Garde Bygg AB

Snittbetyg
4.8
Ring 076-391 64 36 Dela

Om företaget

Garde Bygg AB utför alltifrån husbyggen i lösvirke och i prefabrikat , mindre och större renoveringar inom ROT sektorn och även platsbyggda möbler. Med ett brett samarbete bland yrkes stolta och seriösa hantverkare kan vi erbjuda antingen ett totalansvar för eran förfrågan eller förmedla kontakten till nån av våra underentreprenörer....

12 omdömen om Garde Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 12 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Zoe M
Skrev om Garde Bygg AB

Lyhörda och proffsiga. Är supernöjd!

Mikael R
Skrev om Garde Bygg AB

Snabb och professionell service!

Mats J
Skrev om Garde Bygg AB

Trevligt och ärligt bemötande. Det blev över förväntat resultat Lösningsorienterat, när det gäller renovering och tillbyggnad av gammalt fritidshus.👍

Fredrik B
Skrev om Garde Bygg AB

Kunnig firma med bra lösningar på dolda problem som drycker upp under arbetets gång. Håller tidsplanen och redovisat alla kostnader tydligt.

Maria N
Skrev om Garde Bygg AB

Renoverings- och ombyggnadsarbete. Mycket allsidiga och kunniga. Lyhörda och uppmärksamma! Kan varmt rekommenderas!

Isak O
Skrev om Garde Bygg AB

Inget att klaga på här! Professionellt med fokus på grym service och tillgänglighet vilket jag upplever att många hantverkare brister i. Rekommenderas starkt!

Peter Å
Skrev om Garde Bygg AB

Avväxling bärande vägg. De kom på utsatt dag, arbetet utfördes snabbt, snyggt o noggrant o till ett rimligt pris. Vi fick även ett väldigt proffisstionellt o trevligt bemötande så sammantaget är vi mer än nöjda med Garde Bygg.

Stefan B
Skrev om Garde Bygg AB

Fått hjälp med allt från köksrenovering till montering av vindskivor, markis osv. Alltid grymt trevligt bemötande, professionellt utfört arbete, kunnig och lösningsorienterad. Det är vår ”go to” snickare!

Gabriella E
Skrev om Garde Bygg AB

Jag är väldigt nöjd. William var noga med att stämma av under byggets gång så att det blev som vi hade tänkt oss, och om det behövdes någon speciallösning så kom vi fram till en tillsammans. Han följde offererat pris utan några negativa överraskningar.

Patrik J
Skrev om Garde Bygg AB

Enkla att kommunicera med och kunniga på sitt hantverk. När nya upptäckter har gjorts under projektet har vi alltid haft en dialog om hur vi skall gå vidare. Vi är tacksamma och nöjda med den hjälp vi har fått.

Peter G
Skrev om Garde Bygg AB

Bra bemötande. Service minded. Bra resultat när det var klart. Anlitar gärna igen när behovet dyker upp.

Ebba W
Skrev om Garde Bygg AB

Superbra, ordentlig och duktig! Levererar planenligt och gör fint iordning efter sig när allt är klart. Rekommenderas varmt!

Filtrera omdömen