Alla kategorier Mäklare Kalmar Kalmar Gardefalk & Co AB

Gardefalk & Co AB

Stortorget 32, 392 31 Kalmar — Visa karta

Gardefalk & CO är en fristående fastighetsmäklarbyrå och har därför inga geografiska begränsningar. Så oavsett om du vill hitta ert drömboende eller sälja i Kalmar, på Öland, i Nybro samt i Mönsterås med omnejd så kan vi hjälpa Er!
Att hitta sitt nya hem eller att sälja ett som är fullt av minnen kan vara svårt. Då är det viktigt att anlita någon som bryr sig. Därför är vår filosofi självklar. Vi tror på personligt engagemang, arbetsglädje och livslånga relationer. För oss är alla lika viktiga, oavsett om Du är köpare, säljare, spekulant eller ingetdera i dagsläget.
Erfarenhet och kunskap är viktigt i alla yrken. Vår bransch är inget undantag. För att vara en framgångsrik fastighetsmäklare så krävs det både erfarenhet, genuint engagemang och kompetens. Varje bostadsförsäljning är unik där hög servicenivå, nytänkande och affärsmässighet är avgörande. Era önskemål och vår samlade erfarenhet och kompetens är utgångspunkten för en framgångsrik försäljning.

Mäklare nära Gardefalk & Co AB:

Storgatan 25, KALMAR
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Tommy J:
jag ärmycket nöjd med pål,kan inte klaga på någåt mvh tommy joelsson

Larmgatan 28, Kalmar
Gun N:
Mäklaren har visat stor kunskap och intresse för mig som kund. Trevligt uppträdande och alltid tillgänglig i telefon.

Storgatan 1, FÄRJESTADEN
Pär F:
Mycket positivt bemötande, trevlig och korrekt samt tydlig.

Läs vad 1 kund tycker om Gardefalk & Co AB

• Björn W
    Björn W skrev om Gardefalk & Co AB
    Har precis sålt vårt hus genom Gardefalk & CO. Anders med hjälp av Mariette har gjort ett mycket bra och engagerat intryck och vi kan inte annat än att lyfta på hatten och dela ut 5 Recos!
    Tobias B gillar detta

Stortorget 32, 392 31 Kalmar