Alla kategorier Restaurang Stockholms län Södertälje Glashyttans Värdshus AB

Badvägen 31, 151 38 Södertälje — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Glashyttans Värdshus AB

• Nina B
    Nina B skrev om Glashyttans Värdshus AB
    En liten pärla i Södertälje. Jättegoda förrätter (åt två :) ) Satt och mös i solnedgången medans båtarna gled förbi, härligt !
  • Anders L
    Anders L skrev om Glashyttans Värdshus AB
    Lita inte på hemsidans öppettider.
    " --- Vore det inte bättre att stänga ner hemsidan om ni inte orkar uppdatera den? Ta åtminstone bort öppettiderna och uppmana folk att ringa och fråga istället! Oproffsigt!"

Svar: "--- Att åka ut hit till oss utan att boka bord är oproffsigt det med."
  • Erik W
    Erik W skrev om Glashyttans Värdshus AB
    Ett av få alternativ i Södertälje dit man kan ta gäster från annat håll.
  • Calle k
    Calle k skrev om Glashyttans Värdshus AB
    En pärla
    Gott och trevligt. ligger så fint vid vattnet tyvärr inget boende men Hotell Torpa Pensionat ligger inte långt därifrång
    Joakim S gillar detta
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Glashyttans Värdshus AB
    Jag gick av nyfikenhet in och tittade på vad reco var för något och såg att Glashyttans Värdshus fått en märklig och en helt oriktig beskrivning som minimalistiskt inredd med vita dukar. Under de 5 åren som jag frekventerat stället har de varken haft vita dukar på borden eller varit minimalistiskt inrett, tvärtom varmt och smakfullt. Miljön och en uteservering som ligger vid vattnet ger skärgårdskänsla.
    Jag har varit en återkommande besökare både privat och via arbetet med många internationella besök och har alltid varit mkt nöjd.

kjell
  • Uffe
    Uffe skrev om Glashyttans Värdshus AB
    Fantastisk mat,fantastiska viner,mkt trevlig personal och en underbar atmosfär. Ska du bara äta i Södertälje en gång,låt det bli här.
  • John  G
    John G skrev om Glashyttans Värdshus AB
    Ett riktigt ....ställe! Detta var en välkänd krog på 80-talet,vilken var mycket uppskattad av södertäljes finpublik och företagen i stan, bla. Scania och Astra. Har nyligen ätit där. Ej prisvärt!!. Personalen (unga tjejer) gör allt fel (utbildade?)och är dessutom inte vänliga. Rent av oförskämda. Maten är halvfabrikatsmat i i klass med vilken halvtaskig lunchsylta som helst, men snyggare upplagd. Man vill gärna gömma kött och fisk i olika såser som döljer kökets inkompetenta sätt med råvarorna. Miljön är av typen friluftsgård, där man satt in bord med vita dukar, dock vid mitt besök inte så helvita längre utan lite fläckar här och där. Man har försökt att inreda minimalistiskt men det ser bara billigt ut! Ett ställe på dekis! Gå inte dit! Gå till Torekällbergets värdshus eller La Cantina om du ska äta i Södertälje istället! Där får du garanterat valuta för pengarna!!
    John

Badvägen 31, 151 38 Södertälje