Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 446 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• Magnus O
    Magnus O skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Faktiska fakturan var dubbelt så hög som offerten. De kom i tid och lämnade oss inte i sticket men jobbet tog mycket längre tid än de själva räknat med.
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Ordning och reda, en del godbitar vad gäller möbler. Trevligt bemötande och bra service!
  • Aminata C
    Aminata C skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande av personalen och mycket hjälpsam
  • Annika J
    Annika J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig personal, finns lite av varje, framförallt möbler.
  • anette j
    anette j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Toppenbra hjälp med magasinering av möbler och kassering av uttjänta möbler i samband med en renovering. Kom på utsatt tid och trevlig personal.
  • karin t
    karin t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Köpte flytt och städning av 4 Ess AB och är alltigenom mycket nöjd med deras arbete. Proffsigt, trevligt bemötande och god flexibilitet och lyhördhet inför våra behov. Flytten gick smidigt och städningen var helt prickfri!
  • sanaz s
    sanaz s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Så grymma grabbar!! Sjukt trevliga och proffsiga. Vi är såååå nöjda!! Tysen tack för er hjälp!
  • madeleine c
    madeleine c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket nöjd med flyttkillarna. De var väldigt noggranna , plastade in säng, soffa plus byråer för att skydda. Hade mycket saker, men de lyckades med god planering få in allt där det skulle magasineras. Så tack för det.
  • chatarina j
    chatarina j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick snabb hjälp och flytt inom några dagar.
    Packning gick fort och utfördes perfekt. Inget gick sönder eller skadades.
    Killarna var trevliga och måna om mig som kund.
    Väl i nya lägenheten bar dom in möbler och flyttkartonger precis där jag ville ha dom.
    Jag är mycket nöjd och kommer att rekomendera vänner och bekanta som skall flytta att anlita firman.
  • Elena L
    Elena L skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Var bara inne snabbt.Men ska absolut gå dit flera gånger.
  • Simone P
    Simone P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Har fyndat flera fina möbler och inredning här sen 4Ess flyttade till Älvsjö.
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hade en angenäm upplevelse med 4 ess. Snabba noggranna och kände mig trygg med att lämna ansvaret till dem att fixa allt.
  • Johan P
    Johan P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Superbra service ,trevligt bemötande, bra utbud.
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4Ess AB är en pärla vi har hittat!
    En secondhand butik med glad och trevlig personal.
    Jag hittade 2 sorters likör glas för 10 kr styck , några böcker för 5kr st.
    Åk förbi och fynda
    Ylva
    Pär-Johan O gillar detta
  • Susan B
    Susan B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Toppen secondhand affär med bra priser!
    Pär-Johan O gillar detta
  • erik b
    erik b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hej!
    Vi anlitade flyttfirman 4Ess AB för vår flytt. Vi använde endast deras tjänst som " bärhjälp" då vi hade packat osv själva. Men men, allting gick kanon och de lyssnade på vad vi hade att säga ( vad som var ömtåligt osv och vart vi ville ha allt i lägenheten). Ett bra flyttföretag helt enkelt. // Erik
  • mani h
    mani h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Riktigt bra jobbat med flytten!
  • hanna t
    hanna t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket trevlig bemötande - bara det är ju ett plus.Inget var ett problem och packningen gick galant av hela vårt hem.På flyttdagen var firman på plats i tid och allt gick otroligt smidigt! Generöst med tid att packa upp alla flyttlådor (över två veckor). Toppenbra!
  • dagnielo s
    dagnielo s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hej ! Köpte flytthjälp, vilket funkade väldigt bra. Inga problem med att bära ut alla lådor och möbler på ett smidigt och försiktigt sätt.
  • Sebastian C
    Sebastian C skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Helt ok, ganska bra faktiskt. Lådorna fick från A till B!
    2017-08-18 Pär-Johan O svarar Sebastian C
    Bra, det gillar vi...men bara ganska bra, vi måste bli bättre helt enkelt.
    2017-08-18 Sebastian C svarar Pär-Johan O
    Ja, flyttgubbarna tog gott om tid på sig och sen var det lite knepigt kom kommunikationen när bara 1/2 flyttgubbar talade svenska trots att det offererades tre svensktalande. Och det var synd att 2nd hand-butiken inte hade någon kommunikation med flyttavdelningen om att saker skulle säljas på kommission.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • shi s
    shi s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra kommunikation innan, under och efter flytten. Bra på hålla tider. Hela flytten gick väldigt smidigt.
  • anna stina a
    anna stina a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flexibla och effektiva! Starka och duktiga flyttkillar som jobbade hårt med att bära ut och lasta våra möbler och kartonger. Det är första gången jag anlitar en flyttfirma men allt funkade över förväntan bra och jag är supernöjd.
  • sanna l
    sanna l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Enkelt och smidigt att boka och bra information. Hade en del frågor inför flytten och fick alltid återkoppling snabbt.
    Flytten gick snabbt och smidigt, supertrevlig och proffsig personal.
    Helt klart bästa flyttfirman jag använt!
  • mona n
    mona n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Företagets killar, de jag har träffat har varit samarbetsvilliga och på gott humör.
    Det finns lite förbättringar att göra på beställningsformuläret, ganska knöligt att ta sig igenom.
    Sedan detta eviga påminnande om att lämna sitt betyg om företaget, det däremot är, och faktiskt nu i hela samhället, väldigt tjatigt! Där har man stora förbättringar/förändringar att göra
  • susnne b
    susnne b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Är så nöjd med bemötande och utförda tjänster! Supertrevliga killar, snabba, effektiva och försiktiga med alla mina saker! Riktiga proffs! Har flyttat många många gånger i mitt liv och det här slår alla andra med hästlängder😊
  • elisabeth b
    elisabeth b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är jättenöjd. Mycket sympatiska män som fixade flytten och utökade tjänster med gott humör. Alla kontakter fungerade på bästa sätt.
  • inga b
    inga b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt från packning till. Flytt har varit allt från tillmötes gående till att hänga upp kristallkronan Ingen stress ställde möblerna där jag ville ha dem Jag hoppas att städningen kommer att vara till lika belåtenhet Inga Budzynski 4ess kan jag varmt rekommendera
  • mikael b
    mikael b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba, effektiva och organiserade
  • christoffer n
    christoffer n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra flyttfirma! Höll offerterat pris och tider. Sen var dom väldigt, glada, trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Så får ni Bobby, Janos och Christofer så får ni en bra flytt ni blir garanterat nöjda med.
  • lijana a
    lijana a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag blev supermöjd med tjänsten, hjäljsamma killar, bra bemötande , glada och trevliga. Det fanns en dialog hela tiden . Företaget kan jag verkligen rekommendera
  • anita n
    anita n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hjälp med flytt.

Mycket trevligt bemötande av personal .
    Personalen arbetade snabbt och effektivt och var lyhörda och ödmjuka. Sammantaget ett mycket gott betyg.
  • Pamela S
    Pamela S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättetrevligt bemötande både i telefon och under själva flytten. Stort tack till Faltin och Shokrat för allt.
  • Fei Y
    Fei Y skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Riktigt trevliga och proffsiga medarbetare! Det enda minus var ju att priset blev lite högre än vad jag hade förväntat mig.
  • peter s
    peter s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hej
    Bemötandet får godkänt, trevligt första samtal med Linus Bittner.
    Smidig flytt som tog 9 timmar, grabbarna kämpade på bra!
    Vi kan rekommendera tre ess.
    Med vänlig hälsning,
    Peter och Julia
  • ann l
    ann l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi rekommenderar flyttfirman 4 Ess AB.
    Från första samtalet för information om hur flytten går till, till bokning, bekräftelse och genomförande av flytt och flyttstädning. Genomgående lätta att kommunicera med och att göra ändringar. De som jobbade praktiskt med flytten visade gott omdöme och var noga med sakerna
  • helena n
    helena n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Enkelt och okomplicerat, flexibel och trevlig service i samband med flyttstädning och flytt.
  • sanna r
    sanna r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt bemötande, punktliga, trevliga. Svarade på alla frågor jag hade innan flytten. Dem var toppen helt enkelt
  • olof a
    olof a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra och snabb respons vid bokning.
    Trevligt bemötande hela vägen och snabba, säkra och serviceinriktade flyttkillar.
    Toppklass!
  • maria e
    maria e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har använt Flyttfirman 4Ess två gånger för flytt. Jag har blivit lika nöjd båda gångerna. Trevligt bemötande från offert till själva flytten till faktura. Jag kommer absolut anlita dom när jag flyttar igen!
  • Ola h
    Ola h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande då vi beställde flytt,städ och fönsterputs.
    Snabb kontakt och trevlig personal
  • mussie a
    mussie a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt hjälp och jag är mycket nöjd.
    Profesionella och trevliga killar.
  • Pamela F
    Pamela F skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Super nöjd!! Jätte trevliga och kunniga flyttare! Rekomenderar stort!
  • Venelin V
    Venelin V skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Perfekt, allt fungerade som vi hade tänkt oss.
    Trevligt personal, omtänksamma och snabba.
    Vi är super nöjda med flytten.

Tack för hjälpen från Venelin och Anna
  • peter m
    peter m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick fort och lätt. Trevliga killar.
  • Richard W
    Richard W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag skulle vilja ge fyra ess mina allra bästa rekommendationer. De hjälpte oss med vår flytt och jag kunde inte varit nöjdare. Killarna som utförde arbetet var såväl trevliga som kompetenta, och både försiktiga men effektiva. Långt långt över förväntan!
  • bertil a
    bertil a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick mycket smidigt. Effektiva men försiktiga flyttgubbar. Vi är mycket nöjda!
  • hanna g
    hanna g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt och trevligt bemötande. Vår flytt blev väldigt smidig tack vare 4 Ess!
  • ingvar z
    ingvar z skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättetrevliga och roliga killar. Allt bara flöt på. De tog inget för givet utan att fråga. De fick in allt i hissen fastän den inte var så stor. Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma :)
    Flytten gick mellan Farsta å Hökarängen 22 maj
  • marcus ö
    marcus ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten sköttes mycket professionellt. De hade svensktalande personal och utrustning som pirra och rullbord. Flytten gick smidigt och var klar inom det uppskattade intervallet. Att kunna skänka bort möbler som annars skulle slängas var för oss ett stort plus.

Flyttstädningen var bra gjord. De hade en svensktalande arbetsledare som kunde prata med de andra som inte kunde svenska flytande. Vi hittade inget som inte var rent vilket är vad som räknas.
  • Els-Maj E
    Els-Maj E skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fungerade riktigt bra. Kartongerna kom enl ök. Trevlig personal både inför flytten och de som utförde flytten. Proffsigt utfört. Vi är mycket nöjda.

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö