Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Garmin Sweden AB

Garmin Sweden AB

Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Garmin Sweden AB

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Kent Mikael J
Skrev om Garmin Sweden AB

Sicka clowner. Lämnade en klocka på reklamation och den kom tillbaka utan armband. Nu kan dom "erbjuda" mig att köpa ett nytt till rabatterat pris. Finns många sätt att tjäna pengar på, men detta var kanske ett av dom mest oseriösa.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars Torsten H
Skrev om Garmin Sweden AB

Jag och min fru köpte varsin Venu samtidigt. Båda två har försvagad ljusstyrka och missfärgad display. Att båda har samma fel tyder enligt mig på dålig tillverkningskvalitet. De är utanför garantitiden och Garmin skriver "Tyvärr måste jag informera om att Venu har utgått från vårt sortiment, vilket betyder att vi inte har någon möjlighet att ta in den på service för att reparera den eller byta ut den. Den ingår helt enkelt inte i vårt serviceprogram längre" Däremot erbjuder de sig att sälja två nya Venu till oss!!! (och... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonathan T
Skrev om Garmin Sweden AB

Kundtjänst och produkt är riktigt kassa. Köpte en klocka för över 6000kr men den hade problem med en vibrationssensor vilket gjorde att den aldrig slutade vibrera. I kontakt med kundtjänst ca fem-tio gång med diverse återställningsmanövrar som ej hjälpte. Också en film på när klockan vibrerar skulle de ha. Nu ska jag skicka in klockan på reparation trots att den är helt ny. då kan man tycka att de bara skulle skicka en ny och lägga med en returlapp så att man kan använda sin klocka nu när man har köpt den. Konstant misstro... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen