Flytten.se

Flytten.se

Välkommen till Flytten - Flytt & Förvaring Sverige AB!

Varför göra det svårt när det kan vara enkelt? Vi är en professionell flytt- och städfirma som kan hjälpa dig med en rad olika tjänster inom städ och flytt.

Du väljer själv i vilken omfattning du vill ta del av våra tjänster. Vi har en fullservicelösning där du inte behöver tänka på någonting. Varken flytt, förvaring eller städning. Vill du istället bara ha hjälp att bära eller låna kartonger så går detta lika bra.

Vi som jobbar här har lång erfarenhet och god förmåga till problemlösning.

Läs vad 41 kunder tycker om Flytten.se 2

2021-05-13
    Lokalt, Snabbt och effektivt.
    Flytten Anpassades precis efter våra behov.
    2021-04-29
    Hyr förråd, det är rymligt och bra till ett bra pris. Fick ett bra bemötande och tydliga instruktioner för att komma in.
    Det går inte att komma nära dörren om man har mycket eller tunga saker, det är en bit att gå från parkeringen.
    Det är mycket svårt att komma i kontakt med företaget på den angivna mejladressen, där man inte får något svar.
  • 2021-04-19
    Personalen var väldigt vänliga och tillmötesgående, Det skedde snabbt, smidigt och mycket professionellt.
    Nöjd både med flytten och flyttstädningen.
    2021-04-17
    Hjälpte mig med flytt av de stora sakerna i hemmet.
    Gick smärtfritt och snabbt.
    Kan rekommenderas!
  • Halow B
    skrev om Flytten.se
    2021-03-05
    Flytt var som ja köpte av firman Flytta.se. Killarna var jätte trevliga och gjorde det bra. Alla mina grejer var hela ner vi uppbackad lådor.All möbler var oskadad vid bärgning. Jag är jätte nöjd och skulle rekomandera detta firman
  • Jeanett H
    skrev om Flytten.se
    2021-02-28
    Helt fantastiskt, så duktiga grabbar .. snabba och försiktiga med grejorna. Arbetsledningen med Sebastian i spetsen kunde inte bli bättre. Jag är helnöjd och rekommendera gärna till alla.
    2021-02-27
    Trevligt bemötande vid kontakt.
    Flyttgubbarna gjorde ett mycket bra jobb. Erfarna av se det svåra så att det blir lätt med packning av bil med alla möjliga möbler.
    Smidigt inga problem! Bra jobbat!
    2021-02-24
    Flyttning Hd- Gbg.
    Dom var väldigt sen att leverera möbler.
    Trasiga hjul på hurts.
    Mycket skitiga svart små märken på möbler.
    Fick själv hyra en Lastbil för att hjälpa till.
  • 2021-02-04
    Grymt bra service, och goa gubbar!
  • 2021-02-03
    Allt det jobbiga blir supersmidigt! Stor servicenivå och seriöst intryck.
  • 2021-02-02
    Snabb service, flexibelt och trevlig personal!
  • 2021-02-02
    Anlitade flytten mitt när livet var upp o ner. Mitt i allt kaos fick jag en positivt upplevelse! Kunniga, engagerade och väldigt tillmötesgående. Kommer att anlita igen och rekommenderas starkt!!!
    2021-01-25
    Tack för en professionell flytt. Duktiga och ansvarsfulla medarbetare utförde en snabb och mycket bra flytt för oss. Kan rekommenderas till alla. Vi är mycket nöjda!
  • 2021-01-23
    2021-01-19
    Vi beställde flytt, magasinering och flyttstäd. Är supernöjda!
    Vårt första möte när Alban var hemma för att lämna pris var jättetrevligt. Han gav ett seriöst intryck och vi tyckte priset för helhetskonceptet vi beställde var jättebra. Det var mycket som ingick i priset.
    På dagen för flytt kom killarna punktlig och de var mycket professionella och trevliga. De var jätteduktiga på att stuva in alla våra saker i lastbilarna och allt gick väldigt smidigt.
    Nu står våra möbler och saker magasinerade tills det är dags att flytta in i vårt nya hus.
    Flyttstädet var också väldigt bra och allt blev skinande rent.
    Vi är mycket nöjda hittills och kan varmt rekommendera Flytten till andra.
    2021-01-16
    Trevlig personal.Trevligt bemötande. Rekommenderar starkt!
  • 2021-01-07
    Jag anlitade den här flyttfirman, för flytt och städhjälp vid min senaste flytt. Allting gick super smidigt och jag slapp tänka på något som hade med det och göra under hela resan! Kändes super skönt, att bara kunna slappna av och låta dessa killar och tjejer fixa allt! Kommer definitivt att anlitas vi nästa flytt.
    2021-01-04
    Hyr förråd. Bra förråd och prisvärt, det är svårt att få kontakt med företaget (ansvarig person).
    Hej Cecilia, tack för recensionen. Vi ber om ursäkt om vi inte kunnat varit tillräckligt tillgängliga, vi är mitt i en tillväxtresa och omarbetar våra kontaktvägar och rutiner ständigt. Nu har vi underlättat kontaktvägen avsevärt och man får alltid svar inom 24 timmar. Enklaste kontaktvägen är att mejla på hej@flytten.nu alternativt ringa till växeln på 010-750 05 56 då går det ut till alla medarbetare på kontoret och du kommer bli hörd. Önskar dig en fantastisk fortsättning på 2021. Mvh Alban Sh. Qitaku VD på Flytt & Förvaring Sverige AB (Flytten) Flytten.se
    2021-01-03
    Snabbt och bra men de kom en dag försent (!) så välj något annat om du har en tid att passa.
    Hej Johanna. Skönt att det löste sig till slut och att det gick smidigt när vi väl fick igång bilen och kunde komma ut och hjälpa dig även om det blev en dag senare än planerat. Önskar dig en fantastisk fortsättning på 2021! Mvh Alban Sh. Qitaku VD på Flytt & Förvaring Sverige AB (Flytten) Flytten.se
  • 2020-12-30
    Underbar killar o tjejer som hjälpte mig och min familj med en väldigt smidig flytt
    Från paketering flytt samt städning 5 av 5 möjliga🙏
  • 2020-12-30
    Trevliga i telefon, håller vad dom lovat. Inget negativt.
  • 2020-12-24
    Utmärkt flyttfirma. Trevlig personal och väldigt bra service! Håller sig till tidsplan och gör flytten väldigt smidig!
  • 2020-12-17
    Pålitlig firma för utlandsflytt till Finland.
    Mina saker levererades till Helsingfors helt enligt bestämd tidsplan.

+Behjälplig personal
  • 2020-12-10
    Flyttade från min student lägenhet fungerade hur bra som helst, servicen var bra och de löste allt problem fritt!! Rekommenderas starkt!!
  • 2020-12-10
    Jag är supernöjd med Flytten. Killarna var trevliga och utförde jobbet snabbt och smidigt och väldigt proffsigt :) jag kommer definitivt att anlita dessa igen 😊
  • 2020-12-10
    Min flytt från Halmstad till Oskarström gick mycket smidigt. Killarna var väldigt trevliga och snabba och mycket duktiga på att lasta och lossa. Tusen tack för hjälpen, jag rekommenderar dessa starkt!
  • 2020-12-10
    Min flytt skedde smidigt från Dalby till Halmstad. Jätte trevligt bemötande och grymt service med professionella personalen. Kan varmt rekommendera det bästa flytt firma!! Jätte nöjd!!...
    2020-12-06
    Hyr ett förråd av dom. Smidigt och bra.
    2020-12-06
    Flyttservice som fungerat bra med trevligt bemötande
    2020-12-05
    Bra service.
    Bra att ni finns. God Jul och Gott Nytt År
  • 2020-10-18
    Hej , jag hyr förråd och även fått hjälp med flytt .
    Trevligt bemötande och planering har fungerat bra .
    Inga problem med lösningar , allt har gått bra. mvh L
  • 2020-10-01
    Anlitade dom för flyttstädning och sa att jag vill inte göra någonting själv utan ni får göra allt så det blir godkänt. Dom löste allt utförde även delar som inte ingår i deras ordinarie checklista vilket jagar väldigt glad för! Thumbs up
  • 2020-10-01
    Det var väldigt skönt när jag kontaktade Flytten.nu att de kunde hjälpa till med allt från Flytt, förråd, flyttstädning och slänga sånt jag inte ville ha kvar på tippen. Rekommenderas starkt!!!
    Supertrevliga, hjälpsamma och serviceinriktade! Kan varmt rekommendera dem 😀
  • 2020-09-30
    mycket bra service bra bemötande beställde flytthjälp av 2meters akvarium 6 personer fick bära in det i lägenheten utan problem supernöjd.
  • 2020-09-30
    Service inriktade och snabba på att lösa kundens behov.
  • 2020-09-30
    Jag beställde flytt och flyttstädning, med tilläggstjänsten att köra en del saker till återvinningen.

Hela upplevelsen av företaget - från beställning till utförande och uppföljning - var mycket positiv. Bemötandet var professionellt och serviceinriktat, och tjänsten var helt klart prisvärd.

Rekommenderas!
  • 2020-02-22
    Suverän flytthjälp! Fixade allting jättesmidigt och enkelt. Stort plus att personalen är så trevliga och service-minded!!

Rekommenderar till alla som vill ha en smidig flytt!
  • 2020-02-21
    Mycket proffsig fyttfirma med profesionell och trevlig personal. Rekommenderar dom starkt!
  • 2020-02-21
    Skriv: Jag är jättenöjd då min flytt skedde smidigt och grabbarna var oerhört professionella och mycket trevliga att prata med. Både flyttkillarna men även dom som utförde flyttstädet som föresten blev godkänt vid första besiktningen.
    Hej Andreas. Så roligt att du är nöjd med våra tjänster. Vi är glada att våra killar lever upp till bolagets policy med kundnöjdhet och kvalitet i främst fokus. Mvh Alban Flytten.nu Flytten.se
  • 2020-02-21
    Rekommenderar denna flyttfirma. Första gången jag anlitade en flyttfirma och var nervös över att det skulle gå bra men det gick superbra och smidigt! Plus för en bra kommunikation och lättillgängligheten. Var punktliga och kom i tid.
    Hej Joel. Tack för de fina orden. Det är alltid extra trevligt med en helnöjd kund då kundnöjdhet och kvalitet är våra viktigaste ledord i vårt arbete. Mvh Alban Flytten.nu Flytten.se