Alla kategorier Mäklare Kalmar Kalmar Gardefalk & Co AB

Gardefalk & Co AB

Kaggensgatan 33, 392 32 Kalmar — Visa karta

Gardefalk & CO är en fristående fastighetsmäklarbyrå och har därför inga geografiska begränsningar. Så oavsett om du vill hitta ert drömboende eller sälja i Kalmar, på Öland, i Nybro samt i Mönsterås med omnejd så kan vi hjälpa Er!
Att hitta sitt nya hem eller att sälja ett som är fullt av minnen kan vara svårt. Då är det viktigt att anlita någon som bryr sig. Därför är vår filosofi självklar. Vi tror på personligt engagemang, arbetsglädje och livslånga relationer. För oss är alla lika viktiga, oavsett om Du är köpare, säljare, spekulant eller ingetdera i dagsläget.
Erfarenhet och kunskap är viktigt i alla yrken. Vår bransch är inget undantag. För att vara en framgångsrik fastighetsmäklare så krävs det både erfarenhet, genuint engagemang och kompetens. Varje bostadsförsäljning är unik där hög servicenivå, nytänkande och affärsmässighet är avgörande. Era önskemål och vår samlade erfarenhet och kompetens är utgångspunkten för en framgångsrik försäljning.

Läs vad 1 kund tycker om Gardefalk & Co AB

• Björn W
    Björn W skrev om Gardefalk & Co AB
    Har precis sålt vårt hus genom Gardefalk & CO. Anders med hjälp av Mariette har gjort ett mycket bra och engagerat intryck och vi kan inte annat än att lyfta på hatten och dela ut 5 Recos! Läs mer
    Tobias B gillar detta

Bästa mäklarna i Kalmar:

Olle H Olle H tycker:
“Allt igenom bra, hela tiden up...” Läs mer