FNS Städ AB

Ring 076-021 26 65 www.fnsstad.se

50 omdömen om FNS Städ AB

Marcus R
Skrev om FNS Städ AB

De uppfyllde mina förväntningar. Kan varmt rekommendera.

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

My H
Skrev om FNS Städ AB

Fantastiskt bemötande av alla. Mycket professionellt utförande av städning och första mötet för planering. Punktliga och kommer som dom ska. Rekommenderas

Mäklarfirman M
Skrev om FNS Städ AB

Funkar bra. Har kontorsstädning regelbundet och så trevligt att komma till ett rent och fint kontor.

Henrik B
Skrev om FNS Städ AB

Utmärkt detaljerad proffsig städning!

Carina K
Skrev om FNS Städ AB

Snabbt och föredömligt utfört.

Jonny L
Skrev om FNS Städ AB

Jätteskönt att komma hem till ett nystädat hem, men det finns fortfarande smuts i hörn, skrymslen och vrår.

Veronica L
Skrev om FNS Städ AB

Jag blev jätte trevligt bemött. Våra förväntningar var att få huset städat, att komma hem till känslan av nystädat. Vi köper städning!

Cecilia B
Skrev om FNS Städ AB

Abonnemang hemstäd Mycket bra bemött, även när jag inte varit nöjd med städning. Min förfrågan om städhjälp möttes direkt. Det enda som jag tänkte var att ansvarig skulle ha skrivit ned mina önskemål då personalen inte visste om dem när de kom.

Thomas E

Service i fokus. Inget krångel

Fagersta G
Skrev om FNS Städ AB

Mkt vänligt & professionellt. De har definitivt levt upp till våra och våra medlemmar/gästers förväntningar. I vårt fall handlar det om städning av klubbhuset på golfbanan en gång i veckan under säsongen.

Mirjam E
Skrev om FNS Städ AB

Duktiga och noggranna! Förutom ett välstädat hus gjorde de ett underverk med min duschkabin!

Peter A
Skrev om FNS Städ AB

Företaget är proffsigt, startup med nogrann genomgång. Glatt överaskad vid första städningen med blommor på bordet men också fantastiskt bra städat. Andra gången fick jag också chansen att träffa personalen och de andades samma attityd. Glada, energiska och nogranna. Tyckte om sitt jobb! Härligt att se och sådan kultur och ett sådant företag vill iallafall jag vara kund hos.

Bo Karl Daniel J
Skrev om FNS Städ AB

FNS Städ AB är trevliga, professionella och har schyssta villkor för både kunder och anställda.

Stefan L
Skrev om FNS Städ AB

Grym service och vilja att lösa situationen. Tydlig kommunikation när det dök upp saker som inte ursprungligen diskuterats.

Erica J
Skrev om FNS Städ AB

Mycket professionellt möte inför uppdraget gällande flyttstäd. Joanna kom på plats och kollade hur huset såg ut och vi kom överens om vad som skulle utföras. Då vi flyttade från orten så var det ytterst viktigt att jobbet blev bra och att möjligheten för nya ägarna kunde ta kontakt.

Jessica A
Skrev om FNS Städ AB

Otroligt proffsigt och bra. Den bästa fönstertvätt jag någonsin haft!

Luddes D
Skrev om FNS Städ AB

Väl utfört uppdrag, helt enligt önskemål och schysst prissättning REKOMENDERAS

Jennifer G
Skrev om FNS Städ AB

A professional and efficient service!

Lena M
Skrev om FNS Städ AB

Fönstertvätten utfördes samma vecka som kontakt togs, vilket betydde mycket. Trevligt bemötande!

Alf S
Skrev om FNS Städ AB

Mycket bra bemötande. Jag hade höga förväntningar som företaget helt levde upp till. Trevlig upplevelse och mycket bra hemstädning.

Anita J
Skrev om FNS Städ AB

Trevlig personal Toppenstädning Mycket bra helhetsbedömning av företaget Har rekommenderat dem till andra

Per-olof S
Skrev om FNS Städ AB

Mycket gott bemötande och insats som uppfyllde våra önskemål rörande städning från FNS.

Gunnila H
Skrev om FNS Städ AB

Helt underbart, professionellt bemötande 100%, jag är mer än helnöjd Kan inte vara mer än helnöjd, Flyttstädning

Kjell L
Skrev om FNS Städ AB

Trevligt bemötande! De gjorde ett bra jobb! Tyvärr blev inte alla fönster helt Ok

Christina E
Skrev om FNS Städ AB

Kom på utsatt tid. Trevlig personal med stor social kompetens. Bra genomfört arbete. Dessutom kunde personalen ta egna initiativ. Jag är jättenöjd och ger högsta betyg!

Widen W
Skrev om FNS Städ AB

Rent och snyggt och trevlig personal

Carita N
Skrev om FNS Städ AB

Väldigt trevligt bemötande. Företaget uppfyllde mina förväntningar snabbt och effektivt. Trevlig och tillmötesgående personal, hade beställt flyttstädning.

Åsa R
Skrev om FNS Städ AB

Proffsigt bemötande, det känns tryggt och det blir rent och snyggt.

Veronica A
Skrev om FNS Städ AB

Noggranna och gör ett kanon jobb. Ser smutsen och gör det yttersta för att allt ska bli så bra som möjligt. Mer än nöjd!

Gun-britt O
Skrev om FNS Städ AB

Noggranna, trevliga och i tid!

Anette E
Skrev om FNS Städ AB

Trevligt bemötande. Lite otydlig i prispresentationen. Vi beställde fönstertvätt. De putsade med stor noggrannhet och fönstren blev kanonfina. Vi var väldigt nöjda med detta arbete.

Veronica L
Skrev om FNS Städ AB

Som alltid ett helt perfekt resultat! Jag är en kräsen kund, men med FNS blir det alltid strålande rent!

Auktionstjänst I
Skrev om FNS Städ AB

Grym service försöker lösa de mest knepiga sitter för kunden. Tacksam

Bo R
Skrev om FNS Städ AB

Joanna Lundberg från FNS städ AB är en av de trevligaste personer jag träffat. Hon gav ett genuint ärligt intryck som både jag och min fru uppskattade. Hon och hennes anställda skötte städningen utan några som helst anmärkningar. Vi rekommenderar starkt hennes firma!

Susanne W
Skrev om FNS Städ AB

Vi köpte fönsterputs och resultatet blev utomordentligt. Vi är väldigt nöjda. Utmärkt bemötande.

Christer L
Skrev om FNS Städ AB

Blev bemött på ett väldigt bra och proffsigt sätt. Vi är nöjda med städningen och kommunikationen med företaget, de är lyhörda inför våra önskemål ! Vi har städning en gång/månaden och det fungerar väldigt bra och smidigt !

Cronimet F
Skrev om FNS Städ AB

Jätte bra och proffsigt bemötande. Allt har fungerat som vi vill ha det.

Fredrik E
Skrev om FNS Städ AB

Riktigt bra bemötande och supernöjda med deras service.

Datile I
Skrev om FNS Städ AB

FNS städar vårat kotor, vi är väldigt nöjda. Kan varmt rekommendera dom.

Rebecka V
Skrev om FNS Städ AB

Väldigt proffsigt bemötande och rara medarbetare.

Lena L
Skrev om FNS Städ AB

Storstädning+ Rengöring av altan och altanfönsterjag fick ett vänligt bemötande och ett bra resultat jag är väldigt nöjd och återkommer gärna

Göran B
Skrev om FNS Städ AB

Jag har alltid blivit utmärkt bemött av FNS personal. Dom lyssnar alltid på vad vi har att ge för återkoppling eller önskemål. Vi hade ett önskemål att få en hemstädning av hela huset var 3:dje veckan. Vi får en väldigt trevlig känsla varje gång FNS har varit och städat. Vi kan verkligen rekommendera FNS till alla som funderar på hemstädning.

Lars L
Skrev om FNS Städ AB

Vi är mycket nöjda med bemötandet från FNS städ. Vi har haft annat städbolag tidigare och tycker att vi nu ser en bättre kvalité i städningen. Lars och Maria

Johanna S
Skrev om FNS Städ AB

Professionellt bemötande av både företagets ägare och medarbetare. Trevliga och tillmötesgående. Har städning varannan vecka. Väldigt nöjd.

Anders C
Skrev om FNS Städ AB

Fantastisk kvalitet på städningen, kan varmt rekommenderas!!!

Tomas H
Skrev om FNS Städ AB

På ett bra sätt. Rent och snyggt, inget fusk. Städning i villa..

Johan A
Skrev om FNS Städ AB

super bra bemötande. företaget levde upp till alla mina förväntningar bra företag och trevliga städerskor

Erika B
Skrev om FNS Städ AB

Flyttstäd av lägenhet. Vänliga, professionella och effektiva. Mycket nöjd med slutresultatet.

Lena A
Skrev om FNS Städ AB

Mycket bra bemötande och ett pålitligt resultat

Jenny I
Skrev om FNS Städ AB

Snabb återkoppling på kontakt och finfint resultat på min flyttstäd. Rekommenderas varmt!