Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra Ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Vårt fjärde Ess är Secondhandbutiken där du har möjlighet att sälja saker som ni inte önskar ta med er till er nya adress på uppdrag i vår butik. Någons skräp kan bli en annans skatt.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 590 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• mats r
    mats r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Anlitade tre ess för flytttransport. Fick ett bra bemötande och en snabb och effektiv flytt. Läs mer
  • richard h
    richard h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevligt bemötande och bra arbetsmoral. Erfarna killar som löste det hela snabbt och smidigt samt var lyhörda när vi placerade ut möbler och flyttlådor mellan olika våningar och förråd. Läs mer
  • sabina c
    sabina c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Effektiva, proffsiga och trevligt bemötande vid bohagsflytt. Läs mer
  • Olof N
    Olof N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har inget att anmärka på själva flytten. Däremot anser jag att de döljer kostnader i offerten eller åtminstone inte är tydliga med kostnaderna. Offerten anger ett uppskattat totalpris men i det inkluderas tex inte fram/hemkörning vilket inte är tydligt. Läs mer
    2018-09-19 Mihai B svarar Olof N
    Vi döljer inte kostnader ! Det står om fram och hemkörning på 3 ställen i din offert som inte innehåller mer än 3 sidor med stor text och tar vi bort bilderna så är det inte mer än 2 sidor kvar. På dessa sidor står det tydligt och klart om den arbetsmässiga delen och extra tjänsterna och kostnaderna på sida 2. Att just fram och hemkörning står där har med vart man faktiskt bor och är individuellt och svårt att räkna in i offerten från grund. Men när ni nu missat denna information så sa du tydligt att du missat den och vill att vi ska "bara" plocka bort den, och annars blir det ett dåligt betyg, då känns det mer som "utpressning" än att ha en dialog om det, vilket du tydligt sa att du inte var intresserad av. Så jobbar inte vi helt enkelt. Vi är ett seriös företag som vilket som helst.
  • peggy a
    peggy a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är alltigenom nöjd med min flytthjälp! Läs mer
    2018-09-19 Mihai B svarar peggy a
    Hatten av för det fina betyget
  • andrea l
    andrea l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Det funkade jättebra. Supertrevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • homan m
    homan m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig bemötande, professionella killar. Klarade jobbet galant Läs mer
  • ann kathrin m
    ann kathrin m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    De flyttade min 2a på 4timmar och hela processen från bokning till genomförande har varit mycket proffsigt. Läs mer
    2018-09-05 Mihai B svarar ann kathrin m
    Tackar så mycket Ann, jag hälsar samtliga.
  • sofie m
    sofie m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är väldigt nöjd med flytten och era tjänster. Allt gick smidigt och man kände sig trygg att lämna sina saker i era händer. Stort plus för trevligt bemötande både från personal under flyttdagen och personalen på plats då vi hämtade/lämnade kartonger. Använde mig av er för andra gången och jag kommer med stor sannolikhet återkomma vid nästa flytt!
    Ni får således en 5a i betyg! 😃 Läs mer
    2018-09-05 Mihai B svarar sofie m
    Du är så välkommen igen ! ...väldigt kul att få förtroendet om och om igen.
  • sravoula a
    sravoula a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag fick hjälp med flytt och städning med relativt kort varsel. Såväl bemötande som tjänsten var professionella och av bra kvalitet. Flyttfirman 4 Ess rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-05 Mihai B svarar sravoula a
    Härligt att du är nöjd med både flytten och städet !
  • johan l
    johan l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra flytt av bohag från lägenhet till villa
    Höll tiderna bra, trots att tempot var lite lågt ibland Läs mer
  • reine s
    reine s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Otroligt proffsiga, trevliga och ödmjuka.
    Jobbar snabbt och effektivt
    Riktiga proffs
    Rekommendera denna flyttfirma varmt Läs mer
  • Matilda F
    Matilda F skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket väl utförd flytt. Proffsiga och effektiva personer som kom och skötte vår flytt. Rekommenderas! Läs mer
  • amanda f
    amanda f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flexibla, trevliga och mycket kompetens. Läs mer
  • hans erik h
    hans erik h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten från Dalarna till Solberga fungerade utmärkt. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Helt ok, men lite förvånad över det goda omdömet här. Ganska neutralt bemötande. Svårt att förstå totalkostnaden i offerten. Läs mer
  • max b
    max b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Levererade precis som sagt både avseende tid och kvalitet. Rekommenderat starkt 4 ESS Läs mer
  • birgitta b
    birgitta b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställde flytthjälp. Killarna var proffsiga, effektiva och noggranna. De tog väl hand om våra möbler. Anlitar dom gärna igen o kommer verkligen att rekommendera dom till andra. Läs mer
  • sandra e
    sandra e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jsg anlitade Flyttfirmsn 4 Ess vid min senaste flytt och jag är jättenöjd. Noggrann och duktig personal. Jag gjorde misstaget att underskatta hur många flyttlådor det skulle bli så ett tips är att ta i lite i kubikräknaren. Man har ofta mer saker än vad man tror och det blir lätt många lådor. Tack och lov löste personalen detta åt mig på ett jättebra sätt. Läs mer
  • erik l
    erik l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Super smidigt och profesionellt bemötande och genomförande. Läs mer
  • britt marie c
    britt marie c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har svarat tidigare och gör det inte en gång till Läs mer
  • maria g
    maria g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    TrevIigt bemötande och snabb flytt. Bra pris. Läs mer
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Kommer i tid, försiktiga med grejorna, tålmodiga, en bra kundupplevelse helt enkelt! Läs mer
  • anna s
    anna s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag flyttade i juni. Kontakten med den ansvarige på företaget var smidig och svaren på mina frågor kom snabbt.
    Flyttarna hörde av sig strax innan de kom med en exakt tid, de kom inom tidsramen trots köer. De var effektivs och trevliga. Jag skulle absolut både använda igen och rekommendera till andra. Läs mer
  • petra t
    petra t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra killar som kom! Var försiktiga med alla möbler! Flytten gick mycket smidigare än vad jag trodde!
    Tack! Läs mer
    2018-06-27 Mihai B svarar petra t
    Alltid lika trevligt att läsa när kunderna är nöjda och glada. Jag skickar det vidare till resten.
  • tobias c
    tobias c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra flyttkillar som kämpade på i +25 värme med mycket trappor osv. Rekommenderas!

Enda minus var att det var 2 flyttgubbar istället för utlovat 3 st.. Fick dock reducerat pris. Läs mer
  • sofie b
    sofie b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt hanterande. Positivt och tryggt bemötande. Första gången jag anlitat en flyttfirma och det resulterade i den enklaste flytten hittills. Läs mer
    2018-06-27 Mihai B svarar sofie b
    Det var roligt att läsa, ja, tanken är ju att vi ska göra det så enkelt som möjligt för er kunder, 1 samtal och vi fixar resten.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    På secondhand hos Flyttfirman 4 Ess AB i Älvsjö gör man alltid fynd. Bra ordning i butiken och man blir trevligt bemött av hjälpsam personal.
    Missa inte att ta en kopp kaffe i butikens fik med hembakat bröd. Lime-pajen var fantastisk👍😊 Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Köpt allt möjligt. Öra priser trevlig personal.😊 Läs mer
  • gustav r
    gustav r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Kunde ta uppdraget med mycket kort varsel. Professionell och trevlig service. Uppdraget utfördes per timme men hamnade inom det uppskattade tidsintervallet enligt offerten. Läs mer
    2018-06-27 Mihai B svarar gustav r
    Inte alltid lätt att klara uppdrag på kort varsel, oftast är vi fullbokade ca 1-2 veckor framåt hela året om så , till er alla, se till att vara ute i god tid när ni ska boka. Härligt att det gick vägen ändå denna gång...
  • marie p
    marie p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Punktliga! Snabb återkoppling. Flyttkillarna jobbade på otroligt bra! Trots missförstånd kring städningen så såg 4ess till att fixa så att det blev gjort inom 2 timmar. Extremt bra jobbat. Tryggt och stabilt. Kommer använda dessa igen! 👊 Läs mer
  • frida b
    frida b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt i ett - suveränt! I tid också Läs mer
    2018-06-27 Mihai B svarar frida b
    Allt i ett var ordet, packning-flytt-städ-uppackning-secondhand ...unika i Sverige ! Tack för orden...
  • simon P
    simon P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsiga och bra att ha att göra med. Jag har ingenting att klaga på. Läs mer
  • flora w
    flora w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi tycker de var super. Snabba, försiktiga, noggranna och trevliga. Inget negativt från vår sida. Läs mer
  • richard s
    richard s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Helt enligt förväntan. Trevliga, duktiga och noggranna killar Läs mer
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    De kunde hjälpa mig med flytt fast än jag hörde av mig dagen innan det var dags.
    Proffsig och effektivt arbete med rak kommunikation gällande bilder som togs och extra material som behövdes då jag inte hade packat så bra.

Kan inte annat än rekommendera! Läs mer
  • hanna g
    hanna g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket snabb och smidig flytt! Läs mer
  • tim d
    tim d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabb och bra flytt, trevliga flyttkillar och smidigt att kunna skänka det jag inte behövde till 4ess secondhand. Läs mer
  • sofia w
    sofia w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi fick hjälp med flytt och de skötte allt galant och var jättetrevliga och väldigt hjälpsamma i all sin kommunikation. Det kändes tryggt att lämna allt i deras händer! Läs mer
  • David
    David skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Anlitade för både flytt och städ.
    Plus: Prisvärt! Professionellt och vänligt bemötande från början till slut, både på mailen och IRL. Mycket tydliga och förutsägbara avtalsvillkor. Snabba och effektiva, särskilt vid flytten.
    Minus: En mindre felkörning vid flytten. Badrummet kunde ha städats bättre. Läs mer
  • eva v
    eva v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mkt bra! Trevligt och proffsigt bemötande i alla steg. Effektivt utfört arbete utan problem med kontinuerlig kommunikation under hela arbetet. Läs mer
  • johan e
    johan e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    De var effektiva och de lyckades ge mig minimumavgiften (för tre timmar) Läs mer
    2018-05-07 Mihai B svarar johan e
    Bra att du är nöjd Johan, trots minimum
  • peter e
    peter e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Anlitade Flyttfirman 4 Ess för flytt från en 100 kvm lägenhet till hus. Gick super smidigt. Läs mer
  • helena t
    helena t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väl utfört jobb, rimligt pris. Bra vid kontakt med kund Läs mer
  • maria å
    maria å skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av bohag mellan två villor som utfördes av mycket proffsiga och trevliga flyttkillar, ingenting var omöjligt att lösa! När ett åkeri kom med leverans av nya resårbottnar och de ens inte orkade försöka få upp dem på övervåningen, löste 4 ess det hela med att hiva upp dem via balkongen, grymt jobbat!
    Kan starkt rekommendera 4 ess för flytt! Läs mer
    2018-05-07 Mihai B svarar maria å
    Slappryggar helt enkelt, det krävs män av stål som oss på 4 Ess och vårt servicetänk för att klara biffen. he he. Tack för det fina betyget och alla lovord, ska skicka det vidare till gubbarna.
  • claes r
    claes r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag sökte hjälp med två flyttar via förmedlingstjänsten Dorunner och fick därigenom kontakt med Flyttfirman 4 Ess AB. De skötte allting galant! De kom i tid, killarna som kom var riktigt trevliga, tillmötesgående och hjälpsamma samt effektiva. Bägge flyttarna gick fortare än förväntat och det var riktigt skönt att känna att man anlitat ett företag det gick att lita på. De har försäkring och yrkestrafiktillstånd vilket är mycket viktigt för den som anlitar en flyttfirma, så fråga alltid efter det!
    Stort tack till Flyttfirman 4 Ess AB!

Med vänlig hälsning,
    Claes Läs mer
    2018-05-07 Mihai B svarar claes r
    Bra Claes att du faktiskt framhäver VIKTEN av att firmorna MÅSTE ha försäkringar och transporttillstånd. Många kunder hamnar i kläm i denna djungel av flyttfirmor, alla ser jätte bra ut på utsidan och de pratar så gått om sin egen firma och att de har allt som behövs, men skrapar man på ytan hittar man väldigt många utan de tillstånd som krävs och de drar ner branschen och kunden i avgrunden med sina oseriösa firmor. Tack för ditt fina betyg och dina ord.
  • mattias s
    mattias s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Grymma killar som gjorde flytten smidig. Väldigt seriösa och varsama med möblerna. Läs mer
    2018-05-05 Mihai B svarar mattias s
    Tack Mattias, vi är glada och nöjda om du är glad och nöjd.
  • sebastian j
    sebastian j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Gick som smort, gjorde en extra beställning att hämta en soffa på ytterligare en adress på samma dag, löste det på en gång. Läs mer
    2018-05-05 Mihai B svarar sebastian j
    Allt för kunden ! Smort var namnet ! //Tack
  • paula b
    paula b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bokade flytthjälp och fick fantastiskt bra hjälp, med tanke på att jag var ute med kort varsel. Tack!
    Det var även jättebra komunikation med flyttgubbarna som var super effektiva.
    Jag hade inga förväntningar innan, i o m att det är första gången jag anlitar flytthjälp.
    Rekomenderar företaget varmt. Läs mer
    2018-05-04 Mihai B svarar paula b
    Vi står på rad och applåderar, tack för de fina orden.
  • helena c
    helena c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hade packning och flytt! Var supernöjd, trevlig personal och bra service! Läs mer
    2018-05-04 Mihai B svarar helena c
    Härligt att du är nöjd. Jag ska prata med packmästarna.

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö