Fragus Group

fragus.com
  • BadgeSixYears
1 976
4.5

Välkommen till Fragus Group! Har du problem med ditt fordon? Du är inte ensam. Varje dag drabbas människor runt om i vårt avlånga land av lustiga vibrationer och oväntade ljud från sin bil, husbil eller motorcykel. Med hjälp av oss på Fragus kan du reparera ditt fordon att motsvara det skick den var vid innan skadetillfället....

1976 omdömen om Fragus Group

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1976 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Jan T
Skrev om Fragus Group

Proffsigt och korrekt bemötande.

Henrik T

Snabbt svar, hjälpsam personal . Tack för all hjälp

Jimmy S
Skrev om Fragus Group

Ok, men tog inte ett avgörande motor bekymmer. Det tycker jag vara mindre bra. Snabb respons och i övrigt ok.

Patrick S
Skrev om Fragus Group

Proffisg och mycket bra......................

Ruben J
Skrev om Fragus Group

Väldigt smidigt och tillmötesgående. Det var bara att anmäla felet via telefon eller mail samt boka tid på verkstad. Allt var smidigt.

Aleksandar M
Skrev om Fragus Group

It was good. Lambda sond went bad and i had instant support. Cost was completely covered as i had premium package.

Agnetha D
Skrev om Fragus Group

Utgår från att det handlar om en reperation på min KIA, som gick på garantin. Redan när jag kom och hämtade bilen var allting klart. Väldigt smidigt och problemfritt.

Viktor L
Skrev om Fragus Group

Köpte garanti till min 15 år gamla V50, räddade mig från en ordentligt dyr räkning då växellådan behövdes bytas efter ett par månader. Verkstaden skötte all kommunikation med Fragus så det var smidigt.

Anders C
Skrev om Fragus Group

Jag har en begagnat-bil-försäkring som tecknades när jag köpte ny(begagnad) bil av Bilia i våras. Mycket bra bemötande från Fragus på telefon och smidigt löst med verkstaden. /Nicklas

Patric S
Skrev om Fragus Group

Snabbt, enkelt och med ett stort servicemedvetande.

Javad Y
Skrev om Fragus Group

Tusen tack för alla hjälp men min fordon har problem med kameran och måste byta annars det är risk det bli av och det är stor problem för motorn. Mvh Javad

Carl A
Skrev om Fragus Group

Superskönt att dem godkände min lagning på bagageluckan.

Yvonne K
Skrev om Fragus Group

Hade ingen kontakt med er, bara med verkstaden men vad jag förstår så sköttes allt perfekt.

Per G
Skrev om Fragus Group

Snabb handläggning och inga problem när husbilen krånglade.

Vadim C
Skrev om Fragus Group

I recently encountered an issue with my car, and after taking it to an authorized service center for a check-up, I found out that it required a costly repair. Fortunately, I had purchased an extended warranty at the time of buying the car, although I wasn’t entirely sure if the warranty would cover the full cost of the repair. I provided the contact information for my warranty with Fragus Group to the service center, and they kindly followed up on my behalf. To my relief, Fragus Group approved the repair, ensuring that...

Åsa F
Skrev om Fragus Group

Hej Klart och tydligt svar på vilka förutsättningar som gäller för garantin. Inga frågetecken 👍

Juha K

Smidig garanti inga konstigheter

Eva H
Skrev om Fragus Group

Har funkat bra med hjälp och information

Muhannad H
Skrev om Fragus Group

allt är så bra allt är så bra allt är så bra allt är så bra Tack.

Sara O
Skrev om Fragus Group

Smidigt och blev hjälpt snabbt !

Anna F
Skrev om Fragus Group

Fick ingen hjälp då garantin inte gällde enl Fragus, så mycket missnöjd. Vid bilköp fick jag info om att garantin gällde 1 år, men fick avslag då förre ägaren inte dokumenterat de serviser som gjorts.

Per A
Skrev om Fragus Group

Fick min bil reparerad snabbt och enl verkstaden så gick kommunikationen med Fragus snabbt och smidigt. Mycket nöjd med mitt val av begagnat-garanti och kommer att rekommendera denna tjänst! Tack för gåvan till Barncancerfonden 👏

Jan O
Skrev om Fragus Group

Var lite skeptisk till bolaget,hade inte hört något om det här bolaget. Efter enkel skadeanmälan fick vi sedan felet åtgärdat på verkstad utan ngn kostnad.

Anna J
Skrev om Fragus Group

Då det var bilverkstan som hade kontakten är det svårt att göra en rättvis bedömning

Marie W

Fungerar bra Mkt nöjd Skönt när det är lättsamt Trevlig att prata med Hjälpsam

David T
Skrev om Fragus Group

Det är fortfarande ett pågående ärende så jag lämnar synpunkter på min upplevelse när ärendet är avslutat.

Enes O
Skrev om Fragus Group

Professionella och pålitliga. Inga problem att få igenom garantiärende.

Erik niklas K
Skrev om Fragus Group

Pengar i sjön att köpa Fragus garantier. Extremt dålig täckning. Undvik bilsäljare som vill sälja denna garanti, måste vara riktigt oseriösa säljare.

Ritesh B
Skrev om Fragus Group

BLUFF GARANTI !! Gör allt de kan bara för att inte hjälpa sina kunder. Rekommenderar att INTE ta FRAGUS garanti. riktig dålig, okunnig och otrevlig personaler

Rabih Mahmoud I
Skrev om Fragus Group

Lätt och komma åt hjälp, snabb återkoppling och professionellt.

Jessica P
Skrev om Fragus Group

Funkar kanon alldrig stött på ngra problem

Tina K

Bra…………………………………………………………………………………….

Anette F
Skrev om Fragus Group

Försäkringsärende gällande en nyinköpt bil 28/10. Den larmade för problem med bromsar, ABS m.m i januari. Bilen lämnades till verkstaden Mobergs bil i Göteborg för åtgärd vilket sköttes utmärkt

Carl E
Skrev om Fragus Group

Fullständig bluff. Betalar inte för något även då det står med i villkoren. Mycket otrevlig kundtjänst. Rekommenderar absolut inte till någon!

Peter B
Skrev om Fragus Group

Fick hjälpen jag behövde och väldigt fort

Mesut A

inte ett pålitligt försäkringsbolag

Ulf G
Skrev om Fragus Group

Kan säga att dom är dom bästa på garanti och kan lova dom som köper en garanti från fragus kan känna sig trygga.

Mohammad
Skrev om Fragus Group

Bra bemötande, och fick hjälp ganska snabbt på att garanti står för min bil reparation som skulle kosta över 30k. Bilen hade Garanti sport premium plus och 2 högtryckspumpar som behövde bytas. Fragus fixate det utan något problem. Jag rekommenderar dem starkt.

Philip I
Skrev om Fragus Group

Garantin tog hela arbetet på byte av ACC sensor.

Anton F
Skrev om Fragus Group

Mycket bra bemötande när jag pratade med en man på telefon! Inga problem med mitt ärende. Tack

Jesper S
Skrev om Fragus Group

Jag lämnade bilen på verkstad. Bilia skötte kontakten med Fragus. Allt löste sig utan att jag behövde göra mer än boka verkstadsbesöket.

Olof P
Skrev om Fragus Group

Fick den hjälp utifrån garantin jag behövde. De täckte alla problem som var.

Jan B
Skrev om Fragus Group

Efter kontakt med er var det lätt att gå vidare till bilfirman. Och sen fixa sig alla fel som hade uppkommit under min ägo av bilen.

Kenneth A
Skrev om Fragus Group

Har inget att klaga på så jag är nöjd o belåten

Göran K
Skrev om Fragus Group

Grymt bra service med garantin och reparationen.

Sajad A
Skrev om Fragus Group

Jag är nöjd av min förväntningar. Bra service snabbt svar.

Andreas W
Skrev om Fragus Group

Snabbt och enkelt, de löste allt utan problem.

Ibrahim A
Skrev om Fragus Group

Jag är ganska ny med er men jag ser ni är trevliga och snabb fattar beslut

Joakim O
Skrev om Fragus Group

Helt problemfri hantering och snabbt agerande. 2 h efter att bilen rulla in i verkstaden fick jag besked om att reparationen var godkänd och ny tid kunde bokas.

Glada S
Skrev om Fragus Group

Snabbt reagerat och smidig hanterat