Glasklart Fönsterputs AB

Snittbetyg
4.1
Ring 072-512 61 26 Dela

Om företaget

Dags för nyputsade fönster? Vi på Glasklart fönsterputs är ett personligt och kunnigt fönsterputs företag i Halland med ett stort kundfokus. Vi gör alltid det lilla extra för våra kunder, något som gör att kunderna kommer tillbaka. Vi jobbar stenhårt för att ni ska bli nöjda med oss! Varför inte abonnera på fönsterputs utan...

251 omdömen om Glasklart Fönsterputs AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 251 omdömen med 4.1 i snittbetyg
Roger O
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Mkt trevliga killar som dök upp och sade att dom skulle putsa mina fönster. Det dom gjorde var till belåtenhet. Men jag är inte helt övertygad om att dom gjorde allt. Huset består av två våningar och jag har för mig att jag fick info om att alla fönster skulle putsas. Vad jag kunde se missades, om det ingår i avtalet, övervåningen. Har försökt få svar från företaget men inte fått ngn respons. Kommer trots detta att fortsätta som kund då det är värt pengen det kostar att slippa detta arbete.

Anna D
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Anlitade Glasklart efter att de hade knackat på min dörr och hade ett bta erbjudande om fönstertvätt. Fönstren blev rena, bemötandet var trevligt, priset var bra.

Eivor S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Alla mina fönster blev putsade och jg är nöjd. Personen jag pratade med var trevlig.

Stig L
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Hej! Motsvarade väl mina förväntningar Tack.i På återseende. Hälsningar Stig.

Karin N

Trevliga,snabba och noggranna. Helnöjd! Nedervåning utvändigt

Lars-Gunnar A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Det blev så fint, provsitta utfört.

Per K
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabbt och bra jobbat ett bra resultat, glasklart.

Ingegerd G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Smidig lösning , bra utförande, vet inte om det är ett abonnemang bara för att man tackade ja första gången

Oskar T
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Mycket otydlig införsäljning, anser att jag inte har beställt något fönsterputs. Trots utförde Glasklart en fönsterputs. Kommer inte att anlita Glasklart igen.

Nina E
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Helt ok 👍 . Tycker att fönstren blev rena och fina.

Thomas C
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabbt, lätt och kvickt, trevliga killar, tyvärr regnade det dagen efteråt, så resultatet av rena fönster blev kortvarig.

Peder L
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Det var inte bra att tvätta fönster vid regn

Anna J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jättetrevliga när de var här och presenterade sitt erbjudande. Tyvärr inte så bra putsade fönster. Flera fönster som fortfarande var smutsiga längst upp och ränder på fönstrena.

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Hej Anna! Tack för ditt omdöme, vi har alltid Nöjd-kund-garanti. Skulle det vara något du inte skulle vara nöjd med så kommer vi alltid tillbaka kostnadsfrittt och gör om! Ring till oss på måndag så kommer vi förbi under nästa vecka. Ha en fin lördag så ses vi längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

John T
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Arbetsamma och noggranna killar. Dock vill vi bli aviserade innen ankomst för att inte larmanordningar skall larma!

Gerd N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Tack för ett gott arbete. Välkomna tillbaks ca 10 veckor med vänlig hälsning Gerd Morrman

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack Gerd, för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Anna F
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevligt bemötande och utmärkt jobb

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack Anna, för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Ruth A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Det blev rent och fint och trevligt bemötande.

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack Ruth, för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Bo J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Kolla först vad jag heter! ??? Införsäljningen utelämnade detaljer. KOm inte i vecka som meddelats. Konstigt tillägg på faktura ang RUT. faktura på 20 dagar, inte överenskommet

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Hej Bo! Vi har inga andra avgifter på våra fakturor än det pris du fått. Anledningen till försening i arbetet kan bero på försening pågrund utav väderförhållanden. Ha en fin helg!

Nathanael C
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Det blev otroligt bra hemma hos mig, ni är välkomna fler gånger grabbar!

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Kenth W

Bara ett minus,priset stämde inte enligt överenskommelse,blev 30kr dyrare

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Hej Kenth! Så ska det inte vara. Det pris du fått utav oss är det som det ska vara. Ring in till oss på måndag så tar vi bort det som tillkommit. Vi ber om ursäkt Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Sven J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Mycket nöjd , proffsigt och fint arbete

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack Sven, för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Claus W
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Gott utfört arbete och resultat som blev bra. Välkomna tillbaka.

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack Claus, för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Malin I
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Allt gick snabbt och smidigt. Resultatet är strålande!

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack Malin, för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Bernt Å
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Vi hade blivit lovade att få ett sms dagen innan de skulle komma och tvätta fönstren, pga vårt larmsystem, men det glömdes bort! Tur att vi var hemma! Samtliga fönster var klara på mindre än en timme och när vi kollade på resultatet så var ett antal mindre ytor/ränder som de missat med fönsterskraporna på tre av fönstren, av totalt 23 fönster på vårt hus! Vi anser att det är ett bra resultat med tanke på den hårda blåsten den dagen med byar på 21-22 m/s! Vi vill fortsätta Glasklart’s fönstertvätt!

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Hej Bernt! Vi skickar alltid ut ett meddelande innan vi anländer. Dubbelkolla din inkorg eller ring till oss så vi för dubbelkolla om vi har fel nummer till er. Skulle det vara något du inte skulle vara nöjd med så kommer vi alltid tillbaka kostnadsfrittt och gör om! Ha nu en fin lördag så ses vi längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Marion M
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Glasklart utförde ett fint arbete, är lyhörd och strävar efter att uppnå kundens önskemål.😊 Tack! 🙏

Anna-Lena L
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Riktigt fint, blev glad när jag kom hem...Får vi se hur länge det håller i busväder. Kanske anlitar dem igen....

Alexander S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

349 kr för att få alla husets fönster putsade (utsidan) tycker jag är galet prisvärt. Trevliga killar som gjorde ett mycket bra jobb. Jag har bara haft ett besök än så länge, så om min upplevelse skulle förändras kommer jag uppdatera mitt betyg. I nuläget har jag dock bara positivt att säga om den här firman 😊

Anita C
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bemöttes på ett bra sätt. Förväntningarna var rena fönster på utsidan. Blev OK när de kommit på hur de skulle komma åt och putsa de höga fönsterna. Påpekade att de inte putsat fönsterna vid entréndörren. Ett fönster på entrésidan var inte putsat. Kommer att anlita Glasklart igen.

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Stort stort tack Anita, för era vänliga ord om vårt arbete. Det var faktiskt ett rent nöje att få komma till er och putsa fönster! Ha nu en kanon fin lördag och njut av vädret. Vi ses igen lite längre fram Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Mats B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

De utförde putsning utan att jag beställt någon! Jag bestred förstås fakturan skriftligen, men fick inget svar. Betalningspåminnelse skickades, ringde då upp företaget och blev lovad en kreditfaktura som aldrig kom. Nu har ett inkassokrav landat i brevlådan. Jag tvingas återigen lägga tid på att söka dem, jag börjar undra om det ska behöva bli en rättsprocess av detta. Otroligt slarvigt och oseriöst beteende.

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Hej Mats! Tacksam att du ringde till mig här nu så vi fick löst detta. Jag vill förtydliga att ni beställde fönsterputs första putstillfället men inte till andra gången. Men felet ligger på vår sida och vi tar självklart bort den fakturan ni fick extra! Ha en kanon fin vecka Mats och skönt att du ringde så det blev ordning på den fakturan. Med varma hälsningar Glasklart fönsterputs

Joseph H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jätte trevligt bemötande och proffsigt putsade fönster! Billiga och pålitliga!

Albunit G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Kanon service och kvalitet. Allt blev glasklart och fint!! Abonnemang är ett självklart val.

Jonatan G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Toppen! Smidigt att boka, bra utfört och nöjd med slutresultatet.

Björn N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Fick ingen faktura ingen påminnelse. Istället skickar de ett inkassokrav. Ynkligt

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Hej Björn! Detta låter oerhört märkligt. Vi använder oss utav ett faktureringssystem som heter fortnox. Ring gärna oss imorgon så djupdyker vi i vad som hänt och tar bort eventuella merkostnader på fakturan. Ring oss på nummer 0725- 126 126

Julia B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Aldrig haft så rena fönster, supernöjd! Rekommenderar!

Thomas N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevligt bemötande. Effektivt arbete. Kontaktperson Hannes.

Carl W
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Tack fört bra bra glasklart från mig TackCalle

Lena A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Hej! Jag fick priset 389:- på nedervåningen. Vad blir priset om man vill ha putsat bara 3 ggr om året. Det blir dyrare efter vad jag förstod. Innefattar alla fönster på nedervåningen, även små fönster? Fönsterbleck ska väl också torkas efter vad jag förstod.Vill ha klart besked om jag ska fortsätta. Mvh Lena Axelsson God fortsättning på 2024

Svar från Glasklart Fönsterputs AB

Hej Lena! Det är samma pris oavsett om du vill ha tre gånger per år. Priset avser alla era fönster på bottenvåning samt fönsterbleck och karmar och rengöring utav spröjs. Hoppas du fick svar på dina frågor. Skulle du ha andra funderingar så ring gärna oss 0725- 126 126 Ha en fin torsdagskväll Med varma hälsningar glasklart fönsterputs

Bengt E
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Helt ok. Snabbt och enkelt med bra resultat.

Eva-Lena S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Ri gode på dörrklockan sent veckan innan jul (smart tidpunkt) jag nappade på erbjudandet. Hade Inga förväntningar och blev nöjd.

Gun A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Mycket bra jobb. Snabba och trevliga grabbar.

Benny J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevliga killar som var snabba och effektiva. Resultatet av den yttre puts jag beställt var perfekt.

Per M
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra service och kvalitet. Allt blev glasklart och fint.

Leif N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevlig personal och ett bra resultat👍

Gunilla P
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevligt bemötande. Resultatet ok. Bestämt att ni skulle komma på fredag 8 december,kom först på tisdag 12 om jag minns rätt. Hade väl inte varit så svårt att skicka sms om försening?

Karl-Eric A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

De kom inte den dag de lovat o ingen meddelade att de kommer en vecka senare, de svara inte på Mail heller👎🏻mycket trevliga killar som var här o tvätta fönstren, det blev väl som vi förväntade oss.

Marie-Louise L
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevlig man vid första besöket. Jag talade om ,innan jag fick priset , att huset är ett nybygge och att det fanns färgrester på fönstren. Det skulle de ta bort vid fönsterputsen. Fönstren är fint rengjorda förutom att inga färgrester är borttagna. Hade tänkt ta abonnemang men är nu tveksam

Carl O
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jag och min hustru blev väldigt överraskade att det gick så fort och blev så fint. Vi kommer att rekommendera företaget.

Nina S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra jobb varje gång jättenöjd.räcker väl så utan 30 tecken ?

Karin J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jag har inget avtal och har heller inte beställt någon puts av er!

Camilla C
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jag har egentligen aldrig slutit något avtal med Glasklart. Utan jag blev uppringd och fick frågan att testa glasklart en gång och band mig inte till något. Efter det kom det plötsligt ett sms att imorgon kommer vi och putsar dina fönster, och så har det fortsatt. Egentligen blir jag tokig på sådant! Dessutom har jag inte alltid varit nöjd med putsningen, men har bara inte orkat klaga.

Filtrera omdömen