Gardefalk & Co AB

5.0 i betyg av av 1 omdömen
Gardefalk & CO är en fristående fastighetsmäklarbyrå och har därför inga geografiska begränsningar. Så oavsett om du vill hitta ert drömboende eller sälja i Kalmar, på Öland, i Nybro samt i Mönsterås med omnejd så kan vi hjälpa Er!
Att hitta sitt nya hem eller att sälja ett som är fullt av minnen kan vara svårt. Då är det viktigt att anlita någon som bryr sig. Därför är vår filosofi självklar. Vi tror på personligt engagemang, arbetsglädje och livslånga relationer. För oss är alla lika viktiga, oavsett om Du är köpare, säljare, spekulant eller ingetdera i dagsläget.
Erfarenhet och kunskap är viktigt i alla yrken. Vår bransch är inget undantag. För att vara en framgångsrik fastighetsmäklare så krävs det både erfarenhet, genuint engagemang och kompetens. Varje bostadsförsäljning är unik där hög servicenivå, nytänkande och affärsmässighet är avgörande. Era önskemål och vår samlade erfarenhet och kompetens är utgångspunkten för en framgångsrik försäljning.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 1 kund tycker om Gardefalk & Co AB