Utbildning

Utbildning

Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Jag utbildar i både klassisk fransförlängning med singelmetoden och håller en påbyggnadsutbildning i volymfransförlängning. Välkommen!

12 omdömen om Utbildning

Mayada E
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Det var väldigt trevligt bemötande. Vi har lärt oss olika sätt att göra både singel och volym fransar, det var väldigt trevlig lärare och hon va duktig. Vi köpte bl.a. fransar, lim, pincetter. Det var mer än vad jag hade förväntat mig.

Merna A
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Super nöjd , man lär sig mer för varje dag man går dit. Super duktig lärare väldigt nöjd med allting

Isabella Ö

Linda du gör ett fantastiskt jobb, brinner för att lära dina elever från grunden👏🏻 Har vart super nöjd under utbildningens gång, lärt mig att jobba på ett proffesionellt sätt, tack vare dig❤️ Vi ses snart

Jumana S
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Hej. Det kändes väldig bra med hela kursen. Linda var underbar, trevlig och varmhjärtad , man trivdes på en gång. Jätte duktigt på det hon arbetar med. Men kan lätt få tag på henne när man behöver hjälp. Hon hade väldig höga förväntningar på eleverna. Hon nöjde sig inte med att eleverna utförde arbetet bra utan det skulle vara jättebra. Vill man gå en sån kurs så ta Glowme skönhetssalong. Rekommenderar det starkt.

Lena C
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Mycket professionellt och kunnigt bemötande med genuint intresse för att vi verkligen skulle lära oss och hålla en hög kvalité. Linda stöttar oss alla fortfarande efter kursen och jag kan kontakta henne när jag vill och behöver få stöd och svar. Hon har alla produkter som jag kan tänkas behöva efter kursen för att kunna utöva mitt nya yrke. Stödet hon fortsätter att ge nu är ovärderligt eftersom det alltid uppkommer nya frågor och situationer.

Bjanka G
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Bemötandet var helt fantastiskt och ja tycker utbildningen var jätte bra.... allting var bra och enkelt att lära sig, man får mycket hjälp av linda.... ja kan rekomendera den här utbildningen till alla som vill göra fransar, bästa utbildningen och bästa materialet

Tibelia K
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Som kund på glowme känner man sig verkligen välkomnad, med trevlig personal och med en lärorik utbildning! Man får verkligen den hjälp man söker och lite till. Glowme skönhetssalong är verkligen att rekommendera🙌🏻

Christine G

stockholms bästa fransstylist- och skola.

Selin S
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Utbildningen var jätte bra, och Linda är helt underbar!

Helena F
Skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong

Linda var väldigt professionell i sitt bemötande och i sitt kunnande om fransförlängning. Snabb på att svara på mejl. Härdplastutbildningen som hon gick mitt i utbildningen gjorde att hon ändrade en del av det hon lärt ut men det är bara positivt. Jag har stort förtroende för henne och utbildningen. Jag gick både grund- och volymutbildningen.