Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra Ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Vårt fjärde Ess är Secondhandbutiken där du har möjlighet att sälja saker som ni inte önskar ta med er till er nya adress på uppdrag i vår butik. Någons skräp kan bli en annans skatt.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 779 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• 2020-01-23

Mathilda H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställde flytthjälp (utflytt, magasinering och inflytt) samt flyttstäd. Alla möbler var i samma skick vid inflytt, kontakten var smidig, städningen bra och offerten stämde överens med slutpriset. Läs mer
  • 2020-01-22

Mats F skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba och duktiga, hade mycket gamla arvemöbler som jag var rädd om och de tog god hand om dom. Läs mer
  • 2020-01-22

JONATHAN P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Utförde helt ok flyttstädning utan konstigheter. Men uppskattar INTE att bli nedspammad ett par månader senare med flertalet snyft-sms där de ber om betyg för utfört arbete. Tramsigt och oproffsigt. Läs mer
  • 2020-01-21

Hannah W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra service. Smidig och snabb. Läs mer

Vera D skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hej! Första gången en solklar femma. Andra gången gick flytten ganska långsamt och var ineffektiv eftersom att en av era anställda förmodligen var väldigt ny på jobbet och inte riktigt hade full koll på läget. Men på det stora hela okej - kanske en trea. Läs mer

Annika H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Städ och flytt.
    Fantastiska personer städade min lägenhet.
    Helt ok städat dit jag flyttade.
    Helt ok personer flyttade åt mig.
    Bra att alla hade samma flyttfirma. De skötte logistiken. Läs mer

David L skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Det gick snabbt, och det var inte dyrt. Läs mer

Anneli M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställt både flytt- och städhjälp, som genomfördes på bästa vis. 4 Ess vet vad det gör. Trevliga proffs! Läs mer

Jenny S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag anlitade fyra ess för flytt och flyttstäd. Bra bemötande och snabb respons när frågor kom upp. Hade blivit rekommenderad av en vän att anlita fyra ess och även jag blev nöjd. Snabb flytt, noggranna och trevlig personal. Flyttstädningen var kanonbra utförd. Läs mer

David S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Skötte uppdraget enligt förväntan och personalen var trevlig och tillmötesgående! Allt gott! Läs mer

Renee S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande vid telsamtalet där vi bad omflytthjälp. Hjälpen gick jättebra. Duktiga på att packa och stuva sakerna. Renee Läs mer

Frida W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt gick som det skulle! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-17

Maria W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick bra men en tavla gick sönder. Läs mer
  • 2020-01-15

Susanne Ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevligt bemötande innan flytt samt vänlig koll om det var någon mer tjänst jag behövde. Flyttkillarna var självgående och tog initiativ utan att jag kände mig irriterad eller överkörd - eller irriterad över ineffektivitet. Läs mer
  • 2020-01-15

Gashin G skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra upplevelse. Trevliga och mycket försiktiga när de flyttade våra saker! Läs mer
  • 2020-01-14

Patrik B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av bohag samt återvinning av möbler och secondhand.
    4Ess var väldigt professionella och smidiga med sitt uppdrag.
    De klarade av sitt arbete med mycket bra marginal och hann även med att hjälpa oss mer än förväntat.
    Vi rekommenderar 4Ess till andra kunder som behöver hjälp med flytt av bohag. Läs mer
  • 2020-01-13

Odd Raven Studios A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jättebra flyttat, enkelt och smidigt! Bra bemötande och dialog under flytten. Läs mer
  • 2020-01-13

Birgitta L skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Lite rörigt och jag insåg inte förrän det var för sent att jag skulle ha varit övertydlig. Läs mer
  • 2020-01-12

Ulrika Y skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi beställde både packning, flytt och städning. Supernöjda med allt. Trevliga flyttkillar och allt gick väldigt smidigt. Även jättebra att kunna sälja via/skänka till deras second handbutik. Det känns miljövänligt och helt rätt i tiden. Läs mer
  • 2020-01-11

Mikael S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Smidig flytt från lgh till hus. Gick förvånadsvärt fort att packa in och ur lastbilen av två man. Märktes att dom har gjort det här förut samt tog väl hand om möblerna och plastade in känsliga möbler och otympliga saker. Läs mer
  • Beate R

2020-01-11

Beate R skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevligt bemötande av samtliga inblandade, de som packade mitt bohag,
    Flyttgubbarna och städarna.
    En anmärkning har jag:
    en del möbler som skulle till second hand, det skulle avgöras på plats om dem skulle kunna säljas på second hand. Sängen talade man om för mig, att det gick inte att sälja,ok! Men de andra möblerna har jag inte hört nånting om. Varför? Kunde de säljas eller inte?
    Är de kvar i Secondhand affären?
    För övrigt gick det väldigt smidigt. Ingenting gick sönder. Läs mer
  • 2020-01-11

Anders K skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi flyttade från vår lägenhet till hus och anlitade 4ess. Vi var mycket nöjda, effektiva , trevliga och hjälpsamma. Läs mer

Christoffer A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt, fungerade och gick enkelt. Läs mer

Lars W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4 Ess hjälpte oss med bohagsflytt och de skötte verkligen allt super proffesionellt, effektivt och med ett mycket trevligt bemötande. Flytten gick över mina förväntningar, så smidigt. Rekommenderar varmt. Tack! Läs mer

Ekens Golv A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag ringde med väldigt kort varsel men fick ändå snabb och bra hjälp! Läs mer

Caroline T skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag bokade flyttstädning med 4 ess och allt har fungerat så bra! Trevliga medarbetare som gav snabb respons och bra service. Dessutom visade det sig att de inte behövde all tid för flyttstädningen som jag betalt för så jag fick pengar tillbaka! Inget krångel, bara trevligt bemötande, bra service och väl utfört jobb! Tusen tack! Läs mer

Marcus N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi hade flytthjälp från lägenhet till hus. Hela dagen flöt på väldigt bra och vi är mycket nöjda med allting. Väldigt trevligt bemötande. Läs mer

Kristina F skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Pålitliga, , punktliga, trevliga och nogrsnna Läs mer

Charlotte W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är mkt nöjd, flyttkillarna var punktliga, noggranna och försiktiga och staplade sakerna perfekt i mitt förråd som det mesta skulle flyttas till. Inget gick sönder trots många ömtåliga glas, tavlor mm. Läs mer
  • Otis I

2020-01-09

Otis I skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Smidigt, snabbt, och proffsig attityd. Fick mig att känna mig lugn under flytten som annars kan kännas stressig. Läs mer

Sonja J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande från offert till flytt.
    Trevliga och duktiga flyttkillar som plastade in och packade flyttbilen med fart. Lika trevliga trots 3 tr utan hiss i nya lägenheten. Rekommenderar verkligen er flyttfirma. Läs mer

Eva-lotta G skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt för magasinering
    Mycket bra service och bra bemötande på kontoret.
    Flyttkillarna var snabba och kunniga
    Allt fungerade utmärkt Läs mer

Christel C skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4 Ess AB gjorde en flyttstädning och tog med överblivna möbler för eventuell försäljning i din butik. Vi är mycket nöjda med deras service! Läs mer

Wanda C skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytthjälp bra! ......................................................... Läs mer

Else-maj E skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten fungerade bra, trevlig personal. Läs mer

Samuel M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi köpte flytt av bohag för en 2.a på 51 kvm.
    Fick bra bemötande och de svarade gärna på frågorna.
    Vi fick låna kartonger i förväg för att packa och hade på oss 2 veckor efter flytt att packa upp och lämna dem i lugn och ro.
    Flytten behövde lite mer tid än beräknat men de kunde fortsätta utan problem, vilket var bra för oss.
    I stort sett var vi nöjda med 4 ESS. Läs mer

Per G skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Köpte flytt och städning.
    Bra logistik och tydlig hantering gör det lätt att vara kund. Läs mer

Annika B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag beställde flytt mellan två små lägenheter i stan. Det var lätt att förstå vad det skulle kosta och jag fick snabbt svar på mina frågor. Blev väldigt trevligt bemött i telefon!
    Flytten gick snabbare än jag trott och allt funkade mycket bra. Jag upptäckte att 4 ess har en second hand butik för saker man inte vill ha längre: smart!
    Jag kommer använda 4Ess fler gånger! Läs mer

Per T skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag köpte packning och flytt. Det som tog lite tid var att uppskatta totala volymen på bohaget på hemsidan men efter att det var gjort fungerade allt sedan enligt plan. Trevligt folk också. Läs mer

Helen I skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi hade flytthjälp och det gick väldigt bra. Har flyttat två ggr och haft 4ess båda ggr. Dem är effektiva och noggranna. Allt flyttas säkert och inget blir förstört. Dem är också väldigt trevliga! Läs mer

Eva A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Utmärkt bra trevligt bemötande Läs mer

Ingela E skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi hade flytthjälp och flyttstädning och är supernöjda med både bemötande och arbete!
    Inget o klaga på! Läs mer

Kim K skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag köpte need packning, flytt och magasinering eftersom vi behövde lagra våra saker i ungefär tre veckor.

4 Ess fixade allting och fixade ombokning av flyttid med kort varsel och kunde fixa fram extra personal när det behövdes.

En tallrik gick sönder men det är sånt som händer. Jag är väldigt nöjd med allting. Läs mer

Johanna P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi användes oss av 4 Ess när vi skulle flytta. Snabba, effektiva, trevligt bemötande och härliga. Anpassade uppdraget efter vårt behov helt och håller. Vi är supernöjda och skulle använda oss av företaget igen. Läs mer

Per O skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av en fyra
    Gjort det tidigare med fyra ess
    Ordning reda
    Mycket noga
    Packar i detalj allt så inget skadas pga slarv
    Trevliga skötsamma
    Passar tider
    Kanon Läs mer

Julia B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    De hjälpte mig att flytta från en lägenhet till en annan, två mycket trevliga killar som tog väl hand om mina saker! Läs mer

Monica N skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Packning och flytt. Allt utfördes med gott humör och helt utan missöden. Trevlig personal 🤗🤗 Läs mer

Daniel P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställde bohagsflytt och flyttstäd, inga problem förutom att flytten tog längre tid än nödvändigt. (De skulle käka lunch 10.30, så jag satt i min tomma lägenhet och rullade tummarna). Läs mer

Oscar B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av bohag på cirka 80kvm till radhus. Flytten gick väldigt snabbt och smidigt. Det som drar ner betyget är att flyttgubbarna i princip tvingade oss att skriva på en ansvarsfriskrivning för eventuella skador på väggar, tak och trappsteg för en säng som skulle lyftas upp för en trappa. Sängen vägde cirka 90kg och trappen var inte trängre jämfört med en normal trappa. När sängen sedan lyftes upp gjordes ett större hål i gipsväggen och några mindre märken vilket vi då inte kunde få ersättning för. Vi var tvungna att spackla och måla om hela väggen efteråt. Läs mer

Kelly C skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av bohag och städning. Professionellt bemötande innan, under, och efter utfört arbete. Mycket nöjda! Läs mer

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö