Fortus International Finance AB

2.0

23 omdömen om Fortus International Finance AB

Johan K
Skrev om Fortus International Finance AB

Varnar er för att använda deras betaltjänster. Får du en påminnelse hinner du aldrig betala innan det kommer en ny. Har förbjudit alla på mitt företag att handla från någon som använder sig av Fortus betaltjänster. Synd om de stackars bilskrotare som sitter i klorna på detta 100% oseriösa blufföretag.

VALTER A
Skrev om Fortus International Finance AB

Har använt Fortus i snart 10 år och aldrig haft några problem. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh V

Richard Gustaf B
Skrev om Fortus International Finance AB

Riktiga skojare! Varning ! Skickar upprepade betalningsanmaningar treors betalt två gånger. 250:- i påminnelse avgift på en faktura på 429:- Hotar med inkasso trots beralat två gånger Har de verkligen tillstånd att bedriva verksamhet ?

Peter N gillar detta
ERIK H
Skrev om Fortus International Finance AB

Riktigt skumraskföretag! SE UPP! Missade fakturan på epost och meddelandet om att mitt ärende gått till inkasso är daterat dagen innan jag får första påminnelsen i brevlådan. Undvik detta företag som pesten om du inte har en fetish för kronofogden!

Hans M gillar detta
UMIDJON S
Skrev om Fortus International Finance AB

otrevlig kundservice som svarar trögt via telefon eller mejl dem bara hinner att skicka in sina förseningsavgifter!

Hans M gillar detta
KRISTINA L
Skrev om Fortus International Finance AB

Arroganta och otrevliga indrivare. Sänder direkt förseningsavgift och krav på hela fakturans betalning. Inga telefonnummer på fakturan- ring inte oss!

Agnetha L och Olga-Malena S gillar detta
Britt L
Skrev om Fortus International Finance AB

Aldrig mer detta idiotiska företag!! 😡Sänder förseningsavgifter utan anledning-hur F-N missköter ni era*sk.Finanser*😡🤬👊

Olga-Malena S och KRISTINA L gillar detta
Ragnar Tobias A
Skrev om Fortus International Finance AB

Mycket smidigt, kan tänkas att göra om!

Kim L

Smidigt. Inga som helst bekymmer

Thue Sloth C
Skrev om Fortus International Finance AB

Inga problem alls. Precis som man förväntar sig att det ska vara.

Valter pifar A
Skrev om Fortus International Finance AB

Jag har varit kund hos Fortus International Finance AB sedan 2011 och har aldrig haft några problem med dom. Supertrevliga att ha att göra med. Ett av de bättre Seriösa Finance bolag som jag haft att göra med. Valter A

Juhani M
Skrev om Fortus International Finance AB

Förstår inte vad alla klagar på.. supertrevligt bemötande och väldigt hjälpsamma när det var JAG som missat att betala i tid.

Andreas Holmqvist
Skrev om Fortus International Finance AB

De försöker blåsa mig med en påstådd faktura som är nästa 4.5 år gammal. När jag mejlar dem och försöker få ett svar så svarar de antingen på nåt helt annat eller inte alls. Dessutom under tiden jag mejlar med dem för att få ett svar så skickar de en ny faktura med påminnelseavgift. Vilket jävla lurendrejeriföretag!

Peter N och KRISTINA L gillar detta
Olga-Malena S
Skrev om Fortus International Finance AB

Otrevlig personal! Håller på helt och hållit med dem andra dåliga omdömen! UCSH!

Peter N
Skrev om Fortus International Finance AB

sämre än bluffakturor! undvik!

Olga-Malena S och KRISTINA L gillar detta
Helena A
Skrev om Fortus International Finance AB

De är såå värdelösa. Allt blir fel i deras hantering. Att företag väljer att anlita dem för fakturahantering är en gåta.

Mikael F
Skrev om Fortus International Finance AB

Uselt dåliga på fakturahantering! De tar över en vecka på sig att registrera inbetalningar i sina system.

Anna F
Skrev om Fortus International Finance AB

Skamligt företag. Jag råkade att felbetala ett belopp till dem. Dem svarar inte. Vill inte återbetala beloppet. UNDVIK!

Peter N och 3 andra gillar detta
Bobo R
Skrev om Fortus International Finance AB

Orkar inte ens förklara, pröva så får du uppleva

Olga-Malena S och 2 andra gillar detta
M
Skrev om Fortus International Finance AB

Ojojoj. Vart ska man börja? Orkar inte ens skriva hela historian, mer än att Petra på mailen är totalt okunnig. "Vi sänder pengarna vidare" Ja jo tjena. Företaget har redan fått sina pengar och ni tar emot pengar. "Vi sätter inga priser eller något, utan sköter bara faktureringen" Skickade tillbaka en sak till Norrköpings "bildelar", får betala fakturaavgift för nada. Aldrig mer fortus.

KRISTINA L gillar detta
Lukas W
Skrev om Fortus International Finance AB

Beställde grejer från örebro bildemo. Fick aldrig en faktura från fortus utan direkt från örebro bildemo. Några veckor senare kommer en påminnelse faktura. Efter många samtal fick jag problemet löst och de på örebro meddelade fortus att fakturan är redan betald. Dock så kommer det två veckor senare en ny faktura på påminnelseavgiften med ränta?! Vilket jävla pajas företag. 👎

Johan K och 3 andra gillar detta
Alexander L
Skrev om Fortus International Finance AB

Påstår att en faktura låg i en försändelse vilket den inte gjorde och skickar en faktura med en förseningsavgift. Deras kundsupport är fruktansvärd och där en person som kallar sig Sari skriver nedsättande och rent brottsligt i kommentarer när jag ifrågasätter deras agerande. Undvik detta företag!

Olga-Malena S och 2 andra gillar detta
Agnetha L
Skrev om Fortus International Finance AB

Sk*tföretag som nekade mig att köpa en vara mot faktura för en struntsumma då jag enligt dom inte hade en "god betalningshistorik" vilket är lögn. betalar alltid i god tid. Undvik företag som använder sig av Fortus faktura, Klarna är mycket bättre och mer samarbetsvilligare.

KRISTINA L och Britt L gillar detta