Glasklart Fönsterputs AB

Glasklart Fönsterputs AB

glasklartsverige.se
  • Badge2023
4.0

Dags för nyputsade fönster? Vi på Glasklart fönsterputs är ett personligt och kunnigt fönsterputs företag i Halland med ett stort kundfokus. Vi gör alltid det lilla extra för våra kunder, något som gör att kunderna kommer tillbaka. Vi jobbar stenhårt för att ni ska bli nöjda med oss! Varför inte abonnera på fönsterputs utan...

389 omdömen om Glasklart Fönsterputs AB

Marie S

Toppen Bra pris på fönsterputs. Nogrann

Frida R
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Valde fönsterputsning utomhus och blev nöjd. Kommer anlita dom igen i framtiden.

Carina Laila Irene D
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Talade inte svenska, knappt engelska. Undrade trevande om de skulle tvätta alla fönstren?????? Jag har en inhängnad trädgård för hund och de stängde inte grinden efter sig när det gick även om jag hade hunden inne i huset när de tvättade fönstren. Hade jag inte sett att de inte stängt efter sig då kunde hunden sprungit rätt ut på vägen och gud nåde vad som då kunde hänt. Tänker inte anlita företaget igen och detta enbart pga det nonchalanta beteendet. Tänk vad lätt det är att mista en kund fastän fönstren blev rena och fina.

Madeleine F
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Min recension gäller inte själva putsningen av fönstren utan kundservicen (Varbergs omnejd). Vi tackade ja till en provputsning, men var tydliga med att vi inte ville prenumerera på fler tvättar. Sen kommer det efter ett tag en till faktura och då har de varit här och tvättat igen när vi inte var hemma trots att vi mailat och ringt att vi inte vill ha någon prenumeration! Och idag dök de upp ännu en gång! Som tur var så var vi hemma och kunde säga att vi inte ville ha det putsat. Vad krävs för att den som sköter detta ska förstå?

Patrik B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra trevlig snabb, och glasklart

Ida S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Är väldigt nöjd med fönsterputsningen förutom en liten detalj att inte några av spröjsarna inte var tillräckligt rengjorda.

Lise-Lotte N
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Märkte inte av dem. Putsade som Eriks fönsterputs fast 10 kr billigare. Blev rena fönster. När kommer ni nästa gång? Liselotte Nilsson

Gun H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Tyvärr var jag inte hemma när de var här. De kom inte den veckan de sagt.

Rutger S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevligt bemötande och bra utfört arbete. Saknar om vilken vecka ni kommer nästa gång.

Per-Olov S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Fönsterna blev mycket bra. Vi är till fullo nöjda. Priset var helt ok efter Rotavdraget. Mycket bra bemötande

Bert J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Väldigt nöjd , alla fönster blev rena och fina

Anna-Karin Z
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Prova på puts med tillägg för glasuterum. Jättetrevliga och noggranna!! Rekommenderas starkt!

Angela B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Rent och klart på våra fönster..

Lena O
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Först bokade jag dem när de ringde-sen hann de inte med så jag ringde och kollade, då var de på g. Sen kom de oanmälda fast jag meddelat att min mamma som är dement behöver veta om när de kommer! Den gången funkade det inte då vi hadde massa folk hemma, vi bokade en annan dag och då la jag till tvätt av fönster på övervåningen. De kom inte den dagen som de sagt, sen var det putsat någon dag som vi inte vet vilken men övervåningen togs inte! Fönstrens blev rena men väldigt rörigt och dålig kommunikation även mellan fönsterputsarna då de ringde om varandra🫣

Eva H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra bemötande . Vi blev lovade i telefon att alla rutor på markplan skulle bli putsade. Även uterums fönster. Det blev de,men vi skulle behöva lägga till 200 kr för uterummet. Grundpriset var 349. Kommer inte vilja betala 549 i fortsättningen. Har idag annat abonnemang och skall jag säga upp det så vill jag att det blir billigare. Putsningen var bra annars.

Lars V
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra bemötande, snabbt å bra utfört arbete. Utvändig puts på nedervåningen.

Titti W
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabba, tillmötesgående, trevliga och kunde komma kort varsel. De gjorde ett mycket bra jobb! Köpte fönsterputs!

Åsa G
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Mycket bra. Lätta att prata med och teamet gjorde ett alldeles lysande jobb.

Nahid S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Jag blev erbjuden att få fönsterna putsade utifrån för ett bra pris. Trevligt bemötande i samtalet och som de lovade var mina fönster putsade och rena på avtalad tid. Mycket smidigt och bra, rekommenderar varmt, värt att testa.

Ken C

2 trevliga herrar kom och gjorde ett gott jobb. Fönsterputs blev 😅 fint

Slavica M
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Allt fungerade mycket bra, från genomgång vad som skulle göras, till utförandet. Snabbt och smidigt dessutom.

Bengt C
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

den uppringande mannen agerade ärligt o rikigt.

Lena B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevligt bemötande och fina fönster. Jag kommer anlita dem igen.

Susanne S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra arbete, noggrann a killar trots att fönsterna var högt upp.

Ludmila S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevlig och lyhörd personal som gjorde ett bra jobb.

Håkan E
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Snabbt, effektivt och bra putsat.

Eva-Carin T
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Bra putsat men hade inte koll på vad tjänst vi köpt. Löste sig iaf. Men vore väl bra om det funnits order.

Lena E
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Skulle höra av sig när dom var på plats det gjorde dom inte. Dåligt resultat av putsningen.

Camilla P
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Tyckte inte att rutorna blev riktigt rena på alla ställen. Dessutom skulle blecken torkas av och det var då inte gjort

Lisbeth E
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Fönster utsidan bottenvåning. Helnöjd med allt.

Sven-Arne J
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Normalt alltid bra jobb och trevlig personal. Tyvärr var den som brukar fixa vårt glastak in med. Den som gjorde det slarvade rejält och lämnade mycket smuts i hörnen. Surt är det

Marie P
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Hej Bra bemötande och fönstren blev fina.

Frida L
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Det blev inte rent! Killarna va trevliga

Jolanta maria K
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Företag som vill inte svara och skickar ut faktorer

Francis C
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Helt ok, ganska bra faktiskt. Ha en bra dag.

Anitha K
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

De ringde och erbjöd fönster puts. Valde att betala x-tra fönsterputs på ett fönsterparti högre upp på vårt uterum. Fönstren putsades men de missade fönstren på uterummet och det parti jag betalat x-tra för. Har ringt två gånger om detta. Jag betalar när putsning gjorts som utlovat. Hälsningar Anitha

Christina P
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Vissa fönstren var flammiga, syntes när solen sken på dom.

Kent R
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Smidigt, och bra, min fru tyckte det var bra och helt okej

Don H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Fönsterputs. Trevliga, glada och artiga! Jobbade snabbt och gjorde ett riktigt bra jobb! Kunde inte vara mer nöjd!

Mikael E
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Billigt, men mina fönster var inte rena.

Jonatan H
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Dom dök aldrig upp men faktura kom. Rekommenderas inte tyvärr.

Margareta A
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Allt funkade som utlovat, toppen.

Azi S

Trevliga och kunniga personal

Minda R
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Utvändig fönsterputsning. Snabbt och proffsigt utfört! Är mycket nöjd. Mannen som kom var mycket trevlig och allt kändes tryggt och bra.

Jeanette S
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevliga killar som var snabba och noggranna.

Git H

Tack jättebra! Bra jobboch snabbt

Håkan K
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Inte rena fönster och dom sa att dom skulle komma o göra om det men inte dykt upp när dom sa att dom skulle komma. Så riktigt dåligt.

Lars O
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Kommer inte när de aviserat, det går inte att komma i kontakt med dem och putsresultatet är inte alltid som förväntat. Vi byter leverantör. Detta gäller verksamheten i Varbergsområdet.

Sandra B
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Dåligt utfört arbete på vissa fönster. När vi sedan mejlade fick vi ingen respons alls. Kom inte fram på telefonnumret heller

Josefin F
Skrev om Glasklart Fönsterputs AB

Trevligt telefonsamtal. Jag mailade och frågade om när de skulle komma och fick svar om vilken vecka men hade önskat veta vilken dag, om möjligt. Nöjd med putsningen. De ringde när de var på plats och gav en offert gällande putsande av altanen. Det fungerade bra!