Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Farsta Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, 123 44 Farsta — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 391 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• ulrica u
    ulrica u skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tack för en bra service när ni hämtade möbler som vi vill sälja!
  • elin e
    elin e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är jätte nöjd med vår flytt. De kom i tid. Tog verkligen ansvar för våra saker. De var verkligen jätte trevliga och man märkte att de kunde sitt jobb. Bra tyckte jag att de hela tiden var tydliga med vad som gällde
  • Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättebra service och väl utfört arbete
  • pär e
    pär e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket proffsiga och mycket trevliga!
  • Kevin
    Kevin skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Är väldigt nöjd med flytten. Allt gick smidigt från första kontakten tills själva flytten.

Dem filtade och plastade in känsligare saker som TV-apparater och allt kom fram utan några skador.
    Personalen är jättetrevliga både på kontoret och dem som utför flytten.

Jag kommer att anlita dem igen nästa gång. Rekommenderar starkt Flyttfirman 4 Ess.
  • Lars M
    Lars M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Rediga flyttkillar, snabba och extremt noggranna och lyhörda.
    Bra med möjlighet till fler bilar samtidigt. Bra med en som är "flyttchefen"

Flexibel bokning. Inga problem med något. Man känner att man kan lita på hela gänget.

Bra också med Second Hand möjligheten men lika bra med möjligheten att skänka fullt fungerande prylar för senare försäljning som kan komma andra till del i samhället.

Bra med soptippsdelen också.

Vad man skulle kunna utveckla i framtiden är att 4Ess skaffar sig egna stora magasinsmöjligheter eller ett avtal med några externa magasinsfirmor. Den delen kan säkert utvecklas.
    Använde Offerta denna gången och 4Ess hemsida och upplägg är riktigt tydlig och proffsig och förkovrande för hur man r.ex.ska packa kartongerna.

4ESS var inte billigast i stan men när man flyttar så viktiga och personliga saker som ens hem vill man att det blir rätt och att man känner sig trygg.
    Och med Rutavdraget känns det inte dyrt.

Och sen slipper man också oroa sig för "svart" kulturen!!!
    2017-04-24 Pär-Johan O svarar Lars M
    Tackar Lars, mycket trevlig text, ska förmedla det vidare till samtliga iblandande.

(Tror att du har missat våra magasin , vi har jätte stora magasinerings möjligheter, dessutom i egen regi) På flera ställen i Stockholm)
    Anton J, Pär-Johan O gillar detta
  • johan n
    johan n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Betyg flytt:
    Gubbarna 5
    Pga för liten bil tog det lång tid, så helheten får 4
  • jonas m
    jonas m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Dom var proffensionella och gjorde ett jättebra jobb. Jag skulle verkligen rekommendera dom.
  • johan a
    johan a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra och proffsiga. Våra saker var i goda händer!
  • Emil j
    Emil j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och bra service... tog lite längre tid än offerten sa men förutsättningarna var inte heller perfekta, så det får man räkna med
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Emil j
    Härligt med en kund som är förstående att allt är inte alltid statiskt, vissa saker händer för dagen och det är svårt att parera saker som inte vi kan påverka. Vad vi kan göra ar med erfarenhet hitta lösningar för stunden som ändå blir bäst för kunden. Väl mött Emil.
  • Maria B
    Maria B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Har anlitat Flyttfirman 4 Ess vid tre flyttar vid alla dessa tre tillfällen har jag blivit mycket väl bemött av alla inblandade Möbler och annat som flyttats har kommit fram i befintligt skick så av mig får denna flyttfirma högsta betyg! Jag rekommenderar dem starkt och kommer själv utan tvekan att anlita dem igen!
    Mvh Maria Berglund
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Maria B
    Härligt att höra Maria, vi står alltid redo serva dig igen ! Glad påsk !
    Pär-Johan O, Maria B gillar detta
  • john m
    john m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi anlitade 4 Ess och valde dem på grund av kombinationen konkurrenskraftigt pris och trevligt bemötande. Arbetslaget anlände på överenskommen tidpunt, gjorde en snabb rekning och genomförde sedan ett omfattande flyttjobb. Samtliga i arbetslaget var mycket trevliga och kundorienterade och trots att det var fredag och dessutom den mörka fredag då vi hade terrorattentat i Stockholm så genomfördes jobbet hela tiden med ett leende på läpparna. Flytten genomfördes inom de tidsramar som 4 Ess i förväg hade bedömt. Jag vill ge mina allra varmaste rekommendationer till 4 Ess!
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar john m
    Jag hälsar gubbarna de varma rekommendationerna , ja jag måste säga att jag är stolt över dem trots att jag faktiskt försökte få dem att avbryta då Gullmarstorget kändes lite riskabelt att arbeta på då det blev stopp in till stan kändes det som en potentiell plats för ett nytt terrordåd. Men i ur och skur så ska flytten fram...akta er här kommer 4 Ess !!!
    Tack för alla vara ord...
  • charlotte r
    charlotte r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga killar som hanterade möblerna varsamt!
  • charlotte r
    charlotte r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga killar som hanterade möblerna varsamt!
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar charlotte r
    Vi bugar och bockar...alltid ordning och reda
  • annie l
    annie l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Punktliga, ordentliga och trevliga.
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar annie l
    Man tackar Annie, killarna hälsar att du också var trevlig.
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen vid vår flytt. Killarna som hjälpte oss var effektiva och proffsiga.
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Hanna N
    Vi ångar på i våra rutiner, då blir jobbet alltid bra. Tack Hanna
  • virginia h
    virginia h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig flyttfirma som utförde sitt jobb till belåtenhet!
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar virginia h
    Det värmer Virginia , Vi är belåtna om ni är belåtna...
  • Lena s
    Lena s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig o kunnig personal. Tog hand om flytten på bästa sätt.
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Lena s
    Utmärkt Lena,,,säg bara till om det är något annat vi kan hjälpa till med,,,du har numret !
  • Hans H
    Hans H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hej 4ess har ett bra bemötande
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Hans H
    5 Reco solar....hatten av ! På återseende Hans...
  • andreas b
    andreas b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick bra enligt plan. De löste även våra specialönskemål som att ta med sig saker till tippen efteråt.
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar andreas b
    Flytt-städ-tipp-secondhand-café-måla-el-packning-uppackning ...och mycket mer...hos oss kan man alltid få nått gjort. Bara ringa en signal.
  • alex v
    alex v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra bemötande från första kontakt och genom hela processen. Vi fick hjälp av 4Ess med både flytt och flyttstäd. Personalen är oerhört dedikerade och förtroendeingivande. Med tanke på hur stressig en flytt kan vara så vill vi extra poängtera detta. Vi kände från första stund att vårt bohag var i goda händer. De kontaktade oss om när de skulle komma, de var i tid, de var strategiska och gick tillsammans med oss igenom allt vi skulle flytta och hur det skulle gå tillväga på bästa sätt. De jobbade sedan hårt tills allt var klart. Samma gäller för flyttstädningen. Allt väldigt proffsigt och rekommenderas starkt!
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar alex v
    Vi alla står med mössan i handen och bugar...tacka för all härlig kritik. Ska hälsa samtliga....de kommer bli glada...inklusive alla på kontoret.
  • Susannah S
    Susannah S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är så glad att jag anlitade fyra ess, de kom i tid, var snabba och framförallt grymt effektiva, packade lastbilen till minsta millimeter. Killarna som hjälpte oss var förutom att de var bra på sitt jobb supertrevliga!!!! Vi hade packat relativt organiserat men var vissa grejer som vi borde gjort innan de kom: inga problem. De hivade fram sopsäckar, hade kartonger med sig, hjälpte oss skruva av sidan på soffan. Jag har inget negativt att säga. Trots en viss förvirring i början från mig kring när de skulle komma löste sig allt. :-) tack för hjälpen!!! Det finns kanske billigare (iaf när jag tog in offert) men egentligen, hur billigt kan det bli? Vill man ha bra arbetsförhållanden för dem man anlitar kanske man kan betala 500 extra allt som allt??
    2017-04-16 Pär-Johan O svarar Susannah S
    Ja du ser, alla löste sig till slut, alla är stressade och förvirrade kring sin flytt så du är inget undantag Susannah, men det är ju där vi kommer in, sätt i er i en fåtölj och slappna av så löser vi allt med bravur. Tack så mycket för alla fina ord.
  • Joey
    Joey skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Kom 30 min sent. Priset slutade på över 150% av offererat pris då flera kostnader är "dolda", t.ex. fram- och hemkörning (avrundade uppåt till heltimmar) och förbrukningsmaterial. De sänkte priset något när vi klagade på skarvningen med hem- och framkörning men chefen gav oss en ordentlig avhyvling via e-post (kommer säkert kommentera denna recension på liknande sätt) Flyttgubbarna var dock både kunniga och trevliga!
  • andrea b
    andrea b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Lätt att boka, smidig flyttvolym räknare, kom i tid, effektiva, trevliga
  • birgitta v
    birgitta v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt utfört och trevlig personal både per telefon och de tre som hjälpte oss att flytta.
  • jessica h
    jessica h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra service och kvalité. Mycket nöjd med flytthjälpen! /Jessica
  • emma c
    emma c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Enkelt att boka, all kontakt har fungerat bra och väldigt bra genomförd flytt.
  • Arash H
    Arash H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Sjysta killar som gjorde ett smidigt jobb. Allt enligt plan och offert.
  • Calle B
    Calle B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Rapp o trevlig flyttfirma! Allt flöt på snabbt o effektivt! 💥💥💥💥💥
  • German Z
    German Z skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Alla var trevliga och uppförde arbete noggrann och professionell. Rekommenderas varmt!
  • Anders K
    Anders K skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Kan varmt rekommendera denna flyttfirma.
    Proffsiga, pålitliga , prisvärda och hanterade bohaget väldigt varsamt .
  • Sari H
    Sari H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Effektivt och bra, litet minus för missförståndet med att 'lämna kvar' grejer. Fick anvisning att lämna grejer som skulle säljas/el gå till seconhandbutiken men så var inte fallet vilket resulterade i mer jobb för mig än jag räknat med då jag måste lösa detta själv. Men kan varmt rekommendera dem ändå!
  • Ulla-Britt P
    Ulla-Britt P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag rekommenderar flyttfirman 4Ess varmt. De är snabba, effektiva och hjälpsamma. Trevlig och tillmötesgående personal. Min flytt var snabb och smidig.
    Ulla
  • Ola H
    Ola H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt trevliga, noggranna och proffesionella. Mätte och plastade möbler och madrasser/sängar innan de bars ut till flyttbilarna för optimal packning. Vi är väldigt nöjda med flytten och kommer garanterat vända oss till dem om vi skulle flytta igen.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trygg, proffsig o smidig flytt inklusive montering av tråkiga Ikea-möbler tack vare trevliga killar som var noga med att allt skulle gå rätt till och vara klart i tid. Jättetacksam för deras hjälp och kommer absolut att använda 4 ess igen!
  • Irene G
    Irene G skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket trevliga och noggranna höll va de lovade . Kommer att rekommendera er vidare.
  • Manoush M
    Manoush M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra service, från offert till och med flytten.
    Bra och tydlig kommunikation och service.
    Har redan rekommenderat 4ESS till flera andra!
  • rickard t
    rickard t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bästa flyttfirman som jag har upplevts hittills
  • mathias p
    mathias p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen. De var noggrana, proffsiga och väldigt serviceinriktade!
  • mikael c
    mikael c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabbt och smärtfritt. Trevlig personal och man kan få hjälp med allt om man behöver
  • nora l
    nora l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi har använt 4 Ess vid flera tillfällen. Det har varit lika bra alla gånger. Trevliga, snabba och inget har gått sönder vid något tillfälle. Rekommenderas varmt!
  • per arne p
    per arne p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Min flytt av mina möbler fungerade helt utan några problem och skador.
    De kom på avtalad tid och arbetade på ett metodiskt sätt.
  • staffan s
    staffan s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande vid första kontakten. Raka och klara info-upplysningar. Bra återkoppling efter beställningen. Proffsigt utfört arbete - packning, flytt, städning!
  • johan m
    johan m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Lugnt, informativt och proffsigt. Bra uppföljning.
  • Bina A
    Bina A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig personal som är försiktig med ens saker.
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har anlitat Flyttfirman 4 ess för flytt från lägenhet till hus samt flyttstäd, och är jätte nöjd. Jag kan säga att dom är jätte professionell duktiga och vet verkligen vad dom gör! Kommer fortsätta rekomendera dom för vänner och bekanta! Tack för en trygg flytt och ett seriös bemötande! Flyttfirman 4 Ess
  • Peter B
    Peter B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttade från villa till lägenhet och använde mig av 4 Ess på grund av rekommendationer från bekanta.
    Är väldigt nöjd med allt från första kontakt till flytt och städning.
    Allt sköttes proffesionellt och med ett glatt humör, rekommenderas varmt.
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick det mest otrevliga och oseriösa bemötande på telefon skulle aldrig någosin anlita denna firma.
    2017-02-21 Pär-Johan O svarar Elisabeth J
    Detta är en person som inte har anlitat oss för några tjänster överhuvudtaget , är väldigt säker på att det är en konkurrent som försöker svartmåla oss. Det är väldigt tråkigt att firmorna kan prestera och skaffa sig sina egna betyg utan att försöka sänka andra på vägen. Jag tycket våra betyg talat sitt egna språk och det är genomgående bra betyg så av en ren händelse så kommer det ett sådan här betyg från en person vi har kollat upp och inte finns i våra register.
    2017-02-21 Elisabeth J svarar Pär-Johan O
    Hej Pär-Johan

Är en helt vanlig privat person som ringde er och fick ett dåligt bemötande. Det är det denna site är tillför att privatpersoner skall ge sin bedömning vilket jag nu har gjort.

Tråkigt att ni inte kan ta feedback.

Elisabeth
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • carin d
    carin d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga och punktliga. Lite differens från offert till slutlig faktura. Men nöjd med utförandet.
  • jari b
    jari b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    5+! Ruskigt trevliga killar och bra genomfört flytt.

Sunneplan 2, 123 44 Farsta