Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Farsta Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, 123 44 Farsta — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 423 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• mona n
    mona n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Företagets killar, de jag har träffat har varit samarbetsvilliga och på gott humör.
    Det finns lite förbättringar att göra på beställningsformuläret, ganska knöligt att ta sig igenom.
    Sedan detta eviga påminnande om att lämna sitt betyg om företaget, det däremot är, och faktiskt nu i hela samhället, väldigt tjatigt! Där har man stora förbättringar/förändringar att göra
  • susnne b
    susnne b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Är så nöjd med bemötande och utförda tjänster! Supertrevliga killar, snabba, effektiva och försiktiga med alla mina saker! Riktiga proffs! Har flyttat många många gånger i mitt liv och det här slår alla andra med hästlängder😊
  • elisabeth b
    elisabeth b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är jättenöjd. Mycket sympatiska män som fixade flytten och utökade tjänster med gott humör. Alla kontakter fungerade på bästa sätt.
  • inga b
    inga b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt från packning till. Flytt har varit allt från tillmötes gående till att hänga upp kristallkronan Ingen stress ställde möblerna där jag ville ha dem Jag hoppas att städningen kommer att vara till lika belåtenhet Inga Budzynski 4ess kan jag varmt rekommendera
  • mikael b
    mikael b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba, effektiva och organiserade
  • christoffer n
    christoffer n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra flyttfirma! Höll offerterat pris och tider. Sen var dom väldigt, glada, trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Så får ni Bobby, Janos och Christofer så får ni en bra flytt ni blir garanterat nöjda med.
  • lijana a
    lijana a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag blev supermöjd med tjänsten, hjäljsamma killar, bra bemötande , glada och trevliga. Det fanns en dialog hela tiden . Företaget kan jag verkligen rekommendera
  • anita n
    anita n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hjälp med flytt.

Mycket trevligt bemötande av personal .
    Personalen arbetade snabbt och effektivt och var lyhörda och ödmjuka. Sammantaget ett mycket gott betyg.
  • Pamela S
    Pamela S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättetrevligt bemötande både i telefon och under själva flytten. Stort tack till Faltin och Shokrat för allt.
  • Fei Y
    Fei Y skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Riktigt trevliga och proffsiga medarbetare! Det enda minus var ju att priset blev lite högre än vad jag hade förväntat mig.
  • peter s
    peter s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hej
    Bemötandet får godkänt, trevligt första samtal med Linus Bittner.
    Smidig flytt som tog 9 timmar, grabbarna kämpade på bra!
    Vi kan rekommendera tre ess.
    Med vänlig hälsning,
    Peter och Julia
  • ann l
    ann l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi rekommenderar flyttfirman 4 Ess AB.
    Från första samtalet för information om hur flytten går till, till bokning, bekräftelse och genomförande av flytt och flyttstädning. Genomgående lätta att kommunicera med och att göra ändringar. De som jobbade praktiskt med flytten visade gott omdöme och var noga med sakerna
  • helena n
    helena n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Enkelt och okomplicerat, flexibel och trevlig service i samband med flyttstädning och flytt.
  • sanna r
    sanna r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt bemötande, punktliga, trevliga. Svarade på alla frågor jag hade innan flytten. Dem var toppen helt enkelt
  • olof a
    olof a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra och snabb respons vid bokning.
    Trevligt bemötande hela vägen och snabba, säkra och serviceinriktade flyttkillar.
    Toppklass!
  • maria e
    maria e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har använt Flyttfirman 4Ess två gånger för flytt. Jag har blivit lika nöjd båda gångerna. Trevligt bemötande från offert till själva flytten till faktura. Jag kommer absolut anlita dom när jag flyttar igen!
  • Ola h
    Ola h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande då vi beställde flytt,städ och fönsterputs.
    Snabb kontakt och trevlig personal
  • mussie a
    mussie a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt hjälp och jag är mycket nöjd.
    Profesionella och trevliga killar.
  • Pamela F
    Pamela F skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Super nöjd!! Jätte trevliga och kunniga flyttare! Rekomenderar stort!
  • Venelin V
    Venelin V skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Perfekt, allt fungerade som vi hade tänkt oss.
    Trevligt personal, omtänksamma och snabba.
    Vi är super nöjda med flytten.

Tack för hjälpen från Venelin och Anna
  • peter m
    peter m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick fort och lätt. Trevliga killar.
  • Richard W
    Richard W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag skulle vilja ge fyra ess mina allra bästa rekommendationer. De hjälpte oss med vår flytt och jag kunde inte varit nöjdare. Killarna som utförde arbetet var såväl trevliga som kompetenta, och både försiktiga men effektiva. Långt långt över förväntan!
  • bertil a
    bertil a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick mycket smidigt. Effektiva men försiktiga flyttgubbar. Vi är mycket nöjda!
  • hanna g
    hanna g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt och trevligt bemötande. Vår flytt blev väldigt smidig tack vare 4 Ess!
  • ingvar z
    ingvar z skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättetrevliga och roliga killar. Allt bara flöt på. De tog inget för givet utan att fråga. De fick in allt i hissen fastän den inte var så stor. Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma :)
    Flytten gick mellan Farsta å Hökarängen 22 maj
  • marcus ö
    marcus ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten sköttes mycket professionellt. De hade svensktalande personal och utrustning som pirra och rullbord. Flytten gick smidigt och var klar inom det uppskattade intervallet. Att kunna skänka bort möbler som annars skulle slängas var för oss ett stort plus.

Flyttstädningen var bra gjord. De hade en svensktalande arbetsledare som kunde prata med de andra som inte kunde svenska flytande. Vi hittade inget som inte var rent vilket är vad som räknas.
  • Els-Maj E
    Els-Maj E skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fungerade riktigt bra. Kartongerna kom enl ök. Trevlig personal både inför flytten och de som utförde flytten. Proffsigt utfört. Vi är mycket nöjda.
  • maria b
    maria b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttfirman 4 Ess är flexibla och väldigt trevliga i sitt bemötande. Hänsynsfulla och noggranna.
    Detta gäller hela vägen från telfonkontakt till utförande.
  • fredrik p
    fredrik p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Professionellt och trevligt bemötande. Anlände och fick arbetet uträttat inom förbestämd tidsram på offerten. Kunde inte ha varit nöjdare.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Funkade mycket smidigt hela vägen från en första kontakt tills sista lådan var på plats.
    Flyttkillarna var fantastiska. Försiktiga med alla möbler, trevliga, effektiva och proffsiga.
    Tack!
  • carl henrik l
    carl henrik l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och kompetent personal. Köpte packning, flytt och städning och allt fungerade mycket smidigt, med et litet litet minus för några småsaker som missades i packningen. Kan defnitivt rekommendera företaget.
  • Alexander w
    Alexander w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4 Ess AB är en pålitlig och duktig firma när det gäller flytthjälp och flyttstädning. Flyttkillarna var duktiga, snabba och kunniga! Jag kan varmt rekommendera detta företag!
  • ulrica u
    ulrica u skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tack för en bra service när ni hämtade möbler som vi vill sälja!
  • elin e
    elin e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är jätte nöjd med vår flytt. De kom i tid. Tog verkligen ansvar för våra saker. De var verkligen jätte trevliga och man märkte att de kunde sitt jobb. Bra tyckte jag att de hela tiden var tydliga med vad som gällde
  • Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättebra service och väl utfört arbete
  • pär e
    pär e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket proffsiga och mycket trevliga!
  • Kevin
    Kevin skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Är väldigt nöjd med flytten. Allt gick smidigt från första kontakten tills själva flytten.

Dem filtade och plastade in känsligare saker som TV-apparater och allt kom fram utan några skador.
    Personalen är jättetrevliga både på kontoret och dem som utför flytten.

Jag kommer att anlita dem igen nästa gång. Rekommenderar starkt Flyttfirman 4 Ess.
  • Lars M
    Lars M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Rediga flyttkillar, snabba och extremt noggranna och lyhörda.
    Bra med möjlighet till fler bilar samtidigt. Bra med en som är "flyttchefen"

Flexibel bokning. Inga problem med något. Man känner att man kan lita på hela gänget.

Bra också med Second Hand möjligheten men lika bra med möjligheten att skänka fullt fungerande prylar för senare försäljning som kan komma andra till del i samhället.

Bra med soptippsdelen också.

Vad man skulle kunna utveckla i framtiden är att 4Ess skaffar sig egna stora magasinsmöjligheter eller ett avtal med några externa magasinsfirmor. Den delen kan säkert utvecklas.
    Använde Offerta denna gången och 4Ess hemsida och upplägg är riktigt tydlig och proffsig och förkovrande för hur man r.ex.ska packa kartongerna.

4ESS var inte billigast i stan men när man flyttar så viktiga och personliga saker som ens hem vill man att det blir rätt och att man känner sig trygg.
    Och med Rutavdraget känns det inte dyrt.

Och sen slipper man också oroa sig för "svart" kulturen!!!
    2017-04-24 Pär-Johan O svarar Lars M
    Tackar Lars, mycket trevlig text, ska förmedla det vidare till samtliga iblandande.

(Tror att du har missat våra magasin , vi har jätte stora magasinerings möjligheter, dessutom i egen regi) På flera ställen i Stockholm)
    Anton J, Pär-Johan O gillar detta
  • johan n
    johan n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Betyg flytt:
    Gubbarna 5
    Pga för liten bil tog det lång tid, så helheten får 4
  • jonas m
    jonas m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Dom var proffensionella och gjorde ett jättebra jobb. Jag skulle verkligen rekommendera dom.
  • johan a
    johan a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra och proffsiga. Våra saker var i goda händer!
  • Emil j
    Emil j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och bra service... tog lite längre tid än offerten sa men förutsättningarna var inte heller perfekta, så det får man räkna med
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Emil j
    Härligt med en kund som är förstående att allt är inte alltid statiskt, vissa saker händer för dagen och det är svårt att parera saker som inte vi kan påverka. Vad vi kan göra ar med erfarenhet hitta lösningar för stunden som ändå blir bäst för kunden. Väl mött Emil.
  • Maria B
    Maria B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Har anlitat Flyttfirman 4 Ess vid tre flyttar vid alla dessa tre tillfällen har jag blivit mycket väl bemött av alla inblandade Möbler och annat som flyttats har kommit fram i befintligt skick så av mig får denna flyttfirma högsta betyg! Jag rekommenderar dem starkt och kommer själv utan tvekan att anlita dem igen!
    Mvh Maria Berglund
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Maria B
    Härligt att höra Maria, vi står alltid redo serva dig igen ! Glad påsk !
    Pär-Johan O, Maria B gillar detta
  • john m
    john m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi anlitade 4 Ess och valde dem på grund av kombinationen konkurrenskraftigt pris och trevligt bemötande. Arbetslaget anlände på överenskommen tidpunt, gjorde en snabb rekning och genomförde sedan ett omfattande flyttjobb. Samtliga i arbetslaget var mycket trevliga och kundorienterade och trots att det var fredag och dessutom den mörka fredag då vi hade terrorattentat i Stockholm så genomfördes jobbet hela tiden med ett leende på läpparna. Flytten genomfördes inom de tidsramar som 4 Ess i förväg hade bedömt. Jag vill ge mina allra varmaste rekommendationer till 4 Ess!
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar john m
    Jag hälsar gubbarna de varma rekommendationerna , ja jag måste säga att jag är stolt över dem trots att jag faktiskt försökte få dem att avbryta då Gullmarstorget kändes lite riskabelt att arbeta på då det blev stopp in till stan kändes det som en potentiell plats för ett nytt terrordåd. Men i ur och skur så ska flytten fram...akta er här kommer 4 Ess !!!
    Tack för alla vara ord...
  • charlotte r
    charlotte r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga killar som hanterade möblerna varsamt!
  • charlotte r
    charlotte r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga killar som hanterade möblerna varsamt!
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar charlotte r
    Vi bugar och bockar...alltid ordning och reda
  • annie l
    annie l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Punktliga, ordentliga och trevliga.
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar annie l
    Man tackar Annie, killarna hälsar att du också var trevlig.
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen vid vår flytt. Killarna som hjälpte oss var effektiva och proffsiga.
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Hanna N
    Vi ångar på i våra rutiner, då blir jobbet alltid bra. Tack Hanna
  • virginia h
    virginia h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig flyttfirma som utförde sitt jobb till belåtenhet!
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar virginia h
    Det värmer Virginia , Vi är belåtna om ni är belåtna...
  • Lena s
    Lena s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig o kunnig personal. Tog hand om flytten på bästa sätt.
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Lena s
    Utmärkt Lena,,,säg bara till om det är något annat vi kan hjälpa till med,,,du har numret !

Sunneplan 2, 123 44 Farsta