Alla kategorier Bank Västra Götaland Härryda Fortus International Finance AB

1.0 i betyg av av 11 omdömen

Läs vad 11 kunder tycker om Fortus International Finance AB

• 2019-01-25

Andreas Holmqvist skrev om Fortus International Finance AB
    De försöker blåsa mig med en påstådd faktura som är nästa 4.5 år gammal.
    När jag mejlar dem och försöker få ett svar så svarar de antingen på nåt helt annat eller inte alls. Dessutom under tiden jag mejlar med dem för att få ett svar så skickar de en ny faktura med påminnelseavgift.
    Vilket jävla lurendrejeriföretag! Läs mer
  • 2019-01-17

Johan K skrev om Fortus International Finance AB
    Otrevlig personal! Håller på helt och hållit med dem andra dåliga omdömen!
    UCSH! Läs mer
  • 2018-10-17

Peter N skrev om Fortus International Finance AB
    sämre än bluffakturor!

undvik! Läs mer
  • 2018-07-04

Helena A skrev om Fortus International Finance AB
    De är såå värdelösa. Allt blir fel i deras hantering. Att företag väljer att anlita dem för fakturahantering är en gåta. Läs mer
  • 2018-05-03

Mikael F skrev om Fortus International Finance AB
    Uselt dåliga på fakturahantering!
    De tar över en vecka på sig att registrera inbetalningar i sina system. Läs mer
  • 2018-04-15

Anna F skrev om Fortus International Finance AB
    Skamligt företag.
    Jag råkade att felbetala ett belopp till dem.
    Dem svarar inte. Vill inte återbetala beloppet.

UNDVIK! Läs mer
  • Bobo R

2018-02-23

Bobo R skrev om Fortus International Finance AB
    Orkar inte ens förklara, pröva så får du uppleva Läs mer
  • 2018-02-14

M skrev om Fortus International Finance AB
    Ojojoj. Vart ska man börja? Orkar inte ens skriva hela historian, mer än att Petra på mailen är totalt okunnig. "Vi sänder pengarna vidare" Ja jo tjena. Företaget har redan fått sina pengar och ni tar emot pengar. "Vi sätter inga priser eller något, utan sköter bara faktureringen"

Skickade tillbaka en sak till Norrköpings "bildelar", får betala fakturaavgift för nada.
    Aldrig mer fortus. Läs mer
  • 2018-01-23

Lukas W skrev om Fortus International Finance AB
    Beställde grejer från örebro bildemo. Fick aldrig en faktura från fortus utan direkt från örebro bildemo. Några veckor senare kommer en påminnelse faktura. Efter många samtal fick jag problemet löst och de på örebro meddelade fortus att fakturan är redan betald. Dock så kommer det två veckor senare en ny faktura på påminnelseavgiften med ränta?! Vilket jävla pajas företag. 👎 Läs mer
  • Alexander L

2017-09-05

Alexander L skrev om Fortus International Finance AB
    Påstår att en faktura låg i en försändelse vilket den inte gjorde och skickar en faktura med en förseningsavgift. Deras kundsupport är fruktansvärd och där en person som kallar sig Sari skriver nedsättande och rent brottsligt i kommentarer när jag ifrågasätter deras agerande. Undvik detta företag! Läs mer
    Jonas P gillar detta
  • Agnetha L

2013-10-05

Agnetha L skrev om Fortus International Finance AB
    Sk*tföretag som nekade mig att köpa en vara mot faktura för en struntsumma då jag enligt dom inte hade en "god betalningshistorik" vilket är lögn. betalar alltid i god tid. Undvik företag som använder sig av Fortus faktura, Klarna är mycket bättre och mer samarbetsvilligare. Läs mer