Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Farsta Flyttfirman 4 Ess AB
Rekommenderat företag 2016 - Flyttfirman 4 Ess AB
Rekommenderat företag 2015 - Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, 123 44 Farsta — Visa karta

Vi är ett företag som vill erbjuda Er absolut fullkomlig service vid din flytt! En helhetslösning och ny dimension av vad en flytt kan innebära. Därför har vi avancerat inom områden såsom packning, flyttstäd, magasinering, tipplösning och dessutom har vi en secondhandbutik. I butiken kan du sälja saker som du inte vill ha med till nästa adress.
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 304 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• haymanot b
    haymanot b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tre effektiva och noggranna grabbar hjälpte mig flytta! De kom i tid och blev klara tidigare än beräknat. Mycket nöjd.
  • linus u
    linus u skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra :) Tack ska ni ha vi är supernöjda med helhets lösningen av packning,flytt och städningen vi fick även hjälp med att sälja vår nästan helt nya soffa som vi inte fick plats med i vår nya lägenhet . Vilka krigare
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar linus u
    Härligt Linus, ja det flöt på bra allting, jag ska hälsa packmästarna och flyttgubbarna samt städarna ,då blir de glada. Soffan fick du bra betalt för hoppas du nu kan lägga de pengarna på en ny soffa som får plats i lägenheten. Annars kan du ju alltid köpa en av oss...

Facebook: Secondhand 4 Ess Stockholm-Sverige: https://www.facebook.com/Secondhand-4-Ess-Stockholm-Sverige-1647313498813409/?ref=bookmarks
  • jimmie r
    jimmie r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick jättesmidigt och jag är verkligen nöjd. Glada, trevliga och jätteduktiga killar packade och flyttade lägenheten snabbt och säkert. Dagen efter kom städteamet och gjorde ett lika bra jobb. Firman 4-ess rekommenderas starkt av mig.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar jimmie r
    Vi älskar långa rekommendationer, alltid roligt när folk tar sig tid att skriva någon rad extra....hela teamet skiner upp som solar när de är inne och läser dagens Reco.
    Vi tackar så mycket för det.
  • alex b
    alex b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra utfört och det gick väldigt fort
  • katarina a
    katarina a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt, trevligt och effektivt.
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar katarina a
    Man får tacka för orden...//Pelle
  • roger e
    roger e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Min erfarenhet av 4 Ess är att de är kunniga, erfarna och proffsiga samt väldigt trevliga. Man känner sig trygg och omhändertagen. Det har även många kringtjänster som jag inte hittar hos andra samt en butik som man både kan sälja saker och möbler man vill bli av med till att man hittar nya saker man är ute efter, tack 4 Ess
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar roger e
    Underbar läsning för oss i TUNGA december där det finns jobb dygnet runt, slitsamt för stunden men väl värt när man läser klappen på axeln från kunden. Tack Roger, ska skicka informationen vidare till gubbarna.
  • ove e
    ove e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga och noggranna. Inget att anmärka på när det gäller själva genomförandet. Hade dock varit tydlig vid bokning med att det behövdes en 50-kubiks-bil. Trots detta blev det en 30-kubikare, och vi tvingades köra en extra vända för att få med allt, vilket såklart syns på fakturan...
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar ove e
    Fast, när jag tittar på arbetsordern har du själv fått fylla i kubikräknaren och där står det 29,3 kubik, det är ju det vi utgår ifrån, vi vill ju tänka på miljön och inte köra massa extra bilar i onödan. Nu ska jag höra mig för om det finns ytterligare dialog mellan dig och den som bokade dig men annars jobbar vi ju hårt med vår kubikräknare, det är ju bara kundens uppgifter som vi baserar antal personal och storlek på bilar. Vår kubikräknare är ju super exakt, då känns det mer som du inte har fyllt i den korrekt kanske ?
  • erik s
    erik s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hatar enkäter. Speciellt när det tjatas på att man ska svara innan affären är avslutad
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar erik s
    Känns ju inte helt juste att få det betyget baserat på en enkät , när du har haft packmästare en dag, flytt en dag, och städning en dag, där du har vart nöjd med alla dessa tjänster men det hänger på en enkät, då hade det väl vart bättre att tacka nej till den istället för att såga de tjänster vi utför till dig. Njaaa, inte ok.
  • michaela h
    michaela h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Helt underbara! Bäst på det dom gör! Extremt nöjd! Tack så mycket jätte mycket!
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar michaela h
    Tack Michaela ....lyft på luren när det är dax för flytt igen !
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Bra priser
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar Åsa A
    Man bugar och bockar Åsa ! Välkommen åter...
  • mårten r
    mårten r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt snabba på att svara på mina frågor samt löste flytten trots kort framförhållning.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar mårten r
    Allt går om man bara vill ! Kartongerna hämtar vi lördagen den 10/12
  • jacob w
    jacob w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga, snabba och lyckades få med allt i en vända.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar jacob w
    Vi försöker alltid anpassa lastbil efter bohag, så får man bara rätt information av kunden så gör vi resten ! Vi tackar för denna gång och ser fram mot framtida flyttar. Tack Jacob
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttade från lgh 3 trappor utan hiss, till nybyggt radhus som ligger i stort sett granne med en byggarbetsplats. Inget av detta vållade några större problem för grabbarna från 4 Ess. Snabbt och smidigt hanterande de vårt bohag. De hade ett trevligt och professionellt bemötande. Flyttstädningen dagen efter gav samma intryck.

Rekommenderar den här firman till alla!
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar Jonas S
    Vi tar av oss hatten och bockar, tack för denna gång Jonas och på återseende. Tack för de fina orden.
  • camilla l
    camilla l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tack för otroligt bra service! Vilken smidig flytt-vilket tempo! Rekommenderar starkt:)
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar camilla l
    Service är vårt mellan namn he he, kul att du tyckte det var bra !
  • martin s
    martin s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Toppenservice! Rekommenderas definitivt.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar martin s
    Tackar Martin ...det är bara rekommendera på...det älskar vi !
  • niclas a
    niclas a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    2 duktiga och trevliga killar tog sig an en flytt av ett riktigt stort skåp, 3 våning ingen hiss. Bra utfört!
  • jonas l
    jonas l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt fungerade klockrent, trevligt bemötande och professionellt arbete.
  • Simon  J
    Simon J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Superduktiga flyttkillar. Väldigt duktiga och försiktiga med alla prylar; smidigt & snabbt !!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättebra bemötande och helt ok utbud. Ser fram emot större lokaler.
  • Marika J
    Marika J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Supertrevlig bemötande i butiken! Massor med saker att fynda :) Kommer absolut tillbaka flera gånger
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Marika J
    Tackar Marika, kom in på fler fynd nu,,,,det finns såååå mycket saker i butiken nu...
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Var inne och hittade lite guldkorn idag!! sjukt bra bemötande
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Sanna C
    Sjuuuukt kul att höra ! Kom tillbaka
  • Katarzyna B
    Katarzyna B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mysigt afärr , trevligt och hjälpsamt personal.dom har allt .
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Katarzyna B
    Kom och köp gran nu i December... fin fina granar som är gallringsgran...alltså inte framtagna för att gynna julen.
  • fredrik w
    fredrik w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga, hårt arbetandes, försiktiga med alla grejer. Rekommenderas!
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar fredrik w
    Hårt är bara förnamnet i december...puh ! Det är fullbokat 7 dagar i veckan...
  • henrik l
    henrik l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättetrevliga, effektiva samt försiktiga med möbler och golv. Även flyttstädningen var kanon.
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar henrik l
    Med andra ord 4 Ess ! Vi tackar för det Henrik !
  • per erik g
    per erik g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra personal som var trevliga och hjälpsamma. Vi hade beställt men inte packning.
  • Ludwig B
    Ludwig B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bästa flyttfirman. Snabba och noggranna.
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Ludwig B
    Vi bugar och bockar Ludwig...glömt inte att vi ser bra ut också he he
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och hjälpsam personal, ett mycket varierande sortiment med schyssta priser. Jag rekommenderar alla att ta en stund och gå dit, man blir positivt överraskad 😃
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Ulla P
    Du är välkommen tillbaka Ulla, ta med dina vänner ! Glöm inte att snart byter vi förmodligen till nya lokaler och blir 6 gånger större.
  • alexander w
    alexander w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Ärlig och kompetent flyttfirma. Flyttade mitt i Stockholms snökaos men killarna dök upp på utlovad tid. En av killarna fastnade i hissen när den gick sönder efter 15 minuter så de fick springa 4 trappor upp och ner vilket de inte räknat med. Trots svåra förhållande var de trevliga, positiva och effektiva. Rekommenderas varmt.
  • andreas e
    andreas e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Duktiga och proffesionella. Vi beställde även "lån" av flyttkartonger och packpapper mm, vilket var en bra tilläggstjänst.
  • Anna N
    Anna N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hej! Och Tack för trevligt bemötande. Jag ger er en 5:à i betyg
  • anna a
    anna a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Kan man ge människor en medalj i att vara hjältar i ens vardag, så var det precis det dessa killar var, riktiga hjältar. Kom in och tog kommandot. I en flytt är man som ett öppet sår som behöver läkas. Dessa killar bar mig dit jag behövde komma. Proffesionella och intelligenta killar! Tack för att ni räddade min dag! Betyg 5, både för sakkunnighet, bemötande och bra bilkörning:) Tack igen! Det var värt pengarna!
  • simone j
    simone j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra service. Kunde hantera allt inkl. Städ packning och återvinning. Får högsta betyg av mig.
  • eric j
    eric j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Supertrevliga och snabba. Hade både packhjälp och flytthjälp och det gick väldigt smidigt.
  • jessica t
    jessica t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick snabbt och smidigt och alla saker var hela och rena. Gillade att man kunde skänka bort saker man inte ville ha till deras second hand butik.
  • miriam b
    miriam b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4 Ess AB kom med två super fina, bra och starka flyttkillar som med stor försiktighet hjälpte mig med svåra möbler. Högsta betyg helt klart! hälsar Miriam
  • magnus h
    magnus h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Det är sjuuuukt jobbigt att flytta i normala fall, men med 4 Ess var det ett nöje! Toppbetyg rakt igenom. Trevliga flyttkillar och jättebra kommunikation genom hela processen.
  • mikael c
    mikael c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt proffsiga grabbar som jobbade väldigt effektivt och var väldigt varsamma med flyttgodset. Rekommenderas varmt.
  • niklas f
    niklas f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Dom var i tid och jobbade snabbt! Rekomenderar verkligen 4ess!
  • micke f
    micke f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tack fyra ess för en snabb o bra flytt. Extra tack till erat städteam, så ren har nog lägenheten aldrig varit sen den byggdes. Även tack till butiken för att ni tog in matsalsgruppen och sålde den åt mig så snabbt.
  • stina c
    stina c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig butik och personal samt tillmötesgående
    Rekommenderas varmt
  • stefan j
    stefan j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttfirman 4 ESS är en firma att rekommendera! Dom driver även en second han butik för kunder som vill sälja saker för minst 250 kr och tar endast 30% för att sälja det åt er på kommission👍 Dom har även städ efter flytt och magasinering för era saker så dom är säkra:)
    Jag är otroligt nöjd att få jobba med dessa sköna arbetskollegor 🖐
  • Micke J
    Micke J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Har använt mig av ett fler tal flyttfirmor de senaste åren som varit till besvikelse. Men efter att jag anlitade flyttfirman 4ESS Känner jag mig glad att jag just valde dom. Så proffesionella grabbar. Arbetade snabbt men säkert. Alla som var på plats visste precis hur flytten skulle göras. Snabba lösningar , tillmötesgående . ja dom var bäst helt enkelt.
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Mvh Micke
  • gunnel o
    gunnel o skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra koncept, där kunden verkligen kan få allt som behövs vid en flytt! Packning, flyttkörning, städning, bli av med det man inte behöver! Kanske till o med få betalt för detta genom den förträffliga Second hand affären! Pålitligt o all round koncept!
  • viktor r
    viktor r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra trevlig och arbetsam flyttfirma
  • freja m
    freja m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt proffesionell firma.
    Dom skötte flytten så bra att det knappt kändes att vi flyttade! Packade allting väldigt fint och noggrant. Då man får känslan av att många flyttfirmor nästan kastar in kartongerna i bilen, så var det här totala motsatsen!
    Vi beställde även flyttstädning som även den var top notch! Det luktade rent ända ut i trapphuset :)
    Blev förvånad över att dem också har magasinering. Soffan vi inte längre skulle ha lastade dom in i bilen och körde direkt till butiken.
    Det enda vi egentligen behövde tänka på var vilket pris vi ville ta för soffan. Resten flöt på väldigt smärtfritt.
    Trevlig och glad personal.
  • robert l
    robert l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Toppenjobb av killarna!
    Tydlig expertis och väldigt trevliga
    Rekommenderas starkt!
  • roger h
    roger h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Service på topp nivå :) trevlig personal!
  • magnus b
    magnus b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Anlitade 4Ess när jag skulle flytta och är supernöjd. Va stressad inför min flytt då jag hade datumglapp på utflytt och inflytt men den trevliga och tillmötesgående personalen inne på kontoret lugnade mig med bra lösningar. Det slutade med att jag nyttjade så gott som alla deras tjänster, flytt, magasin och flyttstäd. Allt flöt på bra och allt kändes proffsigt från början till slut. Passade även på att sälja lite möbler som jag ville bli av med på kommission i flyttfirmans secondhand-butik, superkul extratjänst! Allt som allt resuterar detta i ett toppbetyg och jag kan varmt rekomendera 4Ess till alla. Behöver jag flytta igen så vet jag vilka jag kommer anlita. //Magnus
  • Sara B
    Sara B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra och rolig loppis med fyndmöjlighet. Inte alltid billigt men väl varierade prisnivåer. Stökig lokal men intressant innehåll. Väl värt ett besök.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig personal och väldigt tillmötesgående

Sunneplan 2, 123 44 Farsta