Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Mölndal Forever Living Products Scandinavia AB

Forever Living Products Scandinavia AB

Kvarnbygatan 2B, 431 34 Mölndal — Visa karta

Övriga företag nära Forever Living Products Scandinavia AB:

Box 8020, Göteborg
Välkommen till ett familjeföretag med mycket erfarenhet och engagemang inom snic... Läs mer ›
Mikael I:
Lösningsinriktade och positiva hantverkare som ger personlig service och bygger med kvalité

Läs vad 3 kunder tycker om Forever Living Products Scandinavia AB

• Evelina O
    Evelina O skrev om Forever Living Products Scandinavia AB
    Ett seriöst företag som tar hand om både miljö och anställda!
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Forever Living Products Scandinavia AB
    forever living har jättebra aloe Vera produkter. det är ett seriöst och stort företag!
  • jonas h
    jonas h skrev om Forever Living Products Scandinavia AB
    Seriösa? Jag vet inte.
    Dom tjänar rätt mycket pengar på sina aloevera-saker. "Bra marginaler", ledskiktet i Sverige kan t ex få "en liten tvåsitsig Mercedes" i present. Eller: det är inte för dyra råvaror som aloevera är dyrt.

Men seriösa? Jag vet inte. Jag bevittnade ett säljmöte en gång, där en tysk f.d "fotbollsdoktor" (tyska chefen?) varnade för fluor i tandkräm, för den bildar fluorvätesyra i magen. Nu är det ju inte det som är problemet med svald tandkräm utan s.k. "fluoritis" - fluorförgiftning. Det kan barn få.
    Så han rekommenderade sin aloeveratandkräm. Den lägger en härlig blank beläggning på tänderna. Och placket är kvar inunder, som att måla på rost. Min tandhygienist sade sig ha fått mer jobb pga aloeveratandkrämsanvändare.
    Men värst är väl att tysken ville knulla alla "konsulenterna"!! (Dom kallas så, säljarna). "Voulez-vous coucher avec moi?" flinade han mot alla damerna från podiet. Och ingen protesterade.
    Fan. Spark i pungen skulle han ha.

Kvarnbygatan 2B, 431 34 Mölndal