Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, 152 43 Södertälje — Visa karta

4.8 i betyg av av 35 omdömen
Få vackra fransar med singelmetoden! Det är den absolut mest skonsamma metoden för ögonfransförlängning eftersom den syntetiska fransen växer tillsammans med din naturliga frans. Jag erbjuder även volymförlängning, en version av singelmetoden där flera syntetiska fransar fästs vid varje naturlig frans vilket ger otroligt fylliga fransar!

Du kan också utbilda dig hos mig för att själv kunna erbjuda ögonfransförlängning. Jag lär ut klassisk singelfransförlängning under en kurs på 4 dagar och är du redan bekväm och certifierad för det kan du gå min 2 dagar volymfransutbildning som påbyggnad. Båda utbildningarna består av en del teori och en stor del praktik. Certifierad blir du först efter en tids praktisk träning samt ett avslutande prov.

Är du redan utbildad och jobbar med fransförlängning? Jag säljer professionella produkter och har allt du kan tänkas behöva för att lyckas med fransarna!

Läs vad 35 kunder tycker om Glowme Skönhetssalong

• 2018-04-10

Diana A skrev om Glowme Skönhetssalong
    Super nöjd med mina fransar som görs av Linda. Bra bemötande och trevlig är hon! Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 209 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2018-04-01

Nina L skrev om Glowme Skönhetssalong
    Linda är kompetent, trevlig och lyhörd för önskemål. Snygga fransar som håller. Läs mer
  • 2018-03-28

Pauliina H skrev om Glowme Skönhetssalong
    Toppen bemötande av Linda. Så nöjd med mina fransar och fransschampoot som jag köpt från Glowme hjälper till att fransarna håller bättre på mig. Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"
  • 2017-10-23

Linnéa B skrev om Glowme Skönhetssalong
    Jätteduktiga tjejer som fixar fransar, blir alltid lika nöjd Läs mer
  • 2017-10-16

Magdalena A skrev om Glowme Skönhetssalong
    Underbart bemötande och Linda är super!!! Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 229 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"
  • 2017-10-16

Violette D skrev om Glowme Skönhetssalong
    Trevlig personal, bra bemötande
    Har gjort Frans förlängning som jag är nöjd med... Läs mer
  • 2017-10-13

Mayada E skrev om Glowme Skönhetssalong
    Det var väldigt trevligt bemötande. Vi har lärt oss olika sätt att göra både singel och volym fransar, det var väldigt trevlig lärare och hon va duktig. Vi köpte bl.a. fransar, lim, pincetter. Det var mer än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    Createbymattis
    4.9 / 5 i betyg — 97 omdömen
    Badge2020
    "Mysig hemma miljö och en super söt hund som välkomnar en. Proffsigt arbete och ett jätte fint arbete med min lashlift! Kommer absolut åka h"
    Alexandra A
  • 2017-10-11

Merna A skrev om Glowme Skönhetssalong
    Super nöjd , man lär sig mer för varje dag man går dit.
    Super duktig lärare väldigt nöjd med allting Läs mer
  • 2017-08-23

Isabella Ö skrev om Glowme Skönhetssalong
    Linda du gör ett fantastiskt jobb, brinner för att lära dina elever från grunden👏🏻 Har vart super nöjd under utbildningens gång, lärt mig att jobba på ett proffesionellt sätt, tack vare dig❤️ Vi ses snart Läs mer
    STILO - Ögonfransar Sthlm
    4.5 / 5 i betyg — 206 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sandra är jätteduktig och gullig kan starkt rekommendera henne, såg att STILO öppnat i Gustavsberg också GULD!"
  • 2017-08-16

Jumana S skrev om Glowme Skönhetssalong
    Hej. Det kändes väldig bra med hela kursen. Linda var underbar, trevlig och varmhjärtad , man trivdes på en gång. Jätte duktigt på det hon arbetar med. Men kan lätt få tag på henne när man behöver hjälp. Hon hade väldig höga förväntningar på eleverna. Hon nöjde sig inte med att eleverna utförde arbetet bra utan det skulle vara jättebra. Vill man gå en sån kurs så ta Glowme skönhetssalong. Rekommenderar det starkt. Läs mer
  • Lena C

2017-08-16

Lena C skrev om Glowme Skönhetssalong
    Mycket professionellt och kunnigt bemötande med genuint intresse för att vi verkligen skulle lära oss och hålla en hög kvalité. Linda stöttar oss alla fortfarande efter kursen och jag kan kontakta henne när jag vill och behöver få stöd och svar. Hon har alla produkter som jag kan tänkas behöva efter kursen för att kunna utöva mitt nya yrke. Stödet hon fortsätter att ge nu är ovärderligt eftersom det alltid uppkommer nya frågor och situationer. Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 201 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Testar NBE1000 och och det känns jättebra hittills, en bit in i kuren, Louise känns kunnig, genuint intresserad av att behandlingen ska ge r"
    Kristina S
  • 2017-08-07

Bjanka G skrev om Glowme Skönhetssalong
    Bemötandet var helt fantastiskt och ja tycker utbildningen var jätte bra.... allting var bra och enkelt att lära sig, man får mycket hjälp av linda.... ja kan rekomendera den här utbildningen till alla som vill göra fransar, bästa utbildningen och bästa materialet Läs mer
  • 2017-05-31

Tibelia K skrev om Glowme Skönhetssalong
    Som kund på glowme känner man sig verkligen välkomnad, med trevlig personal och med en lärorik utbildning! Man får verkligen den hjälp man söker och lite till. Glowme skönhetssalong är verkligen att rekommendera🙌🏻 Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 832 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • 2017-05-09

Jenny E skrev om Glowme Skönhetssalong
    Kanonbra och dessutom trevlig!! Läs mer
    Jawad E gillar detta
  • 2017-03-01

Viola P skrev om Glowme Skönhetssalong
    Mycket bra bemötande, smidig betalning och ren njutning under behandlingen! Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 477 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • 2017-02-13

Charlotte A skrev om Glowme Skönhetssalong
    Finns ingen bättre fransstylist 10/10 prinsesskronor Läs mer
  • 2016-12-19

Maria H skrev om Glowme Skönhetssalong
    Bästa servicen och väldigt proffsig! Läs mer
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 561 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2016-12-18

Christine G skrev om Glowme Skönhetssalong
    stockholms bästa fransstylist- och skola. Läs mer
  • 2016-12-18

Selin S skrev om Glowme Skönhetssalong
    Utbildningen var jätte bra, och Linda är helt underbar! Läs mer
  • 2016-12-17

Helena F skrev om Glowme Skönhetssalong
    Linda var väldigt professionell i sitt bemötande och i sitt kunnande om fransförlängning.
    Snabb på att svara på mejl.
    Härdplastutbildningen som hon gick mitt i utbildningen gjorde att hon ändrade en del av det hon lärt ut men det är bara positivt.
    Jag har stort förtroende för henne och utbildningen. Jag gick både grund- och volymutbildningen. Läs mer
  • 2016-12-17

Sara F skrev om Glowme Skönhetssalong
    Känner mig så nöjd av utbildningen som jag gick på hos Glowme. 3 dagars kurs med få deltagare och mycket hjälp och fokus utan bästa läraren Linda. Hon gav oss en bra handledning och förklarade allt tydligt och ville man höra det igen var Linda gärna med på att visa igen och förklara. Kostnaden utav kursen är absolut inte dyr då man får mer utav pengarna. Tycker alla ska gå på kurs hos Glowme då man kommer känna sig förberedd samt veta att man alltid kan komma och använda salongen och träna upp sig ! Läs mer
  • Hanan K

2016-12-16

Hanan K skrev om Glowme Skönhetssalong
    Det var lärorikt, hjälpsam och pedagogisk lärare, en fin salong som har nästan allt man behövde inom skönhets branschen. Läs mer
  • Frida E

2016-12-15

Frida E skrev om Glowme Skönhetssalong
    Superduktiga Linda har i många år fixat mina fransar, så nöjd varje gång 👌🏽. Bästa stället Läs mer
  • 2016-12-11

Ranja D skrev om Glowme Skönhetssalong
    Jag e jätte nöjd me resultatet av mina ögonfransar rekommendera starkt Läs mer
  • Elissa C

2016-12-11

Elissa C skrev om Glowme Skönhetssalong
    Jättenöjda sen första dagen, rekommenderas varmt Läs mer

Caroline M skrev om Glowme Skönhetssalong
    Bara +++. Bra service och hållbart resultat Läs mer

Karin B skrev om Glowme Skönhetssalong
    Alltid bra service och alltid ett bra resultat toppen Läs mer

Hannah R skrev om Glowme Skönhetssalong
    Linda är defenetivt bäst på fransar. Jag är så nöjd varje gång .rekommenderar alla att gå dit . Läs mer
    Tobias L gillar detta
  • Sandra Y

2016-12-09

Sandra Y skrev om Glowme Skönhetssalong
    Är alltid nöjd med mina fransar , jag rekommenderar verkligen starkt denna underbara kvinnan som utför jobbet Linda , hon är bäst ! Alltid ett leende och bästa bemötande som jag tycker är super viktig också😁 Läs mer

Linda P skrev om Glowme Skönhetssalong
    Bra service, fantastisk kunskap och perfekta resultat! Läs mer

Ewa G skrev om Glowme Skönhetssalong
    Jag är väldigt nöjd! Linda är fantastiskt duktig.....och rolig!! Läs mer

Charlotte A skrev om Glowme Skönhetssalong
    Linda är den bästa franstylisten genom tiderna proffsig o levererar alltid Läs mer

Lina J skrev om Glowme Skönhetssalong
    Jag går hos Glow Me och förlänger mina fransar, Linda är jätte duktig och super trevlig. Väldigt proffesionell och hjälpsam. Har gått där i över 1,5 år nu och har inga planer på att någonsin gå någon annanstans! Läs mer

Cloudia E skrev om Glowme Skönhetssalong
    Mycket nöjd och personalen trevliga Läs mer

Viola P skrev om Glowme Skönhetssalong
    Mycket bra + trevligt bemötande.
    Dock svårt att hitta tider... Läs mer