Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Nacka Gärdets Bygg Fastigheter AB

Gärdets Bygg Fastigheter AB

Värmdövägen 742, 132 35 Saltsjö-boo — Visa karta

Fastighetsbolag nära Gärdets Bygg Fastigheter AB:

Radiovägen 2E, TYRESÖ
Välkommen till Locus Advice om du vill ha fastighetskonsulter med koll! Vi har b... Läs mer ›
Romeo M:
Mycket bra att ha med att göra. Vi anlitade Locus Advice och fick bra kontakt samt känslan av att de verkligen lyssnade & förstod våra behov...

Läs vad 2 kunder tycker om Gärdets Bygg Fastigheter AB

• Nils M
    Nils M skrev om Gärdets Bygg Fastigheter AB
    BRF anlitade Gärdets Bygg i samband med stamrenovering. Informationen vi fick på infomötet var att extra jobb blir billigare iom att de är på plats. Jag valde att byta vattenblandaren till dusch/badkar, jag fick en offert där material och arbetskostnad inte var specificerat. Totalkostanden var 4950 Kr, det visade sig sedan att de fakturerat 3850 kr för vattenblandaren. Samma vattenblandare kostar ca. 1700 Kr på nätet (många butiker säljer blandaren för detta pris). När jag kontaktade Gärdets Bygg och ifrågasatte priset, var svaret- du har skrivit på offerten.
    Gärdets Bygg fakturerade även för jobb de inte gjort, när jag påpekade det via email och telefon fick jag ingen respons, vilket resulterade i att jag missade rot-avdraget då slutfakturan inte rättades samma år som jobbet utfördes. Nu skulle rot-avdraget på 1100 kr för arbetet inte bli så mycket, men hur de hanterade ärendet är under all kritik.

Jag vill VARNA för denna byggfirma, då de inte ger seriiösa priser! Jag skulle aldrig rekommendera denna firma till någon.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Gärdets Bygg Fastigheter AB
    Ledsen att såga ett företag, men det här är under all kritik!De skulle renovera min lght, ett jobb som skulle ta 2 månader tog 6(???) månader. Färgen på väggarna och i taket sprack, felmåttade bänkskivor i köket, stänkskydd i form av glas som sprack direkt när spisen sattes på + skumma fakturor på ej utförda/ utförda saker utan godkännande ifrån mig. Det värsta är bemötandet ifrån mellåkers. Trots SMS, mail och hundratals telefonsamtal FORTFARANDE inte åtgärdat felen. Nu har jag anlitat en annan hantverkare som fick åtgärda alla fula fel målarna gjort samt färdigställt mina trägolv som inte heller blev gjorda. Fuskbyggarna passar nog snarare bättre som namn på denna firma.
    Martin P gillar detta

Värmdövägen 742, 132 35 Saltsjö-boo