Flyttlasset

Flyttlasset

Ring 070-987 03 63 www.flyttlasset.se

Välkommen till FLYTTLASSET! Vi kan hjälpa dig med flytt i Umeå med omnejd. Men vi erbjuder även flytthjälp i hela Sverige. Våra professionella medarbetare har lång erfarenhet inom flytt och flyttstäd och vet därför vad som krävs för att din flytt ska gå så smidigt som möjligt. Tjänster: Flytt, flyttstäd och bud Vårt mål...

54 omdömen om Flyttlasset

Dmitrij S
Skrev om Flyttlasset

Så kallade Flyttlasset är ingen flyttfirma. Trafiktillstånd saknas för: Flyttlasset i Sverige AB med org.nr: 559339-2938. Väldigt oseriösa. Avråder stark att sammarbeta med den sida. De bokar flytt åt en kund hos oss, vi gör jobbet de har ingen att skicka, vi gör jobbet. Sedan skickar de en faktura på 4306 kronor till oss för att vi hjälpte deras kund att flytta. Cirkus med clowner 🤡

Birgitta A
Skrev om Flyttlasset

Trevligt bemötande Snabbt jobb och nra

Elisabeth M
Skrev om Flyttlasset

Effektiva och lättsamma att ha att göra med

Britt Å
Skrev om Flyttlasset

Mycket bra. Inga förväntningar men mycket bra. Väl godkänt kan verkligen rekomendera flyttlasset

Eva A
Skrev om Flyttlasset

Inte ok att börja med att komma 30 min sent! Jag använde kvalitetsflytt ej flyttlasset. Om ni jobbar åt dem kan ni inte göra undersökning i Ert namn!

Anne-charlotte L
Skrev om Flyttlasset

En flytt av liten lägenhet från Umeå till Östersund.Snabb respons vid offertförfrågan, ett professionellt trevligt bemötande och en väl och lyckad flytt ger högsta betyg!

Julia M
Skrev om Flyttlasset

Snabb och bra genomförd flytt mellan en lägenhet i Umeå och en lägenhet i Luleå. De blev klara med flytten på kortare tid än beräknat, var väldigt trevliga både innan och under flytten. Hörde av sig flera gånger innan flytten för att säkerställa att allt skulle bli så bra som möjligt. Väldigt proffsiga.

Ulrika A
Skrev om Flyttlasset

Så snälla! Det var en trygg leverans/flytt för mamma :)

Nathalie F
Skrev om Flyttlasset

Supertrevliga och lättsamma. Allt gick lätt och snabbt. Rekomenderar varmt.

Eva N
Skrev om Flyttlasset

Vänligt bemötande. Snabba, effektiva och noggranna. Företaget levde upp till mina förväntningar. Flyttade från en ort till en annan, ca 13 mil bort.

Nils K
Skrev om Flyttlasset

Kanonbra jobbat! Allting flöt på väldigt snabbt och smidigt och de var lättsamma att lösa allting med!

Louise-marie F
Skrev om Flyttlasset

Jag upplevde arbetarna på flyttlasset so mycket vänliga och samarbetsvilliga ! Mycket sociala och trevliga personer!

Filip B
Skrev om Flyttlasset

Snabba, proffsiga och pålitliga.

Per P

Absolut super helt otroligt, Tack

Christina E
Skrev om Flyttlasset

Snabb och smidig flytt. Trevligt bemötande från killarna. Mycket nöjd!

Anette S
Skrev om Flyttlasset

Duktiga och trevliga killar. De var aktsamma och gjorde ett fantastiskt jobb.

Sara N
Skrev om Flyttlasset

Mycket trevlig chaufför. Trots att de höll på 20min längre så debiterade de bara överenskommen tid. Då de vill att man betalar direkt med swish så ska man nog ha det i åtanke

Sandra K
Skrev om Flyttlasset

Vi beställde flyttfirma för att flytta ut från en lägenhet högt upp utan hiss. De som svarade för beställningen var otroligt trevliga och hjälpsamma och allt gick väldigt smidigt. När flyttdagen väl kom hade de som skulle flytta ut sakerna väldigt trevligt bemötande och jobbade på flitigt. Vi förväntade oss bara att de skulle ta sakerna vi hunnit packa klart, men de stoppade även ner småsaker i lådor själva och gav oss verkligen det lilla extra. Vi är extremt nöjda!

Anna I
Skrev om Flyttlasset

Hej ja de var bra upplevelse. De var trevligt person al. 😎

Urban N
Skrev om Flyttlasset

Snabba, trevligabra kommunikation, billigt. Vi är supernöjda!

Mitesh D
Skrev om Flyttlasset

We heard about them from a friend and book an moving. They came right on time with competent workers and finished the job in 4 hours. I recommend them highly for moving services.

Hanna S
Skrev om Flyttlasset

Trevliga killar, gick snabbt och smidigt och allt var helt efteråt 😊

Oskar W
Skrev om Flyttlasset

Noggranna, proffisionella och var måna om att allt var med

Mariann S
Skrev om Flyttlasset

Två snabba, trevliga och ordningssamma flyttkillar som skötte flytten. Bästa flyttfirman i Umeå!

Nils R
Skrev om Flyttlasset

Mycket nöjd med hjälpen som flöt på trots missuppfattning om vilket datum flyttningen gällde vems fel låter jag vara osagt men det löstes på ett mycket proffsigt sätt så 10 poäng av 10 för hjälpen Mycket nöjd kommer rekommendera er till andra Tusen tack

Linn N
Skrev om Flyttlasset

Ok bemötande men krångel med bokning av tider och så vidare. Blev uppringd av massa olika nummer om olika saker. Kände mig som en börda, både för flytt och städ.

Mia N
Skrev om Flyttlasset

Mycket nöjd med information, överenskommelser, kontakter, pris samt hur flyttningen genomfördes

Marcus P
Skrev om Flyttlasset

Beställde packning och flytt av en hel lägenhet till hus. Fått instruktioner att skruva ned allt från väggar och tak. Sedan skulle flyttkillarna göra resten. Fick sedan köra 4-5 billass själv med allt dylikt som dom hade lämnat. Mycket tråkigt när man beställer en sådan tjänst för att slippa tänka på sådant. Kommer inte rekommendera dessa till vänner och bekanta.

Marina H
Skrev om Flyttlasset

Dom var mycket bra.Trevliga och service mindre. Bästa ” flyttgubbar” vi har anlitat. Allting gick väldigt snabbt och smidigt. Med vänlig hälsning, Marina Hansson

Tack Marina! Hoppas ni trivs i ert nya hus

Camilla F
Skrev om Flyttlasset

Vi blev jättenöjda bra jobbat av er alla nöjd kund

Svar från Flyttlasset

Tack! Nöjda kunder gillar vi :)

Daniel B
Skrev om Flyttlasset

Bemötandet var tipp topp, smidigt och väldigt trevligt Förväntade mig kompetens och fick det Flytlastning var varan i fråga

Berit C
Skrev om Flyttlasset

Trevliga killar som jobbade snabbt och effektivt Tycker att den summan som vi betalade för var värt varje krona . Vi hade valt flytt och städ Tack för hjälpen Trevlig sommar önskar Berith och Ola

Svar från Flyttlasset

Vad kul att ni tycker det var värt att anlita oss och att ni blev nöjda med vårt jobb. Tack och trevlig sommar!

Patrik R

Trevliga Ordentliga Snabba /Patrik

Svar från Flyttlasset

Tack och hoppas ni trivs i ert nya boende!

Agnes H
Skrev om Flyttlasset

Positivt från start till mål! Superbra flyttfirma som hjälpte oss att flytta!

Unto J

Fantastiska killar trots det inledande strulet med trasig bil nr2

Svar från Flyttlasset

Tack så mycket! Trist när lastbilar strular, men gäller att lösa problem snabbt och ni hade förberett er flytt otroligt bra! :)

Märit H
Skrev om Flyttlasset

Flytthjälp, den fungerade jättebra, trevligt bemötande och hjälpsamma killar. Jag kan varmt rekommendera er.

Hanna S
Skrev om Flyttlasset

De hjälpte mig att flytta. Bra kommunikation, stor hjälpsamhet och smidig flytt. Jag rekommenderar dem!

Lisa Å
Skrev om Flyttlasset

Vi fick hjälp med flyttning av möbler och kartonger till vår nya lägenhet. Vi fick jättetrevligt bemötande både vid bokningen och själva flytten. Superfin personal. Jag och min sambo var jättenöjda. Allt var smidigt och okomplicerat. Vi kommer välja er vid nästa flytt också.

Veronica N
Skrev om Flyttlasset

Mycket duktiga och trevliga flyttkillar. Allt fungerade bra. Tyvärr blev det problem med bedömning av tidsåtgång av flytt, men som tur var hade killarna även tid nästa dag.

Kent B
Skrev om Flyttlasset

Körde skrot på tippen o flyttstädade.

Gunnel B
Skrev om Flyttlasset

Köpte både flytt och städ och allt fungerade bra. Bra och trevligt bemötande. Alla utförde sitt jobb på ett proffsigt sätt som visade att de hade flyttat förut. Rekommenderas 😊

Svar från Flyttlasset

Tack så mycket! Hoppas du ska trivas i nya lägenheten :)

Edinah M
Skrev om Flyttlasset

5 star service!!!! rekommenderar starkt.

Svar från Flyttlasset

Tack för förtroendet igen! Andra gången vi hjälpte er att flytta, vi finns här om det blir en tredje flytt

Pernilla T
Skrev om Flyttlasset

Flytt många mil. Fantastiskt trevligt bemötande vid första kontakten. Fast pris. Otroligt duktiga och hjälpsamma killar som skötte flytten. De visade mycket stor respekt för våra saker. Inget gick sönder i flytten. Vi är otroligt nöjda o rekommenderar varmt att välja denna hjälp med flytten!!!!!

Svar från Flyttlasset

Tack för de fina orden! Vi är glad att ni är nöjda med vårt jobb.

Carin R
Skrev om Flyttlasset

Gick smidigt. Ett par hack i en bordsskiva är enda smolket i bägaren. Kan rekommendera företaget. Oklart om jag skulle plastat in alla möbler själv. De plastade in en del men inte bordsskivan.

Gunilla O
Skrev om Flyttlasset

Flytt och städ från kvalitetsflytt, trevlig duktig personal. Bra kommumilation med företaget allt fungerade bra.

Marie L
Skrev om Flyttlasset

Lejde Kvalitetsflytt vid byte av bostad. Fick ett fantastiskt bemötande både vid bokning och av "flyttgubbarna". Mycket professionella och trevliga ! En flyttfirma jag verkligen kan rekommendera 💐

Svar från Flyttlasset

Tack för det! Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad :)

Carlen T
Skrev om Flyttlasset

Mycket professionellt arbete! Kommer att välja er nästa gång och rekommenderar er till vänner. Tack för hjälpen!

Svar från Flyttlasset

Tack för de fina orden och vad kul att ni är nöjda med vårt arbete.

Mats H
Skrev om Flyttlasset

Funkade utmärkt förutom att de var 30 min sena. Trevliga grabbar!

Monika K
Skrev om Flyttlasset

Hur nöjd som helst med flyttningen . Jättetrevliga grabbar . Kan varmt rekommendera denna flyttfirma.😀

Svar från Flyttlasset

Tack för det fina omdömet. Hoppas du ska trivas i nya bostaden :)

Olow S
Skrev om Flyttlasset

Flyttade inom Umeå. Snabba, duktiga och trevliga.