Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Läs vad 3 kunder tycker om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

• Tara O

2019-06-19

Tara O skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening
    Har aldrig varit orolig när jag lämnat barnen på Con Brio. Är de ledsna får man snart en bild på ett tröstat glatt barn. Pedagogerna ser varje barn, och hela barngrupper. Jobbar med många olika kreativa teman som inspirerar både barn, pedagoger och föräldrar. Dessutom får man på köpet nya vänner! Att barnen känner allas föräldrar gör det lätt att ta med sig andras barn hem efter förskolan om någon behöver barnpassning. Läs mer
  • 2018-08-22

Sofia J skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening
    Båda mina barn har gått på Con Brio och det är jag tacksam över. Lugnt tempo, låg personalomsättning och små barngrupper Läs mer
  • 2010-03-25

irina k skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening
    Con Brio har fina och mysiga lokaler på Gråberget i Majorna med en tillhörande stor och rolig gård. Personalen har varit med länge och är mycket omtyckt. Con Brio har 3,25 personal för 16 barn.

Conbrianerna gör många utflykter och barnen går på minst två teaterföreställnignar i månaden. Personalen och barnen jobbar under terminen med roliga teman, t ex matematik, språk.

På kooperativet ingår föräldrarna i olika grupper som ser till att förskolan fungerar. Maten är hemlagad och tillagas av föräldrarna. Det finns både vegetarisk och icke vegetarisk mat på menyn. Läs mer