Gino Coaching

Gino Coaching

Ring 073-327 28 55 www.ginocoaching.se

Gino Coaching grundades av Gino Hashim, en erfaren personlig tränare med passion för kost och träning. Ginos resa började redan i barndomen när han insåg att genvägar inte leder till framgång. Det är endast genom hårt arbete, beslutsamhet och uppoffringar som han kunde uppnå de resultat han önskade. Gino har varit idrottare...

37 omdömen om Gino Coaching

Maryna A
Skrev om Gino Coaching

Gino är en exceptionellt skicklig och engagerad coach. Genom sin djupa expertis och passion för att hjälpa andra att nå sina mål har han visat en enastående förmåga att guida och stödja. Gino är professionell inom sitt område och strävar alltid efter att dela med sig av sin kunskap och erfarenhet för att främja andras framgång. En verklig tillgång för alla som strävar efter att uppnå sina fulla potential. Världens bästa coach.

Svar från Gino Coaching

Tack så mycket för ditt fina omdöme Maryna! Ditt engagemang och envishet är drivkraften till resultaten du har fått och resultaten som väntar, ser fram emot kommande 6mån! =)

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Jackie G
Skrev om Gino Coaching

Jag blev bemött jättebra & fick snabba svar från en engagerad & seriös coach. En pt som motiverar & kommer med goda råd i både kost & träning. Fina upplägg anpassad till mina behov. Är super nöjd! Gino borde tom höja priserna för den engagemangen & servicen man får. Precis som förväntat, så får Gino Coachning 10/10🌟! Mvh tvärnöjd klient 💪

Svar från Gino Coaching

Tack så mycket för dina vänliga ord! Det glädjer mig verkligen att höra att du uppskattar engagemanget och anpassningen. Du fortsätter att visa imponerande dedikation och strävar verkligen mot dina mål. Jag ser fram emot att fortsätta stödja dig på din resa och hjälpa dig att nå nya höjder. Fortsätt det fantastiska arbetet och grattis till dina framsteg!

Mariam B
Skrev om Gino Coaching

Mer än en träningsinstruktör. En inspirerande coach och en förtrogen vän. Gino anpassar träning och kost efter personers individuella behov och mål. Gino tror på att skapa hållbara rutiner och har lärt oss alla att förstå att hälsan inte handlar om ” snabba fixar ” eller ” dieter ” utan uppmuntrat alla till en långsiktig investering i vår hälsa.

Svar från Gino Coaching

Uppskattar fina orden bästa Mariam och du ser alltid till att sträva och uppnå dina mål som du har lagt framför dig, fortsätt exakt så!

Rana E
Skrev om Gino Coaching

Gino är en jätte duktig Coach som verkligen gör sitt jobb från hjärtat! Han utgår ifrån dina drömmar och mål och stöttar dig genom din resa, han har sådan kunskap som få har, jag har haft en del coach men ingen har varit som Gino! Jag är så tacksam för det han gör! Han hjälper verkligen,

Svar från Gino Coaching

Stort tack bästa Rana, du är verkligen en kämpe och förtjänar all framgång som har att erbjudas! =)

Sabrina A
Skrev om Gino Coaching

Gino är ingen vanlig tränare utan han är en riktig definition av en coach. Han formar om ditt liv med både kunskap och praktiska ändringar i din vardag som passar ditt behov. Jag rekommenderar honom helhjärtat!

Svar från Gino Coaching

Tack för ditt fina omdöme Sabrina, jag blir bara glad när jag ser att någon investerar i sig själv lika mycket som allt annat man betalar för idag och det har du gjort till 100% och dina resultat speglar det också. Väldigt stolt och imponerad över dig!

Hans N
Skrev om Gino Coaching

Mycket engagerad och snabb på att svara på frågor. Duktig på att följa upp aktiviteter och hur det känns.

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Hans, ser fram emot din utveckling och hur du kommer höja ribban för dig själv i år! =)

Tamara J
Skrev om Gino Coaching

Engagerad och pedagogisk PT som lyssnar och förstår dina behov samt kan utforma en individanpassad plan för att du skall kunna uppnå dina mål. Jättetrevlig person som verkligen har bemästrat kundbemötande. Rekommenderas starkt !

Svar från Gino Coaching

Tack för ditt fina omdöme Tamara! Jag är väldigt imponerad över din förmåga att pressa dig själv och dina resultat som du strävar efter kommer du uppnå utan några konstigheter, det tvekar jag inte på! =)

Gabriella C
Skrev om Gino Coaching

Otroligt kunnig och engagerad coach! Gino lyssnar verkligen på mina behov och anpassar träningen efter mina mål. Varje träningspass är både utmanande och motiverande. Jag känner mig inspirerad och ser tydliga resultat. Förutom tydliga riktlinjer som Gino ger så är han väldigt ärlig och genuin när det kommer till vad jag kan förvänta mig av träningen och vilka mål som verkligen är realistiska. Jag rekommenderar Gino till alla som vill ha en dedikerad och professionell PT/Online Coach vid sin sida.

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Gabriella, du har verkligen uppnått dem förväntade målen och lagt ribban högt för dig själv i år. Blir så glad att se hur din vardag har ändrats mot det bättre, både med träningen och i välmående! =)

Calle D
Skrev om Gino Coaching

Utbildning på en annan nivå i samband med coachning, 10/10 PT!

Svar från Gino Coaching

Stort tack bästa Calle, du kommer definitivt uppnå ditt mål i år genom planen som vi har satt upp och din egna vilja! =)

Daniel G
Skrev om Gino Coaching

Riktigt proffsigt bemötande från Gino! Enkla med genomtänkta övningar som ger resultat , kan starkt rekommendera att ta kontakt med Gino Coaching om du vill ha en PT som verkligen bryr sig om dig och ditt välmående.

Svar från Gino Coaching

Stort tack fina Daniel, finns inte många i din kaliber och resan har bara börjat!

Mariam M
Skrev om Gino Coaching

Super bra bemötande av Gino och han är en grym pt. Jag fick en träningsschema baserad på mina mål och den har funkat jätte bra. Rekommenderar verkligen !

Svar från Gino Coaching

Tack bästa Mariam, du kommer utan tvekan chocka dig själv i år över hur stark och disciplinerad du egentligen är. Resan har bara börjat för dig och du ska fortsätta lika starkt som du har börjat!

Melanija R
Skrev om Gino Coaching

Så proffesionell och otroligt kunnig inom allt som har med träning/hälsa att göra. Gino gjorde träningen så okomplicerad, vilket i sig gjorde det mycket roligare att träna. Varje pass var så lärorikt och kul. Jag såg mer resultat efter en månad med Gino än 4 år av träning på egen hand. Såå glad & tacksam för all lärdom och kunskap jag fått med mig på så kort tid, och för att jag ser sjuka resultat efter bara en månad vilket jag trodde var jätte svårt och omöjligt. Bästa bästa bästa! 100/10

Svar från Gino Coaching

Du har verkligen imponerat Melanija och jag är så stolt över din prestation samt din vilja att verkligen hålla dig dedikerad och följa planen som passar dig så att du kan fortsätta på egen hand! Tack för ditt fina omdöme och ser fram emot din nya resa! =)

Julia K
Skrev om Gino Coaching

Stort tack Gino för ditt engagemang och hjälp med träningen samt kosten som har gjort att jag är närmare mitt mål samtidigt som jag känner mig mycket starkare och piggare i min vardag!

Svar från Gino Coaching

Din första månad har varit suverän Julia och du kommer utan problem att uppnå delmålet till sommaren så länge planen är kontinuerligt! =)

Josefine S
Skrev om Gino Coaching

En väldigt duktig och kompetent PT! Du får inte bara resultat med Gino utan du blir riktigt duktig på hur du ska träna samt tänka på egen hand. Sån kunskap får man verkligen ingenstans då jag har testat flertal personliga tränare under åren och har aldrig lärt mig och förstått vad jag gör tills nu. Tack för din hjälp och har rekommenderat dig till flertal av mina vänner och familj! =)

Svar från Gino Coaching

Tack fina Josefine för ditt omdöme och du ska verkligen klappa dig själv på axeln för uppoffringarna du har gjort för att få dina resultat och bygga upp en helt ny livsstil!

Ahmed A
Skrev om Gino Coaching

Har tränat i några år och har fastnat med både vikten och styrkan i gymmet. Jag hade förväntat mig att jag skulle få ett svårt upplägg som kommer ta hårt på mig både fysiskt och psykiskt men istället var det helt tvärtom. Sån enkel schema att följa men fortfarande optimal för min situation och har gett mig resultat som jag fick för några år sedan. Tack för hjälpen!

Svar från Gino Coaching

Att få dig till nästa nivå är något jag ser fram emot och med din potential ska du inte ens tveka på resultaten du kommer uppnå detta år!

Naba K
Skrev om Gino Coaching

Sån duktig instruktör! Rekommenderar att man tar några PT pass innan man kör online coachning om man har riktigt svårt med tekniken. Efter PT passen kommer du verkligen veta vad du gör och hur du ska utföra övningarna korrekt!

Svar från Gino Coaching

Du strävar verkligen efter resultat och bortser från dina motgångar under din vardag. Väldigt bra jobbat Naba!

Maria Y
Skrev om Gino Coaching

Så enkla och förståeliga scheman! Förklaring i detaljer med allt som ska följas och varför. Har testat personlig träning och online coaching innan men inget funkar så fort jag är ensam, förvirrad och inte vet vad jag ska göra. Det är första gången jag upplever känslan av att veta vad jag gör på egen hand! Stort tack för ditt engagemang och hjälp! <3 Rekommenderar Gino alla dagar i veckan!

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Maria! =) Att du kan köra på egen hand och få resultat är målet som jag strävar efter och grunden till hela mitt arbete. Du kommer fortsätta uppnå suveräna resultat så länge du har samma inställning!

Mohammed A
Skrev om Gino Coaching

Genom ett telefonsamtal så får du lärdom och kunskap på högsta nivå, Gino ger alltid det extra för att du ska bli självgående. Rekommenderar starkt!

Svar från Gino Coaching

Tack för dina fina ord Mohammed, är så glad av att ta del av din utveckling! =) Mvh, Gino

Erica S
Skrev om Gino Coaching

Gino återkopplar alltid snabbt, oavsett om det är något som tillhör schemat eller andra frågor och funderingar! Lärt mig så mycket samt är så glad över målen och resultaten jag hittills har uppnått!

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Erica! =) Du kan självklart höra av dig närsomhelst och din resa har bara börjat!

Alma B
Skrev om Gino Coaching

Bästa investeringen jag har gjort 2023!

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Alma! =) Det tvekar jag inte på och målet vi satt tillsammans inför sommaren har nått helt nya höjder efter ditt grymma engagemang!

Melissa S
Skrev om Gino Coaching

En genuin, ärlig och riktigt duktig person som inte ger dig ett träningsprogram eller kost plan utan ger dig ett helt nytt liv. Rekommenderar Gino alla dagar i veckan!

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Melissa! =) Du tog ett beslut i ditt liv och har bara pressat dig själv fram sen dess och jag ser fram emot din fortsatta utveckling!

Simon D
Skrev om Gino Coaching

Har haft svårt med att gå upp i vikt hela mitt liv och ingen har tidigare kunnat hjälpa mig med mitt mål. Jag har försökt vräka i mig mat och följt olika kost plan men det har aldrig funkat i längden då jag antingen mådde illa till slut och/eller tappade motivationen helt. Ginos plan överträffade verkligen mina förväntningar då det är första gången jag njuter av min egna resa samtidigt som jag har fått så himla bra resultat! Jag har lagt på mig 10kg på 8mån och dubblat min styrka på gymmet! Jag trodde alltid...

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Simon! =) Du är på riktigt en kämpe som har byggt upp en kropp och psyke som kan ta dig igenom allt! Mvh, Gino

Johanna N
Skrev om Gino Coaching

Jag är väldigt nöjd med min upplevelse. Gino är väldigt professionell och pedagogisk. Fick lära mig en hel del nya saker samtidigt som att man kände att man fick ut det man ville av träningen.

Stort tack för ditt fina omdöme Johanna! =) Mvh, Gino

Jasmina J
Skrev om Gino Coaching

Annan nivå av pedagogik och förståelse för ens livssituation! Rekommenderar verkligen Gino om du vill börja träna och få ordning på ditt liv.

Stort tack för ditt fina omdöme Jasmina! =) Mvh, Gino

Viktor S
Skrev om Gino Coaching

Väldigt nöjd med resultaten och kunskapen jag har fått!

Stort tack för ditt fina omdöme Viktor! =) Mvh, Gino

Johan H
Skrev om Gino Coaching

Engagemanget Gino har är unikt. Han har hjälpt mig att hitta träningslusten igen med hans driv som smittar av sig! ⭐️

Stort tack för ditt fina omdöme Johan! =) Mvh, Gino

Saga A
Skrev om Gino Coaching

Är riktigt nöjd med kost/träningsplanen jag har fått och Gino lägger verkligen ner energi på dig och ser även till att du lär dig och förstår vad du gör och inte bara följer ett schema blint. Rekommenderar helhjärtat!

Stort tack för ditt fina omdöme Saga! =) Mvh, Gino

Sara D
Skrev om Gino Coaching

Förståelig och kunnig tränare som lägger upp en simpel men effektiv plan som passar ens vardag!

Stort tack för ditt fina omdöme Sara! =) Mvh, Gino

Linnéa K
Skrev om Gino Coaching

Gino har otroligt hög kompetens inom både träning och kost och kombinationen av detta ger dig alla förutsättningar att få resultat. Förutom att Gino gör träningarna roliga anpassar han även efter varje individs förmåga och förutsättningar och kan hjälpa alla oavsett nivå. Sist men kanske viktigast av allt är att Gino är hjälpsam med hjärtat på rätt ställe vilket gör träningen rolig och värdefull!

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Linnéa! =) Ser fram emot din utveckling både som tränare och som atlet! Mvh, Gino

Lisa K
Skrev om Gino Coaching

Lägger upp bra plan och rimliga mål, rekommenderar!

Stort tack för ditt fina omdöme Lisa! =) Mvh, Gino

Alexandra
Skrev om Gino Coaching

Sååå glad att jag träffade Gino och valde honom som PT! Lärt mig så mycket inom träning, kost och hur jag ska ha ett balanserat liv samtidigt som jag får resultat samt kan njuta. 10/10 - Personlighet 10/10 - Kunskap 10/10 - Motiverande

Stort tack för ditt fina omdöme Alexandra! =) Mvh, Gino

Amir D
Skrev om Gino Coaching

Som IT-Tekniker så spenderas mina dagar sittandes. Med Gino så får jag ut allt och lite till i träning och kost, som hjälper mig hålla fysiken, hälsan och nå nya mål. Rekommenderar för alla, unga som gamla!!!

Stort tack för ditt fina omdöme Amir! =) Mvh, Gino

Elina G
Skrev om Gino Coaching

Jag har aldrig träffat på en så upplyftande och engagerad coach tidigare. Han omvandlar ens svagheter till styrkor utifrån just dina förutsättningar och mål. Jag känner att jag har fått all nödvändig info som jag behöver för att med tiden kunna bli mer och mer självgående. Därför är jag mycket tacksam och kan varmt rekommendera Gino till alla oavsett ålder!

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Sima! =) Jag är så imponerad utav dina resultat samt genom din personlighetsutveckling har du blivit en förebild och kan nu motivera andra! Mvh, Gino

Tobias Hammorabi Sanharib C

En coach som tar sig tiden på riktigt. Jag fick ett grymt träningsprogram av Gino som fått mig att öka i styrka i gymmet och muskelmassa. Rekommenderar starkt! Tobias C

Stort tack för ditt fina omdöme Tobias! =) Mvh, Gino

Alexander D
Skrev om Gino Coaching

Gino är en duktig och kompetent tränare som jag rekommenderar just för sin kunskap att kunna skräddarsy träning/kost programmen för varje individ samt anpassa målet man strävar efter.

Stort tack för ditt fina omdöme Alexander! =) Mvh, Gino

Chrishan F
Skrev om Gino Coaching

Väldigt kompetent PT som skräddarsydde en träningsplan som var anpassad efter min dagsform. Kört ca 3 månader med Gino och är riktigt nöjd med resultatet hittills. Rekommenderar starkt!

Svar från Gino Coaching

Stort tack för ditt fina omdöme Chrishan och resultaten kommer bara fortsätta att komma så länge planen är konstant! =) Mvh, Gino

Tumba C
Skrev om Gino Coaching

Gino har varit en grundpelare i vår förening som coach och utbildare inom idrott, hälsa, träningslivstil, livskvalité och utveckling i flera andra fronter.

Stort tack för er fina omdöme! =) Mvh, Gino