Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Ring 073-066 81 30 www.kooperativconbrio.se

5 omdömen om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Mattias R
Skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Vilken tur att vi snubblade över denna pärla!

ILARIA G
Skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Vi kan inte vara mer nöjda! Fantastiska erfarna pedagogerna som har en känsla för vad barnen behöver, liten barngrupp i olika åldrar där barnen lär av varandra och lär sig att ta hand av varandra, möjligheten som förälder att påverka och vara delaktig i verksamheten med fördelen av att kunna delta i mitt barns liv på förskolan, sist men inte minst mitt barns stora leende när det är dags att gå till förskolan!

Tara O
Skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Har aldrig varit orolig när jag lämnat barnen på Con Brio. Är de ledsna får man snart en bild på ett tröstat glatt barn. Pedagogerna ser varje barn, och hela barngrupper. Jobbar med många olika kreativa teman som inspirerar både barn, pedagoger och föräldrar. Dessutom får man på köpet nya vänner! Att barnen känner allas föräldrar gör det lätt att ta med sig andras barn hem efter förskolan om någon behöver barnpassning.

Sofia J
Skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Båda mina barn har gått på Con Brio och det är jag tacksam över. Lugnt tempo, låg personalomsättning och små barngrupper

irina k
Skrev om Föräldrakooperativet Con Brio Ekonomisk Förening

Con Brio har fina och mysiga lokaler på Gråberget i Majorna med en tillhörande stor och rolig gård. Personalen har varit med länge och är mycket omtyckt. Con Brio har 3,25 personal för 16 barn. Conbrianerna gör många utflykter och barnen går på minst två teaterföreställnignar i månaden. Personalen och barnen jobbar under terminen med roliga teman, t ex matematik, språk. På kooperativet ingår föräldrarna i olika grupper som ser till att förskolan fungerar. Maten är hemlagad och tillagas av föräldrarna. Det finns både vegetarisk och icke vegetarisk mat på menyn.