Gastroni.se AB

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma — Visa karta

4.8 i betyg av av 6 omdömen
gastroni.se är en webbaserad foodcourt där restauranger och andra typer av företag kan ansluta sig för att erbjuda leveranser av sina produkter. gastroni.se är en kreativ och flexibel tjänst som anpassas efter kundens behov. Det kan vara dagliga leveranser av luncher till anställda på företag eller enstaka beställningar till konferenser eller andra typer av möten, fester eller middagar. Eller när kunden vill ha hemkörning av mat till en middag i tv soffan.

Läs vad 6 kunder tycker om Gastroni.se AB

• 2020-01-09

GIDEON H skrev om Gastroni.se AB
    har beställt frukost lunch middag, varit en jobbig kund med speciela önskemål, m.m . trots detta har jag aldrig varit missnöjd. Deras leveranser är exeptionella Läs mer
  • Reco tipsar!
    Matkomfort
    4.5 / 5 i betyg — 749 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har testat många olika matkassar men Matkomfort är absolut bäst! Fina råvaror, jättegoda recept som är lätta att laga. Hela familjen äls"
  • Pascal A

2013-01-29

Pascal A skrev om Gastroni.se AB
    Beställt allt från kvällsmat till kontoret till lussebullar och glögg, alltid punkltig leverans och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2012-12-13

Thomas L skrev om Gastroni.se AB
    Kanon service!!! Kan verkligen rekomenderas Läs mer
  • 2012-12-13

Johan L skrev om Gastroni.se AB
    Vi fick julkorgar levererade till oss från en leverantör via gastroni.se . Dom va fina så jag beställde direkt korgar till våra kunder dom blev också jätte nöjda kan verkligen rekomendera dom. / Johan L Läs mer
  • 2012-12-12

lisa l skrev om Gastroni.se AB
    Mycket snabb och bra service trots att vi va sent ute att betälla mat. / Erika på C Läs mer
  • 2008-05-27

Lars O skrev om Gastroni.se AB
    Vi beställer vår företags lunch via gastroni.se flera gånger i veckan. Högklassig lunch catering och hemkörning med snabba och punktliga leveranser. Läs mer

Bästa matkassarna i Stockholm:

Kerstin M Kerstin M tycker:
“Prenumererar på box inkl fryst...” Läs mer