Alla kategorier Flyttfirma Södermanland Nyköping Flyttkonsulten International Movers AB

Flyttkonsulten International Movers AB

Propellervägen 8, 611 64 Nyköping — Visa karta

Starrängsringen 63, 11550, STOCKHOLM
Vanadis Care
Kajsa J:
Vi är jättenöjda med servicen på VanadisCare. I flytten var man serviceinriktad och frågade hela tiden hur vi ville ha det. Man var också vä...

Läs vad 4 kunder tycker om Flyttkonsulten International Movers AB

• anders p
    anders p skrev om Flyttkonsulten International Movers AB
    topp företag. Erik Nordsström fick ersättning trots att ARN gett rätt åt flyttkonsulten, borde skämas med sitt uttalande och återbetal de pengar han tillskanast sig orätt.
    Maria x gillar detta
  • key1 h
    key1 h skrev om Flyttkonsulten International Movers AB
    Hej på er,
    Jag skulle också råda er att INTE boka "Flyttkonsulten", de är väldigt slarviga och alltid försenade med leverans.
    När de skulle hämta våra möbler var de väldigt försenade och att leverera var det hemsk, de var 4 dagar försenad plus när de kom fram fanns inga tallrikar, kastruller...och massor av annat borta.
    Och väldigt oansvariga.
    Absolut inte "Flyttkonsulten".

Key1
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Flyttkonsulten International Movers AB
    Häller inte alls med i nedan kommentarer.
    Fick super hjälp med min flytt. Om än nog så kort avstånd så ändå så betydlesefullt för mig och min man.

De var engagerade och snabba. Detta trotts att vi kalkylerat mängden kubik helt fel och alldeless u underkant stannade de glatt kvar och hjälpte till tills dess att allt var klart:-)

Tack för all hjälp säger jag..
    /Cecilia
  • Erik N
    Erik N skrev om Flyttkonsulten International Movers AB
    Flyttkonsulten visade sig vara en riktigt olustig upplevelse vid en flytt från USA till Sverige.

KOrtfattat så blev flyttlasset 9 veckor försenat, ingen kommunikation till oss från flyttkonsulten om att det blev eller skulle bli försenat. Efter mkt om och men fick vi själva tag på flyttföretaget i USA som gav oss insikt i att bohaget inte ens lämnat kaj (samma datum om utsatt leveranstid i Sverige). Flyttkonsulten väntade fortfarande på besked...

Till råga på allt var vissa delar av bohaget skadat.

VIss beklagan från bolaget har skett men hanterandet under tiden är under all kritik.

Varning Varning

Propellervägen 8, 611 64 Nyköping