Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Free Thought Consulting

Free Thought Consulting

GRÅBERGSVÄGEN 8, 141 43 Huddinge — Visa karta

Jag har jobbat i IT-branschen sedan 1996 och har lång erfarenhet av utveckling, projektledning, kravanalys och test. Gillar Scrum och älskar riktigt komplexa problem och riktigt svåra utmaningar.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 3 kunder tycker om Free Thought Consulting

• Anders J
    Anders J skrev om Free Thought Consulting
    Detta företag drivs av en nät troll som är både bedragare och gör inte rätt för sig. Vi blev mer övertygade nu efter att fått se hur han agerar. Fick se bilder och video samt mail från dig. ! Att ni ens har mage att sitta skriva dravel när du inte ens har betalat för arbete och kostnader!
  • Adam D
    Adam D skrev om Free Thought Consulting
    Den dåliga rekommendationen nedan kommer från Cyberone AB eftersom jag hade problem med dem när jag anlitade dem till byggarbete på mitt hem.
  • Virgil D
    Virgil D skrev om Free Thought Consulting
    Free Thought Consulting AB agerade underkonsult till vårt företag och skapade tvivelaktiga relationer till våra kunder genom att baktala vårt företag. Därefter övertalade han företagen att avsluta samarbetet med oss, ej svara på e-post eller telefonsamtal från oss och samtidigt börja arbeta med Free Thought Consulting AB via en av deras partner istället. Se upp med detta företag!

GRÅBERGSVÄGEN 8, 141 43 Huddinge