Glowme Skönhetssalong

4.8 i betyg av av 35 omdömen
Få vackra fransar med singelmetoden! Det är den absolut mest skonsamma metoden för ögonfransförlängning eftersom den syntetiska fransen växer tillsammans med din naturliga frans. Jag erbjuder även volymförlängning, en version av singelmetoden där flera syntetiska fransar fästs vid varje naturlig frans vilket ger otroligt fylliga fransar!

Du kan också utbilda dig hos mig för att själv kunna erbjuda ögonfransförlängning. Jag lär ut klassisk singelfransförlängning under en kurs på 4 dagar och är du redan bekväm och certifierad för det kan du gå min 2 dagar volymfransutbildning som påbyggnad. Båda utbildningarna består av en del teori och en stor del praktik. Certifierad blir du först efter en tids praktisk träning samt ett avslutande prov.

Är du redan utbildad och jobbar med fransförlängning? Jag säljer professionella produkter och har allt du kan tänkas behöva för att lyckas med fransarna!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

35 omdömen om Glowme Skönhetssalong