Glasklart Fönsterputs AB

Glasklart Fönsterputs AB

glasklartsverige.se
  • Badge2023
4.0

Dags för nyputsade fönster? Vi på Glasklart fönsterputs är ett personligt och kunnigt fönsterputs företag i Halland med ett stort kundfokus. Vi gör alltid det lilla extra för våra kunder, något som gör att kunderna kommer tillbaka. Vi jobbar stenhårt för att ni ska bli nöjda med oss! Varför inte abonnera på fönsterputs utan...

338 omdömen om Glasklart Fönsterputs AB

Tor F
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevligt personal, och dom utförde snabbt arbete. Fönster blev rene 😀

Lars V
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Väl utfört arbete o trevligt bemötande

Stefan B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Dåligt utfört , ränder kvar på fönster.

Helena H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

De levde upp till våra förväntningar. De blev snabbt klara med arbetet och de allra flesta fönster var superfina. De var snabba och hade gjort ett bra jobb. Det var bara 2 fönster som de inte lyckats få skinande rena, men de kan ha haft svårare fläckar.

Stellan E
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra bemött. Borde sköljt av fönster ordentligt innan putsning. Bra resultat när inte solens strålar föll på fönstren. När solen lyste på dem var de mycket ränder som syntes efter fönsterskrapan. Verkade inte varit avtorkat ytterkant ruta/fönsterkarm.

Marie S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Blev uppringd och blev erbjuden en prov putsning, när de varit här var det slarvigt gjort och alla fönster var inte putsade jag påpekade flera gånger till hen som ringde att jag hade många fönster, tog kontakt med glasklart direkt när jag fick fakturan att jag inte var nöjd , de skulle kolla upp men har inte fått någon återkoppling

Karin N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Kom när de sagt och resultatet blev mycket bra

Eva K
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Putsningen i sig är inget att klaga på. Men informationen till kunden är helt undermålig. Man säljer helt in på det låga priset. Först med fakturan i handen ser man, att rut-avdrag har använts. Det har man inte informerat om och jag har inte lämnat mitt medgivande.

Johanna A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jag blev uppringd av glasklart och de skulle putsa mina fönster och putsa/torka av fönsterblecken. Har aldrig provat fönsterputsning innan men tänkte att det kan vara skönt att slippa nu i vår. När jag kom hem då de hade varit på plats blev jag så besviken. Mina fönster var dåligt putsade, randiga och man kunde se att de hade runnit vatten och fönster blecken var fortfarande smutsiga. Jag har försökte ringa till företaget men tog tid innan jag fick tag på dem. När jag väl fick de sa de att de skulle återkomma i ärendet...

Christina G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra bemött men på mailet stod det att man inte behövde vara hemma. Men när vi skulle åka iväg så kunde de inte putsa fönstren på övervåningen. Jag vill inte lämna nyckel till okända så därför hade vi behövt vara hemma. Annars fint putsat.

Anita N

Hej! Önskar ingen mera fönsterputs. Tack Med vänlig hälsning, Anita Nordlund

Gustaf W
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Mycket bra resultat, bra att ni hade möjlighet att även ta övervåning även om vi inte hade bokat det.

Per Erik S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra och professionellt bemötande vid beställningen och trevligt att komma hem till välputsade fönster!! Utlovad kvalitet på arbetet mer än väl uppfyllda!!

Szabolos D
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Aldrig varit med om sämre service

Carolina B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Putsade fönstren på utsidan. Snabbt o smidigt. Tar inte fönsterbleck vilket var lite synd

Tomas S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Enkelt, tydligt & snyggt resultat.

Bertil S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabbt, effektivt och bra. Lyssnar till behoven.

Richard C
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

jättebra jättebra jättebra jättebra jättebra jättebra jättebra jättebra

Irén G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jag fick ett trevligt bemötande. Jag förväntade mig att fönstren blev lika bra som när jag gör det själv. De flesta var bra bara på ett stort fönster hade det runnit en del. Jag fick ett prova på erbjudande. Men planerar inte att förtsätta. Har inte heller fått veta vad ordinarie pris skulle vara Men hur betalar jag? Mvh Irén

Anna L
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Vore bra om de hör av sig om vilken dag de kommer inte bara vilken vecka

Anna G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Fönsterna blev ok rena, men jag hade förväntat mej att rutorna i dörren oxå skulle tvättas och att de skulle ha haft med sej de hade mej sej egna verktyg till spröjsen, (de visste att jag hade spröjs) De var effektiva.

Eva G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Effektiva och bra bemötande men tyvärr blev inte alla fönster ”glasklara”.

Måns P
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Väldigt trevligt bemötande. Vi beställde utvändig fönsterputs som säkert är bra men just nu svår att bedöma då vi inte putsat insidan.

Margareta G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevliga män/pojkar , jobbade snabbt och noggrant. Köpte utvändig puts på markplan.

Jan Martin S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabbt, smidigt o välgjort! Bra prisnivå dessutom. Blir en omgång i höst också!

Martin P
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabbt och lätt och väldigt professionellt. Martin

Helga S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Fina och Rena fönster. Dem små i dörren var dock sliriga…

Mikael A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra utfört arbete , kom på utsatt tid. Helheten bra .

Ulrika H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Kom på utsatt tid, snabb o proffsig. Rena o skinande fönster - tog max 15 minuter. Bonus för trevlig personal ☺️

Lisbeth L
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jättebra jobb men kom inte den dagen som var bestämt

Pär-Erik N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jag var nöjd, skulle få ett kostnadsförslag för ta insidan har ej kommit.

Viveka A

Mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete! Hälsningar Viveca Andersson

Louise H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jättenöjd, trevliga killar som putsade med stor noggrannhet! Dom lyckades även putsa våra mest kluriga fönster på hög höjd. Rekommenderas!

Tobias B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Kommer tidigare än avtalat Återkommer inte efter samatal

Inga-Lill S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra och snabbt Så det är klart godkänt

Carin T
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Vi fick inte veta innan vilken dag eller tid de skulle komma. Resultatet blev inte heller perfekt! Önskar mer personlig kontakt innan och efter besök.

Liza S

Snabba, trevliga och punktliga

Andreas B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Putsningen av glaset var väll ok. Men jag fick skruva bort spröjsen och rengöra fönsterkarmar och bläck själv. Blir för mycket krångel. Tack för testet av er tjänst. Väl mött!

Patryk K
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Vi tyckte de va helt ok. Inget fel alls:)

Mattias T
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabba och bra. Kan ju tänka på att stänga grinden när dom åker dock

Fotini N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevliga och duktiga , allt blev glasklart

Eva-Lena M
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra..kunde vara övervåning oxå Men top att få putsat och dom gjorde det så fint

Johanna B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra bemötande Tyvärr inte nöjd med fönsterputsning, randiga märken och fläckar

Peter B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Visste inte vad jag skulle förvänta mig. Löst sittande smuts tog de väl bort med skrapa men lite hårdare sittande fläckar blev kvar även lite randigt utmed endel kanter.

Kerstin B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Kom inte på avtalad dag Hörde inte av sig när de skulle komma och det hade kunnat bli olyckligt då vi larmat huset Hörde inte av dig och talade om att de lämnade huset och var klara.

Dan A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Mycket trevligt besök o bemötande. Bra jobb. Jag och min hustru har dock inget intresse av att fortsätta med deras Fönsterputsning. Vi klarar av det själva de få gånger det är nödvändigt. Vi rekommenderar givetvis deras tjänster till andra i vår vänskapskrets. Hälsningar från Dan Andersson.

Ania A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Dåligt putsat och när jag mailat två gånger för att reklamera så får man ingen återkoppling. Går inte heller att avsluta abonnemang på hemsidan då sidan visar error.

Lisbeth J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Har inte fått någon faktura än..

Birgitta Ö

Mycket nöjd, positivt bemötande

Inge S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Tyvärr var jag inte hemma dagen de var hos oss. Men helt okej