Läs vad 12 kunder tycker om Folkfilter AB 2

2022-09-04 Verifierad kund
    Folkfilter är företaget som har fokus på kunden och levererar filter av toppklass.
    Kan varmt rekommendera företaget!
    Tack så mycket för din feedback, den är väldigt viktig för oss och vi uppskattar verkligen vårt fina samarbete!

2022-08-28 Verifierad kund
    Fungerar efter förväntan. Trevligt bemötande. Glömde dock ett udda filter.
    Tack för din feedback! Vi strävar alltid efter att överträffa förväntningar, och självklart ska vi inte missa ett udda filter. Vänligen återkom till ak@folkfilter.se så ser vi till att du får även det udda filter du behövde.

2022-08-27 Verifierad kund
    Första gången som träffat personal från företaget i samband med en punktlig leverans.
    Möjligen har sjäva filtren upplevts som tynnre mot de som fanns för några år sedan. Därav svårare att montera.
    Mvh Dick Eriksson
    Tack för din feedback Dick, kul att ses när vi levererade filter! Filtrens tjocklek kan minska något i samband med transport, men filterförmågan påverkas inte av detta.

2022-08-25 Verifierad kund
    Jag svarar på detta eftersom det kommit till mig i egenskap av "Hans-Gunnar" vi hade en ordförande för ca. 15 år sedan som hette Hans-Gunnar avliden sedan länge.
    Om det är till mig Lars Erik i Seregeanten 2 är Folkfilter mycket bra. Orkar inte svara mer då jag redan tycker att Ni har gjort en dålig research.
    Tack för att du tog dig tid till att svara med ett omdöme. Vi tackar ödmjukt för din feedback och har nu rättat till våra kontaktpersoner så att rätt person får utskick.Vi är nya ägare utav bolaget och skall göra vårt yttersta för att du som kund skall känna att du blivit rätt bemött.

Vi på Folkfilter önskar dig en fortsatt fin dag
    Hälsningar Gänget på Folkfilter
    2022-08-25 Verifierad kund
    Gott bemötande och leverans i tid
    Tack för din feedback, att leverera i tid och med bra bemötande är viktigt för oss och vi ser fram emot att ses igen vid nästa leverans.

2022-08-21 Verifierad kund
    Allt fungerar tillfredställande när jag köper in till alla lägenheter i föreningen.
    Typ 104 och 105 plus kolfilter till en del
    Hej Bengt! Riktigt roligt att ni uppskattar våra lösningar, och tack för ett fint samarbete.

2022-08-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både på mejl telefon och under filterbytet. Proffsigt genomfört arbete.
    Tack så mycket för er feedback - det glädjer oss verkligen att höra att ni uppskattar vårt arbete!

2022-08-15 Verifierad kund
    Allt fungerade till belåtenhet.

Mvh Kjell-Åke Wilny
    Hej Kjell-Åke,

Tack för din feedback - det glädjer oss att höra att allt var till din belåtenhet!

2022-08-12 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Kunniga på området. Snabb service.
    Hej Kjell - tack så mycket för ditt omdöme, din åsikt är viktig för oss! Folkfilter AB
    2022-08-12 Verifierad kund
    De levererade filter som överrenskommet. Vi fick ett erbjudande eftersom de strulade till det förra gången.
    Denna gången så skickade vi en lista med antal element per lgh och en instruktion om att 2 element behöver 3 filter, 3 element behöver 4 filter osv. Två killar här för att hänga upp filter på allas dörrar. Majoriteten av lägenheter fick fel antal filter. Vissa hade angett 2 element men fick bara 1 filter osv. Så styrelsen fick springa runt och leverera filter ca hälften av alla lägenheter. Mycket extra jobb för oss.
    Hej och tack för din feedback - den är väldigt viktig för oss och vi uppskattar att du tog dig tiden! Folkfilter strävar alltid efter att ge den bästa servicen till våra kunder, och ser väldigt allvarligt på detta. Vi är nya ägare utav bolaget och ditt ärende hände under tiden före vår tid.

För oss är det viktigt att vi ser över händelsen och ser gärna att vi får möjligheten att föra en dialog direkt med er, samt att ge en bild på hur vi hanterar ärenden med våra kunder i dag. Du får gärna kontakta mig på mw@folkfilter.se så tar vi dialogen vidare därifrån. Med vänliga hälsningar, Marcus (Ny ägare, Folkfilter AB)
    Fungerar bra. Varor Skickas när de skapa abonnemang
    Hej, tack så mycket för er feedback - vi är glada att få leverera filter till er! Folkfilter AB
    2022-08-12 Verifierad kund
    Bra service, bra priser. Håller vad de lovar.
    Tack för omdömet och ert förtroende för oss på Folkfilter! Folkfilter AB