GlasNet AB

Ring 076-313 31 15 www.glasnet.nu

6 omdömen om GlasNet AB

Jonas G
Skrev om GlasNet AB

Bra priser, kvalité och service. Har inget att anmärka på alls.

Henke  L
Skrev om GlasNet AB

Glasnet är en glasmästare på nätet. Ringer man så svarar dom. Frågar man om monteringsanvisningar så hjälper dom till. Beställer man glas så får man exakta mått levererat på utsatt tid. Det bästa av allt är att dom är billigare än konkurenterna.

Lotta A
Skrev om GlasNet AB

Kanon, bra priser, snabb offert. Trevlig och personlig service. Snabb leverans och allt enligt våra många olika udda mått. Rekommenderar.

Malin K
Skrev om GlasNet AB

Vi är jättenöjda med vår glasskiva i köket. Kan verkligen rekommendera GlasNet. Trevlig personal och otroligt hjälpsamma!

Marie L
Skrev om GlasNet AB

Kan verkligen rekommendera GlasNet när det gäller glasräcken. Betydligt billigare än andra företag vi kollat, bra service, hjälpsam personal och ett superbra slutresultat. Marie och Lars

Andreas E
Skrev om GlasNet AB

Billigt och bra på vissa glas, svindyrt på andra. Beställde först härdat glas att ha bakom spisen, här var GlasNet klart billigast. Inga klagomål på kvaliteten. Efter det behövde jag 18 små glasrutor till gamla fönster, men här var GlasNet mer än fyra (!) gånger så dyrt som en glasmästare i Stockholms city. För övrigt väldigt långa svarstider på offerter.