Alla kategorier Snickare Kalmar Kalmar GlasNet AB

GlasNet AB

Trångsundsvägen 2, 392 39 Kalmar — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om GlasNet AB

• Jonas G skrev om GlasNet AB
    Bra priser, kvalité och service.
    Har inget att anmärka på alls. Läs mer
  • Henke L skrev om GlasNet AB
    Glasnet är en glasmästare på nätet. Ringer man så svarar dom. Frågar man om monteringsanvisningar så hjälper dom till. Beställer man glas så får man exakta mått levererat på utsatt tid. Det bästa av allt är att dom är billigare än konkurenterna. Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om GlasNet AB
    Kanon, bra priser, snabb offert. Trevlig och personlig service. Snabb leverans och allt enligt våra många olika udda mått. Rekommenderar. Läs mer
  • Malin K skrev om GlasNet AB
    Vi är jättenöjda med vår glasskiva i köket. Kan verkligen rekommendera GlasNet. Trevlig personal och otroligt hjälpsamma! Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om GlasNet AB
    Kan verkligen rekommendera GlasNet när det gäller glasräcken. Betydligt billigare än andra företag vi kollat, bra service, hjälpsam personal och ett superbra slutresultat.
    Marie och Lars Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om GlasNet AB
    Billigt och bra på vissa glas, svindyrt på andra. Beställde först härdat glas att ha bakom spisen, här var GlasNet klart billigast. Inga klagomål på kvaliteten. Efter det behövde jag 18 små glasrutor till gamla fönster, men här var GlasNet mer än fyra (!) gånger så dyrt som en glasmästare i Stockholms city.

För övrigt väldigt långa svarstider på offerter. Läs mer