Gabbro House

Ring 08-82 40 10 gabbrohouse.se

8 omdömen om Gabbro House

Mikael N
Skrev om Gabbro House

Slutresultatet blev superbra och vi är riktigt nöjda. Njuter varje dag av att ha en entrévåning i superfint skick. Engagerad och trevlig. Kunniga och samtidigt flexibla kring våra önskemål. Bra pris och den uppskattade tidsplanen hölls. Gabbro house rekommenderas för att göra om mindre eller större insatser. Vi gjorde om en hel nedervåning i en 1920-talsvilla, inklusive ett badrum och ett helt nytt kök (inkl. allt). Byte av all el och nya elcentraler. Rivning av ett badrum, några innerväggar och golv. Slipning och behandling...

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Eduard M
Skrev om Gabbro House

Väldigt proffsiga och skickliga! Mycket nöjd med resultatet.

MINNA H
Skrev om Gabbro House

Anlitade Gabbro House till att bygga upp ett par väggar, lägga golv samt slipa och behandla parkettgolvet i ett annat rum. Arbetet och dialogen med Karen utfördes till stor belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera Gabbro House och kommer själv fortsätta anlita Karen till framtida renoveringar.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
VICTOR K
Skrev om Gabbro House

Mindre köksrenovering. Mycket proffsiga och schyssta grabbar. Väl utfört jobb Kommer absolut att anlita igen!

Kristina K
Skrev om Gabbro House

Anlitade Gabbro för bredspackling och målning av en 5 m hög vägg i en öppen trapp. Allt utfördes perfekt och till största belåtenhet. Kan varmt rekommendera Gabbro House

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Frida S
Skrev om Gabbro House

Hallrenovering ca 15 kvm Dialogen med Karen har funkat hur bra som helst under hela projektet. Arbetet utfördes noggrant och ändringar som jag kom på på vägen hanterades bra. Vi håller redan på att fundera över nästa projekt som vi kan anlita Gabbro House till. Kan verkligen rekommendera dem!

Dimitris P
Skrev om Gabbro House

Trevligt och professionellt bemötande. Bra råd och hög kvalitet på jobbet.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Sundus Ilona A
Skrev om Gabbro House

Mycket nöjd med jobbet (golvläggning och byte av bänkskiva i kök). Tydlig kommunikation och snabba svar!