Mvh Lena o killarna

Louise E
Skrev om Flytta på `re

Trevliga, effektiva och smidiga att ha att göra med. Vi är mycket nöjda med Flytta på’res utmärkta service och kan verkligen rekommendera dem.

Svar från Flytta på `re

Tack snälla! Lycka till med rt nya fina boende! Häls Lena o killarna!

Lars V
Skrev om Flytta på `re

Professionellt och vänlig samt trevligt bemötande.

Tack bästa Lars! Vi hjälper gärna till fler gånger! Lena och killarna

Håkan G
Skrev om Flytta på `re

Lyhörda, hjälpsamma, trevliga, professionella, , rutinerade, snabba, starka, noggranna, flexibla, organiserade. Ja nu kommer jag inte på flera superlativer. Rekommenderas varmt helt enkelt!

Svar från Flytta på `re

Wow, härligt att höra Håkan! Lycka till med det nya 🌸 Häls Lena o killarna!

Hannele S
Skrev om Flytta på `re

Bra bemötande, effektiva och noggranna. Allt gick otroligt smidigt. Rekommenderas varmt!

Svar från Flytta på `re

Tack snälla Hannele för fina ord:;:) Lycka till med det nya! Häls Lena och gänget

Bitteli R
Skrev om Flytta på `re

Mycket flexibla, bra och pålitliga.

Tackar! Häls Lena och killarna

Johan R
Skrev om Flytta på `re

Mycket trevligt, kunnigt och engagerat företag!

Tack Johan för fina ord! Lena

Gabriella B

Kan rekommendera.

Svar från Flytta på `re

Tack så mycket! Gott Nytt År! Lena och killarna!

Joel R
Skrev om Flytta på `re

Snabba och enkla att kommunicera med! Supertrevliga flyttare!

Tack för beröm! Kul att vi fått hjälpa er ! Lena och killarna

Annika H
Skrev om Flytta på `re

Trevligt bemötande och effektivt utförande. Jag rekommenderar Flytta påre!

Svar från Flytta på `re

Tack Annika för fint beröm! Kul att vi fick hjälpa till :) Lena. och killarna!

Lena S
Skrev om Flytta på `re

Lätta att ha att göra med, anpassningsbara och noggranna.

Svar från Flytta på `re

Tack Lena ! Trevligt att få hjälpa till :-) Lena och killarna!

Ann B
Skrev om Flytta på `re

Trevligt bemötande. Snabb flytt av trevliga killar. Tack!

Svar från Flytta på `re

Tack Ann för att vi fick hjälpa till! :) Lena och killarna!

Pia Helene S
Skrev om Flytta på `re

Rörig flytt, för få personer, oorganiserat och dåligt packat. Städningen vad bra.

Svar från Flytta på `re

Hej Pia! Tråkigt att vi hade lite sjukdom i ordinarie gänget. Tackar för att vi fick hjälpa dig och lycka till i det nya! :) Lena o killarna

Annika L
Skrev om Flytta på `re

Redan vid första telefonsamtalet fick jag förtroende för företaget. Flytten gick snabbt och väldigt smidigt. Micke- lättsam, trevlig, varsam med det ömtåliga föremålen. Om jag flyttar igen😉 tänker jag absolut ta dem igen.//Annika

Svar från Flytta på `re

Tack för jättefina ord! Det värmer! Vi ser framemot att få hjälpa till nästa gång! 🌸 Må så gott! Lena, Micke o killarna!

Caroline G
Skrev om Flytta på `re

Rekommenderar verkligen inte den här flyttfirman. Skulle flytta från Sthlm till Ludvika. Företaget skriver i offerten att de ska skicka 3 bilar kl 8.00. Flyttfirma kommer kl 9.00 med 2 bilar och säger att i värsta fall kör vi upp resten imorgon. 3 av 4 som kom och skulle hjälpa oss att flytta kunde bära möbler. Den fjärde sa mest att han hade ont. Efter halva dagen så drog 3 av 4 upp till Ludvika med några få saker och lämnade en kvar. Han som var kvar stod mest och väntade på den tredje bilen och vi fick flytta ur...

Svar från Flytta på `re

Hej Caroline! Vi har utfört flytten och vi har mer än väl ersatt dom uppkomna skadorna. Tråkigt att du inte är nöjd med resultatet. Allt Gott Anna Norberg & Lena Sahlsten på Flyttfirman Flytta På ´re

Mattias L
Skrev om Flytta på `re

Snabbt service och trevlig personal.

Tackar Mattias! Kul att få hjälpa till Lena

Simon W
Skrev om Flytta på `re

Dom va punktliga, det gick snabbt och dom va trevliga. Kan rekommendera.

Svar från Flytta på `re

Tack Simon! Må så gott! Lena och killarna!

Per Karl Johan J
Skrev om Flytta på `re

Bästa flytten. Smidigt inför och riktigt trevliga flyttgubbar. Bra pris som faktiskt inte översteg offert. Guld värt när allt annat runt flytten är stressigt. Tack till er!

Svar från Flytta på `re

Åhh tack Per! Så kul att höra! Vi är så glad över att ha fått hjälpa dig med flytten! Ha ne riktigt skön helg och lycka till med det nya! Lena och killarna!

Michaela R

Trevligt bemötande och effektiva

Svar från Flytta på `re

Tack så mycket! Må så fint och lycka till med det nya! Lena

Linda S
Skrev om Flytta på `re

Supertrevliga och flexibla när vi skulle flytta till vår villa. Var punktliga och lätta att komma i kontakt med före flytten för frågor. Såg till att allt hamnade på rätt plats så vi inte behövde flytta om efteråt.

Svar från Flytta på `re

Tack så mycket för fina ord! Kul att vi fick hjälpa till! Lena o killarna! 😊

Ulrika J
Skrev om Flytta på `re

Allt så smidigt från första samtalet till betalning! Bra service och trevlig personal! Rekommenderar företaget 100%

Svar från Flytta på `re

tusen tack för fint beröm! lycka till på nya stället! Lena

Helena E
Skrev om Flytta på `re

Mycket bra service, mycket nöjd.

Svar från Flytta på `re

Tack Helena! :) Häls Lena o killarna!

Kristoffer S
Skrev om Flytta på `re

Professionellt utförande och bra service från start till slut. Vi använder Flytta på re till packning, flytt och städ och var väldigt nöjda med alla delar

Svar från Flytta på `re

Tack Kristoffer! Kul att få hjälpa er med flytten! häls fr Lena och killarna!

EVA P
Skrev om Flytta på `re

Väldigt smidiga och duktiga. Plastade in sakerna utan att vi sa till och utförde flytten snabbt o effektivt. Bra kommunikation innan flytten. Kan inget annat än rekommendera dessa varmt och skulle jag flytta igen skulle jag köra på de alla gånger. Tack!

Tack Eva för fint beröm! Många hälsningar Lena o killarna 🙋‍♀️😊

Ulrica A
Skrev om Flytta på `re

Ett glatt gäng dök upp enl avtalad tid och sen gick det som på räls. Inte en enda sak gick sönder och allt kom med. Fantastisk personal som jobbade mycket effektivt och systematiskt. Rekommenderar verkligen detta företag som mästerligt visade vad dom gick för. Den jobbiga flyttdagen fylldes med många skratt och en fantastiskt härlig energi. Vilket toppengäng!

Svar från Flytta på `re

Åh tack härliga ni!! Så kul att få hjälpa till! Det var en kul och spännande flytt! Lycka till på det nya! Häls Lena o alla killarna! 🌸🙋‍♀️

Eva B
Skrev om Flytta på `re

Riktigt bra på alla sätt. Killarna var proffsiga och snabba noga med att plasta in och skydda ömtåliga saker. Jag hade egna flyttkartonger men de hade även med sig ifall något mer behövde packas. Kom på utsatt tid, och satte igång direkt. Jag kan med varm hand rekommendera denna flyttfirma. Eva

Svar från Flytta på `re

Tack Eva! Härligt att höra att du är nöjd och allt gick bra! trevligt att få hjälpa till med din flytt:-) Varma hälsningar Lena och killarna!

Annika A
Skrev om Flytta på `re

Superbra bemötande, uppföljning. Rekomenderar denna firma till alla som ska flytta.

Svar från Flytta på `re

Tack Annika för fint beröm! 🌸 Lena och killarna !

Fredrik C
Skrev om Flytta på `re

Suverän service under flytten. Löser problem som uppstår med proffsig attityd och synnerligen trevligt bemötande. Kändes tryggt.

Svar från Flytta på `re

Tack Fredrik för fina ord! Var ett nöje att få hjälpa dig! Ha en fin sommar! Lena och killarna! ☀️

Caroline D
Skrev om Flytta på `re

Strålande bra kommunikation och bemötande. Proffsigt, snabbt och smidigt utfört arbete.

Svar från Flytta på `re

Tusen tack Caroline! Så härligt att få ha er som kunder! Önskar en fin sommar! Häls alla vi på.Flyttapå're :) ! 🌸😊

Karl A

Proffsiga och trevliga. Rekommenderas

Svar från Flytta på `re

Tack för fint beröm! Lycka till i det nya hemmet! Lena

Gunnel J
Skrev om Flytta på `re

Mycket trevlig och hjälpsam personal och väl genomförd flytt

Tack Gunnel ! Må så fint! /Lena

Maria P
Skrev om Flytta på `re

Supertrevliga killar som var snabba och noggranna högsta betyg

Svar från Flytta på `re

Tack, det ska jag hälsa dem! Tack för att vi fick hjälpa till!Lena

Lena S
Skrev om Flytta på `re

Trevliga, professionella, tillmötesgående, lösningsfokuserade, snabba svar. Bara positivt betyg! Rekommenderas. Har anlitat dem igen vid nästa flytt.

Svar från Flytta på `re

Tack Lena! Vi hjälper gärna till igen! Må fint! Lena och boysen!

Anders W
Skrev om Flytta på `re

Mycket bra bemötande och en mycket positiv inställning till och lösningar på de utmaningar som uppstod.

Svar från Flytta på `re

Så kul att höra Anders! Bara kul att få hjälpa till! Ha en bra sommar! Lena o killarna! 👍

Ljud A
Skrev om Flytta på `re

Trevliga och tillmötesgående. Kan klockan oxå =)

Svar från Flytta på `re

Låter bra! Tackar! Lena och killarna!

Jonas H
Skrev om Flytta på `re

Fantastisk service från början till slut. Rak och tydlig kommunikation. Härligt bemötande och duktiga "flyttgubbar". Vår flytt gick till olika bostäder, en till lägenhet och en till sommarhuset. Detta löstes galant och vi är mycket nöjda. Extra plus för aktsamhet under packning, körning och inbärning samt för uppföljningen när allt var klart! Rekommenderas starkt!

Svar från Flytta på `re

Tack snälla Jonas! Så kul att få hjälpa er! Må så gott! Häls Lena,Micke o grabbarnaa,

Magnus W
Skrev om Flytta på `re

Bra bemött! Dom löste mitt problem med en stor tung transport med 2 upphämtningsadresser. Levererat i tid med väldigt trevliga och starka killar som lyfte.

Svar från Flytta på `re

Tack Magnus! Bara kul att få hjälpa till! Häls Lena och killarna!

Lars S
Skrev om Flytta på `re

Full pott! Förutom självklarheter som att hålla tider, vara effektiva men ändå försiktiga så var det trevligt bemötande och glada miner även fast det inte var optimala förhållanden på den nya adressen. Proffesionellt och avslappnat. Tack!

Svar från Flytta på `re

Tusen tack för fint beröm , Lars! Häls Lena och killarna!

Carolina D
Skrev om Flytta på `re

Trevlig och vänlig personal, trevligt bemötande. Bra utförd tjänst.

Tack ! Trevligt att få hjälpa till! Lena

Lisa B
Skrev om Flytta på `re

Trevligt och professionellt bemötande både före och under flytten. Själva flytten gick snabbt och smidigt.

Tackar o bugar!! Trevligt att få hjälpa till! Lena o killarna! 🌸

Joel L
Skrev om Flytta på `re

Från första kontakt till genomförd flytt är vi väldigt nöjda med Flytta på´re! Trevliga, proffsiga och tillmötesgående för våra specifika behov. Gänget som packade och flyttade vår lägenhet och alla prylar var kanon och riktigt bra att ha och göra med. Enda lilla minuset var att den externa städfirma som togs in via Flytta på´re för flyttstädet fick backning på sitt arbete av den nya ägaren, lite tråkigt efter en toppenupplevelse med allt annat, men försumbart på det stora hela. Rekommenderar varmt att anlita!

Svar från Flytta på `re

Tack snälla Joel! Och städet löste det sen galant direkt! Vi hjälper gärna till igen! Lena och killarna!

Susanne L
Skrev om Flytta på `re

Fyra trevliga, snabba, proffsiga killar! Vi blev jättenöjda!

Svar från Flytta på `re

Tack Susanne för fint beröm! Hälsningar Lena och killarna!

Lena J
Skrev om Flytta på `re

Bästa flyttfirma vänliga seriösa tillmötesgående snabba proffsigt arbete

Svar från Flytta på `re

Tack snälla du för fina ord! Må så gott och lycka till i det nya boendet! Lena och killarna!

Sara F
Skrev om Flytta på `re

Alla jag har varit i kontakt med på Flytta på re har varit supergulliga och hjälpsamma! Allt har gått som planerat och fakturan hamnat på det vi kom överens om. Det enda som skedde var att städningen fick backning av de som övertog vårt förra hem men det åtgärdades snabbt. Jag rekommenderar Flytta på re varmt!

Svar från Flytta på `re

Så härligt att höra Sara! Var som trevligt att få hjälpa dig! Må så gott och lycka till med det nya! Lena, Micke och killarna!

Välkommen H
Skrev om Flytta på `re

Toppen, snabba, trevliga och duktiga!

Svar från Flytta på `re

Tack! Härligt att höra! Lena och Micke på kontoret och killarna ute i bilarna! Välkommen åter!

Angelina L
Skrev om Flytta på `re

Trevligt bemötande av samtliga flyttkillar.

Svar från Flytta på `re

Tack för fint betyg! Välkommen åter! Lena, Micke och killarna!

Helene D
Skrev om Flytta på `re

Proffsigt! Vi skulle flytta från vårt kontor till tre olika adresser och jag tog kontakt med Flytta på 're för att fråga om de kunde hjälpa till. Svaret kom snabbt. Personligt och trevligt bemötande. Kom punktligt på utsatt tid. Väldigt trevliga och positiva killar som inte såg några problem utan "det här kommer att gå bra - det fixar vi". Så ordentliga med att packa in alla möbler i plast och filtar så att inget skulle bli skadat. Kan varmt rekommendera dem till alla och om/när jag behöver flytthjälp någon annan gång så kommer jag absolut att vända mig till Flytta på 're igen.

Svar från Flytta på `re

Tack snälla Helene! Vi hjälper gärna till igen! Må fint! Lena, Micke och killarna!

Stina N
Skrev om Flytta på `re

Proffsig, aktsam, effektiv och smidig flytt. Trevligt bemötande från beställning och till färdigt arbete! Vi är jättenöjda!

Svar från Flytta på `re

Åh superkul att höra! Så trevligt att få hjälpa er! Lena och killarna!

Nils K
Skrev om Flytta på `re

Trevligt bemötande både vid beställning och genomförande av flytt.

Tack snälla Nils! kul att vi fick hjälpa till! Lena

Lina Therése N
Skrev om Flytta på `re

Fantastisk flyttfirma med flyttgubbar som verkligen gav extra allt! God service, tydlig kommunikation, försiktiga och respektfulla med möblemanget, trevliga och löste dessutom det omöjliga med både plats i bilarna och en säng som vi inte trodde skulle kunna tas upp på övervåningen på grund av storleken. Köpte både flytt och städ. Är supernöjd och rekommenderar från hjärtat denna guldklimp till företag. Har flyttat flera gånger med flyttfirma innan, men Flytta på re kommer vara de jag väljer alla dagar i veckan vid framtida flytt.

Svar från Flytta på `re

Åhh vad fint beröm!! Så kul att få hjälpa till! Många varma hälsningar Lena och killarna!