Alla kategorier Trädgårdsservie Västra Götaland Göteborg Gerborn Trädservice

Gerborn Trädservice

Skogshyddegatan 47, 412 74 Göteborg — Visa karta

Professionell hjälp med era träd och stubbar!

Vi arbetar med det mesta som har med träd att göra. Så som beskärning, sektionsfällning, stubbfräsning, bortforsling, avverkning, plantering, ved, flisning etc. Jag som driver firman är certifierad arborist och jobbar hårt för att göra er nöjda med allt ifrån offert till utförande. Vår bransch är riskfylld och därför är vårt kunnande och vårt val av utrustning av stor vikt.

Självklart innehar vi som jobbar flera försäkringar som skydd ifall olyckan är framme, detta gäller även allt de
materiella och de fastigheter vi arbetar vid sidan av.

Hör av dig till oss på Gerborn Trädservice när du behöver hjälp med träd och stubbar!

Läs vad 94 kunder tycker om Gerborn Trädservice

• Ingemar V skrev om Gerborn Trädservice
    Fällning av två träd. Jobbet gjordes till utmärkt belåtenhet Läs mer
  • Mikael J skrev om Gerborn Trädservice
    Mycket bra bemötande och proffsigt utfört arbete Läs mer
  • Andreas G skrev om Gerborn Trädservice
    Svårt att komma i kontakt med företaget. Men sedan när jag väl hade kontakten var det inga problem. Läs mer
  • Anders H skrev om Gerborn Trädservice
    Suverän service! Snabb åtgärd. Christoffer är en pärla.
    Behov av arborist? Ring Gerborns!

Anders H Läs mer
  • Malin M skrev om Gerborn Trädservice
    Kan varmt rekommendera dem. Bra bemötande, jobb och pris. Läs mer
  • Anneli B skrev om Gerborn Trädservice
    De gjorde ett mycket bra jobb med att ta bort våra träd. Läs mer
  • Maria F skrev om Gerborn Trädservice
    Vi anlitade Gerborn för att ta ner ett antal stora vintergröna träd. Kontakten med dem fungerade utmärkt från början till start och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Gerborn Trädservice
    Fällning av stor lönn på tomten. Togs ned i delar och flisades. Ett perfekt utfört arbete utan minsta missöde.
    Kontakten fr.om. bokning t.o.m. bortforsling av trädrester sköttes föredömligt.
    Kostnaden blev också den vi avtalat.
    Detta var helt enkelt mycket bra, från början till slut!
    / Jörgen Läs mer
  • Mattias S skrev om Gerborn Trädservice
    Snabb och proffsig support,mycket nöjd med arbetet Läs mer
  • Pär H
    Pär H skrev om Gerborn Trädservice
    Vi är riktigt nöjda med deras service och support. Vi ändrade beställningen efter det att de hade börjat fälla träden och de var flexibla och måna om att trädgården skulle bli så bra som möjligt. När vi kommer att fälla mer träd alternativt stubbfräsa så kommer vi garanterat att fråga Gerborn om hjälp först. Läs mer
  • Annika L skrev om Gerborn Trädservice
    Beskära träd. Absolut! Jajamen. Trevligt och bra! Läs mer
  • Johan M skrev om Gerborn Trädservice
    Trädfällning och uppsågning.
    Ja de gjorde som jag bad dem om.
    Ja, kan rekommendera dem.
    Leverans enligt åtagande. Läs mer
  • Gunnar K skrev om Gerborn Trädservice
    Mycket bra. Vi är mer än nöjda Läs mer
  • Linn S skrev om Gerborn Trädservice
    Skickliga, effektiva och kunniga. Hade anlitat igen. Läs mer
  • Ingegerd S skrev om Gerborn Trädservice
    Fantastiskt vänligt bemötande. Tydlighet med vad som ingåt i offerten. Kunnigt och övertygande professionalitet. Läs mer
  • Johan L skrev om Gerborn Trädservice
    Toppenbra! Lätt att komma överens om uppdraget, snabbt kom de, bra blev det, glada blev vi! Tack! Läs mer
  • Eskilssons B skrev om Gerborn Trädservice
    Gerborn fällde två större träd åt mig, mycket proffsigt utfört! Inget att klaga på! Läs mer
  • Sanna A skrev om Gerborn Trädservice
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och väl utfört arbete till en rimlig kostnad. Läs mer
  • Anette N skrev om Gerborn Trädservice
    Mycket nöjd. Kan rekommenderas Läs mer
  • Anders J skrev om Gerborn Trädservice
    Anlitade Gerborn för nedtagning av 11 träd varav ett par riktigt stora, placerade lite trångt mellan två hus. Uppdrag utfört på utsatt dag och tid, snabbt och snyggt inklusive bortforsling av träd och spill, inga problem. Rekommenderas. Läs mer
  • Katarina B skrev om Gerborn Trädservice
    Jättefint bemötande och snipp snapp jobbet gjort. Superbra! Läs mer
  • Robert D skrev om Gerborn Trädservice
    Fick hjälp med att fälla två träd, ansa ett tredje och fräsa tre stubbar. Vi hade en kort genomgång på plats och diskuterade hur det skulle gå till och inom vilket tidsintervall det skulle ske. Arbetet utfördes helt enligt överenskommelsen och till belåtenhet! Läs mer
  • Limen F skrev om Gerborn Trädservice
    Stubbfräs samt bortforsling
    Proffesionellt ! Läs mer
  • Lars P skrev om Gerborn Trädservice
    Väldigt nöjd! Hjälp med trädnedtagning samt buskröjning. Skötte allt professionellt och smidigt. Trevlig att ha att göra med. Rekommenderas! Lars Läs mer
  • William S skrev om Gerborn Trädservice
    Christoffer på Gerborn trädservice ger ett proffsigt bemötande och ansträngde sig för att göra mig nöjd! Läs mer
  • Peab A skrev om Gerborn Trädservice
    Jag upplever att Gerborn trädservice är ett företag med helhetstänk och gör allt för att göra ett sånt komplett och bra jobb som möjligt för sina kunder.

Dom är professionella, ödmjuka och väldigt serviceinriktade. Läs mer
  • Linda B skrev om Gerborn Trädservice
    Snabb, kunnig, trevligt bemötande. Allt funkade finfint.
    Arbetets som utfördes var nedtagning av träd och beskärning. Läs mer
  • Karl A skrev om Gerborn Trädservice
    Fick hjälp att beskära en bok. Väldigt bra service och jobbet blev snabbt gjort. Trädet har överlevt fint! Kan bara rekommendera! Läs mer
  • Ulf L skrev om Gerborn Trädservice
    Mycket bra! Punktliga och kunniga med ett mycket bra resultat till bra priser. TOPPEN! Läs mer
  • Ann S skrev om Gerborn Trädservice
    Kristoffer tog ner våra och grannens thujor samt fräste bort stubbarna. Jobbet utförde på överenskommen dag och vi såg knappt ett spår av att han varit där. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Primas A skrev om Gerborn Trädservice
    Trädfällning, rotborttagning, bortforsling, städning. Läs mer
  • Anina H skrev om Gerborn Trädservice
    Mkt bra genomförande o mkt trevligt bemötande.
    Nedtagning av skatbon samt beskärning plommonkörsbärsträd. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Gerborn Trädservice
    De är supertrevliga och gjorde ett kanonjobb. Läs mer
  • Henrik W skrev om Gerborn Trädservice
    Proffsigt bemötande och proffsigt utfört jobb. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Matilda E skrev om Gerborn Trädservice
    Mycket bra service och flexibel trots att vi velade hit och dit vilka träd vi skulle ta ned. Bra och noga utfört arbete. Läs mer
  • Stefan L skrev om Gerborn Trädservice
    Har köpt nedtagning och bortforsling av två stora björkar samt en stubbfräsning.
    Utmärkt bemötande och utförande och särskilt den noggranna slutstädningen blev uppskattad.
    Anlitar dem gärna igen och kommer att rekommendera dem för andra behövande. Läs mer
  • Axel B
    Axel B skrev om Gerborn Trädservice
    Fungerade kalas! Snabb och noggrann Läs mer
  • Sven-gunnar J skrev om Gerborn Trädservice
    Utmärkt arbete, snabbt och effektivt. Trevligt och proffsigt bemötande. Dessutom blev fakturan billigare än offerten, aldrig varit med om tidigare. Rekommenderas ! Läs mer
  • Johan H skrev om Gerborn Trädservice
    Mycket bra bemötande, snabb offert, bra pris, städade mycket bra efter sig. Över förväntan. Läs mer
  • Helena S skrev om Gerborn Trädservice
    Smidigt! Vi gick igenom vilka träd som skulle fällas och beskäras. Fick en offert direkt på plats och bokade in en lämplig tid. Fixat! Läs mer
  • Jonas S skrev om Gerborn Trädservice
    Proffsigt och smidigt! Mycket bra bemötande Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Gerborn Trädservice
    Snabbt, enkelt och lätt. Christoffer är otroligt bra att ha och göra med. Lyhörd och gör "det lilla extra" som man uppskattar så mycket. Extremt nöjda med både trädfällning och stubbfräsning. Rekommenderas! Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Gerborn Trädservice
    Trevligt bemötande & snabbt och proffsigt ufört arbete. Fick hjälp med att ta ner en kraftig sidostam med ett antal grenar nära och över hustaket, bit för bit utan att skada något. Imponerande jobbat och snyggt ihopsamlat efteråt - rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Mikael A skrev om Gerborn Trädservice
    Mycket bra utfört arbete. Rent och snyggt städat efter fällningen.Trevligt bemötande. Kan rekommendera Christiffer om ni har träd som behöver tas ner
    Signe Micke Läs mer
  • Tommy L skrev om Gerborn Trädservice
    Nöjd med Servicen. Allt gick smidigt! Läs mer
  • Anders I skrev om Gerborn Trädservice
    2 Höga träd som stod illa till, togs ner bit för bit på smidigst möjlig sätt, mycket angenämt pris
    Anders Läs mer
  • Hans N skrev om Gerborn Trädservice
    Bra dialog, bra pris, bra utförande. M.a.o. inget att klaga på. Lämnar härmed rekommendationer till att anlita Gerborn för trädfällning o stubbfräsning. Läs mer
  • Martin D skrev om Gerborn Trädservice
    Kunnig trädfällare som gjorde ett mycket bra jobb åt oss. Läs mer
  • Tomas A skrev om Gerborn Trädservice
    Hej! Gerborns Trädservice har rensat vår stora gamla ask på ett proffesionellt, snabbt och till vår fulla belåtenhet utfört arbete. Föredömligt och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Gerborns Trädservice. Tomas Axellie Läs mer
  • Helene K skrev om Gerborn Trädservice
    Stor yrkesskicklighet , trevliga och tillmötesgående. Läs mer