Fordonsjohan

Fordonsjohan

fordonsjohan.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Fordonsjohan! På Vretgatan 3 i centrala Skellefteå hittar du Fordonsjohan. Vi förstår att det kan vara svårt att få tid över att komma och kolla på bilar. Därför har vi valt att ha öppet både på kvällar och helger. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och gör vårt yttersta för att du ska hitta din nya drömbil....

177 omdömen om Fordonsjohan

Sedan starten hos Reco 2020

Kevin L
Skrev om Fordonsjohan

Snabbt enkelt och smidigt, trevlig personal

Marklund Gunborg M

Proffsig säljare, trevligt möte, snabb bankkontakt och bra bil till ett bra pris

Anna-Karin N
Skrev om Fordonsjohan

Så bra service och mycket bra bemötande. Hjälpsam!

Ioannis M
Skrev om Fordonsjohan

The people are excellent professionals. We had a friendly welcome and they were willing to sort out some minor issues that arose after purchasing the car. We are very pleased with the cooperation we had with them. They are reliable and kind.

Bjurfors B
Skrev om Fordonsjohan

Snabbt och smidigt han sköter allt pappersjobb. Jag sålde firma bilen

Anna-britta A
Skrev om Fordonsjohan

Vi är väldigt nöjda med affären, smidig och flexibel säljare som verkligen är mån om sina kunder. Både vad gäller bemötande och att bilen ska vara i det skick som beskrivs! Stor skillnad mot andra bilförsäljare vi besökt, här hittade vi verkligen en seriös firma- kan varmt rekommendera dom!

Ola C
Skrev om Fordonsjohan

Klockren kontakt och affär från start till mål. Jag köpte för första gången en bil utan att jag själv såg eller provkörde den i verkligheten innan affär Men, den stämde verkligheten med säljarens beskrivning. Jag skulle inte ha några problem att connecta dem i en framtid för att ge dem uppdraget att skaka fram en ny kärra för mina framtida behov 👌👍

Kristoffer N
Skrev om Fordonsjohan

Mycket trevlig och positiv personal som var väldigt tillmötesgående och ville göra det bästa för mig som kund. Kan starkt rekomdera fordonsjohan.

Dennis G
Skrev om Fordonsjohan

Bra service, bra kundbemötande, snabba lösningar💪😁

Englund Anders M
Skrev om Fordonsjohan

Mycket trevligt bemötande, både i telefon och vid det personliga mötet. En smidig bilaffär helt enkelt. //Anders

Erik S

Sålde min bil till FordonsJohan. Kunde inte gå smidigare, helt otroligt! 5/5 👍🏻

David S
Skrev om Fordonsjohan

Väl mottagen, trevlig personal. Köpet gick väldigt smidigt, handlar gärna där igen.

Jesper L
Skrev om Fordonsjohan

Trevligt bemötande och gott kaffe👌🏼

Magnus K
Skrev om Fordonsjohan

Trevlig och kunniga personer. En smidig affär

Sara S
Skrev om Fordonsjohan

Fantastiskt bemötande och service! Kunniga killar som gör det där extra för kunden.

Eva Inga-Maj N
Skrev om Fordonsjohan

Positivt bemötande av kunnig och trevlig personal

Stig Åke W
Skrev om Fordonsjohan

Mycket trevlig säljare rekommenderas varmt

Ida Madelene B
Skrev om Fordonsjohan

Superfin service! Snabb och smidig affär. Kan varmt rekommendera Fordonsjohan. På återseende!

Peder G
Skrev om Fordonsjohan

Bra och trevlig bemötande, snabb affär, inga konstigheter, är nöjd!

Ted V
Skrev om Fordonsjohan

Snabbt, smidigt och enkelt. Hittade en bil som passade mina behov.

Nils P
Skrev om Fordonsjohan

Grymt bra service, bilen hämtas upp och blir rekondad. Då bilen var tvungen att lämnas över natten pga lackskydd så löste dom transporten hem. Dagen efter så levererades bilen till jobbet och den sken som solen i lacken.

Ella Riza Nequinto A

I bought my first car in Sweden. Process was swift I got my approval within the first hour when I have decided. Ted and the rest of the team has excellent service

Christer C
Skrev om Fordonsjohan

Bra service och bra kommunikation med säljaren

Farham M
Skrev om Fordonsjohan

Bästa i Skellefteå! bilarna är alltid kontrollerade och frisk.

Johanna F
Skrev om Fordonsjohan

Trevlig personal och bra service! Rekommenderar!

Desiré N
Skrev om Fordonsjohan

Köpte just en v90 som dom levererade hem till oss i Hälsingland. Vilka toppen killar! 10/10 ⭐️

Patrik N
Skrev om Fordonsjohan

Bara bra, säljare var där i tid, bra humör, trevlig, visste vad han pratade om

Mikael W
Skrev om Fordonsjohan

Enkel och tydlig kommunikation genom hela affären, trots att den genomfördes på distans via telefon, mail och sms. Svarade snabbt och korrekt.

Micael B
Skrev om Fordonsjohan

Lät väldigt seriös, hoppas att det håller i sig om jag får problem med bilen.

Zarin A
Skrev om Fordonsjohan

Jättetrevlig och vänlig reste hela vägen från Stockholm till Skellefteå men det var värt.

Karin Greta G
Skrev om Fordonsjohan

Vi köpte en Volvo Xc60 via blocket i slutet av maj. Köpet förmedlades via blocket och mobil. Vid varje kontakt fick vi fantastisk hjälp och service. I de fall personalen var upptagen ringde de upp på avtalad tid. Vi körde från Göteborg och hämtade bilen, väl på plats fick vi omedelbar hjälp. Efter köpet uppstod några följdfrågor där Fordonsjohan hjälpte oss att efterforska svar. Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Mikael H
Skrev om Fordonsjohan

Snabb enkel affär inga överraskningar.

Nilsson Gustaf A
Skrev om Fordonsjohan

Supernöjd, GULDSJÄRNA för trevligt bemötande!! REKOMMENDERAS.

Melinda H
Skrev om Fordonsjohan

Snabb och enkel affär som vi är nöjda med

Vendels Plåtslageri A

Där kommer de handlas igen iallafall!

Gabrielsson Jörgen A

Att göra affärer med Fordonsjohan känns tryggt på alla plan. De är ansvarsfulla och förstår sig på var kunder behöver för att känna sig trygga och sedda. All heder till deras agerande. De håller vad de lovar

Julia Viktoria Y
Skrev om Fordonsjohan

Ett spontant bilköp senare och vi kunde inte vara mer nöjd 😃 Otroligt trevlig personal och fin bil. Rekommenderar 👌

Robin P
Skrev om Fordonsjohan

Är väldigt nöjd med bilen. Väldigt trevlig personal, lätt att komma i kontakt med och tillmötesgående. Det var min första upplevelse av att köpa bil från handlare och kunde inte önska mig en bättre upplevelse från en sån liten firma.

Carolina M
Skrev om Fordonsjohan

Fantastiskt! Bra bemött och dom hjälpte mig hitta den perfekta bilen för mina behov, 10/10!

Daniel S
Skrev om Fordonsjohan

Väldigt trevlig personal och tillmötesgående. Det ända som var lite tråkigt var lokalerna men topp betyg för allt annat.

Mari L
Skrev om Fordonsjohan

Trevliga och har ett kanon bra kund bemötande Hjälpsamma och kunniga

Evelina S
Skrev om Fordonsjohan

Rekommenderar starkt! Snabbt, smidigt, enkelt! Plus ett otroligt trevligt bemötande. 10/10 :)

Daniel H
Skrev om Fordonsjohan

Väldigt smidig försäljning av begagnad bil till Fordonsjohan. Trevligt bemötande och snabb och smidig affär.

Robin E
Skrev om Fordonsjohan

Riktigt bra bilhandlare som vill ha nöjda kunder !

Simon A
Skrev om Fordonsjohan

Är nöjd med bilköp, framkom efter köp ett skada som dom tog ansvar för, och kommunikation har varit bra, kan rekommendera Fordons Johan !

Kerstin B
Skrev om Fordonsjohan

Trevligt bemötande, lite snål när det gällde inbyte av våran bil.. Men dem ska ju tjäna på affären.

Nilsson Pär Kim A

Trevligt bemötande, och personalen var bra att ha att göra med.

Edlund Robin B
Skrev om Fordonsjohan

Trevliga killar, som verkar ha kunden i fokus!

Emil Alex B

Bästa bilhandlarn i sverige, sjukt trevlig personal👍🏼 / Emil

Jan Linus B
Skrev om Fordonsjohan

Gjorde affär på en bil här och på bara någon timme var affären så gott som klar över telefonen, hämtade bilen 5 dagar senare och blev väldigt bra bemött, väldigt bra företag att handla av. Tvekar inte på att köpa bil här igen i framtiden!