Föräldrakoperativet Lyran

Föräldrakoperativet Lyran

7 omdömen om Föräldrakoperativet Lyran

JOLINE O
Skrev om Föräldrakoperativet Lyran

Vi har vår dotter på Lyran sedan två år, stormtrivs! Så glada över att hon får dagliga utflykter i skogen, hemmalagad bra mat, stabilitet, simskola mm. Dom har samlingar med intressanta och viktiga ämnen som att vara en bra kompis, att våga ta plats osv. Vi upplever pedagogiken som mycket genomtänkt och uppdaterad. Det känns väldigt roligt att lära känna alla familjerna och hjälpas åt.

Philip R
Skrev om Föräldrakoperativet Lyran

Suverän förskola med bra inblick i barnens vardag och mycket utomhusaktiviteter. Min dotter trivs kanon och vi är nöjda över att ha valt just Lyran.

Carolina F
Skrev om Föräldrakoperativet Lyran

Vi har haft våran stora tjej på Lyran sen 2011, och nu när lillebror skulle börja så var det ett solklart val för oss. Visst är det en del arbetsinsats, men det positiva såsom liten barngrupp, fin sammanhållning i båda barn och föräldragrupp gör att det är så värt det. Sen att Lyran har stora nyligen renoverade lokaler, tre super pedagoger och en egen kokerska gör det hela ännu bättre.

Martin P
Skrev om Föräldrakoperativet Lyran

Vår dotter gick på Lyran fram till 2013, och vi tyckte det var väldigt bra redan då. Det var därmed självklart att även vår minsting skulle gå där, och han har nu varit där sedan 2014. Mycket duktiga och engagerade pedagoger, en bra föräldragrupp och en fantastisk barngrupp. De hittar på mängder med aktiviterer varje vecka i form av teater, museum, evenemang. Krävs såklart en viss insats då föräldrakooperativ, men värt det i form av trygga, omtänksamma och glada barn. Skulle absolut rekommendera Lyran!

pål e
Skrev om Föräldrakoperativet Lyran

Suveränt dagis! Utflykter varje vecka..närhet till slottskogen...personal som har förmåga att skapa harmoni i barngruppen.

Erik J
Skrev om Föräldrakoperativet Lyran

Rekommenderas! Bra personal, fina lokaler och bra pedagogik ger glada barn!

Peter D
Skrev om Föräldrakoperativet Lyran

Superbra dagis, bra personal och trevliga familjer!