Alla kategorier Övrigt Östergötland Motala GNS Global Network Solution

GNS Global Network Solution

Box 14107, 167 14 Bromma — Visa karta

Vi har inom företaget en samlad kompetens genom våra medarbetare som innehar ett flertal Microsoft Certifieringar. Vi är kända för vår personliga service och support, för hög tillgänglighet samt för ett utmärkt SLA.

Vi har hostinglösningar för alla storlekar och plånböcker. Vare sig ni väljer att teckna Dedikerad server, Co-location eller ett Webbhotellspaket, får ni dessutom samma SLA. Hela vår Serverpark består av kvalitets servrar och därmed kan vi skapa en bra och säker lösning utifrån era behov.

Läs vad 5 kunder tycker om GNS Global Network Solution

• Hasse L
    Hasse L skrev om GNS Global Network Solution
    Kan, tyvärr, inte säga annat än att kundhanteringen på GNS är helt under kritik.
    Vi pratade om ett ärende i flera månader, för att sedan råka ut för att det inte alls blev det som vi ville. När jag sedan skrev till företaget att vi kände oss lurade, så slutade de svara på mina mejl. Ett tag efter det, så togs min tillgång till kundens kontrollpanel bort, utan att informera mig, eller kunden.
    Det känns inte som en riktigt bra hantering av kunder, eller kunders representanter.
    Undvik detta företag om du kan!
  • Stefan D
    Stefan D skrev om GNS Global Network Solution
    Valde GNS främst för priset. Allt har funkat ok för mig hittills.
  • Anna B
    Anna B skrev om GNS Global Network Solution
    Har varit nöjd kund hos GNS i 2 år! Jag jämförde priser innan jag bestämde mig för vilken leverantör jag skulle välja då mitt företag var nystartat och alla kostnader är stora i början...Tycker jag får bra valuta för pengarna hos GNS!
  • Nikola T
    Nikola T skrev om GNS Global Network Solution
    GNS har väldigt konkurrenskraftiga priser och helt ok kundtjänst. För oss har allt fungerat klanderfritt. Rekommenderas!
  • Alexander W
    Alexander W skrev om GNS Global Network Solution
    Dom har bra priser men deras kundservice är verkligen jätte dålig. Under all kritig faktiskt. Jag har varit i kontakt med dom både som kund och för att hjälpa kunder till oss som haft problem med dom och dom är nästan omöjliga att få tag i plus att dom är dåliga på att återkoppla.
    Själva bytte vi till Google Apps och det är nog ett av de bästa systembyten vi gjort på företaget.
    Peter J, ITbloggaren P, Goran R gillar detta

Box 14107, 167 14 Bromma