Flyttkonsulten International Movers AB

3.0

4 omdömen om Flyttkonsulten International Movers AB

anders p
Skrev om Flyttkonsulten International Movers AB

topp företag. Erik Nordsström fick ersättning trots att ARN gett rätt åt flyttkonsulten, borde skämas med sitt uttalande och återbetal de pengar han tillskanast sig orätt.

Maria x gillar detta
Flytt & Städ Sverige AB
4.2/5 i betyg av 486 omdömen 4.2 av 486 omdömen
Badge2023

Trevligt bemötande och väl utförd flytt.

Ann-Charlotte R Ann-Charlotte R
key1 h
Skrev om Flyttkonsulten International Movers AB

Hej på er, Jag skulle också råda er att INTE boka "Flyttkonsulten", de är väldigt slarviga och alltid försenade med leverans. När de skulle hämta våra möbler var de väldigt försenade och att leverera var det hemsk, de var 4 dagar försenad plus när de kom fram fanns inga tallrikar, kastruller...och massor av annat borta. Och väldigt oansvariga. Absolut inte "Flyttkonsulten". Key1

Cecilia E
Skrev om Flyttkonsulten International Movers AB

Häller inte alls med i nedan kommentarer. Fick super hjälp med min flytt. Om än nog så kort avstånd så ändå så betydlesefullt för mig och min man. De var engagerade och snabba. Detta trotts att vi kalkylerat mängden kubik helt fel och alldeless u underkant stannade de glatt kvar och hjälpte till tills dess att allt var klart:-) Tack för all hjälp säger jag.. /Cecilia

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Erik N
Skrev om Flyttkonsulten International Movers AB

Flyttkonsulten visade sig vara en riktigt olustig upplevelse vid en flytt från USA till Sverige. KOrtfattat så blev flyttlasset 9 veckor försenat, ingen kommunikation till oss från flyttkonsulten om att det blev eller skulle bli försenat. Efter mkt om och men fick vi själva tag på flyttföretaget i USA som gav oss insikt i att bohaget inte ens lämnat kaj (samma datum om utsatt leveranstid i Sverige). Flyttkonsulten väntade fortfarande på besked... Till råga på allt var vissa delar av bohaget skadat. VIss beklagan...