Alla kategorier Snickeri Stockholms län Botkyrka Gaston´s Byggservice AB

Gaston´s Byggservice AB

Askvägen 3, 146 52 Tullinge — Visa karta

Varmt välkomna till Gaston's Byggservice, vi arbetar med allt inom bygg men är specialister på kök och har b.la ett nära samarbete med Ballingslöv Bromma.

Läs vad 10 kunder tycker om Gaston´s Byggservice AB

• Martin
    Martin skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Rekommenderat. Duktiga och snabba
  • Mia F
    Mia F skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Hel entreprenad - renovering /rivning av kök.
    - Tydlig krav bild = konkret offert
    - Ett proffsigt genomförande = jag fick det vi kom överens om i offerten samt att vi tillsammans under projektet styrde om några detaljer utan att priset förändrades
    - Leveranstiden hölls och den "restlista" med detaljer som innebar efterarbete genomfördes enligt överenskommelse
    Min uppfattning är att när man anlitar Gaston så kan man vara säker på att man får en trygg leverans enligt spec, säkert genomförd med hög kompetens i samtliga delar av projektet
  • Urban H
    Urban H skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Anlitade Gaston för att utföra visst arbete när jag skulle renovera mitt kök. Vissa saker gjorde jag själv och vissa av Gaston. Han kom ut för att få en beskrivning av de saker jag ville ha hjälp med och fick sedan ett fast pris.
    Under arbetets gång såg jag att en vägg behövdes bytas ut, det var inga problem att få detta gjort.
    Vid uppbyggnad av köket var de hantverkar som utnyttjades mycket proffisionella och efter varje dag var det undanstädat och alla verktyg undanplockade på mycket imponerande sätt. Allt har fungerat mycket bra och kan varmt rekommenderas!.
  • Karl-erik K
    Karl-erik K skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Montering av ett Ballingslöv kök, där Gaston är rekommenderad
    byggmästare. Trots beställning 6v i förväg fick vi vänta 1 v på slutmontering pga avsaknad av diskmaskinen. Det visade sig att den fanns på lager här i Stockholm hela tiden, men Gaston hade inte kommunicerat behovet till lagret vilket jag tycker är dåligt. Vidare tycker vi att golvsocklarna kunde monterats med bättre finish.
  • Hua Lu K
    Hua Lu K skrev om Gaston´s Byggservice AB
    vi behövede att renovera vår kök. Gaston's byggservice fick uppdrag, Vi var njöd med deras jobb, Vi anlitade dem att renovera andra delar av hus . Prjekt pågick i 2013 och 2104, vi var också njöd den här gången.
  • Jan R
    Jan R skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Installation av nytt kök, inkl rivning av det gamla
    + Professionellt och trevligt bemötande
    + Duktiga hantverkare som kan sin sak och gör snyggt jobb
    + Hör av sig och återkopplar vid strul
    - Blev en del strul och försening pga att snickarna inte kunde arbeta/sjukskrivna etc
    - Projektledning och framförhållning kunde varit bättre
    = Totalt sett var vi ändå nöjda och slutresultatet blev bra
  • Björn T
    Björn T skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Gaston byggde om vårt kök, som levererats av Ballingslöv.
    Gaston är en trevlig, kompetent och seriös entreprenör, som jag gärna rekommenderar. Hans kontrakterade hantverkare var alla trevliga och hjälpsamma. Vi är mycket nöjda med vårt kök.
  • Åke B
    Åke B skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Hej, Gastons Byggservice kunde ställa upp med kort varsel och gjorde ett mycket bra jobb.
  • Lena J
    Lena J skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Jag har gjort diverse renoveringar av mitt gamla hus och fått god hjälp av Gaston och hans grabbar, som är duktiga snickare. Gaston har varit mycket hjälpsam och flexibel för att ordna speciella lösningar just för mig. Jag har fått approximativa kostnadsförslag som har hållit.
  • Camilla Å
    Camilla Å skrev om Gaston´s Byggservice AB
    Fick ett mycket bra bemötande av Gaston Bygg. Proffsigt gjort jobb och inga problem att göra vissa ändringar under bygget, snabba beslut. Slutresultatet helt enligt överenskommelse.
    Tjänsten vi köpte var en helrenovering av en lägenhet, helt nytt kök och badrum, ytrenovering i övriga rum.
    Jag kan absolut rekommendera Gaston Bygg till dig som ska renovera, bygga om eller bygga nytt.

Askvägen 3, 146 52 Tullinge