Gaston´s Byggservice AB

Gaston´s Byggservice AB

4.5

Funderar du på att bygga om, bygga ut eller renovera? På Gaston's arbetar vi med allt inom bygg och kan sköta hela projekt från början till slut. Du slipper hålla kontakt med olika underleverantörer och kan lämna hela renoveringen till ett företag, resten sköter vi! Badrumsrenovering och olika typer av snickeriarbeten är vi...

29 omdömen om Gaston´s Byggservice AB

Sedan starten hos Reco 2015

Anders G
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Trevliga och hjälpsamma. Slutfakturan hamnade på överrenskommet belopp. Särskilt kompetent personal vad gäller kakling.

Anna B
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Samarbetet med Gaston har varit fantastiskt enkelt och professionellt. Kunnig, noggrann och pålitlig.

MIRJAM A
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Duktig, trevlig och pålitlig - vårt kök blev jättefint!

Jacob N
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Trevlig och mån om att göra ett bra jobb!

Anna K
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Tog lite tid att starta men arbetet utfördes snabbt och bra och mycket nöjd med resultatet

Anna S
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Arbetet gällde totalrenovering av kök med nya snickerier, vitvaror, bänkskivor och belysning samt nytt golv. Mycket bra bemötande från företaget. Information om de olika stegen och tidsplanen för renoveringsarbetet. Trevlig, noggrann och skicklig snickare som höll planerad tidsram för utförandet av arbetet. Alltid städat och fint efter dagens arbete. Mina förväntningar stämde mycket bra med uppnått resultat. Kan varmt rekommendera företaget.

MARKUS B
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Mycket nöjd med mitt nya Marbodalkök som Gaston monterat. Gaston tog hand om allt från rivning/bortforsling av det gamla köket till monteringen av det nya inklusive lite justeringar av lägenheten (rivning av vägg, målning, elarbete etc). Proffsigt bemötande hela vägen från offertstadiet till utförandet. Rekommenderar starkt!

Olle S
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Vi anlitade Gaston för ombyggnad av vårt kök. Vi vsr supernöjda med Gaston. Allt flöt på som det skulle enligt tidplanen pch den service och kundkänsla som Gaston gav var riktigt bra. Kan verkligen rekommendera Gastons Bygg!!

Tim G
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Super trevlig kille och framförallt kompetant!

Johnny S
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Mycket nöjda med vårt nya kök som Gaston monterat. Proffsigt bemötande och lika proffsigt utfört. Rekommenderar starkt!

ANDERS O
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Jag är mycket nöjd med Gaston. De har levererat vad de har lovat och har alltid varit lätta att få kontakt med under arbetet. Kvaliteten på arbetet har också varit genomgående högt. Dessutom har de också legat på en bra prisnivå.

Anneli B
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Renovering av tvättstuga. Proffsigt och bra bemötande och utförande. Mycket nöjd med resultatet

Charlotte Å
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

renovering av badrum. bra jobb

Erik B
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Gör alltid det bästa för dig som kund. Mycket nöjd

Mikael H
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Bra resultat men de underskattade tidsåtgången. Bla tog målarna lång tid att få fram.

Jesper B
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Gastons var mycket proffsiga i sitt bemötande och utförande. Synd att Ballingslöf och andra leverantörer strulade till det.

Fredrik C
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Man har ju en del sura erfarenheter av hantverkare (understatement), men jag måste säga att Gaston är en riktigt bra firma som gör som det är tänkt och rentav överträffar förväntningarna. Det sköna med Gaston är framförallt att kunna ringa till en person som 1. Lyssnar, 2 förstår, 3 bryr sig och 4. Löser uppkomna problem. Prismässigt så skulle jag säga att de är rimligt prissatta, dvs, absolut inte billigast och inte dyrast, men riskfria!

Joacim R
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Bra bemötande och förståelse vilka behov vi hade. Byggde om vårat kök helt och håller. Resultatet blev kanonbra. Alla hantverkare som kom gjorde ett bra jobb

Mikael C
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Gastons byggservice är ett företag som jag verkligen kan rekommendera. Behövde byta delar av taket samt vindskivor, hängrännor mm. De kom med förslag som i slutändan blev klart bättre än jag förväntat. Bra och tät dialog genom hela mitt projekt.

Martin

Rekommenderat. Duktiga och snabba

Mia F
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Hel entreprenad - renovering /rivning av kök. - Tydlig krav bild = konkret offert - Ett proffsigt genomförande = jag fick det vi kom överens om i offerten samt att vi tillsammans under projektet styrde om några detaljer utan att priset förändrades - Leveranstiden hölls och den "restlista" med detaljer som innebar efterarbete genomfördes enligt överenskommelse Min uppfattning är att när man anlitar Gaston så kan man vara säker på att man får en trygg leverans enligt spec, säkert genomförd med hög kompetens i samtliga delar av projektet

Urban H
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Anlitade Gaston för att utföra visst arbete när jag skulle renovera mitt kök. Vissa saker gjorde jag själv och vissa av Gaston. Han kom ut för att få en beskrivning av de saker jag ville ha hjälp med och fick sedan ett fast pris. Under arbetets gång såg jag att en vägg behövdes bytas ut, det var inga problem att få detta gjort. Vid uppbyggnad av köket var de hantverkar som utnyttjades mycket proffisionella och efter varje dag var det undanstädat och alla verktyg undanplockade på mycket imponerande sätt. Allt har fungerat mycket bra och kan varmt rekommenderas!.

Karl-erik K
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Montering av ett Ballingslöv kök, där Gaston är rekommenderad byggmästare. Trots beställning 6v i förväg fick vi vänta 1 v på slutmontering pga avsaknad av diskmaskinen. Det visade sig att den fanns på lager här i Stockholm hela tiden, men Gaston hade inte kommunicerat behovet till lagret vilket jag tycker är dåligt. Vidare tycker vi att golvsocklarna kunde monterats med bättre finish.

Hua Lu K
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

vi behövede att renovera vår kök. Gaston's byggservice fick uppdrag, Vi var njöd med deras jobb, Vi anlitade dem att renovera andra delar av hus . Prjekt pågick i 2013 och 2104, vi var också njöd den här gången.

Jan R
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Installation av nytt kök, inkl rivning av det gamla + Professionellt och trevligt bemötande + Duktiga hantverkare som kan sin sak och gör snyggt jobb + Hör av sig och återkopplar vid strul - Blev en del strul och försening pga att snickarna inte kunde arbeta/sjukskrivna etc - Projektledning och framförhållning kunde varit bättre = Totalt sett var vi ändå nöjda och slutresultatet blev bra

Björn T
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Gaston byggde om vårt kök, som levererats av Ballingslöv. Gaston är en trevlig, kompetent och seriös entreprenör, som jag gärna rekommenderar. Hans kontrakterade hantverkare var alla trevliga och hjälpsamma. Vi är mycket nöjda med vårt kök.

Åke B
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Hej, Gastons Byggservice kunde ställa upp med kort varsel och gjorde ett mycket bra jobb.

Lena J
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Jag har gjort diverse renoveringar av mitt gamla hus och fått god hjälp av Gaston och hans grabbar, som är duktiga snickare. Gaston har varit mycket hjälpsam och flexibel för att ordna speciella lösningar just för mig. Jag har fått approximativa kostnadsförslag som har hållit.

Camilla Å
Skrev om Gaston´s Byggservice AB

Fick ett mycket bra bemötande av Gaston Bygg. Proffsigt gjort jobb och inga problem att göra vissa ändringar under bygget, snabba beslut. Slutresultatet helt enligt överenskommelse. Tjänsten vi köpte var en helrenovering av en lägenhet, helt nytt kök och badrum, ytrenovering i övriga rum. Jag kan absolut rekommendera Gaston Bygg till dig som ska renovera, bygga om eller bygga nytt.