Alla kategorier Förskola Västra Götaland Göteborg Föräldrakoperativet Lyran

Nordostpassagen 42, 413 11 Göteborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Föräldrakoperativet Lyran

• Carolina F
    Carolina F skrev om Föräldrakoperativet Lyran
    Vi har haft våran stora tjej på Lyran sen 2011, och nu när lillebror skulle börja så var det ett solklart val för oss. Visst är det en del arbetsinsats, men det positiva såsom liten barngrupp, fin sammanhållning i båda barn och föräldragrupp gör att det är så värt det. Sen att Lyran har stora nyligen renoverade lokaler, tre super pedagoger och en egen kokerska gör det hela ännu bättre.
  • Martin P
    Martin P skrev om Föräldrakoperativet Lyran
    Vår dotter gick på Lyran fram till 2013, och vi tyckte det var väldigt bra redan då. Det var därmed självklart att även vår minsting skulle gå där, och han har nu varit där sedan 2014. Mycket duktiga och engagerade pedagoger, en bra föräldragrupp och en fantastisk barngrupp. De hittar på mängder med aktiviterer varje vecka i form av teater, museum, evenemang. Krävs såklart en viss insats då föräldrakooperativ, men värt det i form av trygga, omtänksamma och glada barn. Skulle absolut rekommendera Lyran!
  • pål e
    pål e skrev om Föräldrakoperativet Lyran
    Suveränt dagis! Utflykter varje vecka..närhet till slottskogen...personal som har förmåga att skapa harmoni i barngruppen.
  • Erik J
    Erik J skrev om Föräldrakoperativet Lyran
    Rekommenderas!

Bra personal, fina lokaler och bra pedagogik ger glada barn!
  • Peter D
    Peter D skrev om Föräldrakoperativet Lyran
    Superbra dagis, bra personal och trevliga familjer!

Nordostpassagen 42, 413 11 Göteborg