Alla kategorier Hälsokost Västra Götaland Trollhättan Gymgrossisten Trollhättan

Ladugårdsvägen 29, 461 70 Trollhättan — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Gymgrossisten Trollhättan

• Anders K
    Anders K skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Riktigt bra webbutik. Faktiskt en av dom bästa jag handlat på samt är riktigt snabba och duktiga på att svara på de frågor man har. Snabba leveranser som skickas med någon provprodukt som kan testas. Riktigt bra produkter och ett brett urval med kanonpriser!
  • Matte
    Matte skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Hittar inget större fel på denna butik, som gör att betyget inte skulle bli 5! Sveriges bästa utbud och bland de billigaste vad gäller kosttillskott. Snabba leveranser hos mig allafall, trevlig kundtjänst på telefon och enkel hemsida att handla på. Ett måste för alla, inom kategorien!
  • Johan H
    Johan H skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Outstanding i sin nisch. Tveklöst det enda stället jag handlar mina kosttillskott på.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Billigt snabb levernas goda produkter .
  • Tomas Ö
    Tomas Ö skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Bästa leverantören av alla sorters kosttillskott definitivt. Har verkligen allt man behöver för att förbättra träningen oavsett om det gäller viktökning eller enbart om man vill förbättra kosten lite.

Är bra kvalite på grejerna och det hålls till ett bra pris. Har aldrig haft några problem med mina beställningar.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Definitivt bäst inom sin genre: bra svarstider, leveranser o.s.v. Bra erbjudanden.

Möjligen kunde man haft lite lägre fraktrater, varför inte gratis helt och håhållet? Kanon!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Gymgrossisten är ett grymt företag om man vill köpa prisvärda kosttillskott m.m. med bra kvalitet. Med sin leveranstid på högst 3 arbetsdagar i kombination med deras ständiga rabatter och kampanjer är Gymgrossisten värda en 5:a! Ett plus i kanten för deras välgjorda hemsida.
  • Anup H
    Anup H skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Bästa kosttillskotts-butiken vi har i detta land. Har ju sjukt bra erbjudanden till de allra lägsta priserna. Trogen kund sen flera år tillbaka och kommer fortsätta att handla där så länge de fortsätter satsa på bra produkter till ett lågt pris samt deras goda service
  • Robin W
    Robin W skrev om Gymgrossisten Trollhättan
    Definitivt den bästa online-butiken för kost-tillskott! Billigt och snabba leveranser genom posten, brukar oftast få varorna cirka två dagar efter beställning. Har det varit något som har krånglat har deras kundtjänst fungerat utan anmärkning och problemen lösta fort (enda problem jag har råkat ut för har varit utom företagets kontroll).

Ladugårdsvägen 29, 461 70 Trollhättan