Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Södertälje Glowme Skönhetssalong

Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, 152 43 Södertälje — Visa karta

Få vackra fransar med singelmetoden! Det är den absolut mest skonsamma metoden för ögonfransförlängning eftersom den syntetiska fransen växer tillsammans med din naturliga frans. Jag erbjuder även volymförlängning, en version av singelmetoden där flera syntetiska fransar fästs vid varje naturlig frans vilket ger otroligt fylliga fransar!

Du kan också utbilda dig hos mig för att själv kunna erbjuda ögonfransförlängning. Jag lär ut klassisk singelfransförlängning under en kurs på 4 dagar och är du redan bekväm och certifierad för det kan du gå min 2 dagar volymfransutbildning som påbyggnad. Båda utbildningarna består av en del teori och en stor del praktik. Certifierad blir du först efter en tids praktisk träning samt ett avslutande prov.

Är du redan utbildad och jobbar med fransförlängning? Jag säljer professionella produkter och har allt du kan tänkas behöva för att lyckas med fransarna!

Läs vad 26 kunder tycker om Glowme Skönhetssalong

• Jumana S
    Jumana S skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Hej. Det kändes väldig bra med hela kursen. Linda var underbar, trevlig och varmhjärtad , man trivdes på en gång. Jätte duktigt på det hon arbetar med. Men kan lätt få tag på henne när man behöver hjälp. Hon hade väldig höga förväntningar på eleverna. Hon nöjde sig inte med att eleverna utförde arbetet bra utan det skulle vara jättebra. Vill man gå en sån kurs så ta Glowme skönhetssalong. Rekommenderar det starkt.
  • Lena C
    Lena C skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Mycket professionellt och kunnigt bemötande med genuint intresse för att vi verkligen skulle lära oss och hålla en hög kvalité. Linda stöttar oss alla fortfarande efter kursen och jag kan kontakta henne när jag vill och behöver få stöd och svar. Hon har alla produkter som jag kan tänkas behöva efter kursen för att kunna utöva mitt nya yrke. Stödet hon fortsätter att ge nu är ovärderligt eftersom det alltid uppkommer nya frågor och situationer.
  • Bjanka G
    Bjanka G skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Bemötandet var helt fantastiskt och ja tycker utbildningen var jätte bra.... allting var bra och enkelt att lära sig, man får mycket hjälp av linda.... ja kan rekomendera den här utbildningen till alla som vill göra fransar, bästa utbildningen och bästa materialet
  • Tibelia K
    Tibelia K skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Som kund på glowme känner man sig verkligen välkomnad, med trevlig personal och med en lärorik utbildning! Man får verkligen den hjälp man söker och lite till. Glowme skönhetssalong är verkligen att rekommendera🙌🏻
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Kanonbra och dessutom trevlig!!
  • Viola P
    Viola P skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Mycket bra bemötande, smidig betalning och ren njutning under behandlingen!
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Finns ingen bättre fransstylist 10/10 prinsesskronor
  • Maria H
    Maria H skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Bästa servicen och väldigt proffsig!
  • Christine G
    Christine G skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    stockholms bästa fransstylist- och skola.
  • Selin S
    Selin S skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Utbildningen var jätte bra, och Linda är helt underbar!
  • Helena F
    Helena F skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Linda var väldigt professionell i sitt bemötande och i sitt kunnande om fransförlängning.
    Snabb på att svara på mejl.
    Härdplastutbildningen som hon gick mitt i utbildningen gjorde att hon ändrade en del av det hon lärt ut men det är bara positivt.
    Jag har stort förtroende för henne och utbildningen. Jag gick både grund- och volymutbildningen.
  • Sara F
    Sara F skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Känner mig så nöjd av utbildningen som jag gick på hos Glowme. 3 dagars kurs med få deltagare och mycket hjälp och fokus utan bästa läraren Linda. Hon gav oss en bra handledning och förklarade allt tydligt och ville man höra det igen var Linda gärna med på att visa igen och förklara. Kostnaden utav kursen är absolut inte dyr då man får mer utav pengarna. Tycker alla ska gå på kurs hos Glowme då man kommer känna sig förberedd samt veta att man alltid kan komma och använda salongen och träna upp sig !
  • Hanan K
    Hanan K skrev om Utbildning en del av Glowme Skönhetssalong
    Det var lärorikt, hjälpsam och pedagogisk lärare, en fin salong som har nästan allt man behövde inom skönhets branschen.
  • Frida E
    Frida E skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Superduktiga Linda har i många år fixat mina fransar, så nöjd varje gång 👌🏽. Bästa stället
  • Ranja D
    Ranja D skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Jag e jätte nöjd me resultatet av mina ögonfransar rekommendera starkt
  • Elissa C
    Elissa C skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Jättenöjda sen första dagen, rekommenderas varmt
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Bara +++. Bra service och hållbart resultat
  • Karin B
    Karin B skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Alltid bra service och alltid ett bra resultat toppen
  • Hannah R
    Hannah R skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Linda är defenetivt bäst på fransar. Jag är så nöjd varje gång .rekommenderar alla att gå dit .
    Tobias L gillar detta
  • Sandra Y
    Sandra Y skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Är alltid nöjd med mina fransar , jag rekommenderar verkligen starkt denna underbara kvinnan som utför jobbet Linda , hon är bäst ! Alltid ett leende och bästa bemötande som jag tycker är super viktig också😁
  • Linda P
    Linda P skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Bra service, fantastisk kunskap och perfekta resultat!
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Jag är väldigt nöjd! Linda är fantastiskt duktig.....och rolig!!
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Linda är den bästa franstylisten genom tiderna proffsig o levererar alltid
  • Lina J
    Lina J skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Jag går hos Glow Me och förlänger mina fransar, Linda är jätte duktig och super trevlig. Väldigt proffesionell och hjälpsam. Har gått där i över 1,5 år nu och har inga planer på att någonsin gå någon annanstans!
  • Cloudia E
    Cloudia E skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Mycket nöjd och personalen trevliga
  • Viola P
    Viola P skrev om Behandling en del av Glowme Skönhetssalong
    Mycket bra + trevligt bemötande.
    Dock svårt att hitta tider...

Östergatan 27A, 152 43 Södertälje