Utbildning
en del av Glowme Skönhetssalong

Jag utbildar i både klassisk fransförlängning med singelmetoden och håller en påbyggnadsutbildning i volymfransförlängning. Välkommen!
Östergatan 27A
152 43 Södertälje — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Utbildning

• Mayada E skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Det var väldigt trevligt bemötande. Vi har lärt oss olika sätt att göra både singel och volym fransar, det var väldigt trevlig lärare och hon va duktig. Vi köpte bl.a. fransar, lim, pincetter. Det var mer än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Merna A skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Super nöjd , man lär sig mer för varje dag man går dit.
    Super duktig lärare väldigt nöjd med allting Läs mer
  • Isabella Ö skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Linda du gör ett fantastiskt jobb, brinner för att lära dina elever från grunden👏🏻 Har vart super nöjd under utbildningens gång, lärt mig att jobba på ett proffesionellt sätt, tack vare dig❤️ Vi ses snart Läs mer
  • Jumana S skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Hej. Det kändes väldig bra med hela kursen. Linda var underbar, trevlig och varmhjärtad , man trivdes på en gång. Jätte duktigt på det hon arbetar med. Men kan lätt få tag på henne när man behöver hjälp. Hon hade väldig höga förväntningar på eleverna. Hon nöjde sig inte med att eleverna utförde arbetet bra utan det skulle vara jättebra. Vill man gå en sån kurs så ta Glowme skönhetssalong. Rekommenderar det starkt. Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Mycket professionellt och kunnigt bemötande med genuint intresse för att vi verkligen skulle lära oss och hålla en hög kvalité. Linda stöttar oss alla fortfarande efter kursen och jag kan kontakta henne när jag vill och behöver få stöd och svar. Hon har alla produkter som jag kan tänkas behöva efter kursen för att kunna utöva mitt nya yrke. Stödet hon fortsätter att ge nu är ovärderligt eftersom det alltid uppkommer nya frågor och situationer. Läs mer
  • Bjanka G skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Bemötandet var helt fantastiskt och ja tycker utbildningen var jätte bra.... allting var bra och enkelt att lära sig, man får mycket hjälp av linda.... ja kan rekomendera den här utbildningen till alla som vill göra fransar, bästa utbildningen och bästa materialet Läs mer
  • Tibelia K skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Som kund på glowme känner man sig verkligen välkomnad, med trevlig personal och med en lärorik utbildning! Man får verkligen den hjälp man söker och lite till. Glowme skönhetssalong är verkligen att rekommendera🙌🏻 Läs mer
  • Christine G skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    stockholms bästa fransstylist- och skola. Läs mer
  • Selin S skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Utbildningen var jätte bra, och Linda är helt underbar! Läs mer
  • Helena F skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Linda var väldigt professionell i sitt bemötande och i sitt kunnande om fransförlängning.
    Snabb på att svara på mejl.
    Härdplastutbildningen som hon gick mitt i utbildningen gjorde att hon ändrade en del av det hon lärt ut men det är bara positivt.
    Jag har stort förtroende för henne och utbildningen. Jag gick både grund- och volymutbildningen. Läs mer
  • Sara F skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Känner mig så nöjd av utbildningen som jag gick på hos Glowme. 3 dagars kurs med få deltagare och mycket hjälp och fokus utan bästa läraren Linda. Hon gav oss en bra handledning och förklarade allt tydligt och ville man höra det igen var Linda gärna med på att visa igen och förklara. Kostnaden utav kursen är absolut inte dyr då man får mer utav pengarna. Tycker alla ska gå på kurs hos Glowme då man kommer känna sig förberedd samt veta att man alltid kan komma och använda salongen och träna upp sig ! Läs mer
  • Hanan K
    Hanan K skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Det var lärorikt, hjälpsam och pedagogisk lärare, en fin salong som har nästan allt man behövde inom skönhets branschen. Läs mer
Behandling
Utbildning