Gastroni.se AB

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma — Visa karta

gastroni.se är en webbaserad foodcourt där restauranger och andra typer av företag kan ansluta sig för att erbjuda leveranser av sina produkter. gastroni.se är en kreativ och flexibel tjänst som anpassas efter kundens behov. Det kan vara dagliga leveranser av luncher till anställda på företag eller enstaka beställningar till konferenser eller andra typer av möten, fester eller middagar. Eller när kunden vill ha hemkörning av mat till en middag i tv soffan.
Antennvägen 14, 13548, TYRESÖ
Matkomfort
Kershini H:
Very good quality of produce. Would like to see more variations in the menu for example asian dishes.

Matkasseleverantör nära Gastroni.se AB:

Kungsgatan 54, Stockholm
Beställ din mat direkt på Godsmak.se och välj från ett stort urval av restaurang... Läs mer ›
Emil H:
Smidigt och smart sätt att beställa god mat.

Kungsgatan 84, STOCKHOLM
Anita B:
Trevligt bemötande, snabb hjälp vid akuta ändringar eller frågor

Läs vad 5 kunder tycker om Gastroni.se AB

• Pascal A
    Pascal A skrev om Gastroni.se AB
    Beställt allt från kvällsmat till kontoret till lussebullar och glögg, alltid punkltig leverans och trevligt bemötande!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Gastroni.se AB
    Kanon service!!! Kan verkligen rekomenderas
  • Johan L
    Johan L skrev om Gastroni.se AB
    Vi fick julkorgar levererade till oss från en leverantör via gastroni.se . Dom va fina så jag beställde direkt korgar till våra kunder dom blev också jätte nöjda kan verkligen rekomendera dom. / Johan L
  • lisa l
    lisa l skrev om Gastroni.se AB
    Mycket snabb och bra service trots att vi va sent ute att betälla mat. / Erika på C
  • Lars O
    Lars O skrev om Gastroni.se AB
    Vi beställer vår företags lunch via gastroni.se flera gånger i veckan. Högklassig lunch catering och hemkörning med snabba och punktliga leveranser.

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma