Glowme Skönhetssalong

Glowme Skönhetssalong

Ring 073-550 41 31 glowlash.se

Få vackra fransar med singelmetoden! Det är den absolut mest skonsamma metoden för ögonfransförlängning eftersom den syntetiska fransen växer tillsammans med din naturliga frans. Jag erbjuder även volymförlängning, en version av singelmetoden där flera syntetiska fransar fästs vid varje naturlig frans vilket ger otroligt fylliga...

35 omdömen om Glowme Skönhetssalong

Diana A
Skrev om Glowme Skönhetssalong

Super nöjd med mina fransar som görs av Linda. Bra bemötande och trevlig är hon!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Nina L
Skrev om Glowme Skönhetssalong

Linda är kompetent, trevlig och lyhörd för önskemål. Snygga fransar som håller.

Pauliina H
Skrev om Glowme Skönhetssalong

Toppen bemötande av Linda. Så nöjd med mina fransar och fransschampoot som jag köpt från Glowme hjälper till att fransarna håller bättre på mig.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Linnéa B

Jätteduktiga tjejer som fixar fransar, blir alltid lika nöjd

Magdalena A

Underbart bemötande och Linda är super!!!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Violette D

Trevlig personal, bra bemötande Har gjort Frans förlängning som jag är nöjd med...

Mayada E

Det var väldigt trevligt bemötande. Vi har lärt oss olika sätt att göra både singel och volym fransar, det var väldigt trevlig lärare och hon va duktig. Vi köpte bl.a. fransar, lim, pincetter. Det var mer än vad jag hade förväntat mig.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Merna A

Super nöjd , man lär sig mer för varje dag man går dit. Super duktig lärare väldigt nöjd med allting

Isabella Ö

Linda du gör ett fantastiskt jobb, brinner för att lära dina elever från grunden👏🏻 Har vart super nöjd under utbildningens gång, lärt mig att jobba på ett proffesionellt sätt, tack vare dig❤️ Vi ses snart

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Jumana S

Hej. Det kändes väldig bra med hela kursen. Linda var underbar, trevlig och varmhjärtad , man trivdes på en gång. Jätte duktigt på det hon arbetar med. Men kan lätt få tag på henne när man behöver hjälp. Hon hade väldig höga förväntningar på eleverna. Hon nöjde sig inte med att eleverna utförde arbetet bra utan det skulle vara jättebra. Vill man gå en sån kurs så ta Glowme skönhetssalong. Rekommenderar det starkt.

Lena C

Mycket professionellt och kunnigt bemötande med genuint intresse för att vi verkligen skulle lära oss och hålla en hög kvalité. Linda stöttar oss alla fortfarande efter kursen och jag kan kontakta henne när jag vill och behöver få stöd och svar. Hon har alla produkter som jag kan tänkas behöva efter kursen för att kunna utöva mitt nya yrke. Stödet hon fortsätter att ge nu är ovärderligt eftersom det alltid uppkommer nya frågor och situationer.

Createbymattis
4.9/5 i betyg av 168 omdömen 4.9 av 168 omdömen

Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Bjanka G

Bemötandet var helt fantastiskt och ja tycker utbildningen var jätte bra.... allting var bra och enkelt att lära sig, man får mycket hjälp av linda.... ja kan rekomendera den här utbildningen till alla som vill göra fransar, bästa utbildningen och bästa materialet

Tibelia K

Som kund på glowme känner man sig verkligen välkomnad, med trevlig personal och med en lärorik utbildning! Man får verkligen den hjälp man söker och lite till. Glowme skönhetssalong är verkligen att rekommendera🙌🏻

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Jenny E

Kanonbra och dessutom trevlig!!

Jawad E gillar detta
Viola P

Mycket bra bemötande, smidig betalning och ren njutning under behandlingen!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Charlotte A

Finns ingen bättre fransstylist 10/10 prinsesskronor

Maria H

Bästa servicen och väldigt proffsig!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Christine G

stockholms bästa fransstylist- och skola.

Selin S

Utbildningen var jätte bra, och Linda är helt underbar!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Helena F

Linda var väldigt professionell i sitt bemötande och i sitt kunnande om fransförlängning. Snabb på att svara på mejl. Härdplastutbildningen som hon gick mitt i utbildningen gjorde att hon ändrade en del av det hon lärt ut men det är bara positivt. Jag har stort förtroende för henne och utbildningen. Jag gick både grund- och volymutbildningen.

Sara F

Känner mig så nöjd av utbildningen som jag gick på hos Glowme. 3 dagars kurs med få deltagare och mycket hjälp och fokus utan bästa läraren Linda. Hon gav oss en bra handledning och förklarade allt tydligt och ville man höra det igen var Linda gärna med på att visa igen och förklara. Kostnaden utav kursen är absolut inte dyr då man får mer utav pengarna. Tycker alla ska gå på kurs hos Glowme då man kommer känna sig förberedd samt veta att man alltid kan komma och använda salongen och träna upp sig !

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Hanan K

Det var lärorikt, hjälpsam och pedagogisk lärare, en fin salong som har nästan allt man behövde inom skönhets branschen.

Frida E

Superduktiga Linda har i många år fixat mina fransar, så nöjd varje gång 👌🏽. Bästa stället

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Ranja D

Jag e jätte nöjd me resultatet av mina ögonfransar rekommendera starkt

Elissa C

Jättenöjda sen första dagen, rekommenderas varmt

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Caroline M

Bara +++. Bra service och hållbart resultat

Karin B

Alltid bra service och alltid ett bra resultat toppen

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Hannah R

Linda är defenetivt bäst på fransar. Jag är så nöjd varje gång .rekommenderar alla att gå dit .

Tobias L gillar detta
Sandra Y

Är alltid nöjd med mina fransar , jag rekommenderar verkligen starkt denna underbara kvinnan som utför jobbet Linda , hon är bäst ! Alltid ett leende och bästa bemötande som jag tycker är super viktig också😁

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Linda P

Bra service, fantastisk kunskap och perfekta resultat!

Ewa G

Jag är väldigt nöjd! Linda är fantastiskt duktig.....och rolig!!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Charlotte A

Linda är den bästa franstylisten genom tiderna proffsig o levererar alltid

Lina J

Jag går hos Glow Me och förlänger mina fransar, Linda är jätte duktig och super trevlig. Väldigt proffesionell och hjälpsam. Har gått där i över 1,5 år nu och har inga planer på att någonsin gå någon annanstans!

Cloudia E

Mycket nöjd och personalen trevliga

Viola P

Mycket bra + trevligt bemötande. Dock svårt att hitta tider...