Gimlä Bygg och Förvaltning AB

Gimlä Bygg och Förvaltning AB

Vi utför alla förekommande arbeten inom bygg, VVS och fastighetsförvaltning, exempelvis ny- om- och tillbyggnader, kök- och badrumsrenoveringar. Vi erbjuder hjälp med helhetslösningar, kundbesök samt totalpris oavsett omfattningen av ert projekt.

Behörighet:
  • Behöriga för utförande av våtrum, BKRs branchorganisation
  • Certifierade enligt Säker Vatten
  • Certifierade enligt Elsäkerhetsverket

Läs vad 5 kunder tycker om Gimlä Bygg och Förvaltning AB 2

• Hannele S
    skrev om Gimlä Bygg och Förvaltning AB
    2021-03-18
    Total badrumsrenovering och lite småfix i lägenheten.
    Snabb offerthantering, trevligt och proffsigt bemötande.
    Våra förväntningar var mycket höga och Gimläs hantverkare verkligen levererade.
    Ingenting var omöjligt, vi ville ändra lite från ursprungsplanerna och det var heller inga hinder, hantverkarna fanns alltid tillgängliga och projektet blev klart innan utsatt tid.
    Vi är mycket nöjda med Gimlä 💐
    Hej Hannele och tusen tack för din rekommendation! Vad glada vi blir över att du är nöjd! Vi försöker alltid att vara flexibla och lösa kundens önskemål så bra som möjligt. Med vänliga hälsningar från oss på Gimlä. Gimlä Bygg och Förvaltning AB
    2021-02-26
    Mindre byggnadsarbeten som hittills utförts på ett utmärkt sätt.
    Ett arbete återstår. Det har vi kommit överens om att uppskjuta till våren 2021.
    Tack Rune för din rekommendation! Vi ser fram emot att kunna hjälpa dig med fler byggarbeten framöver. Med vänlig hälsning Gimlä Gimlä Bygg och Förvaltning AB
    2021-02-14
    Till- och ombyggnad av fritidshus med ca 25 kvm. Omfattar tilläggsisolering, ny panel, förstärkt bjälklag mm. Utöver det har en ny veranda byggts runt två av husets sidor.
    Vi har blivit positivt och vänligt bemötta under processen.
    Bygget blev klart flera månader senare än planerat - delvis pga av sjukdom (covid-19 och annan sjukdom) - delvis pga av justeringar/förändringar under byggets gång.
    Vissa problem med el-arbetet, som inte alltid följde ritningarna eller kommunikation på plats. Det löste sig i slutänden.

Med de erfarenheter vi fått av samarbetet med Gimlä kan vi tänka oss att anlita dem igen.
    Tack Boel för ditt fina omdöme, vad roligt att du är nöjd! Tack för att vi fick möjligheten att renovera hos er och välkomna att höra av er igen för ev. framtida renoveringar. Med vänliga hälsningar Gimlä Gimlä Bygg och Förvaltning AB
    2021-02-13
    Jag har endast begärt in offert inte anlitat Gimle.
    2021-02-11
    Genomgående ytterst proffsiga insatser gällande helrenovering av ett duschrum - allt från första kontakten och sedan hela genomförandet - golv, kakel och klinker, snickeri, rör- och eljobb samt målning. Vi var faktiskt imponerade!
    /Cilla och Gunnar
    Hej Cilla och Gunnar! Tack för ert fina omdöme! Vad glada vi blir över att ni är nöjda med renoveringen och med ert badrum. Med vänliga hälsningar Gimlä Gimlä Bygg och Förvaltning AB