Alla kategorier Matkasse Stockholms län Stockholm Kungsholmen Godsmak.se Godsmak - Företag
Rekommenderat företag 2016 - Godsmak - Företag
Rekommenderat företag 2015 - Godsmak - Företag

Godsmak - Företag

En del av Godsmak.segodsmak.se

Kungsgatan 84, 112 27 Stockholm — Visa karta

Godsmak.se levererar mat till företag i Stockholm, alla dess förorter samt Uppsala. Som företagare kan du exempelvis enkelt beställa mat till möten, frukostar, events m.m. Du kan dessutom bli fakturakund för att på ett smidigt sätt kunna beställa mat vid behov.

Läs vad 94 kunder tycker om Godsmak - Företag

• Anita B
    Anita B skrev om Godsmak - Företag
    Trevligt bemötande, snabb hjälp vid akuta ändringar eller frågor
  • Pia G
    Pia G skrev om Godsmak - Företag
    Kontakten med Godsmak fungerar utmärkt, både när jag kontaktar dom via mail eller telefon.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Godsmak - Företag
    Vi brukar beställa Lunch från godsmak och det går jätte bra, bra service och snabb leverans. rekommenderas starkt.
  • Annelie Ö
    Annelie Ö skrev om Godsmak - Företag
    Trevligt första besök. Men vid upprepade gånger vi fått felbeställningar, vilket är frustrerande när man har väntande besökare. Dock så har Godsmak alltid försökt att se till att vi blir nöjda i slutändan.
  • Christina S
    Christina S skrev om Godsmak - Företag
    Beställt semlor och bullar till företaget. Bra service.
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Godsmak - Företag
    Snabbt, smidigt enkelt och bra bemötande!
  • Anniqa N
    Anniqa N skrev om Godsmak - Företag
    Det känns som att hemsidan kan behöva en renovering för att bli mer inspirerad. Men när man tänker bort det ytliga är det en enkel sida att förstå med bra utbud. Tycker att leveranserna har varit något tidiga, men bättre att vara tidig än sen. Trevliga bud och bra hantering av maten. Överlag en bra känsla av företaget.
    Godsmak gillar detta
  • Zoe F
    Zoe F skrev om Godsmak - Företag
    Hej,

servicen var utmärkt från början till slut. Allt fungerade toppen kan verkligen rekommendera er till vänner och bekanta.

tack än en gång :)
  • Annika B
    Annika B skrev om Godsmak - Företag
    Trevliga och bra hemsida. har bara använt God smak vid några få tillfällen och då har det varit beställning av lunchsallader
  • Erika B
    Erika B skrev om Godsmak - Företag
    beställt lunch til företagets huvudkontor.
  • Bodil H
    Bodil H skrev om Godsmak - Företag
    Har inte tests God smak på det här jobbet, men på mitt tidigare jobb. lunchleveranser, många och jättebra!
  • Monica M
    Monica M skrev om Godsmak - Företag
    Bemötandet och servicenivån är mycket bra.
    Vid våra beställningar av mat har det fungerat bra och de är
    pålitliga och håller tiderna i det stora hela.
    Vad som är mindre bra är att man ökat priset på maten i vissa
    fall ganska mycket, varför jag beställer och hämtar maten själv på restaurangen
    i möjligaste mån.
  • Wiggo W
    Wiggo W skrev om Godsmak - Företag
    Dåliga på att svara på mejl och samtal
  • Mia P
    Mia P skrev om Godsmak - Företag
    Vi är mkt nöjda, det är dock mina kollegor som brukar anv sig av denna beställningsmöljighet jag har end anv er 1 gång men var då mkt nöjd!
  • Johan A
    Johan A skrev om Godsmak - Företag
    Smidigt. Har varit något problem någon gång där restaurangen glömt bort att skicka med dryck men det har ändå löst sig. Maten har alltid varit i tid. Jag är nöjd och glad
  • Jonahtan W
    Jonahtan W skrev om Godsmak - Företag
    Bemötandet från företaget har varit kanon!
    Dock har jag inte haft nöjet att beställa något. Men kan komma hända i framtiden.
  • Cathrine C
    Cathrine C skrev om Godsmak - Företag
    Nöjd med servicen. Enkelt att beställa via hemsidan. Vänligt bemötande via telefon vid sista-minuten ändring av leverans tid. Leveransen har varit i tid alla gånger. Vi beställer främst luncher, vid behov.
    Trevligt bemötande från vår kontaktperson Fredrik Wallberg.
  • Carina L
    Carina L skrev om Godsmak - Företag
    Trevlig säljare som sålde in tjänsten gruppbeställningar till mig.
    Har underlättat för mig i mitt dagliga arbete då vi beställer lunch till företaget
    3 ggr per vecka. Dock håller inte alla restauranger måttet för våra krav på lunch.
    lite dyrt är det också. Men servicen får Godsmak har varit bra. Ex när det blir fel i beställningarna, så bjuder de på bud mm.
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Godsmak - Företag
    Kundtjänsten på Godsmak är alltid trevliga när man ringer och det är inga problem att göra ändringar eller be om korrigeringar i efterhand. De är alltså mycket tillmötesgående och gör allt med glimten i ögat. När det någon gång blivit fel vid själva leveransen så har kundtjänst alltid löst det efter bästa förmåga, vilket är till stor hjälp för. Så toppbetyg i bemötande och utförande!
  • Elin L
    Elin L skrev om Godsmak - Företag
    Trevlig bemötande och hög kvalitet på innehållet i leveranserna
  • Ida G
    Ida G skrev om Godsmak - Företag
    Kan varmt rekommendera God Smak.
    Levererade varm mat med hög kvalitet och i tid!
  • Claes K
    Claes K skrev om Godsmak - Företag
    enkelt och tillmötesgående bemötande, lätt att beställa, vid leverans tidigt på morgonen var det inga problem. Chauffören/budet var trevlig, lättsam och hjälpsam.
    en mycket bra upplevelse rakt igenom
  • Catrin S
    Catrin S skrev om Godsmak - Företag
    endast använt ett fåtal gånger, men varit nöjd.
  • Helena R
    Helena R skrev om Godsmak - Företag
    Jag blir oftast väl bemött när jag ringer och ställer frågor. Lite dyr framkörning men annars bra. Fungerar bra med leveranserna
  • Anna B
    Anna B skrev om Godsmak - Företag
    Bra bemötande, snabba¨åtgärder vid felleverans, bra urval av restauranger
  • Sara O
    Sara O skrev om Godsmak - Företag
    Kundservicen är i absolut toppklass! Jag hade glömt genomföra ett köp och blev galet stressad när maten inte kom, han jag pratade med på kundservicen genomförde köpet åt mig och skickade maten till mig inom 30 min. Har även fått hjälp med att ändra leveranstider när jag klickat lite för snabbt.
    Jag beställer lunch och frukost flera gånger i månaden, maten kommer alltid i tid och personen som levererar är alltid supertrevlig, hjälper till att bära in osv.
    Overall är min upplevelse bara positiv! 5 stjärnor!
  • Gabrielle W
    Gabrielle W skrev om Godsmak - Företag
    Ett stort urval av restauranger där valmöjligheten är stor. Snabb och tillmötesgående personal på Godsmak. Vi är en nöjd återkommande kund!
  • Mervi S
    Mervi S skrev om Godsmak - Företag
    Bra service. Ibland blir det fel (från båda parternas sida) men företaget har alltid rättat till felen snabbt.
  • Malin R
    Malin R skrev om Godsmak - Företag
    Riktigt god alkoholfri dryck som känns både lätt och fräsch. Lyxig flaska!
  • Erika K
    Erika K skrev om Godsmak - Företag
    Bra utbud, enkelt och tydligt att beställa samt jätte trevlig personal då jag behövt hjälp.
  • Helene A
    Helene A skrev om Godsmak - Företag
    Beställt allt från hemsida. Hade problem med en leverans, svårt att få tag på någon att prata med. I övrigt, enkelt att anvädna
  • Therese G
    Therese G skrev om Godsmak - Företag
    Bemötandet har varit professionellt och serviceminded från början till slut.
    Jag och kollegor har nyttjat God Smak för att kunna beställa lunch samt fika till kontoret vid behov. Aldrig varit några problem med leveranser, uppmärkning, antal kollin mm.
    Har provat olika leverantörer och anser att God Smak håller en högre standard på både utbud, pris och service.
  • Alexandra P
    Alexandra P skrev om Godsmak - Företag
    Alltid jätte trevlig bemötande från Godsmak personal. Punktliga. Bra service o stor variation av restoranger, etc.
  • Linda W
    Linda W skrev om Godsmak - Företag
    God Smak visar prov på bra och snabb service och pålitliga leveranser..
  • Linda S
    Linda S skrev om Godsmak - Företag
    Mycket bra service! Det var lätt att beställa, lätt att få kontakt med företaget vid frågor och maten kom i tid och var så som förväntat. Blev även glad över den flexibilitet som företaget visade när jag som kund krånglade lite och behövde extra hjälp.

Vi är helt nöjda!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Godsmak - Företag
    Trevlig upplevelse. Levererade det jag förväntade mig. Följer upp på ett bra sätt men är kanske lite för på att sälja. Annars bara bra.
  • Christina M
    Christina M skrev om Godsmak - Företag
    Vi har grupplunch på företaget en gång i veckan och använder oss då gärna av Godsmak. Vi har använt oss av deras lunchbeställningar i flera år och det har fungerat mycket bra. Är det någonting som saknas vid något tillfälle så löser de problemet utan att ifrågasätta. Kan rekommenderas!
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Godsmak - Företag
    Otrevligt bemötande, tar inget ansvar alls när deras betalfunktion inte fungerar. Håller aldrig tiden, för leveranser. Vill inte hjälpa till när man ringer och ber om hjälp.
    2016-07-06 Godsmak svarar Caroline R
    Hej Caroline,
    Vi beklagar verkligen er upplevelse. Då vi är kända för att just kundbemötande och service blir jag förvånad och besviken att vi lämnat dig med denna känsla. När det gäller betalfunktionen vi använder är Klarna och de få gånger det krånglat hos någon av våra samarbetspartners är första prioritet alltid att lösa kundens ärende. Jag ser gärna att du kontaktar oss så vi får reda ut detta. Du kan fråga efter verkställande teamleader om du väljer att höra av dig. Mvh Kundtjänst
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Godsmak - Företag
    Normalt sett bra service och bemötande. Vi brukar beställa bullar och semlor 3-4 ggr per år, mat någon enstaka gång.
    Senaste leveransen (semlor) uteblev och det var ingen som svarade i telefonen förrän sent på eftermiddagen. Jag fick ingen information. Dert löste sig dock med en leverans senare i veckan och på det stora hela är jag nöjd med servicen.
  • Karin G
    Karin G skrev om Godsmak - Företag
    Alltid vänligt bemötande och bra leveranser, håller till 99% leveranstiden ,vilket uppskattas.
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Godsmak - Företag
    Jag tycker allt är Jätte bra med God smak, trevligt bemötande. De har varit sena två ggr, men då har de kompenserat detta så det har inte gjort något. Det är väldigt enkel och bra sida att beställa ifrån och skönt att få maten körd till plats. Jag tycker leveranserna kan vara lite dyra. Det som skulle kunna förbättras är att om man som kund beställer ofta, att man då kan få rabatt på ex. transporten. Så stammiskort typ ;)
    2016-01-13 Godsmak svarar Lotta F
    Hej Lotta,
    Det går absolut att få rabatt på transporten om man beställer ofta. Du kan väl skicka ett mail eller slå en signal så ser vi över vad vi kan göra för dig och ditt företag. 0771 34 40 00 eller info@godsmak.se
  • Per G
    Per G skrev om Godsmak - Företag
    Bra, serviceinriktade, flexibla
  • Gunnel W
    Gunnel W skrev om Godsmak - Företag
    Snabb service lätt att beställa aldrig krångligt
  • Emma W
    Emma W skrev om Godsmak - Företag
    Mat till lunch och kvällsevent. Vi har varit överlag väldigt nöjda med leveranserna. De kommer alltid i tid. De samarbetar bra med oss när vi vill ha specialkost (vegan speciellt).
  • Josephine V
    Josephine V skrev om Godsmak - Företag
    Idag fick vi en lunchbuffé levererad från Ett litet kök. Som alltid en bra och säker leverans.
  • Kia W
    Kia W skrev om Godsmak - Företag
    Snabb och säker leverans, lätt att beställa och bra kvalitet på maten.
  • Karolina Z
    Karolina Z skrev om Godsmak - Företag
    bra, något varierande kvalitet.
  • Kim A
    Kim A skrev om Godsmak - Företag
    Jag har beställt några gånger nu, fika till möten och luncher för mig och mina anställda. Jag tycker att maten har väldigt hög kvalitet och servicen är jätte bra, de är så trevliga och tillmötesgående.
  • Elin E
    Elin E skrev om Godsmak - Företag
    Det fungerar oftast bra. Jag har behövt ringa ett par gånger men då har jag fått hjälp.
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Godsmak - Företag
    Bra bemötande.
    Jag köpte mat
    Enkla och tydliga instruktioner för att beställa. Maten levereras i rätt tid.

Allt går alltid mycket smidigt.

Kungsgatan 84, 112 27 Stockholm