Gigamex

Vi på Gigamex vet hur tråkigt det känns med trasiga teknikprylar. Behöver du laga din telefon eller surfplatta? Då är det definitivt hit du ska vända dig. Vi har massor av erfarenhet av mobilservice och tar hand om din smartphone eller smartpad säkert och effektivt - här blir den som skinande ny igen.
De allra viktigaste aspekterna i vårt arbete är kundnöjdhet och kvalitet. Hos oss behöver du varken vänta särskilt länge eller fastna i långa telefonköer. Oftast räcker det med att du sitter ner en kort stund i butiken eller tar en titt på våra fina mobiltillbehör medan vi arbetar. Därefter kan du snabbt komma igång med din enhet igen som om den aldrig gått sönder från första början.
Du hittar våra drop-in-butiker på Östermalmstorg, Hötorget, Sickla och i Bagarmossen. Varmt välkommen in - vi lovar att göra vårt yttersta!
  • Generösa öppettider
  • Låga priser och hög kvalitet
  • Förmånliga garantier

4.6 / 285 recos
Siroccogatan 4, Nacka
4.5 / 395 recos
Nybrogatan 28T, Stockholm
"Snabb service och trevligt mottagande"
Erik T anlitade Gigamex Hötorget
"Väldigt snabbt och bra! De gav ärliga råd om vilken produkt jag skulle välja också!"
Leon T anlitade Gigamex Bagarmossen

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar