Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Gina Tricot, Gina Tricot

Gina Tricot, Gina Tricot

Danmarksgatan 42D, 164 53 Kista — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Gina Tricot, Gina Tricot

• Lena
    Lena skrev om Gina Tricot, Gina Tricot
    Besöker butiken i Kista lörd 1 juni, kväll tillsammans med mina två döttrar. Lokalen är rörig med massor av kunder. I butiken finns endast två personal, en står i kassan och i butiken finns en person som plockar iordning bland varorna. Jag tycker synd om den personal som arbetade i denna butik denna dag, de såg nog inget slut på sitt slitande, tveksamt om jag kommer att besöka den igen. Läs mer
  • Jeanette  O
    Jeanette O skrev om Gina Tricot, Gina Tricot
    med tanke på att Gina Tricot är grundat i Borås så borde de två butikerna vara större med ett bättre utbud. Personalen är ung o ger en stundtals inspiration till egna kreativa klädval. Men på det stora hela är utbudet bra och ibland kan man hitta riktiga pärlor. Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Gina Tricot, Gina Tricot
    Efter ombyggaden av Gina Tricot Kista har butiken blivit en trevlig och rolig butik att handla i. Bra lokal där man lätt ser de olika kläderna på ställningarna. Bra och billiga kläder och ett väldigt bra urval av basplagg. Trevlig och serviceinriktad personal. Gina Tricot har nu även börjat sälja underkläder och smycken vilket höjer deras status lite mer. Läs mer