Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Farsta Flyttfirman 4 Ess AB
Rekommenderat företag 2016 - Flyttfirman 4 Ess AB
Rekommenderat företag 2015 - Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, 123 44 Farsta — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 324 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• Lise-Lott S
    Lise-Lott S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Arbetet blev mycket väl utfört och vi blev väldigt trevligt bemötta.
  • johan b
    johan b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4 Ess håller verkligen vad dom lovar. Trevliga och väldigt proffsiga medarbetare med glimten i ögat.
    Kan verkligen rekommendera 4 Ess!
  • maria w
    maria w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är mycket nöjda med de flyttjänster vi beställt. De kom i tid på morgonen och kändes seriösa på alla sätt.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    De var snabba och tillmötesgående. Trevligt bemötande redan vid första kontakten och trevligt bemötande på flyttdagen.
  • Helena L
    Helena L skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Killarna Patrik "John Wayne" och Micke var trevliga och punktliga. Micke är väldigt ordningssam och artig. De jobbade på som tusan trots vädret och jobbigt att ta sig in pga av bygge. En liten miss att det blev ett litet märke på en vägg men det löser sig. Det jag saknar är en kopia på det jag skrev på.
  • jonathan c
    jonathan c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabbt och korrekt bemötande, noggranna! Rekommenderar att använda och kan tänka mig att använda vid nästa flytt.
  • erkan t
    erkan t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba och effektiva. Rekommenderas varmt.
  • pernilla l
    pernilla l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Upplevelsen va i sin helhet bra. Jättebra och trevlig arbetsledare medan de andra två va helt okej men de alla höll humöret uppe trots mer saker än man tänkte.
  • johan l
    johan l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket nöjd. 4 Ess kunde ställa upp med kort varsel och flyttade ett bohag från Stockholm till ett litet förråd i Kalmar.
    Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam personal.
    Kan verkligen rekommendera.
  • Bosse K
    Bosse K skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi köpte en tvättmaskin som har fungerat utmärkt!
  • albin k
    albin k skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabb och säker flytt. Bra och tydlig kommunikation.
  • tomas g
    tomas g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Toppenkillar - effektiva, stort lösningsfokus och mycket gott humör!
  • Liv S
    Liv S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra. Om än väldigt försenade pga tidigare flyttar under dagen.
  • marcus a
    marcus a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är mycket nöjd med flytten. Kan verkligen rekommenderas. Proffsiga!
  • Annika J
    Annika J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hyggliga priser i butiken😀
    ❤️-för miljö och välgörenhet✨
    Vinnande koncept👍
  • alicia b
    alicia b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Super nöjd! 4ess kan verkligen flytt. Är man rädd om sina möbler och saker så kan man vara lugn. Alla säkerhetsåtgärder vidtas. Man får tom hjälp att möblera på plats om man vill. Micke var arbetsledare under vår flytt och det var så tryggt- han kan verkligen flytt! Kommer anlita de igen för mindre fraktuppdrag också. Rekommenderar varmt!
  • Denniz A
    Denniz A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    fina grejer med bra pris, trevlig personal
  • ulrik l
    ulrik l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Packning, flytt och städning. Allt utfört utan minsta anmärkning.
    Vänligt bemötande och proffsigt utfört arbete, finns inget att klaga på.
    Rekommenderas!
  • lilimor v
    lilimor v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Riktigt bra service.
    Snabba och trevliga kunde lägga till tjänster under dagen riktigt skönt att bara släppa allt ansvar till fackmän
  • ?
    ? skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Först: Blev "tagen på sängen", alla fyra killarna/männen kommer fram och presenterar sig och tar mig i hand! Inte vad jag förväntade, men ack SÅ TREVLIGT! De som skulle fixa att mitt bohag flyttade från ett ställe till ett annat, fick på något sätt en ny dimension. Under flytten både på gamla och nya stället var det dessutom en härlig attityd ossemwllan, vilket får mig att ge ett femstjärnigt betyg till hela arrangemanget, från bokning till: Hej och Tack för hjälpen (även om det blev sent - men det hade att göra med distansen mellan orterna)
    ♠️♥️♣️♦️💯
    //Thomas
  • haymanot b
    haymanot b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tre effektiva och noggranna grabbar hjälpte mig flytta! De kom i tid och blev klara tidigare än beräknat. Mycket nöjd.
  • linus u
    linus u skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra :) Tack ska ni ha vi är supernöjda med helhets lösningen av packning,flytt och städningen vi fick även hjälp med att sälja vår nästan helt nya soffa som vi inte fick plats med i vår nya lägenhet . Vilka krigare
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar linus u
    Härligt Linus, ja det flöt på bra allting, jag ska hälsa packmästarna och flyttgubbarna samt städarna ,då blir de glada. Soffan fick du bra betalt för hoppas du nu kan lägga de pengarna på en ny soffa som får plats i lägenheten. Annars kan du ju alltid köpa en av oss...

Facebook: Secondhand 4 Ess Stockholm-Sverige: https://www.facebook.com/Secondhand-4-Ess-Stockholm-Sverige-1647313498813409/?ref=bookmarks
  • jimmie r
    jimmie r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick jättesmidigt och jag är verkligen nöjd. Glada, trevliga och jätteduktiga killar packade och flyttade lägenheten snabbt och säkert. Dagen efter kom städteamet och gjorde ett lika bra jobb. Firman 4-ess rekommenderas starkt av mig.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar jimmie r
    Vi älskar långa rekommendationer, alltid roligt när folk tar sig tid att skriva någon rad extra....hela teamet skiner upp som solar när de är inne och läser dagens Reco.
    Vi tackar så mycket för det.
  • alex b
    alex b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra utfört och det gick väldigt fort
  • katarina a
    katarina a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt, trevligt och effektivt.
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar katarina a
    Man får tacka för orden...//Pelle
  • roger e
    roger e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Min erfarenhet av 4 Ess är att de är kunniga, erfarna och proffsiga samt väldigt trevliga. Man känner sig trygg och omhändertagen. Det har även många kringtjänster som jag inte hittar hos andra samt en butik som man både kan sälja saker och möbler man vill bli av med till att man hittar nya saker man är ute efter, tack 4 Ess
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar roger e
    Underbar läsning för oss i TUNGA december där det finns jobb dygnet runt, slitsamt för stunden men väl värt när man läser klappen på axeln från kunden. Tack Roger, ska skicka informationen vidare till gubbarna.
  • ove e
    ove e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga och noggranna. Inget att anmärka på när det gäller själva genomförandet. Hade dock varit tydlig vid bokning med att det behövdes en 50-kubiks-bil. Trots detta blev det en 30-kubikare, och vi tvingades köra en extra vända för att få med allt, vilket såklart syns på fakturan...
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar ove e
    Fast, när jag tittar på arbetsordern har du själv fått fylla i kubikräknaren och där står det 29,3 kubik, det är ju det vi utgår ifrån, vi vill ju tänka på miljön och inte köra massa extra bilar i onödan. Nu ska jag höra mig för om det finns ytterligare dialog mellan dig och den som bokade dig men annars jobbar vi ju hårt med vår kubikräknare, det är ju bara kundens uppgifter som vi baserar antal personal och storlek på bilar. Vår kubikräknare är ju super exakt, då känns det mer som du inte har fyllt i den korrekt kanske ?
  • erik s
    erik s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hatar enkäter. Speciellt när det tjatas på att man ska svara innan affären är avslutad
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar erik s
    Känns ju inte helt juste att få det betyget baserat på en enkät , när du har haft packmästare en dag, flytt en dag, och städning en dag, där du har vart nöjd med alla dessa tjänster men det hänger på en enkät, då hade det väl vart bättre att tacka nej till den istället för att såga de tjänster vi utför till dig. Njaaa, inte ok.
  • michaela h
    michaela h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Helt underbara! Bäst på det dom gör! Extremt nöjd! Tack så mycket jätte mycket!
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar michaela h
    Tack Michaela ....lyft på luren när det är dax för flytt igen !
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Bra priser
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar Åsa A
    Man bugar och bockar Åsa ! Välkommen åter...
  • mårten r
    mårten r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt snabba på att svara på mina frågor samt löste flytten trots kort framförhållning.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar mårten r
    Allt går om man bara vill ! Kartongerna hämtar vi lördagen den 10/12
  • jacob w
    jacob w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga, snabba och lyckades få med allt i en vända.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar jacob w
    Vi försöker alltid anpassa lastbil efter bohag, så får man bara rätt information av kunden så gör vi resten ! Vi tackar för denna gång och ser fram mot framtida flyttar. Tack Jacob
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttade från lgh 3 trappor utan hiss, till nybyggt radhus som ligger i stort sett granne med en byggarbetsplats. Inget av detta vållade några större problem för grabbarna från 4 Ess. Snabbt och smidigt hanterande de vårt bohag. De hade ett trevligt och professionellt bemötande. Flyttstädningen dagen efter gav samma intryck.

Rekommenderar den här firman till alla!
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar Jonas S
    Vi tar av oss hatten och bockar, tack för denna gång Jonas och på återseende. Tack för de fina orden.
  • camilla l
    camilla l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tack för otroligt bra service! Vilken smidig flytt-vilket tempo! Rekommenderar starkt:)
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar camilla l
    Service är vårt mellan namn he he, kul att du tyckte det var bra !
  • martin s
    martin s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Toppenservice! Rekommenderas definitivt.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar martin s
    Tackar Martin ...det är bara rekommendera på...det älskar vi !
  • niclas a
    niclas a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    2 duktiga och trevliga killar tog sig an en flytt av ett riktigt stort skåp, 3 våning ingen hiss. Bra utfört!
  • jonas l
    jonas l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt fungerade klockrent, trevligt bemötande och professionellt arbete.
  • Simon  J
    Simon J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Superduktiga flyttkillar. Väldigt duktiga och försiktiga med alla prylar; smidigt & snabbt !!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättebra bemötande och helt ok utbud. Ser fram emot större lokaler.
  • Marika J
    Marika J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Supertrevlig bemötande i butiken! Massor med saker att fynda :) Kommer absolut tillbaka flera gånger
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Marika J
    Tackar Marika, kom in på fler fynd nu,,,,det finns såååå mycket saker i butiken nu...
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Var inne och hittade lite guldkorn idag!! sjukt bra bemötande
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Sanna C
    Sjuuuukt kul att höra ! Kom tillbaka
  • Katarzyna B
    Katarzyna B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mysigt afärr , trevligt och hjälpsamt personal.dom har allt .
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Katarzyna B
    Kom och köp gran nu i December... fin fina granar som är gallringsgran...alltså inte framtagna för att gynna julen.
  • fredrik w
    fredrik w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga, hårt arbetandes, försiktiga med alla grejer. Rekommenderas!
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar fredrik w
    Hårt är bara förnamnet i december...puh ! Det är fullbokat 7 dagar i veckan...
  • henrik l
    henrik l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättetrevliga, effektiva samt försiktiga med möbler och golv. Även flyttstädningen var kanon.
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar henrik l
    Med andra ord 4 Ess ! Vi tackar för det Henrik !
  • per erik g
    per erik g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra personal som var trevliga och hjälpsamma. Vi hade beställt men inte packning.
  • Ludwig B
    Ludwig B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bästa flyttfirman. Snabba och noggranna.
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Ludwig B
    Vi bugar och bockar Ludwig...glömt inte att vi ser bra ut också he he
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och hjälpsam personal, ett mycket varierande sortiment med schyssta priser. Jag rekommenderar alla att ta en stund och gå dit, man blir positivt överraskad 😃
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar Ulla P
    Du är välkommen tillbaka Ulla, ta med dina vänner ! Glöm inte att snart byter vi förmodligen till nya lokaler och blir 6 gånger större.
  • alexander w
    alexander w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Ärlig och kompetent flyttfirma. Flyttade mitt i Stockholms snökaos men killarna dök upp på utlovad tid. En av killarna fastnade i hissen när den gick sönder efter 15 minuter så de fick springa 4 trappor upp och ner vilket de inte räknat med. Trots svåra förhållande var de trevliga, positiva och effektiva. Rekommenderas varmt.
  • andreas e
    andreas e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Duktiga och proffesionella. Vi beställde även "lån" av flyttkartonger och packpapper mm, vilket var en bra tilläggstjänst.
  • Anna N
    Anna N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB