Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Farsta Flyttfirman 4 Ess AB
Rekommenderat företag 2016 - Flyttfirman 4 Ess AB
Rekommenderat företag 2015 - Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, 123 44 Farsta — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Öppet just nu
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 345 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• Hannah S
    Hannah S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har anlitat Flyttfirman 4 ess för flytt från lägenhet till hus samt flyttstäd, och är jätte nöjd. Jag kan säga att dom är jätte professionell duktiga och vet verkligen vad dom gör! Kommer fortsätta rekomendera dom för vänner och bekanta! Tack för en trygg flytt och ett seriös bemötande! Flyttfirman 4 Ess
  • Peter B
    Peter B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttade från villa till lägenhet och använde mig av 4 Ess på grund av rekommendationer från bekanta.
    Är väldigt nöjd med allt från första kontakt till flytt och städning.
    Allt sköttes proffesionellt och med ett glatt humör, rekommenderas varmt.
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick det mest otrevliga och oseriösa bemötande på telefon skulle aldrig någosin anlita denna firma.
    2017-02-21 Pär-Johan O svarar Elisabeth J
    Detta är en person som inte har anlitat oss för några tjänster överhuvudtaget , är väldigt säker på att det är en konkurrent som försöker svartmåla oss. Det är väldigt tråkigt att firmorna kan prestera och skaffa sig sina egna betyg utan att försöka sänka andra på vägen. Jag tycket våra betyg talat sitt egna språk och det är genomgående bra betyg så av en ren händelse så kommer det ett sådan här betyg från en person vi har kollat upp och inte finns i våra register.
    2017-02-21 Elisabeth J svarar Pär-Johan O
    Hej Pär-Johan

Är en helt vanlig privat person som ringde er och fick ett dåligt bemötande. Det är det denna site är tillför att privatpersoner skall ge sin bedömning vilket jag nu har gjort.

Tråkigt att ni inte kan ta feedback.

Elisabeth
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • carin d
    carin d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga och punktliga. Lite differens från offert till slutlig faktura. Men nöjd med utförandet.
  • jari b
    jari b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    5+! Ruskigt trevliga killar och bra genomfört flytt.
  • nijaz b
    nijaz b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Riktigt bra service! Rekommenderas!!!
  • maria k
    maria k skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba, ansvarsfulla o trevliga killar som jag fick förtroende för direkt
  • malin n
    malin n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Dom var jätte tillmötesgående och trollade upp alla våra saker på en lastbil. Sjukt imponerad.
  • åsa h
    åsa h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tredje gången jag anlitat denna proffsiga flyttfirma! Trevlig personal, snabb och smidig flytt!!
  • mikael s
    mikael s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba, trevliga och korrekta!! Bästa flyttfirman!!
  • åsa f
    åsa f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga, noggranna , allt blev som vi kommit överens om. Både flytt och städ var helt perfekta.
  • Oskar T
    Oskar T skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig butik och jättebra service!
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra motagande och bra service. Mycket trevlig personal.
  • Gunilla Elisabeth P
    Gunilla Elisabeth P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket trevlig och duktig personal som är väldigt noga med att behandla mina både oömma och ömtåliga saker på ett säkert sätt. Allt har varit till belåtenhet, både flytt och städning.
  • Mary B
    Mary B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi sökte flytthjälp via offerta.se och valde ut 4 Ess bland flera andra, tack vare höga betyg och ett konkurrenskraftigt pris. Inledningsvis uppstod viss brist i kommunikationen inför flytten och missförstånd avseende tid när flytten skulle påbörjas. Vi påtalade detta och det hanterades skyndsamt och proffesionellt av firman. Flyttkillarna dök upp på utsatt tid och gav ett högst proffessionellt intryck. Alla tre jobbade på frenetiskt och imponerande. Trots flera arga bilister och sura grannar pga fulla hissar så löste killarna ut det föredömligt. Jag kan varmt rekommendera 4ESS och kommer även anlita dem igen vid framtida flytt. Riktigt bra!
  • britta g
    britta g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt blev utfört som bestämt.
    Kändes säkert o alla inblandade mycket trevliga!
  • sibel d
    sibel d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag vill TACKA all personal för en trevlig bemötande och framförallt vilken service dem ger!! Man känner sig alltid varmt välkommen när man knallar in till butiken..
    Därför får Ni utav mig 5 av 5 😉
  • rikard d
    rikard d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba killar som flyttade möblerna. Behjälpliga och lyhörda.
  • helena g
    helena g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabb, bra kommunikation både inför och under själva flytten 👍
  • cecilia b
    cecilia b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    3 pålitliga flyttkillar med starka armar som bar lådor och möbler så svetten lackade i pannan. De kom punkligt på morgonen 07.30 som bestämts. Dessutom glada och trevliga mitt i bärandet. Jag ger mina varmaste rekommendationer till denna flyttfirma.
  • erik p
    erik p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag hade beställt flytt av min etta. Fyra äss levererade enligt beställning igenom hela processen. På flyttdagen höll man exakt tiden, meddelade mig 30 min innan att man var på gång, arbetade snabbt, metodiskt. Hela bohag togs om hand med försiktighet.

Sammanfattningsvis kan man säga att dem var väldigt proffsiga i hela processen.
  • Lise-Lott S
    Lise-Lott S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Arbetet blev mycket väl utfört och vi blev väldigt trevligt bemötta.
  • johan b
    johan b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4 Ess håller verkligen vad dom lovar. Trevliga och väldigt proffsiga medarbetare med glimten i ögat.
    Kan verkligen rekommendera 4 Ess!
  • maria w
    maria w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är mycket nöjda med de flyttjänster vi beställt. De kom i tid på morgonen och kändes seriösa på alla sätt.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    De var snabba och tillmötesgående. Trevligt bemötande redan vid första kontakten och trevligt bemötande på flyttdagen.
  • Helena L
    Helena L skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Killarna Patrik "John Wayne" och Micke var trevliga och punktliga. Micke är väldigt ordningssam och artig. De jobbade på som tusan trots vädret och jobbigt att ta sig in pga av bygge. En liten miss att det blev ett litet märke på en vägg men det löser sig. Det jag saknar är en kopia på det jag skrev på.
  • jonathan c
    jonathan c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabbt och korrekt bemötande, noggranna! Rekommenderar att använda och kan tänka mig att använda vid nästa flytt.
  • erkan t
    erkan t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba och effektiva. Rekommenderas varmt.
  • pernilla l
    pernilla l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Upplevelsen va i sin helhet bra. Jättebra och trevlig arbetsledare medan de andra två va helt okej men de alla höll humöret uppe trots mer saker än man tänkte.
  • johan l
    johan l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket nöjd. 4 Ess kunde ställa upp med kort varsel och flyttade ett bohag från Stockholm till ett litet förråd i Kalmar.
    Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam personal.
    Kan verkligen rekommendera.
  • Bosse K
    Bosse K skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi köpte en tvättmaskin som har fungerat utmärkt!
  • albin k
    albin k skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabb och säker flytt. Bra och tydlig kommunikation.
  • tomas g
    tomas g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Toppenkillar - effektiva, stort lösningsfokus och mycket gott humör!
  • Liv S
    Liv S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra. Om än väldigt försenade pga tidigare flyttar under dagen.
  • marcus a
    marcus a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är mycket nöjd med flytten. Kan verkligen rekommenderas. Proffsiga!
  • Annika J
    Annika J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hyggliga priser i butiken😀
    ❤️-för miljö och välgörenhet✨
    Vinnande koncept👍
  • alicia b
    alicia b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Super nöjd! 4ess kan verkligen flytt. Är man rädd om sina möbler och saker så kan man vara lugn. Alla säkerhetsåtgärder vidtas. Man får tom hjälp att möblera på plats om man vill. Micke var arbetsledare under vår flytt och det var så tryggt- han kan verkligen flytt! Kommer anlita de igen för mindre fraktuppdrag också. Rekommenderar varmt!
  • Denniz A
    Denniz A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    fina grejer med bra pris, trevlig personal
  • ulrik l
    ulrik l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Packning, flytt och städning. Allt utfört utan minsta anmärkning.
    Vänligt bemötande och proffsigt utfört arbete, finns inget att klaga på.
    Rekommenderas!
  • lilimor v
    lilimor v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Riktigt bra service.
    Snabba och trevliga kunde lägga till tjänster under dagen riktigt skönt att bara släppa allt ansvar till fackmän
  • ?
    ? skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Först: Blev "tagen på sängen", alla fyra killarna/männen kommer fram och presenterar sig och tar mig i hand! Inte vad jag förväntade, men ack SÅ TREVLIGT! De som skulle fixa att mitt bohag flyttade från ett ställe till ett annat, fick på något sätt en ny dimension. Under flytten både på gamla och nya stället var det dessutom en härlig attityd ossemwllan, vilket får mig att ge ett femstjärnigt betyg till hela arrangemanget, från bokning till: Hej och Tack för hjälpen (även om det blev sent - men det hade att göra med distansen mellan orterna)
    ♠️♥️♣️♦️💯
    //Thomas
  • haymanot b
    haymanot b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tre effektiva och noggranna grabbar hjälpte mig flytta! De kom i tid och blev klara tidigare än beräknat. Mycket nöjd.
  • linus u
    linus u skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra :) Tack ska ni ha vi är supernöjda med helhets lösningen av packning,flytt och städningen vi fick även hjälp med att sälja vår nästan helt nya soffa som vi inte fick plats med i vår nya lägenhet . Vilka krigare
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar linus u
    Härligt Linus, ja det flöt på bra allting, jag ska hälsa packmästarna och flyttgubbarna samt städarna ,då blir de glada. Soffan fick du bra betalt för hoppas du nu kan lägga de pengarna på en ny soffa som får plats i lägenheten. Annars kan du ju alltid köpa en av oss...

Facebook: Secondhand 4 Ess Stockholm-Sverige: https://www.facebook.com/Secondhand-4-Ess-Stockholm-Sverige-1647313498813409/?ref=bookmarks
  • jimmie r
    jimmie r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick jättesmidigt och jag är verkligen nöjd. Glada, trevliga och jätteduktiga killar packade och flyttade lägenheten snabbt och säkert. Dagen efter kom städteamet och gjorde ett lika bra jobb. Firman 4-ess rekommenderas starkt av mig.
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar jimmie r
    Vi älskar långa rekommendationer, alltid roligt när folk tar sig tid att skriva någon rad extra....hela teamet skiner upp som solar när de är inne och läser dagens Reco.
    Vi tackar så mycket för det.
  • alex b
    alex b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra utfört och det gick väldigt fort
  • katarina a
    katarina a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt, trevligt och effektivt.
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar katarina a
    Man får tacka för orden...//Pelle
  • roger e
    roger e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Min erfarenhet av 4 Ess är att de är kunniga, erfarna och proffsiga samt väldigt trevliga. Man känner sig trygg och omhändertagen. Det har även många kringtjänster som jag inte hittar hos andra samt en butik som man både kan sälja saker och möbler man vill bli av med till att man hittar nya saker man är ute efter, tack 4 Ess
    2016-12-08 Pär-Johan O svarar roger e
    Underbar läsning för oss i TUNGA december där det finns jobb dygnet runt, slitsamt för stunden men väl värt när man läser klappen på axeln från kunden. Tack Roger, ska skicka informationen vidare till gubbarna.
  • ove e
    ove e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga och noggranna. Inget att anmärka på när det gäller själva genomförandet. Hade dock varit tydlig vid bokning med att det behövdes en 50-kubiks-bil. Trots detta blev det en 30-kubikare, och vi tvingades köra en extra vända för att få med allt, vilket såklart syns på fakturan...
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar ove e
    Fast, när jag tittar på arbetsordern har du själv fått fylla i kubikräknaren och där står det 29,3 kubik, det är ju det vi utgår ifrån, vi vill ju tänka på miljön och inte köra massa extra bilar i onödan. Nu ska jag höra mig för om det finns ytterligare dialog mellan dig och den som bokade dig men annars jobbar vi ju hårt med vår kubikräknare, det är ju bara kundens uppgifter som vi baserar antal personal och storlek på bilar. Vår kubikräknare är ju super exakt, då känns det mer som du inte har fyllt i den korrekt kanske ?
  • erik s
    erik s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hatar enkäter. Speciellt när det tjatas på att man ska svara innan affären är avslutad
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar erik s
    Känns ju inte helt juste att få det betyget baserat på en enkät , när du har haft packmästare en dag, flytt en dag, och städning en dag, där du har vart nöjd med alla dessa tjänster men det hänger på en enkät, då hade det väl vart bättre att tacka nej till den istället för att såga de tjänster vi utför till dig. Njaaa, inte ok.
  • michaela h
    michaela h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Helt underbara! Bäst på det dom gör! Extremt nöjd! Tack så mycket jätte mycket!
    2016-12-10 Pär-Johan O svarar michaela h
    Tack Michaela ....lyft på luren när det är dax för flytt igen !

Sunneplan 2, 123 44 Farsta