Alla kategorier Matkasse Stockholms län Stockholm Kungsholmen Godsmak.se Godsmak - Privatperson

Godsmak - Privatperson

En del av Godsmak.segodsmak.se

Kungsgatan 54, 112 27 Stockholm — Visa karta

Godsmak.se levererar take away i Stockholm, alla dess förorter samt Uppsala. Vi levererar alltid inom en timme och har ett stort utbud av restauranger att välja på!

Läs vad 32 kunder tycker om Godsmak - Privatperson

• Emilia B
    Emilia B skrev om Godsmak - Privatperson
    För dyr leverans och tar lite för lång tid från beställning till leverans. Borde titta mer på t ex Foodora
  • Helene A
    Helene A skrev om Godsmak - Privatperson
    Har bara beställt via hemsidan där allt fungerade bra.
    Har däremot haft lite problem med leverans, då den inte kom den tid som sagts. Vi hade då svårt att komma kontakt med någon på företaget för att få hjälp.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Godsmak - Privatperson
    Första gången jag handlade här drogs pengar men maten kom aldrig. Andra gången kom maten och den var god men borde ha varit varmare.
    2016-10-11 Godsmak svarar Åsa R
    Hej Åsa
    Vi beklagar att ni upplevde problem med vår samarbetspartner som har hand om betalningarna och utgår från att vi löst det ärendet.
    God smak.se leverera alltid maten med betoning på värmehållning och arbetar alltid för att förfina våra leveransmetoder. Du är välkommen att kontakta kundtjänst för vidare information.

Trevlig dag // kundtjänst
    2016-10-14 Åsa R svarar Godsmak
    Hej! Ja, betalningsärendet löstes. Beställde igen nu och leveransen gick åt pipsvängen. De kunde inte hitta adressen trots att den syns klart och tydligt på t.ex. Google maps och maten var iskall när den äntligen kom fram. Jag tror inte det är en så bra idé att skicka Pizza med taxi. Föreslår att ni förfinar radikalt på den punkten.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emil H
    Emil H skrev om Godsmak - Privatperson
    Smidigt och smart sätt att beställa god mat.
    2016-10-05 Godsmak svarar Emil H
    Hej Emil och tack för din rekommendation!
    Du är varmt välkommen åter

MvH
    Godsmak.se
  • Anna-lena H
    Anna-lena H skrev om Godsmak - Privatperson
    Dålig support vid felbetalda fakturor och otydliga fakturor.
    2016-09-15 Godsmak svarar Anna-lena H
    Hej Anna-Lena,
    Vi rekommenderar dig att ta kontakt med vår samarbetspartner Klarna AB då det är det företaget som fakturerar dig .

Vi beklagar om hanteringen av ärendet ej var till belåtenhet samt om du upplever otydlighet med vart du skall vända dig angående fakturering.

MVH
    Kundtjänst
  • Carola J
    Carola J skrev om Godsmak - Privatperson
    Maten var väldigt dålig, fick kasta nästan allt. Vi fick inte heller drycken som vi beställde. Dålig respons av kundtjänst att bara ge oss en ca 50 % återbetalning genom en rabattkod....! Ni borde ha mera koll på restaurangerna och se till att de betalar tillbaka varenda krona!
    2016-09-13 Godsmak svarar Carola J
    Hej Carola
    Vi beklagar er upplevelse angående er order och tycker det är tråkigt att ni inte tycker kompensationen är tillräcklig. Godsmak.se försöker alltid tillgodose kundens behov till ett positivt resultat. Tyvärr har vi inte lyckats denna gången vilket vi tycker är tråkigt.

Du ä välkommen att kontakta kundtjänst för vidarefrågor.

med vänlig hälsning
    Kundtjänst
  • Felicia S
    Felicia S skrev om Godsmak - Privatperson
    Stort plus att man kan välja ifrån alla restauranger i deras utbud och inte bara de som finns i närheten, som hos andra företag inom samma bransch. Även stort plus att det är ett brett utbud men från fåtal restauranger i samma kategori så att man vet att det är kvalitet på de restauranger man kan välja bland, som allergiker är det även skönt att veta att önskemål och allergier tas på allvar. Mycket nöjd med denna tjänst!
  • Fredric  V
    Fredric V skrev om Godsmak - Privatperson
    Mycket nöjd! Mycket god mat! (Holy Cow) höll leveranstiden, 99 kr i leverans avgift trots att man inte bor innanför tullarna, det var ett stort + !
  • Sara H
    Sara H skrev om Godsmak - Privatperson
    Sitter glatt och väljer mat i ca 20 min. Synd att man inte meddelas tidigare att det är SVINDYRT med leverans utanför tullarna. 360:- för leverans från Sundbyberg till Spånga. Hela hemsidan skriker om leverans för 49:- efter kl 18:00. Så jag ringde och frågade om det verkligen stämde. Jodå, det gjorde det, för då måste de ju anlita ett bud. Ett bud? Ett bud?? Jaha sa jag, vad är det ni gör då? Ja, vi ser till att kunderna får sin mat. Låter som att det de gör är att ta en stor förmedlingsavgift. Verkligen tråkigt att de nu förstört min middag och måste helt tänka om. De hade ju kunnat vara lite tydligare. Trist, jag som verkligen ville ha indisk mat...
    2016-04-20 Godsmak svarar Sara H
    Hej Sara
    Då leveranspriset utanför tull styrs av postnummer rekommenderar jag dig att direkt slå in ditt postnummer för att se vad frakten blir. Då vi leverera med egna chaufförer inom tull närförort samt Solna och Sundbyberg kan vi hålla lägre priser i dessa områden. Då vissa kunder som i ditt fall bor i ytterområden använder vi oss i vissa fall av en samarbetspartner som är en miljöklassificerad budfirma och i sällsynta fall taxi. På hemsidan kommunicerar vi 49 SEK inom tull vid beställningar över 300 SEK, vi beklaga om du missuppfattat detta. Du är alltid välkommen att kontakta kundtjänst vid frågor eller funderingar kring tjänsten. MVH Kundtjänst
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Godsmak - Privatperson
    Dyr leverans, och när maten kom fram var den kall då Godsmak tydligen inte använder sig av thermoväskor eller ngt annat som man få maten att hålla värmen, utan bara hade lagt allt i en vanlig plastpåse. Dessutom rejält kladdigt med mat och sås som runnit ut. Enda plus till leveranskillen som ringde och berättade att han skulle bli sen...
    2016-04-20 Godsmak svarar Hanna K
    Hej Hanna
    Vi beklagar er upplevelse om tjänsten. Vi använder dock termopåsar och värmeboxar samt att maten levereras direkt från restaurangen till kund. När det gäller priset för leveransen är det 49 SEK vid en order som överstiger 300 SEK och levereras inom tullarna. Samma gäller om leveransen är beställd till Solna eller Sundbyberg från en restaurang som ligger i samma område (ordinarie pris inom tull mellan klockan 18-21 är 99 SEK). Befinner du dig utanför tull varierar priset och styrs av postnummer samt att leveransen levereras på cirka 60-75 minuter. Förklaringen till detta är att det är längre att köra. Jag rekommenderar att ni klickar i ert postnummer direkt så ni ser vad leveransen kommer att kosta. Vi har som princip att alltid återkoppla på inom 24h och vi hade givetvis gjort det i detta fallet om vi haft vetskap om detta. Det är beklagligt att just din leverans upplevdes som kall och kladdig MVH Kundtjänst
  • Christina A
    Christina A skrev om Godsmak - Privatperson
    Ibland bra,Ibland sämre🎅🎄🎄🎄🎅🎅🎅🎄🎄
  • Anette N
    Anette N skrev om Godsmak - Privatperson
    Vi har använt Godsmak flera ggr. Det är ett väldigt kul sätt att testa mat från olika restauranger. Maten är rykande varm när den kommer - något som man inte skulle klara själv ens om man handlar nära och har en Ferrari. ;-)
  • Nina O
    Nina O skrev om Godsmak - Privatperson
    Sushi hem till dörren - perfekt för trötta småbarnsföräldrar! Pizzorna kan vara lite ljumma pga leveranstiden, men kall mat perfekt!
  • Johan B
    Johan B skrev om Godsmak - Privatperson
    Enkelt, smidigt och bra. Inga problem att beställa utanför tullarna och bra service!
  • Narin C
    Narin C skrev om Godsmak - Privatperson
    Mycket bra - alltid i tid. Enda problemet är att det är någon vajsing med postnummerssystemet, så jag måste alltid slå in mitt grannpostnummer. (11416 funkar inte, men 11417 funkar!)
  • Markus E
    Markus E skrev om Godsmak - Privatperson
    Använde Godsmak ett par gånger. Blev ofta fel i beställningen, dvs glömdes antingen bort eller blev fel mat. Blev också oskäligt och löjligt dyrt, eftersom de anlitar en taxi för att köra maten. Ur miljösynpunkt förskräckligt och ur kostandssynpunkt bättre att gå ut och äta för de pengarna istället. Rekommenderas ej.
    2015-10-01 Kundtjänst svarar Markus E
    Hej, vi beklagar att ni hade otur med försening av er order. Vi har väldigt låg felmarginal och ibland ser det oförutsedda händelser i trafiken som kan orsaka förseningar. Angående taxileveransen kostar den inte mer än leveranserna som sker med våra miljömärkta budbilar, cyklar eller elmopeder och i dagsläget ligger transporten på 49sek inom tull efter klockan 18:00.
  • Madelene R
    Madelene R skrev om Godsmak - Privatperson
    Alltid trevlig personal och snabb leverans. Gillar starkt det faktum att all maten håller en högre kvalitet. Man behöver aldrig oroa sig för att den mat man beställer inte ska hålla måttet.
    2016-10-05 Godsmak svarar Madelene R
    Hej Madelene
    Tack för din rekommendation! Vi blir glada över att du tycker att tjänsten fungerar bra samt uppskattar Godsmak´s höga kvalitet!
    Varmt välkommen åter!

MvH
    Godsmak.se
  • Isak E
    Isak E skrev om Godsmak - Privatperson
    Den gång jag använt tjänsten var budet kraftigt försenad utan giltig anledning. Kompensationen jag erbjöds var 20% rabatt på nästa köp, detta tycker jag var snålt och jag har efter det aldrig använt mig av godsmak.
    2015-10-01 Kundtjänst svarar Isak E
    Hej, Vi beklagar att er leverans blev försenad. Oförutsedda förseningar kan tyvärr inträffa exempelvis pga. trafik. När detta inträffar har vi som regel att kontakta kunden med den informationen så snart som möjligt samt att kompensera kunden. Kompensationen burkar bedömas på kvantitet av ordern. Du är hjärtligt välkommen att kontakta kundtjänst för vidare information i frågan. Med vänlig hälsning
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Godsmak - Privatperson
    Mycket bra resturanger och service.
  • Putte P
    Putte P skrev om Godsmak - Privatperson
    Allt är bra förutom kanske priserna. Det är priset som gör att man inte använder tjänsten oftare.
  • Jeffery M
    Jeffery M skrev om Godsmak - Privatperson
    Prices change too often for my liking. Standards and consistency is what is important to me.
    2015-10-01 Kundtjänst svarar Jeffery M
    Hi, We understand you’re concern about the prices. For you’re knowledge our agreement with is that it is the restaurants who set their own prices on Godsmak.se. That’s why there’re can be a slightly price difference on some restaurants on our sight. You’re more than welcome to contact our customer service for more information. Best regards// Customer service
  • Christian G
    Christian G skrev om Godsmak - Privatperson
    Godsmak är den sidan som jag rekommenderar mina vänner att använda. Grymt trevliga personer som levererar maten, riktigt bra erbjudanden och ett utbud som inte kan slås!
    Godsmak får 5/5 toasters!
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Godsmak - Privatperson
    Bra service med bra utbud men lite väl dyrt. Ogillar tidsangivelserna -- det står att man kan beställa till en viss tid men i själva verket är det restaurangens stängningstid som anges. I praktiken innebär det att man tror att det går att beställa och så får man ihop en beställning som sedan inte tas emot. Onödigt att vara så otydlig.
    2015-10-01 Kundtjänst svarar Alexander H
    Hej, vi beklagar att ni upplever otydlighet i tjänsten. De tider som anges stämmer, det innebär att din beställning måste vara genomförd senast klockan 20:00 då leveranstiden är ca 60 minuter. Vi leverera till klockan 21:00. Med vänliga hälsningar, kundtjänst
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Godsmak - Privatperson
    helt ok bra bemötande och snabba
  • Johan B
    Johan B skrev om Godsmak - Privatperson
    Kvalité mat!

Man vet exakt vad man får eftersom det är så många kända matvarokedjor. Beställningen går på nolltid. Så känner man sig trött på att laga mat och för lat för att åka iväg så är godsmak rätt för dig.
  • Hrafn S
    Hrafn S skrev om Godsmak - Privatperson
    God smak levererar bra och snabbt. Synd bara att många kök stänger redan 22.00
  • Manne S
    Manne S skrev om Godsmak - Privatperson
    Då jag bor i Norra Djurgårdsstaden utan några restauranger eller fik är denna tjänst GULD. Snabb leverans bra urval men hemsidan är lite omständlig, annars är allt kanon!
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Godsmak - Privatperson
    Snabbt, enkelt, god mat till dörren
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Godsmak - Privatperson
    Riktigt bra tjänt men blir lite dyrt i längden när leveranskostnaden kommer på.
  • Sara E
    Sara E skrev om Godsmak - Privatperson
    Jag tycker att de använder falskmarknadsföring, jag fick mail om att utkörningen skulle vara gratis den dagen (det var den inte). De vägrade förstå sitt misstag de begått när de skickat ut mailet, så hos dem har kunden aldrig rätt. Rekommenderar inte godsmak
    2015-10-01 Kundtjänst svarar Sara E
    Hej, Vi under året haft olika typer av kampanjer var av en dessa erbjöd fri transport inom tull. Detta är en återkommande kampanj som alltid har ett slutdatum. Ni är välkommen att kontakta kundtjänst för vidare frågor ang. kampanjer. Med vänliga hälsingar, Kundtjänst
  • David K
    David K skrev om Godsmak - Privatperson
    Funkar bra, synd på dyr frakt.
  • John H
    John H skrev om Godsmak - Privatperson
    Snabb och bra service. Önskar de fanns fler restauranger bara samt att de kunde lagra kortuppgifter.

Kungsgatan 54, 112 27 Stockholm