Glowme Skönhetssalong

Glowme Skönhetssalong

Ring 073-550 41 31 glowlash.se

Få vackra fransar med singelmetoden! Det är den absolut mest skonsamma metoden för ögonfransförlängning eftersom den syntetiska fransen växer tillsammans med din naturliga frans. Jag erbjuder även volymförlängning, en version av singelmetoden där flera syntetiska fransar fästs vid varje naturlig frans vilket ger otroligt fylliga...

35 omdömen om Glowme Skönhetssalong

Diana A
Skrev om Glowme Skönhetssalong

Super nöjd med mina fransar som görs av Linda. Bra bemötande och trevlig är hon!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 285 omdömen 4.8 av 285 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Nina L
Skrev om Glowme Skönhetssalong

Linda är kompetent, trevlig och lyhörd för önskemål. Snygga fransar som håller.

Pauliina H
Skrev om Glowme Skönhetssalong

Toppen bemötande av Linda. Så nöjd med mina fransar och fransschampoot som jag köpt från Glowme hjälper till att fransarna håller bättre på mig.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 367 omdömen 4.6 av 367 omdömen
BadgeTwoYears

Mycket trevlig och lyhörd för mina önskemål.

Nils-Johan L Nils-Johan L
Linnéa B

Jätteduktiga tjejer som fixar fransar, blir alltid lika nöjd

Magdalena A

Underbart bemötande och Linda är super!!!

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 370 omdömen 4.8 av 370 omdömen
BadgeTwoYears

Claudia var så förstående och proffsig, jag ser fram emot mitt återbesök! Stort tack! 💕

Violette D

Trevlig personal, bra bemötande Har gjort Frans förlängning som jag är nöjd med...

Mayada E

Det var väldigt trevligt bemötande. Vi har lärt oss olika sätt att göra både singel och volym fransar, det var väldigt trevlig lärare och hon va duktig. Vi köpte bl.a. fransar, lim, pincetter. Det var mer än vad jag hade förväntat mig.

Skin Care By Louise Labero
4.8/5 i betyg av 293 omdömen 4.8 av 293 omdömen

Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!

Merna A

Super nöjd , man lär sig mer för varje dag man går dit. Super duktig lärare väldigt nöjd med allting

Isabella Ö

Linda du gör ett fantastiskt jobb, brinner för att lära dina elever från grunden👏🏻 Har vart super nöjd under utbildningens gång, lärt mig att jobba på ett proffesionellt sätt, tack vare dig❤️ Vi ses snart

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 519 omdömen 4.8 av 519 omdömen

Hon bemötte mig med glatt leende och var jätte trevlig! Mina förväntningar var mycket bra och blev nöjd. Vi småpratade lite medans pr

Jumana S

Hej. Det kändes väldig bra med hela kursen. Linda var underbar, trevlig och varmhjärtad , man trivdes på en gång. Jätte duktigt på det hon arbetar med. Men kan lätt få tag på henne när man behöver hjälp. Hon hade väldig höga förväntningar på eleverna. Hon nöjde sig inte med att eleverna utförde arbetet bra utan det skulle vara jättebra. Vill man gå en sån kurs så ta Glowme skönhetssalong. Rekommenderar det starkt.

Lena C

Mycket professionellt och kunnigt bemötande med genuint intresse för att vi verkligen skulle lära oss och hålla en hög kvalité. Linda stöttar oss alla fortfarande efter kursen och jag kan kontakta henne när jag vill och behöver få stöd och svar. Hon har alla produkter som jag kan tänkas behöva efter kursen för att kunna utöva mitt nya yrke. Stödet hon fortsätter att ge nu är ovärderligt eftersom det alltid uppkommer nya frågor och situationer.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 375 omdömen 4.7 av 375 omdömen
BadgeTwoYears

Bästa frisören på bästa salongen, rekommenderas varmt!

Bjanka G

Bemötandet var helt fantastiskt och ja tycker utbildningen var jätte bra.... allting var bra och enkelt att lära sig, man får mycket hjälp av linda.... ja kan rekomendera den här utbildningen till alla som vill göra fransar, bästa utbildningen och bästa materialet

Tibelia K

Som kund på glowme känner man sig verkligen välkomnad, med trevlig personal och med en lärorik utbildning! Man får verkligen den hjälp man söker och lite till. Glowme skönhetssalong är verkligen att rekommendera🙌🏻

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen
BadgeTwoYears

En mycket skicklig och proffsig frisör! Dessutom med ett synnerligen trevligt och vänligt bemötande.

Jenny E

Kanonbra och dessutom trevlig!!

Viola P

Mycket bra bemötande, smidig betalning och ren njutning under behandlingen!

Createbymattis
4.9/5 i betyg av 174 omdömen 4.9 av 174 omdömen

Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Charlotte A

Finns ingen bättre fransstylist 10/10 prinsesskronor

Maria H

Bästa servicen och väldigt proffsig!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Christine G

stockholms bästa fransstylist- och skola.

Selin S

Utbildningen var jätte bra, och Linda är helt underbar!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen
BadgeTwoYears

Jag upplevde frisören som ganska sur. Tror det beror på att jag inte ville flytta min tid när hon ringde mig dagen innan. Sen använde hon no

Helena F

Linda var väldigt professionell i sitt bemötande och i sitt kunnande om fransförlängning. Snabb på att svara på mejl. Härdplastutbildningen som hon gick mitt i utbildningen gjorde att hon ändrade en del av det hon lärt ut men det är bara positivt. Jag har stort förtroende för henne och utbildningen. Jag gick både grund- och volymutbildningen.

Sara F

Känner mig så nöjd av utbildningen som jag gick på hos Glowme. 3 dagars kurs med få deltagare och mycket hjälp och fokus utan bästa läraren Linda. Hon gav oss en bra handledning och förklarade allt tydligt och ville man höra det igen var Linda gärna med på att visa igen och förklara. Kostnaden utav kursen är absolut inte dyr då man får mer utav pengarna. Tycker alla ska gå på kurs hos Glowme då man kommer känna sig förberedd samt veta att man alltid kan komma och använda salongen och träna upp sig !

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 768 omdömen 4.6 av 768 omdömen

Som vanligt skapar Catta magi med håret, perfektion 🫶

Ann-kristin M Ann-kristin M
Hanan K

Det var lärorikt, hjälpsam och pedagogisk lärare, en fin salong som har nästan allt man behövde inom skönhets branschen.

Frida E

Superduktiga Linda har i många år fixat mina fransar, så nöjd varje gång 👌🏽. Bästa stället

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen
BadgeTwoYears

Edda är mycket trevlig och lyhörd. Hon gjorde ett otroligt bra jobb med folieslingor/balayage.

Ranja D

Jag e jätte nöjd me resultatet av mina ögonfransar rekommendera starkt

Elissa C

Jättenöjda sen första dagen, rekommenderas varmt

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 455 omdömen 4.8 av 455 omdömen
BadgeTwoYears

Supertrevlig och räddade min (av annan frisör) konstigt klippta frisyr helt perfekt!

Caroline M

Bara +++. Bra service och hållbart resultat

Karin B

Alltid bra service och alltid ett bra resultat toppen

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1050 omdömen 4.9 av 1050 omdömen

Hannah R

Linda är defenetivt bäst på fransar. Jag är så nöjd varje gång .rekommenderar alla att gå dit .

Sandra Y

Är alltid nöjd med mina fransar , jag rekommenderar verkligen starkt denna underbara kvinnan som utför jobbet Linda , hon är bäst ! Alltid ett leende och bästa bemötande som jag tycker är super viktig också😁

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 278 omdömen 4.6 av 278 omdömen

Venessa ❤️🙏🏼✝️☀️🧘‍♂️☀️✝️🙏🏼❤️

Carl Johan L Carl Johan L
Linda P

Bra service, fantastisk kunskap och perfekta resultat!

Ewa G

Jag är väldigt nöjd! Linda är fantastiskt duktig.....och rolig!!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1109 omdömen 4.8 av 1109 omdömen

En bra frisör som lyssnar på kundens önskemål. Frida levde upp till mina förväntningar. Min upplevelse var positiv och jag är nöjd med kli

Charlotte A

Linda är den bästa franstylisten genom tiderna proffsig o levererar alltid

Lina J

Jag går hos Glow Me och förlänger mina fransar, Linda är jätte duktig och super trevlig. Väldigt proffesionell och hjälpsam. Har gått där i över 1,5 år nu och har inga planer på att någonsin gå någon annanstans!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1100 omdömen 4.8 av 1100 omdömen

• Jag blev bra bemött, jättetrevlig tjej! • Jag förväntade mig att mitt besök skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det • Anna tog u

Cloudia E

Mycket nöjd och personalen trevliga

Viola P

Mycket bra + trevligt bemötande. Dock svårt att hitta tider...

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 358 omdömen 4.7 av 358 omdömen
BadgeTwoYears

Så bra, inlyssnande. Både färg och klipp blev så fint. Superfräscht. Också så härlig under besöket. Extra plus för skalpmassage och bra tips