Gigamex

Vi på Gigamex vet hur tråkigt det känns med trasiga teknikprylar. Behöver du laga din telefon eller surfplatta? Då är det definitivt hit du ska vända dig. Vi har massor av erfarenhet av mobilservice och tar hand om din smartphone eller smartpad säkert och effektivt - här blir den som skinande ny igen.
De allra viktigaste aspekterna i vårt arbete är kundnöjdhet och kvalitet. Hos oss behöver du varken vänta särskilt länge eller fastna i långa telefonköer. Oftast räcker det med att du sitter ner en kort stund i butiken eller tar en titt på våra fina mobiltillbehör medan vi arbetar. Därefter kan du snabbt komma igång med din enhet igen som om den aldrig gått sönder från första början.
Du hittar våra drop-in-butiker på Östermalmstorg, Hötorget, Sickla och i Bagarmossen. Varmt välkommen in - vi lovar att göra vårt yttersta!
  • Generösa öppettider
  • Låga priser och hög kvalitet
  • Förmånliga garantier
Gigamex
"Tack Gigamex! Dessa grabbar fick en sten död iphone 8 plus att börja leva igen! Ett jobb som inte ens Appel ville göra! Tusen tack för bästa service! Kommer rekommendera er vidare till alla jag kän..."
Mauro M anlitade Gigamex Flemingsberg Station
"Trevligt bemötande och mycket snabb service, som vanligt!"
BJÖRN G anlitade Gigamex Östermalmstorg
"Kano service lämmnat in telefoner 3 gånger alltid med bra resultat snabb service trevlig personal kan bara rekommendera dom"
Erik Tony H anlitade Gigamex Hötorget
"Bra bemötande och snabb service"
Mikael S anlitade Gigamex Sickla

Siroccogatan 4, Nacka
4.6/5 av 609 omdömen
Nybrogatan 28T, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar