Läs vad 13 kunder tycker om Fordonsjohan 2

• 2020-12-08
    Jag köpte en bil, Volvo XC60! Bemötandet var klanderfritt. Affären var hur smidig som helst. Är hur nöjd som helst med Fordonsjohan.
  • 2020-12-04
    Smidigt och snabb affär.
    Gick snabbare än vad jag trodde med köp av ny bil och inbyte av våran gamla bil.
    Tack så mycket Johan!
    På återseende:)
  • 2020-12-04
    Mycket bra upplevelse, trevlig, rak och smidig.
  • 2020-12-03
    Johan hjälpte oss att byta bil och gjorde allting så smidigt som det bara kunde bli. Stort tack för all hjälp, vi kommer ta hjälp av Johan igen när det är dags för nästa bil! Rekommenderas starkt:)
  • 2020-12-03
    Samarbetsvilligt hjälpte han mig med en bil jag köpt av honom som bara var trasig och stod på verkstad. Reklamerade den efter en tid och även då mycket samarbetsvillig, positiv och professionell.
    Jeep wrangler 93.i mycket gott skick
    För sin ålder. Försäljaren var trevlig och reco. Köpte o betalade osedd. Men bilen var precis som säljaren hade sagt per telefon. 😊
  • 2020-12-02
    Rekommenderar alla som är ute efter en ny bil att kolla hos Fordonsjohan. Utmärkt service och väldigt hjälpsam innan, under och framförallt efter köp!
  • 2020-12-02
    sålde min bil till honom.
    Han var lått och pålitligt att förhandla med honom.
    Att jag fick uppfyllt alla mina förväntningar.
    I det stora hela blev jag mycket positivt bemött och allting gick med väldigt god kunskap till en positiv affär.
    Min upplevelse kan jag beskriva som mycket positivt och jag kan företaget bara rekommenderas på det bästa. MVH James Mendris.
  • 2020-12-02
    Han löser mitt problem enkelt, snabbt och utan krångel. Han har levererat resultat över mina förväntningar dom gånger jag använt mig utav hans tjänster.
  • 2020-12-02
    Vi köpte en Jeep av FordonsJohan. Jag tycker att säljaren bemötte oss på ett professionellt sätt. Vi upplevde honom som mycket ärlig och hjälpsam.
    Vi hade inte hört talas om företaget förrän vi såg annonsen på nätet.
    Det känns som en bra bilaffär som vi gjorde.
  • 2020-12-02
    Fint personligt bemötande och professionell, man känner sig i goda händer.
    Är otroligt nöjd med bilen😃
  • 2020-12-02
    Fordonsjohan köpte en bil av mig som var förmedlad av bavaria i skellefteå, mycket smidigt.
    skrev om Fordonsjohan
  • 2020-12-02
    Fordonsjohan hjälpte mig hitta min drömbil snabbt och dessutom till ett marknads kraftigt bra pris. Affären kändes trygg och jag fick det bemötande jag hade hoppas på. Kan varmt rekommendera att kontakta Fordonsjohan.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte