Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra Ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Vårt fjärde Ess är Secondhandbutiken där du har möjlighet att sälja saker som ni inte önskar ta med er till er nya adress på uppdrag i vår butik. Någons skräp kan bli en annans skatt.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 522 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• mary n
    mary n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    allt har gått och varit lätt o bra.
    flyttkillarna var trevliga o hjälpsamma.
    Mvh Mary Norlén Läs mer
  • marie k
    marie k skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är nöjda med vår flytt, från ett hus till ett annat inom samma kommun. Bra bemötande från besiktning/offert till genomförande av flytten. Vi blev uppdaterade om status under flyttens gång och fick i god tid reda på hinder eller saker som kunde påverka tiden. De jobbade på hela tiden och utnyttjade tiden väl. Några småsaker gick sönder (vilket åtminstone jag räknar med när man flyttar) och tiden överskreds med 30 min men i övrigt utfördes flytten perfekt! Jag rekommenderar 4 Ess:) Läs mer
  • birgitta c
    birgitta c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket trevligt bemötande på alla plan. Bokade flyttning från Trångsund till Nynäshamn 9/2. Två mycket trevliga grabbar dök upp klockan halv 8 på morgonen och kånkade och bar och gjorde ett väldig proffsigt intryck. På plats i Nynäshamn gick allt väldigt smidigt och allt var inne i nya bostaden kl 12. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen 4 Ess AB. Läs mer
  • ulla j
    ulla j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Utmärkt bemötande. Vi ordnade allt trots att jag inte bodde i Sthlm. Fönsterputsningen var välgjord och vi har inget att klaga på. Återkommer säkert nästa gång det blir aktuellt. Läs mer
  • rold d
    rold d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt, second hand, bortforsling. Läs mer
  • sofie s
    sofie s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttkillarna var trevliga & effektiva! De slet hårt & var tillmötesgående. Läs mer
  • kerstin h
    kerstin h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av möbler och bohag med kort varsel. Läs mer
  • sonny b
    sonny b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fått hjälp med flyttning .
    Bra och proffsigt bemötande både från kontoret och av medarbetarna som flyttade mitt bohag.
    Löste problem snabbt och effektivt när det dök upp under resans gång.
    Mina förväntningar av fyra ess är höga och det levererar dom utan problem. Läs mer
  • petter g
    petter g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra och effektiv service! Läs mer
  • per s
    per s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick hjälp med både flytt och städ. Suveränt bemötande och smidig hantering på själva flyttdagen. Läs mer
  • Christopher B
    Christopher B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Packade själv och beställde bär och flytthjälp från 4Ess.
    Trevliga, proffsiga, snabba och starka. Med andra ord exakt det man önskar från en flyttfirma. Kommer aldrig vända mig nån annanstans. Läs mer
  • Alexis W
    Alexis W skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Superbra, stort engagemang och ödmjukhet inför andras saker. Flytten gick snabbt och smärtfritt. Kan varmt rekommendera dem till alla andra. Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar Alexis W
    Tack Alexis, precis så önskar vi att alla känner efter vi har utfört en tjänst hos dem.
  • sofia n
    sofia n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick tid och offert väldigt snabbt. Flytten sedan flöt på lika smidigt! Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar sofia n
    Härligt Sofia, välkommen åter.
  • jonas t
    jonas t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevligt bemötande från början till slut. Flytten gick på uppskattad tid. Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar jonas t
    Vi bugar och bockar Jonas, och välkommen till våra andra tjänster också, titta förbi vår butik vetja.
  • jonas e
    jonas e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten flöt på bra, tog lite längre tid än beräknat men berodde mer på att jag inte hunnit packa så mkt som jag trodde jag skulle hinna. Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar jonas e
    Ja det var ju lite olyckligt, ju mer förberedd man är desto bättre flyter ju allt på, men då har du med dig det till nästa gång du bokar oss så ska du se att det går undan.
  • sonja l
    sonja l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag möttes av trevlig personal med ett glatt humör. Flytten gick snabt och smidigt och vi hade tid för både fika och prat.
    Hälsningar
    Roger Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar sonja l
    Här är vi alltid glada, och gubbar tackar för att du bokade oss. Mums med fika.
  • kristina f
    kristina f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytt av bohag. Trevliga och arbetsamma flyttkillar Läs mer
    2018-02-05 Mihai B svarar kristina f
    Bra att du upplever det så Kristina , det är vår tanke.
  • therese r
    therese r skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig personal, hanterade våra saker varsamt och jobbade effektivt. Priset blev som väntat. Läs mer
  • mikael v
    mikael v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är väldigt nöjda med 4 Ess! Dem är trevliga, proffsiga och väldigt prisvärda! Läs mer
  • sara l
    sara l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställde flytthjälp av er med kort varsel. Allt var väldigt noggrant och bra. Supertrevliga killar som hellre frågade en gång för mycket än en gång för lite, dem va hjälpsamma med att montera ner ett trappräcke för att få upp en säng på övervåningen också med sina egna verktyg. Jag skulle definitivt rekommendera företaget vidare till andra människor! Läs mer
  • lars b
    lars b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Positivt och vänligt hjälpsamt bemötande från dag 1. 4ess har packat vårat kök, resten fixade vi själva. Flyttat hela lasset från Vendelsö till Nyköping, slängt bort sådant vi ej ville ha kvar samt städat lägenheten till nyskick. Allt har skett på ett vänligt och proffsigt sätt. Vi har känt oss trygga hela resan. Läs mer
  • Johannes
    Johannes skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tack för hjälpen med flytten till vårt radhus Läs mer
  • jörgen s
    jörgen s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag anlitade 4Ess för flytt mellan Stockholm och Östersund. Allting flöt på bra från bokning och själva flytten, det var inga problem alls! Läs mer
  • kerstin b
    kerstin b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt trevliga och det gick snabbt! Läs mer
  • emilie l
    emilie l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Pålitlig, trevliga, snabba! Supernöjd :D Läs mer
  • maud s
    maud s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt har gått efter de önskemål jag hade. Från packning, hämtning av möbler på lager och leverans till nya adressen. Killarna så trevliga och hjälpsamma. Städ och fönster Inga klagomål. Dessutom körning till återvinning och second handbutiken. Vänligt bemötande överlag. Toppen! Läs mer
  • Elisabeth w
    Elisabeth w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Punktliga, proffsiga och lätta att kommunicera med. Allt utfördes som avtalat. Läs mer
  • karl erik d
    karl erik d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi anlitade 4 ess för packning och flytt. Vi har varit nöjda från början till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • eva s
    eva s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande hela vägen. Fick den hjälp jag behövde vid min flytt. Läs mer
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har anlitat 4ess för flytthjälp, städning och magasinering.
    De har varit trevliga och hjäkpsamna, städningen var utan anmärkning.
    Jag kan rekommendera 4ess för alla dessa tjänster. Läs mer
  • isabell f
    isabell f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tycker att flytthjälpen gick snabbt och smidigt. De var lyhörda och trevliga som verkligen ville se till att allting blev rätt. Tredje gången jag anlitar dem och det har varit kanon varje gång - toppen! Läs mer
  • sabine h
    sabine h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt trevliga och effektiva. Varmt rekommendera dem 👍 Läs mer
  • helena w
    helena w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Köpte nedpackning och flytt med leverans till 2 olika adresser samt ytterligare till kommissionsförsäljning/skänk/släng på tipp.
    Trevligt bemötande hela vägen. Möjligen kunde kommunikationen förbättras om vilken tid de skulle vara på plats på morgonen, då flytten skedde från annan adress än jag själv bor på. Även skrivningen av kommissionsavtalet blev lite rörigt, men ordnades upp till slut. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag beställde flytthjälp på kort varsel. 1 månad ungefär. Va inga problem och allt gick snabbt och smidigt. Samt va det trevligt att kunna låna flyttkartonger gratis för flytten, isf att köpa nytt/begagna. De 2 karlarna som sen kom på flyttdagen va supertrevliga och hjälpsamma, då jag behövde hjälpa
    att montera ner en våningssäng ur ett litet rum . De meddelade mig saker som att vissa skruvar behövdes dras åt senare på vissa möbler och kontakter i den nya lägenheten som va suspekta.
    Jag blev väldigt nöjd med hela dagen. Läs mer
  • monicka j
    monicka j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga killar som var väldigt noga. Tog kort på känsliga saker. Platsade in mycket. Imponerande. Har använt andra firmor och har inte sett det. Platsade in sängen vilket är jättebra så blir den ju absolut inte smutsig. Bara plus. Och lätta att prata med. Läs mer
  • nicolas j
    nicolas j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Stor eloge till era fantastiska flyttkarlar, serviceinriktade och rationella.
    Trots några missförstånd som uppdagades, löstes allt under dagen med ytterligare en bil med besättning, som hämtade restrerande gods.
    Flyttbilen med gods till nya boendet lev enl överenskommelse.
    Nöjd kund
    Barbro A Läs mer
  • jennie j
    jennie j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Passade tider och hela flyttplanen fungerande med allt ifrån bra packning till själva flytten och flyttstädning. Pålitligt och Det är precis så som man önskar! Läs mer
  • jonas i
    jonas i skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flytten gick supersmidigt. Lugnt och proffsigt. Läs mer
  • niklas l
    niklas l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Beställde flytt inklusive kökspackning och kartonghyra samt flyttstäd. Snabbt, effektivt och noggrant jobb av trevlig personal. Mycket nöjd! Läs mer
  • afshin n
    afshin n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra pris, trevligt bemötande, proffsigt! Läs mer
  • linda b
    linda b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag beställde packning, flytthjälp och städning av 4 Ess. Bokningen gick smidigt och jag fick snabb återkoppling vid frågor, även under själva flytten. Allt gick enligt tidplan och utfördes väl. Genomgående ett mycket trevligt bemötande och väldigt god service. Även då ett smärre problem uppstod bibehölls 4 Ess sitt trevliga bemötandet och hade en lösningsorienterad inställning. Läs mer
  • magnus b
    magnus b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Omedelbar respons. Exceptionellt utförande. Prisvärt. Läs mer
  • pernilla j
    pernilla j skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt bemötande från början. Effektiva och trevlig personal. Läs mer
  • biniam a
    biniam a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt gick bra som planerat.
    Jag är jättenöjd med 4 Ess flytt firman.
    Patric och Peter kom i tid , de är mycket trevliga och hjälpsama.
    Jag starkt Recomenderar företaget !

Biniam Assefa Läs mer
  • simone f
    simone f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Super hjälpsamma! Allt gick smidigt från början till slutet utan problem. Kan hög rekommendera! Läs mer
  • dinah e
    dinah e skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är fantastiskt nöjd med 4 Ess glytt och städ!
    Tack! Läs mer
  • karin å
    karin å skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi var jättenöjda med 4 ess. De kom i tid, jobbade hårt utan några pauser och var försiktiga med våra saker. Jag kan varmt rekommendera de :) Läs mer
  • tom s
    tom s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevligt bemötande. Förväntade mig mindre av en flyttfirma. Alla talade svenska vilket var positivt eftersom jag inte kan engelska Läs mer
  • calle o
    calle o skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt gick smidigt och snabbt.
    Punktlig och trevlig personal Läs mer
  • birgitta a
    birgitta a skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick hjälp med flytt av Flyttfirman 4 Ess AB. Jättebra service och trevlig personal. Noggranna och hjälpsamma. Läs mer
    2017-11-07 Pär-Johan O svarar birgitta a
    Vad trevligt, jag ska hälsa gubbarna
    Pär-Johan O gillar detta

Götalandsvägen 216, 125 44 Älvsjö