Alla kategorier Magasinering Stockholms län Stockholm Farsta Flyttfirman 4 Ess AB

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, 123 44 Farsta — Visa karta

Vi på Flyttfirman 4 Ess vill erbjuda dig en helhetslösning för din flytt som innebär mer än att "bara bära saker". Därför erbjuder vi packning och flytt av bohag och kontor 7 dagar i veckan på för- eller eftermiddag enligt dina önskemål. Vårt andra ess är flyttstädning som utförs av våra egna medarbetare, alltså ingen extern städfirma.

Vårt tredje erbjudande gäller magasinering och transport. Vi låter ditt bohag eller era kontorsmöbler "mellanlanda" i vårt magasin och om du har saker du inte längre behöver tar vi dem gärna till vår egen Second Hand eller kör till återvinningscentralen.

Kontakta oss på Flyttfirman 4 Ess för en unik och komplett flyttlösning!
Lör: 11:00-16:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 371 kunder tycker om Flyttfirman 4 Ess AB

• alex v
    alex v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt bra bemötande från första kontakt och genom hela processen. Vi fick hjälp av 4Ess med både flytt och flyttstäd. Personalen är oerhört dedikerade och förtroendeingivande. Med tanke på hur stressig en flytt kan vara så vill vi extra poängtera detta. Vi kände från första stund att vårt bohag var i goda händer. De kontaktade oss om när de skulle komma, de var i tid, de var strategiska och gick tillsammans med oss igenom allt vi skulle flytta och hur det skulle gå tillväga på bästa sätt. De jobbade sedan hårt tills allt var klart. Samma gäller för flyttstädningen. Allt väldigt proffsigt och rekommenderas starkt!
  • Susannah S
    Susannah S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag är så glad att jag anlitade fyra ess, de kom i tid, var snabba och framförallt grymt effektiva, packade lastbilen till minsta millimeter. Killarna som hjälpte oss var förutom att de var bra på sitt jobb supertrevliga!!!! Vi hade packat relativt organiserat men var vissa grejer som vi borde gjort innan de kom: inga problem. De hivade fram sopsäckar, hade kartonger med sig, hjälpte oss skruva av sidan på soffan. Jag har inget negativt att säga. Trots en viss förvirring i början från mig kring när de skulle komma löste sig allt. :-) tack för hjälpen!!! Det finns kanske billigare (iaf när jag tog in offert) men egentligen, hur billigt kan det bli? Vill man ha bra arbetsförhållanden för dem man anlitar kanske man kan betala 500 extra allt som allt??
  • Joey
    Joey skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Kom 30 min sent. Priset slutade på över 150% av offererat pris då flera kostnader är "dolda", t.ex. fram- och hemkörning (avrundade uppåt till heltimmar) och förbrukningsmaterial. De sänkte priset något när vi klagade på skarvningen med hem- och framkörning men chefen gav oss en ordentlig avhyvling via e-post (kommer säkert kommentera denna recension på liknande sätt) Flyttgubbarna var dock både kunniga och trevliga!
  • andrea b
    andrea b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Lätt att boka, smidig flyttvolym räknare, kom i tid, effektiva, trevliga
  • birgitta v
    birgitta v skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Proffsigt utfört och trevlig personal både per telefon och de tre som hjälpte oss att flytta.
  • jessica h
    jessica h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra service och kvalité. Mycket nöjd med flytthjälpen! /Jessica
  • emma c
    emma c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Enkelt att boka, all kontakt har fungerat bra och väldigt bra genomförd flytt.
  • Arash H
    Arash H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Sjysta killar som gjorde ett smidigt jobb. Allt enligt plan och offert.
  • Calle B
    Calle B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Rapp o trevlig flyttfirma! Allt flöt på snabbt o effektivt! 💥💥💥💥💥
  • German Z
    German Z skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Alla var trevliga och uppförde arbete noggrann och professionell. Rekommenderas varmt!
  • Anders K
    Anders K skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Kan varmt rekommendera denna flyttfirma.
    Proffsiga, pålitliga , prisvärda och hanterade bohaget väldigt varsamt .
  • Sari H
    Sari H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Effektivt och bra, litet minus för missförståndet med att 'lämna kvar' grejer. Fick anvisning att lämna grejer som skulle säljas/el gå till seconhandbutiken men så var inte fallet vilket resulterade i mer jobb för mig än jag räknat med då jag måste lösa detta själv. Men kan varmt rekommendera dem ändå!
  • Ulla-Britt P
    Ulla-Britt P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag rekommenderar flyttfirman 4Ess varmt. De är snabba, effektiva och hjälpsamma. Trevlig och tillmötesgående personal. Min flytt var snabb och smidig.
    Ulla
  • Ola H
    Ola H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Väldigt trevliga, noggranna och proffesionella. Mätte och plastade möbler och madrasser/sängar innan de bars ut till flyttbilarna för optimal packning. Vi är väldigt nöjda med flytten och kommer garanterat vända oss till dem om vi skulle flytta igen.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trygg, proffsig o smidig flytt inklusive montering av tråkiga Ikea-möbler tack vare trevliga killar som var noga med att allt skulle gå rätt till och vara klart i tid. Jättetacksam för deras hjälp och kommer absolut att använda 4 ess igen!
  • Irene G
    Irene G skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket trevliga och noggranna höll va de lovade . Kommer att rekommendera er vidare.
  • Manoush M
    Manoush M skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket bra service, från offert till och med flytten.
    Bra och tydlig kommunikation och service.
    Har redan rekommenderat 4ESS till flera andra!
  • rickard t
    rickard t skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bästa flyttfirman som jag har upplevts hittills
  • mathias p
    mathias p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen. De var noggrana, proffsiga och väldigt serviceinriktade!
  • mikael c
    mikael c skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabbt och smärtfritt. Trevlig personal och man kan få hjälp med allt om man behöver
  • nora l
    nora l skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi har använt 4 Ess vid flera tillfällen. Det har varit lika bra alla gånger. Trevliga, snabba och inget har gått sönder vid något tillfälle. Rekommenderas varmt!
  • per arne p
    per arne p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Min flytt av mina möbler fungerade helt utan några problem och skador.
    De kom på avtalad tid och arbetade på ett metodiskt sätt.
  • staffan s
    staffan s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra bemötande vid första kontakten. Raka och klara info-upplysningar. Bra återkoppling efter beställningen. Proffsigt utfört arbete - packning, flytt, städning!
  • johan m
    johan m skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Lugnt, informativt och proffsigt. Bra uppföljning.
  • Bina A
    Bina A skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig personal som är försiktig med ens saker.
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag har anlitat Flyttfirman 4 ess för flytt från lägenhet till hus samt flyttstäd, och är jätte nöjd. Jag kan säga att dom är jätte professionell duktiga och vet verkligen vad dom gör! Kommer fortsätta rekomendera dom för vänner och bekanta! Tack för en trygg flytt och ett seriös bemötande! Flyttfirman 4 Ess
  • Peter B
    Peter B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Flyttade från villa till lägenhet och använde mig av 4 Ess på grund av rekommendationer från bekanta.
    Är väldigt nöjd med allt från första kontakt till flytt och städning.
    Allt sköttes proffesionellt och med ett glatt humör, rekommenderas varmt.
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Fick det mest otrevliga och oseriösa bemötande på telefon skulle aldrig någosin anlita denna firma.
    2017-02-21 Pär-Johan O svarar Elisabeth J
    Detta är en person som inte har anlitat oss för några tjänster överhuvudtaget , är väldigt säker på att det är en konkurrent som försöker svartmåla oss. Det är väldigt tråkigt att firmorna kan prestera och skaffa sig sina egna betyg utan att försöka sänka andra på vägen. Jag tycket våra betyg talat sitt egna språk och det är genomgående bra betyg så av en ren händelse så kommer det ett sådan här betyg från en person vi har kollat upp och inte finns i våra register.
    2017-02-21 Elisabeth J svarar Pär-Johan O
    Hej Pär-Johan

Är en helt vanlig privat person som ringde er och fick ett dåligt bemötande. Det är det denna site är tillför att privatpersoner skall ge sin bedömning vilket jag nu har gjort.

Tråkigt att ni inte kan ta feedback.

Elisabeth
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • carin d
    carin d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga och punktliga. Lite differens från offert till slutlig faktura. Men nöjd med utförandet.
  • jari b
    jari b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    5+! Ruskigt trevliga killar och bra genomfört flytt.
  • nijaz b
    nijaz b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Riktigt bra service! Rekommenderas!!!
  • maria k
    maria k skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba, ansvarsfulla o trevliga killar som jag fick förtroende för direkt
  • malin n
    malin n skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Dom var jätte tillmötesgående och trollade upp alla våra saker på en lastbil. Sjukt imponerad.
  • åsa h
    åsa h skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Tredje gången jag anlitat denna proffsiga flyttfirma! Trevlig personal, snabb och smidig flytt!!
  • mikael s
    mikael s skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba, trevliga och korrekta!! Bästa flyttfirman!!
  • åsa f
    åsa f skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevliga, noggranna , allt blev som vi kommit överens om. Både flytt och städ var helt perfekta.
  • Oskar T
    Oskar T skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Trevlig butik och jättebra service!
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Bra motagande och bra service. Mycket trevlig personal.
  • Gunilla Elisabeth P
    Gunilla Elisabeth P skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Mycket trevlig och duktig personal som är väldigt noga med att behandla mina både oömma och ömtåliga saker på ett säkert sätt. Allt har varit till belåtenhet, både flytt och städning.
  • Mary B
    Mary B skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi sökte flytthjälp via offerta.se och valde ut 4 Ess bland flera andra, tack vare höga betyg och ett konkurrenskraftigt pris. Inledningsvis uppstod viss brist i kommunikationen inför flytten och missförstånd avseende tid när flytten skulle påbörjas. Vi påtalade detta och det hanterades skyndsamt och proffesionellt av firman. Flyttkillarna dök upp på utsatt tid och gav ett högst proffessionellt intryck. Alla tre jobbade på frenetiskt och imponerande. Trots flera arga bilister och sura grannar pga fulla hissar så löste killarna ut det föredömligt. Jag kan varmt rekommendera 4ESS och kommer även anlita dem igen vid framtida flytt. Riktigt bra!
  • britta g
    britta g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Allt blev utfört som bestämt.
    Kändes säkert o alla inblandade mycket trevliga!
  • sibel d
    sibel d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag vill TACKA all personal för en trevlig bemötande och framförallt vilken service dem ger!! Man känner sig alltid varmt välkommen när man knallar in till butiken..
    Därför får Ni utav mig 5 av 5 😉
  • rikard d
    rikard d skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabba killar som flyttade möblerna. Behjälpliga och lyhörda.
  • helena g
    helena g skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Snabb, bra kommunikation både inför och under själva flytten 👍
  • cecilia b
    cecilia b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    3 pålitliga flyttkillar med starka armar som bar lådor och möbler så svetten lackade i pannan. De kom punkligt på morgonen 07.30 som bestämts. Dessutom glada och trevliga mitt i bärandet. Jag ger mina varmaste rekommendationer till denna flyttfirma.
  • erik p
    erik p skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Jag hade beställt flytt av min etta. Fyra äss levererade enligt beställning igenom hela processen. På flyttdagen höll man exakt tiden, meddelade mig 30 min innan att man var på gång, arbetade snabbt, metodiskt. Hela bohag togs om hand med försiktighet.

Sammanfattningsvis kan man säga att dem var väldigt proffsiga i hela processen.
  • Lise-Lott S
    Lise-Lott S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Arbetet blev mycket väl utfört och vi blev väldigt trevligt bemötta.
  • johan b
    johan b skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    4 Ess håller verkligen vad dom lovar. Trevliga och väldigt proffsiga medarbetare med glimten i ögat.
    Kan verkligen rekommendera 4 Ess!
  • maria w
    maria w skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    Vi är mycket nöjda med de flyttjänster vi beställt. De kom i tid på morgonen och kändes seriösa på alla sätt.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Flyttfirman 4 Ess AB
    De var snabba och tillmötesgående. Trevligt bemötande redan vid första kontakten och trevligt bemötande på flyttdagen.

Sunneplan 2, 123 44 Farsta