Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra Ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Vårt fjärde Ess är Secondhandbutiken där du har möjlighet att sälja saker som ni inte önskar ta med er till er nya adress på uppdrag i vår butik. Någons skräp kan bli en annans skatt.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 541 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• glenn o
    glenn o skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt från början till slut, trevligt bemötande av flygpersonalen. Kan definitivt rekomendera detta företag. Läs mer
  • carina r
    carina r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Anlitade Flyttfirman 4 Ess för bohagsflytt och städning. Mycket bra service från början till slut. Tryggt att lämna över allt till ett företag som har koll på alla detaljer, är punktliga och trevliga. Läs mer
  • jim r
    jim r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställde flytt (helg) och städ måndagen där på. 98 kvm flytt var utförd vid 13 tiden på lördagen. Bra flyt och inga kosntigheter. Likaså städet, smidigt även det. Kan verkligen rekommendera 4ess och kommer anlita dem om det är dags för ytterligare projekt. Läs mer
  • elin ö
    elin ö skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande, och smidigt att få en helhetslösning med såväl flytt som magasinering. Läs mer
  • faith b
    faith b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hjälte mig att flytta, Väldigt bra bemötande och bra kommunikation. Var super nöjd 🤗🤗 Läs mer
  • joakim e
    joakim e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick bra, väldigt trevlig personal som bar alla grejer.

Städningen blev inte väl utförd första gången. Inte andra gången heller...

Rekommenderar de som flyttbolag men ej som städning.
    Tog dessutom mer än en vecka att få reda på varför en tippning fanns med på fakturan trots att vi ej beordrat något sådant.

Hade tänkt ge fyra i betyg men städningen drar ner det till 3. Läs mer
  • Arne W
    Arne W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Firman hjälpte oss att bära ut och köra bort en stor mängd böcker och liknande. De arbetade effektivt och utan att protestera att det blev mycket mer arbete än vad som var sagt från början. Läs mer
  • peter d
    peter d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytthjälp. Fick ett bra bemötande och snabbt tid trots kortvarsel och att flytten skedde i samband med påsk. Flyttbilen och flyttgubbar dök upp på utsatt tid och var väldigt effektiva och trevliga. Läs mer
  • elisabeth r
    elisabeth r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag beställde flytt. Fick ett trevligt bemötande från offertförfrågan til genomförande. Punktlig och professionellt. Trevliga flyttkillar flexibla inför mina behov
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Sara F
    Sara F skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Köpte flytt och städ. Trygg firma med rätt försäkringar och tillstånd och ändå bra pris. Flexibla i bemötande och trevliga hjälpsamma ”flyttgubbar” som noggrant packade in möblerna i olika skydd. Flytten gick smidigt och snabbt. Inför flytten hittade jag en möbel i deras second hand-butik som de tog med vid flytten utan krångel. Trevligt och hjälpsamt bemötande både i butik och i kartongutlämningen. Städningen var också bra. Inget att anmärka på och allt kändes så enkelt, vilket är väldigt tacksamt under något så tids- och energikrävande som en flytt i sig är. Tack för det :) Läs mer
  • tommy m
    tommy m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Hjälp av flytt lägenhet åt min dotter .Vi blev väldigt vänligt bemött av alla berörda . Företaget jobbade proffsigt och noga. Vi blev mycket nöjda och kan verkligen rekommenderas till andra Läs mer
  • camilla b
    camilla b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt och trevligt bemötande. Utmärkt genomförande. Stort tack 4Ess! Läs mer
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra flytt och offerering, förstod efter omständigheterna varför priset blev något högre än förväntat (snökaos) Läs mer
  • Simon T
    Simon T skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Företaget har varit mycket trevliga redan från start, första kontakt gav ett bra intryck av servicemind och ingenting var något problem. Vi flyttade från lägenhet till parhus och insåg några dagar innan flytt att vi hade ca 50 kartonger mer än vi hade specificerat. Endast ett enkelt samtal till 4ess och det ordnade sig ändå. Svaret var: inga problem, vi ordnar det!
    Städning efter flytt var mycket väl utförd också. Inget att anmärka på!
    Kartonger får man även låna gratis 2 veckor före och efter flytt. Riktigt bra! Läs mer
  • konstantina p
    konstantina p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Really good service, highly recommended Läs mer
  • johan a
    johan a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt proffsiga, snabba och trevliga. Läs mer
  • Anne M
    Anne M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Helt ok flyttfirma! Trevlig kontakt vid bokning. De hade tider trors kort varsel vilket var toppen. Något rörigt formulär som man ska fylla i och även lite rörig design på offerten. Jag var tvungen att boka eftermiddagsflytt och då vet man inte riktigt när det börjar, de kom först klockan fyra, men sedan gick det rätt smidigt. Pga snöovädret dagen innan var killarna jättetrötta vilket jag fick höra ett par gånger. Men allt som allt så gick det rätt fort och smidigt när de väl kom. Om ni bara har lite grejer att flytta så tänk på att minimidebitering är tre timmar (min flytt tog endast två). Läs mer
  • Elena M
    Elena M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Otroligt professionella, effektiva och duktiga på det de gör. Vi hade bokat flytt, flyttstädning och magasinering och samtliga områden hanterade de över förväntan! Jobbade runt vår dålig packning och hjälpte oss få ihop hela flytten på ett smärtfritt sätt vilket vi är otroligt tacksamma för. Kommer endast att anlita de från och med nu! Rekommenderas STARKT! Läs mer
  • param n
    param n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt tillmötesgående och trevlig personal. Allt sköttes otroligt proffesionellt och hela flytten mellan städerna gick smärtfritt. Kommer definitivt anlita dem igen vid nästa flytt. Läs mer
  • mary n
    mary n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    allt har gått och varit lätt o bra.
    flyttkillarna var trevliga o hjälpsamma.
    Mvh Mary Norlén Läs mer
  • marie k
    marie k skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är nöjda med vår flytt, från ett hus till ett annat inom samma kommun. Bra bemötande från besiktning/offert till genomförande av flytten. Vi blev uppdaterade om status under flyttens gång och fick i god tid reda på hinder eller saker som kunde påverka tiden. De jobbade på hela tiden och utnyttjade tiden väl. Några småsaker gick sönder (vilket åtminstone jag räknar med när man flyttar) och tiden överskreds med 30 min men i övrigt utfördes flytten perfekt! Jag rekommenderar 4 Ess:) Läs mer
  • birgitta c
    birgitta c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket trevligt bemötande på alla plan. Bokade flyttning från Trångsund till Nynäshamn 9/2. Två mycket trevliga grabbar dök upp klockan halv 8 på morgonen och kånkade och bar och gjorde ett väldig proffsigt intryck. På plats i Nynäshamn gick allt väldigt smidigt och allt var inne i nya bostaden kl 12. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen 4 Ess AB. Läs mer
  • ulla j
    ulla j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Utmärkt bemötande. Vi ordnade allt trots att jag inte bodde i Sthlm. Fönsterputsningen var välgjord och vi har inget att klaga på. Återkommer säkert nästa gång det blir aktuellt. Läs mer
  • rold d
    rold d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt, second hand, bortforsling. Läs mer
  • sofie s
    sofie s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttkillarna var trevliga & effektiva! De slet hårt & var tillmötesgående. Läs mer
  • kerstin h
    kerstin h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av möbler och bohag med kort varsel. Läs mer
  • sonny b
    sonny b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fått hjälp med flyttning .
    Bra och proffsigt bemötande både från kontoret och av medarbetarna som flyttade mitt bohag.
    Löste problem snabbt och effektivt när det dök upp under resans gång.
    Mina förväntningar av fyra ess är höga och det levererar dom utan problem. Läs mer
  • petter g
    petter g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra och effektiv service! Läs mer
  • per s
    per s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick hjälp med både flytt och städ. Suveränt bemötande och smidig hantering på själva flyttdagen. Läs mer
  • Christopher B
    Christopher B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Packade själv och beställde bär och flytthjälp från 4Ess.
    Trevliga, proffsiga, snabba och starka. Med andra ord exakt det man önskar från en flyttfirma. Kommer aldrig vända mig nån annanstans. Läs mer
  • Alexis W
    Alexis W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Superbra, stort engagemang och ödmjukhet inför andras saker. Flytten gick snabbt och smärtfritt. Kan varmt rekommendera dem till alla andra. Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar Alexis W
    Tack Alexis, precis så önskar vi att alla känner efter vi har utfört en tjänst hos dem.
  • sofia n
    sofia n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick tid och offert väldigt snabbt. Flytten sedan flöt på lika smidigt! Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar sofia n
    Härligt Sofia, välkommen åter.
  • jonas t
    jonas t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevligt bemötande från början till slut. Flytten gick på uppskattad tid. Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar jonas t
    Vi bugar och bockar Jonas, och välkommen till våra andra tjänster också, titta förbi vår butik vetja.
  • jonas e
    jonas e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten flöt på bra, tog lite längre tid än beräknat men berodde mer på att jag inte hunnit packa så mkt som jag trodde jag skulle hinna. Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar jonas e
    Ja det var ju lite olyckligt, ju mer förberedd man är desto bättre flyter ju allt på, men då har du med dig det till nästa gång du bokar oss så ska du se att det går undan.
  • sonja l
    sonja l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag möttes av trevlig personal med ett glatt humör. Flytten gick snabt och smidigt och vi hade tid för både fika och prat.
    Hälsningar
    Roger Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar sonja l
    Här är vi alltid glada, och gubbar tackar för att du bokade oss. Mums med fika.
  • kristina f
    kristina f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av bohag. Trevliga och arbetsamma flyttkillar Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar kristina f
    Bra att du upplever det så Kristina , det är vår tanke.
  • therese r
    therese r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig personal, hanterade våra saker varsamt och jobbade effektivt. Priset blev som väntat. Läs mer
  • mikael v
    mikael v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är väldigt nöjda med 4 Ess! Dem är trevliga, proffsiga och väldigt prisvärda! Läs mer
  • sara l
    sara l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställde flytthjälp av er med kort varsel. Allt var väldigt noggrant och bra. Supertrevliga killar som hellre frågade en gång för mycket än en gång för lite, dem va hjälpsamma med att montera ner ett trappräcke för att få upp en säng på övervåningen också med sina egna verktyg. Jag skulle definitivt rekommendera företaget vidare till andra människor! Läs mer
  • lars b
    lars b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Positivt och vänligt hjälpsamt bemötande från dag 1. 4ess har packat vårat kök, resten fixade vi själva. Flyttat hela lasset från Vendelsö till Nyköping, slängt bort sådant vi ej ville ha kvar samt städat lägenheten till nyskick. Allt har skett på ett vänligt och proffsigt sätt. Vi har känt oss trygga hela resan. Läs mer
  • Johannes
    Johannes skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tack för hjälpen med flytten till vårt radhus Läs mer
  • jörgen s
    jörgen s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag anlitade 4Ess för flytt mellan Stockholm och Östersund. Allting flöt på bra från bokning och själva flytten, det var inga problem alls! Läs mer
  • kerstin b
    kerstin b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt trevliga och det gick snabbt! Läs mer
  • emilie l
    emilie l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Pålitlig, trevliga, snabba! Supernöjd :D Läs mer
  • maud s
    maud s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt har gått efter de önskemål jag hade. Från packning, hämtning av möbler på lager och leverans till nya adressen. Killarna så trevliga och hjälpsamma. Städ och fönster Inga klagomål. Dessutom körning till återvinning och second handbutiken. Vänligt bemötande överlag. Toppen! Läs mer
  • Elisabeth w
    Elisabeth w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Punktliga, proffsiga och lätta att kommunicera med. Allt utfördes som avtalat. Läs mer
  • karl erik d
    karl erik d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi anlitade 4 ess för packning och flytt. Vi har varit nöjda från början till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • eva s
    eva s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande hela vägen. Fick den hjälp jag behövde vid min flytt. Läs mer
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har anlitat 4ess för flytthjälp, städning och magasinering.
    De har varit trevliga och hjäkpsamna, städningen var utan anmärkning.
    Jag kan rekommendera 4ess för alla dessa tjänster. Läs mer
  • isabell f
    isabell f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tycker att flytthjälpen gick snabbt och smidigt. De var lyhörda och trevliga som verkligen ville se till att allting blev rätt. Tredje gången jag anlitar dem och det har varit kanon varje gång - toppen! Läs mer

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö