Cecilia E:
Jag började samarbeta med Kim för att hitta mer balans och energi i livet. Målet är att långsiktigt få ordning på maten, träna crossfit minst tre gånger i veckan, bli starkare, piggare och gå ner i vikt. Även om vi efter cirka 4 månader är mitt uppe i resan kan jag redan nu konstatera att målen uppfylls med råge. Det skräddarsydda kostschemat med enkla, goda rätter håller mig mätt hela dagen och har minskat sötsuget radikalt. Jag har mer energi och gör stora framsteg i träningen trots att jag ligger på ett (litet och hållbart) kaloriunderskott. Det känns grymt häftigt att kunna bli starkare och utvecklas i crossfit även som 55-åring. Viktkurvan går stadigt nedåt i en lagom takt. Men allra bäst är coach-samtalen där vi varje vecka pratar om vad som varit lätt eller svårt, sätter upp nya mål med träningen och jag får råd om kloka sätt att tänka kring mat och träning. Jag kan varmt rekommendera Kim. Om du vill göra en långsiktigt hållbar livsstilsförändring och nå nya mål så tveka inte att ta kontakt :-)
Anders K:
Riktigt bra webbutik. Faktiskt en av dom bästa jag handlat på samt är riktigt snabba och duktiga på att svara på de frågor man har. Snabba leveranser som skickas med någon provprodukt som kan testas. Riktigt bra produkter och ett brett urval med kanonpriser!
Mattias R:
Bra personal gör oftast ett bra företag. Paret som driver detta "dagis" för hundar är enormt lätta att ha att göra med, trevliga och tillmötesgående. Känns alltid tryggt att lämna sin hund här, man vet att han/hon alltid får en bra tillvaro. Jag som har min hund ofta här känner, liksom min hund säkert gör att detta är ett andra hem för honom.
Karin H:
Fantastisk service! Och de som jobbar här är verkligen både kunniga och hjälpsamma. Det beställer också hem produkter som de inte har i ordinarie sortiment, vilket är helt suveränt! Jag har bara gott att säga om denna fina butik :)