Helt Ok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glasklart Fönsterputs
Om företaget
Dags för nyputsade fönster? Vi på Glasklart fönsterputs är ett personligt och kunnigt fönsterputs företag i Halland med ett stort kundfokus. Vi gör alltid det lilla extra för våra kunder, något som gör att kunderna kommer tillbaka. Vi jobbar stenhårt för att ni ska bli nöjda med oss! Varför inte abonnera på fönsterputs utan...
1498 omdömen om Glasklart Fönsterputs
Sedan starten hos Reco 2023
Fungara BRA utan anmärkningar och kommer när dom ska
Bra utfört arbete. Bra service. Jättenöjd.
xxxxxxxxxxxxxxxxxzxxxxxxxxxxxxx
Ok! Men svåra att komma i kontakt med!
Smidigt och bra resultat! Tack.
Bra bemötande och rena fönster Jag blev nöjd med resultstet
Super trevliga, proffesionella och noggranna Vid misstag som händer så fixar dem det utan större problem
Kanon. Bra jobbat och rimligt pris
Bra jobb, trevligt bemötande!.............. .
Jag var fullt nöjd med hur glasklart det blev.
Fönstren är rena och fina! Prisvärt!
Otrevligt bemötande. Skulle aldrig anlita dom
Mycket nöjd och fin kundservice. Jag frågade när vår putsare var på plats om han kunde hjälpa till med 9 fönster invändigt extra och det gjorde han utan problem.
enkelt och lätt men ville inte ta av sig skorna.
Bestämde att få putsat i majeller juni. Fick Sms att sGlasklart kommer ikommande veckor.. samtliga 7 fönster var klara och befriade från frömjöl på proffsigt sätt.. mitt soovrumsfönster kräver attman bereder sig tillträde till balkong i andra våningen . Stort Tack för det!
Kanon det blir glasklart👍👍👍👍👍
bra utfört arbete. önskar att de meddelar mer exakt när de ska komma dvs dag och tid
Jag är väldigt nöjd gick snabbt och effektivt
Rent och klart shinande.inga sreck
Trevligt bemötande, noggrann och effektivt utfört arbete. Glasklara rutor runtom hela huset. Tack!
Än så länge har jag inget att klaga på.
Snabt ock smidigt och en trevlig personal med gott humör Tack.
Utvändig fönsterputs. Bra resultat varje gång. Trevligt bemötande och proffsigt utförande. Bra pris och jag är alltid jättenöjd. Nu sparar jag tid på att slippa putsa utvändigt i alla fall.
Kanon service o fina fönster, men kunde gärna rengöra fönsterblecken.
Tydliga och informativa i sitt instegs erbjudande. Fint slutresultat och inga överraskningar vid fakturering
Snabbt och bra resultat 👍🏻😀
Fina rena fönster efter ett besök av trevliga fönsterputsare från Glasklart och till en rimlig kostnad😊
Skulle höra sig i god tid innan och bestämma dag. Dök upp en dag när jag inte var hemma och gjorde bara hälften av vad som skulle gjorts. Skrev till företaget och klagade och har fått noll kommunikation tillbaka. Undvik!
Snabbt, Glasklart och vänliga anställda
Trevligt bemötande vid telefonkontakt. Nöjd med utförandet och trevlig personal på plats. Bra att man inte behöver vara hemma vid besöket.
Kannon trevlig putsare, gillar inte att de automatiskt går över till abonnemang
Trevligt bemötande. Fina, rena fönster. Noggranna.
Självständiga. Bra IT-verktyg. Trevliga. Bra putsning.
Noll och ingen kommunikation om när de skulle komma. Vi var bortresta och fakturan förföll - varning för att de lägger på hög straffavgift snabbt! Tre månader senare knackar en trevlig kille på och undrar lite förvirrat om jag beställt fönsterputs. Det hade jag inte, trodde jag, men tydligen var det ett abonnemang jag tecknat när jag tackat ja till en testputsning... noll kommunikation däremellan om tider, priser eller annat, ingen bekräftelse på abonnemang varesig på sms eller mejl. Putsar hellre fönstren själv.
Det gjordes bättre de två tidigare gångerna, det gick väldigt snabbt och forcerat denna gången till ett högt pris att betala Anna Heiker
Ni kom inte när Ni sagt Dök upp utan förvarning, utan överenskommelse om pris Enligt email hade jag tecknat ett abbonnemang på fönsterputsning utan att informerats om detta. Fönster putsning OK men det blev ju bara putsning utvändigt eftersom jag inte var hemma
Putsning av fönster exteriört med gott resultat. Bra och korrekt bemötande.
Smidigt och prisvärt alternativ. Fungerar bra med det utvändiga alternativet när man inte behöver vara hemma.
Det var inte till min belåtenhet. Jag har meddelat om detta. Slarvigt putsat.
Rent snabbt och trevlig kille. Bara pluspoäng.
Ja det är skilnad visa är mer nograna visa är slarviga när dom putsar.Det blir kvar av flugskit
Säger att dem gjort ett jobb men dem inte ens varit här
Toppen, mycket bra jobb! Inga konstigheter
Själva putsningen var jättebra, men då jag skulle ha putsning även på 2:a våningen och det enbart var 2 av 7 fönster som blev putsade och jag inte fick återkoppling trots att jag mailade så kommer jag inte anlita dom igen.
Mycket nöjd med fönsterputsningen.
Jag är alltid nöjd över resultatet dom är alltid så noga och det blir rent och fint !!
Jättebra! Allt fungerar bra, lätt att få kontakt, bra putsning
Fönsterputs inne, ute och emellan. Blev mycket bra.
Bra bokningsservice och fint utfört jobb.