Alla kategorier Förskola Västmanland Västerås Förskolan Saltkråkan

Minkvägen 31, 722 43 Västerås — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Förskolan Saltkråkan

• Ulrika B
    Ulrika B skrev om Förskolan Saltkråkan
    Liten och personlig förskola där barnen får vistas i hemlik miljö, äta hemlagad mat lagad från grunden av vår underbara kokerska. Förskolan har 21 platser och tas om hand av de fem anställda som är engagerade till tusen. Dessutom har vi föräldrar väldigt roligt tillsammans! Vi kunde inte hittat ett bättre ställe för vår son.
  • Anette B
    Anette B skrev om Förskolan Saltkråkan
    Vi är så otroligt tacksamma för den start våra barn får i livet. Båda två går/har gått på Saltis. Personalen är engagerad och trygg, vilket smittar av sig på barn och föräldrar. Delaktighet genomsyrar hela verksamheten. Små barngrupper och "hemkokt" mat. Bättre kan det inte bli. Saltkråkan är ett självklart val!!!
  • Peter O
    Peter O skrev om Förskolan Saltkråkan
    Bättre förskola finns inte!
    Vi har haft båda våra barn på Saltis och vi är otroligt nöjda med både personal och lokaler. Inriktningen på trygga barn, hänsyn och lustfyllt lärande tycker jag är helt rätt. Att vi föräldrar även är med och påverkar/utvecklar förskolan och därmed har full insyn i verksamheten tycker jag känns tryggt. Som förälder vet jag hur mitt barns vardag ser ut!
    Jag vill varmt rekommendera Saltkråkan.
  • Björn K
    Björn K skrev om Förskolan Saltkråkan
    En mycket trevlig förskola med vikten på individen. Egen kokerska och små barngrupper är suveränt. Mycket bra förskola som får mina absolut bästa rekomendationer.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Förskolan Saltkråkan
    Det här är ett litet och väldigt personligt dagis. Det allra bästa är föreståndaren. Hon är engagerad och har väldigt vettiga värderingar och ser varje barn. Åtta barn i yngsta gruppen. Stor trygghet och trevlig gemenskap med dom andra familjerna. Det är en del jobb, men det är det värt.

Minkvägen 31, 722 43 Västerås