Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Föreningen för Höviskhetens Främjande Ff

Föreningen för Höviskhetens Främjande Ff

Vasagatan 35, 411 37 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Föreningen för Höviskhetens Främjande Ff

• Jan T
    Jan T skrev om Föreningen för Höviskhetens Främjande Ff
    Vardagens trivialiteter förvandlas till möjligheter som går att arbeta med och hantera på ett livsbejakande sätt. Det fula förvandlas till något skönt och vackert. Livets baksida går att skratta åt och jag som människa förstår att i morgon finns ånyo en dag full med överraskningar. Mina medmänniskor är mina vänner och ledsagare på livets väg. Kort sagt livet blir spännande. Tack Föreningen För Höviskhetens Främjande För att Ni finns och ett speciellt tack till grundaren och min vän Anita Ahrens.
    Jan Tordenius, medlem sedan 1993.
  • Frank N
    Frank N skrev om Föreningen för Höviskhetens Främjande Ff
    Anita Ahrens (Ordförande) är en fantastisk föreläsare. Väl valda ämnen. Gedigen kunskap. Mycket allmänbildad. Över förväntan spännande roligt och intresant. Favorit temas är människans möjligheter att överträffa sig själv. Moral. Etik. Vett och Etikett. Humorns betydelse i relationsrelaterade svårigheter. Kort och gott att må bra trots vardagens svårigheter. (F.d. medlem 1992-1995 kurs i kommunikation.)

Vasagatan 35, 411 37 Göteborg