Service

38 omdömen om Service

Sedan starten hos Reco 2015
Karin C
Skrev om Service en del av Folkpool Järfälla

Allt toppen! Service två gånger per år samt installation av nytt pooltäcke.

Yvonne W

Jag tycker att Folkpool under alla år varit kanon , en klar 5 men sedan butiken öppnades så är servicen och "lusten" till oss gamla kunde lägre och trögare. Känns sim en stor skillnad. Idag skulle jag inte rekommendera men före det rekommenderade jag till många att handa av dom.

Kaj B
Skrev om Service en del av Folkpool Järfälla

Kanon dom ställer alltid upp! Mestadels med vår start o köp av klor mm o reservdelar!

Lotta E
Skrev om Service en del av Folkpool Järfälla

Hej, vi har genom Folkpool i Järfälla installerat en poolvärmare (luft/vatten). Vi har fått ett mkt gott intryck och snabb hjälp med installationen av ovanstående!, Innan vi bestämde oss så hade vi flera kontakter med företaget och fick en bra o redig information om vad som skulle passa för vårt behov. Har också anlitat företaget för vinteravstängning. Trevlig och seriös som vill kundens bästa!

Karin L
Skrev om Service en del av Folkpool Järfälla

Bra och snabb hantering, dock lite dyrt.

Torbjörn M

Effektivt, vänligt, kunnigt och punktligt! Mycket bra!

Thomas A

Vi har haft hjälp med vårt poolskydd och vinterstängning av vår pool och det ordnades snabbt och bra. Vi är nöjda med den hjälp vi fått

Britta L

Jättetrevliga, hjälpsamma ,vänliga . kunniga. Jag är mycket nöjd.

Anders B

Funkar alltid med hög servicenivå!

Hansherman V

Alltid bra svarstider. Fungerar också som kreativt bollplank för att hitta goda lösningar. Tror vi har varit kunder ända sedan våren 2004. Har funkat super ända sedan dess.