Fruktansvärt dåligt hanterat - jag hade bokat ett släp, men plötsligt med kort varsel annullerar Freetrailer min bokning men de vill ändå att jag ska betala bokningsavgiften. Jag tar kontakt med kundservice och gör knappval att bli uppringd, då ringer de upp en signal (inte en chans att hinna svara) innan de ger upp. Jag får sedan snällt ställa mig i telefonkön (igen). Riktigt uruselt och oseriöst.

Freetrailer Sverige AB
5 omdömen om Freetrailer Sverige AB
Efter kontakt med Freetrailor och att dom kunde konstatera att släp var tillbaka och att andra kunder inte drabbats så tog dom tillbaka faktureringen för att jag inte registrerat återlämnandet i appen. -visar på att man vill bemöta kund på bra sätt och att man dessutom tar sig tid och lyssnar på kunden, inte bara en digital hantering via appen 👍. - jag kommer nu gärna vara fortsatt kund och vill även rekommendera dem till andra! … och ett tack till Freetrailor! ———————————————————- Hyrde släp via freetrailor. Vill...
Hänvisad till detta företag för att hyra ett IKEA-släp. Strulig app, mycket information som skall matas in för att kunna göra en bokning. Varning för extra avgifter! För mig gick det slutligen inte att låsa upp låset på släpet och deras support var stängd…. Men det gick att få tillbaka pengarna, efter några dagar.
Hyrde ett släp på IKEA Kållered. När jag skulle hämta det så fungerade det inte att öppna låset. Appen kopplade upp sig, men när man ska trycka på knappen i telefonen så blev det ett server fel. I appen kan jag då inte byta till en av de andra vagnarna som står lediga bredvid. Och jag kan inte nå supporten på Freetrailer då de inte har telefontid under den tid man kan hyra deras släp. Jag fick fick då gå in på IKEA och deras leveransavdelning. Där fick jag vänta ca 45 minuter och sedan tog det ytterligare 20 minuter innan...
De ser inte till att det deras vagnar är kördugliga. Se till att ha en backupplan om du ska använda deras vagnar. Kommer i fortsättningen att hyra på macken för en skapligt marginell extra kostnad!