Alla kategorier Lägga golv Halland Halmstad Golvlyftarna

Golvlyftarna

Senapsvägen 14, 305 96 Eldsberga — Visa karta

Vi på Golvlyftarna har längst erfarenhet i branschen, vi lyfter, stabiliserar och återställer sjunkna betonggolv utan produktionsstopp. Vi kan hjälpa dig att med millimeterprecision lyfta ditt sjunkna hus till rätt höjd samt stabilisera huset så att det inte sjunker mer. Vi erbjuder dig en tjänst där vi arbetar med minimala störningar under pågående arbete. I förhållande till de alternativ som finns erbjuder vi en mycket kostnadseffektiv tjänst utan stök eller högljudda maskiner. Givetvis är vi miljögodkända, det innebär att materialet vi injekterar inte blandas med grundvattnet och har inte heller någon annan negativ effekt på miljön. Vi borrar endast 12mm hål där materialet injekteras, materialet vi använder är vattenavvisande och expanderar 30ggr på ca 15 sekunder, på mindre än 1 timme ger det full härdning. Golvlyftarna lyfter upp allt från 40-500 ton per kvadratmeter. Du kan dessutom använda dig av ROT-avdraget, vi är passionerade för det vi gör och hela verksamheten präglas av en hög servicenivå där vi sätter dig som kund i fokus! Varmt välkommen!
Mån-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 41 kunder tycker om Golvlyftarna

• Tommy L
    Tommy L skrev om Golvlyftarna
    Golvlyftarna är ett pålitligt företag som vi varmt kan rekommendera. Vi har ett betong golv som satt sig ca: 5 cm på grund av en vattenläcka. Golvlyftarna kom samma dag som dom lovade. Besiktade, beräknade och åtgärdade. Resultatet blev helt perfekt, golvet återställdes i samma höjd som det var innan vattenläckan. Helt perfekt och helt dammfritt i Cadillac kvalitet. Tack för ett superbra utfört arbete. Med vänlig hälsning. TA Motor AB / Luleå "Your one Stop Cadillac shop"
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Golvlyftarna
    Vårt hus har under speciellt under senare år sjunkit i ena sidan. Vi visste inte hur vi skulle åtgärda det utan att det kostade mer än huset är värt. Vi hittade då till Golvlyftarna. Daniel var snabbt på plats och gjorde en bedömning om vad som skulle kunna göras. Sedan dröjde det inte länge innan vi hade ett anbud från dem. Daniel sa att arbetet skulle göras inifrån källaren.
    När de som skulle utföra arbetet kom ville de göra det utifrån. Jag kunde ju inte argumentera emot, men hade resultatet blivit annorlunda om det gjorts inifrån?
    Huset lyftes 15-20 mm. Mer vågade de inte eftersom huset är gammalt. Den totala sänkningen var runt 35 mm.
    Arbetet gjordes snabbt och proffsigt.
    Golven i huset lutar och det går inte att göra så mycket åt.
    Nu återstår bara att se så det inte sjunker mer vad det lider.
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Gunnar N
    Hej Gunnar. Resultatet hade blivit detsamma om vi gjort jobbet inifrån med en skillnad bara. Du hade fått laga hål i golvet efter vår borrning. Vi fattade det beslutet på plats för att hålla ner kostnaden för dig. Hade resultatet påverkats hade vi givetvis haft en dialog med dig om för och nackdelarna med att jobba inne respektive ute, detta var dock inte fallet hos dig. Sen behöver du inte oroa dig för att det ska sätta sig mer. Om du inte har planer på att lägga till en våning? Tack för att du tog dig tid att skriva om oss och jobbet vi gjorde! Vi önskar er all lycka i framtiden
  • Sofie D
    Sofie D skrev om Golvlyftarna
    Mycket trevliga killar som var lätta att komma i kontakt med. Kort väntetid att få jobbet gjort och bra resultat! Supernöjd!
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Sofie D
    Kul att höra att du var nöjd med oss! Sen är det alltid skoj att våra kunder tycker vi är trevliga! Ska nog inte säga något till Bosse för då får han hybris och blir aldrig tyst ute på jobben! Skämt åsido (eller?) Skulle du ha några funderingar så är det bara höra av dig!
  • Roberto Z
    Roberto Z skrev om Golvlyftarna
    Bra bemötande från början till slut. Välgjort arbete till rimlig kostnad.
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Roberto Z
    Tack Roberto för att du tog dig tid och skriva om oss. Hoppas att framtiden blir bra för dig och familjen
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Golvlyftarna
    bra och trevligt bemötande från start till mål.
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Kerstin A
    Tack Kerstin! Skulle det vara något du funderar över så ringer du på en gång!
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Golvlyftarna
    Kontakten med företaget var under hela tiden mycket trevlig. Däremot så var vi kanske lite för optimistiska när det gäller det arbetet som de skulle hjälpa oss med. Vi har en skorsten som har sjunkit ca 10 cm och när de tittade på arbetet från början så skulle det inte vara några problem. Resultatet är att de lyckades lyfta skorstenen 1,4 cm. Känns lite snopet...
    2017-08-28 Golvlyftarna svarar Henrik F
    Tack för din kommentar och betyg! Eftersom skorstenen tyvärr var "trasig efter att ni bilat bort en del av väggen. så för vår och er säkerhet vågade vi inte lyfta mer eftersom den bestod av stora sprängstenar inuti som rörde sig och riskerade att rasa. Det saknades också ett fundament vilket inte framgick av vår initiala besiktning. Så trots att det känns snopet så hoppas jag att ni fortfarande förstår vår bedömning om att säkerhet och konstruktionens bärighet går först.
  • Carl-olof J
    Carl-olof J skrev om Golvlyftarna
    Kom och lyfte en plint som sjunkit ett par decimeter. Snabbt och bra fixat!
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Carl-olof J
    Tack för ditt fina betyg. Nu ska plinten stå där
  • Mats S
    Mats S skrev om Golvlyftarna
    Bedömning och sedan lyft av en sjunken altan som medfört flera sprickor i källarväggar.
    Trevligt bemötande, tydligt kostnadsförslag, kom på avtalad tid, utförde arbetet på ett bra sätt med kontinuerlig information om vad dom gjorde, förväntat resultat och risker. Inga övriga kostnader än det som avtalats. Efter fullgjort arbete märktes knappt att dom varit här, bortsett från att sprickorna gått ihop.
    Håller det här över tid så är jag 100% nöjd
    Mats Stertman, Sigtuna
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Mats S
    Klart det håller Mats! Tack för att du tog dig tid att betygsätta och skriva vad vi gjort!
  • Peter H
    Peter H skrev om Golvlyftarna
    Dom utförde ett bra jobb på utsatt tid vi kan rekommendera dom till andra som har problem med golv.
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Peter H
    Tackar så mycket! Är lite sen på att svara men bättre sent än aldrig!
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Golvlyftarna
    Rakt igenom ett mycket proffsigt intryck, från första telefonkontakten och hela vägen till utfört jobb. Fick mitt låga hörn på huset lyft från -29mm till -7mm. Sprickan i väggen försvann nästan helt och när man föreslog att vi skulle nöja oss med det för att undvika att det skulle uppstå nya sprickor så kändes det helt trovärdigt.
    Arbetet gick mycket smidigt, 4 timmar efter ankomst, och efter 6 borrade hål var man färdiga att åka vidare mot nya uppdrag. Efter arbetet syntes inga spår, bortsett från att väggsprickan hade minskat från 38 till 7mm på största stället.
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Rolf A
    Precis som det ska vara då alltså! Tyvärr är inte alla jobb lika smidiga som ditt men vi gör alltid så gott vi kan efter förutsättningarna! Tack för dina fina kommentarer/betyg
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Golvlyftarna
    Från första samtalet, till första besiktning för offert till utförandet, var det otroligt trevlig och proffsigt bemötande. Klar och tydlig offert för arbetet. Offerten var för, dels arbetskostnad och beräknat max materialåtgång, vilket gjorde att man visste exakt vad det skulle kunna tänkas kosta. Sen gick det inte åt så mycket som beräknat, vilket givetvis gjorde slutsumman lägre än väntat. Resultatet av deras arbete genererade i några små hål i garagegolvet, men vår tråkiga sättning hävdes och ett litet lyft i aktuella området "fixade till" även ett antal följdproblem (fönster som har varit tröga, dörrar som inte gick att öppnas osv.) Nu är det bara för mig att småfixa med det kosmetiska.Har bara väldigt positivt att säga om dom. Hantverkare då det funkar som bäst!
    2017-06-21 Golvlyftarna svarar Magnus H
    Tack för de fina orden Magnus, det värmer. Skulle det vara något du funderar på så vet du att det är bara ringa. Sen hoppas vi att vi får höra fler låtar av dig.
  • Markus N
    Markus N skrev om Golvlyftarna
    En väldigt bra erfarenhet! Golvlyftarna hjälpte mig att lyfta grunden på två ställen där sättningar med sprickor i grunden som följd hade uppstått.
    De kunde snabbt komma och titta på problemet och lämna offert.
    Några veckor senare kunde de utföra jobbet, trevlig personal som jobbade snabbt.
    Priset är svårt att säga om det är högt eller lågt men alternativet var att ta dit en grävare som pålar under huset och lägga en balk under två hörn av huset, dessutom riva stora delar av vår altan, det hade garanterat blivit dyrare...
    Istället blev det ingen åverkan på trädgård eller altan och klart på två timmar!
  • Thorbjörn B
    Thorbjörn B skrev om Golvlyftarna
    Serviceminded. Bra närvaro med kunden. Intresserade av sitt uppdrag och yrkesstolta.
  • Dick B
    Dick B skrev om Golvlyftarna
    Absolut bara positiva saker att säga om golvlyftarna.. glada trevliga och fantastisk serviceminded👍 våran tillbyggnad som sjunkit är nu mer rakt och kan bara tacka kim, Daniel och Bosse för ett fantastiskt bra utfört jobb. All lycka i framtiden golvlyftarna
    2017-05-10 Golvlyftarna svarar Dick B
    Det tackar vi för! Hoppas du och familjen får det trevligt i huset många år framöver
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Golvlyftarna
    Snabbt, effektivt, i tid och enligt offert.
    2017-04-21 Golvlyftarna svarar Susanne L
    Tack så mycket Susanne, hoppas vi inte störde dig så mycket i ditt arbete!
    Så hoppas vi att nästa gång vi träffas så är det under bättre förutsättningar och inte på grund av sättningar :)
  • Anders B
    Anders B skrev om Golvlyftarna
    Proffesionellt och trevligt bemötande och som det verkar ett bra resultat
  • Ola P
    Ola P skrev om Golvlyftarna
    Mycket trevligt telefonsamtal med Daniel som ingav förtroende, och efter att vi träffats vid objektet som var ett garage som hamnat lite på sniskan utanför Norrtälje, så bestämdes att ett lyft och stabilisering skulle utföras.
    Och efter bara några veckor kom ytterligare två trevliga pojkar, ( Bosse och Kim ) som skulle utföra arbetet.
    Stabiliseringen av garaget gick utmärkt, lyftet gick inte fullt ut, men helt OK, skulle lyftas sexton centimeter, men det fattas några centimeter i ena hörnet p.g.a att motståndet blev för stort. Med lite golvspackel så är det problemet löst.
    Jag upplevde alla i företaget som mycket seriösa och dom kan verkligen rekommenderas. Tack för utmärkt utfört arbete och hoppas att ni får många jobb här i Roslagen, eftersom ortens byggare var här och tittade,och alla var imponerade.
    Ola Pettersson Norrtälje
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Ola P
    Hejsan Ola,
    Vi tackar väldigt mycket för din utförliga beskrivning samt omdöme.
    Sen blev Bosse väldigt glad över att han beskrivs som pojke i din text :-)
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Golvlyftarna
    personligt bemötande, snabb återkoppling och professionellt utfört arbete
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Tommy H
    Hej Tommy,
    Stort tack för din bedömning av vårt arbete. Kunders bedömning av oss betyder jättemycket.
  • Christina J
    Christina J skrev om Golvlyftarna
    Golvlyftarna har stabiliserat mitt hus, som hade börjat röra sig oroväckande. Har en helt positiv erfarenhet av bemötande och genomförande.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Christina J
    Hej Christina,
    Vi är mycket tacksamma för din betygsättning ut av oss.
    Detta betyder mycket för Golvlyftarna.
  • Cilla H
    Cilla H skrev om Golvlyftarna
    Jag kan verkligen rekommendera Golvlyftarna. Jag är väldigt nöjd med deras utförda arbete. Jag är glad att de finns och att jag hittade dem. Trevlig personal,
    arbetet utförd på ett proffsigt sätt.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Cilla H
    Hej Cilla,
    Vi är mycket glada för att du tog dig dig tid för att bedöma oss som företag!
  • Christer T
    Christer T skrev om Golvlyftarna
    Under hösten märkte vi att delar av källaren hade satt sig rejält. Golvlyftarna fick i uppdrag att lyfta huset mha geopolymer, ett slags skum som sprutas in under huset och lyfter det.
    Arbetet sköttes effektivt, det gjordes både snabbt och omsorgsfullt. Det märktes att det fanns en yrkesskicklighet. Resultatet blev bra. Många sprickor är borta, och källardörren kan stängas enkelt numera.
    Vi kan helt klart rekommendera Golvlyftarna.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Christer T
    Hej Christer,
    Tusen tack för betygen du gav oss.
    Detta hjälper oss mycket i framtiden.
  • Johan D
    Johan D skrev om Golvlyftarna
    Mycket positiv bild av företaget och arbetet som avsåg stabilisering av husgrund, bra kontakt och information, allt utfört på överenskomna tidpunkter.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Johan D
    Hej Johan,
    Stort tack för din rekommendation ut av oss som företag.
    Vi är så glada när kunden är nöjd.
  • Marita G
    Marita G skrev om Golvlyftarna
    Trevliga och kunniga! Dom har lyft och stabiliserat en utbyggnad som är uppförd av Byggföretaget Toltorps Bygg i Katrineholm. Dom har byggt utan ansvar och struntat i påtalade dåliga markförhållanden varvid utbyggnaden sjunkit.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Marita G
    Hej Marita,
    Vi är väldigt glada för din rekommendation, det betyder mycket för oss.
  • Erika & Christian H
    Erika & Christian H skrev om Golvlyftarna
    Snabbt och enkelt. Jobbade från tidig morgon till sen kväll för att snabbt blir klara. Städade även bra efter sig. Bra kontakt och väldigt trevligt bemötande.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Erika & Christian H
    Hej Erika & Christian,
    Vi är väldigt tacksamma för er rekommendation!
    Hoppas utbyggnaden går bra för er!
  • Lena B
    Lena B skrev om Golvlyftarna
    Har lyft ett tvättstugegolv med endast ett litet hål i mattan på ca 1 cm i diameter.

Verkar bra om det inte fortsätter att sjunka. Bemötandet var uutmärkt.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Lena B
    Hej Lena,
    Vi tackar ödmjukast för din rekomendation.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Golvlyftarna
    Snabbt svar, proffsigt bemötande, klar och tydlig återkoppling. Stabiliserade grunden på vår villa med snabba diskreta ingrepp. Vissa komplikationer längs vägen som de snabbt åtgärdade.
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Niklas E
    Hej Niklas,
    För oss på Golvlyftarna är det en självklarhet att försöka lösa komplikationer så snabbt det bara går när de uppstår.
    Nöjda kunder betyder allt för oss på Golvlyftarna!
  • Hans S
    Hans S skrev om Golvlyftarna
    Snabba, effektiva och dessutom trevliga !!
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Hans S
    Hej Hans, Vi är mycket glada för att du uppskattade vårt arbete.
  • Kjell Å
    Kjell Å skrev om Golvlyftarna
    Ett ordentligt företag som höll vad de lovade kom i tid och gjorde ett bra arbete
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Kjell Å
    Hej Kjell,
    Vi är mycket glada för att du tog dig tid för en rekomendation ut av oss.
  • Morgan S
    Morgan S skrev om Golvlyftarna
    Bra gubbar på Golvlyftarna, kommer i tid och ser till att jobbet blir ordentligt slutfört.
    Ett företag att lita på!
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Morgan S
    Hej Morgan,
    Vi tackar för din rekomendation, samt mycket glada att vi lyckades lösa problemet.
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Golvlyftarna
    Trevliga personer som hjälpte oss med lyft av del på stuga. Att det sedan inte blev 100 % har nog att göra med gammal kontra ny del på stuga.
    2016-09-06 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Yvonne N
    Hej Yvonne,
    Vi på Golvlyftarna tackar ödmjukast för din rekommendation.
  • Ove S
    Ove S skrev om Golvlyftarna
    Företaget Vännäs Dörr AB anlitade Golvlyftarna för att åtgärda en sättning i befintligt betong golv. Sättningen var så stor att risken för en kollaps var överhängande.Golvlyftarna utförde arbetet första veckan på semestern, vilket innebar att Vännäs Dörr har full produktion från första dagen efter semester.
    Efter utfört arbete är golvet helt plant och rakt, Sättningen i golvet var hela 17cm
    innan åtgärd. Vi som företräder Vännäs Dörr AB är Mycket nöjda med det utförda
    arbetet. Vännäs Dörr AB kan rekommendera Golvlyftarna tack vare deras professionella arbete.
    Hälsningar Ove Segerljung
    Vännäs Dörr AB
    2016-09-06 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Ove S
    Hej Ove,
    Vi på Golvlyftarna är väldigt tacksamma för dina rekommendationer.
    Dettta är vad vi på Golvlyftarna jobbar för. Att kunderna är mycket nöjda!
  • Martin H
    Martin H skrev om Golvlyftarna
    Jag är mycket nöjd. Trevliga och kunniga. Mitt hus fixade dom fint.
    2016-08-28 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Martin H
    Vi tackar dig för din fina rekomendation!
    Hoppas ni fått fasaden åtgärdat efter vi gjort vårt jobb.
  • Arne D
    Arne D skrev om Golvlyftarna
    Jag hade efter ett rikligt regn fått in vatten under min pool som var under uppbyggnad ,poolen började att flyta upp på ena sidan . Tog kontakt med Golvlyftarna som gav mig ett pris på att lyfta upp den . Vi bestämde en dag för jobbet dom kom punktligt mycket trevligt bemötande förklarade för mig hur jobbet skulle gå till , proffsig arbete och utrustning , mycket nöjd .
    2016-08-28 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Arne D
    Vi på Golvlyftarna uppskattar väldigt mycket din rekommendation.
    Sen gläds vi med dig att du nu har kunnat använda poolen efter alla problem!
  • Lars S
    Lars S skrev om Golvlyftarna
    Utmärkt trevligt och professionellt bemötande.
    Snabbt och oklanderligt utfört arbete.
    Snyggt och prydligt städat efteråt.
    2016-08-28 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Lars S
    Vi tackar för din rekomendation.
    Hoppas diitt projekt blir som du tänkt dig!
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Golvlyftarna
    Ett par riktigt trevliga killar som hjälpte oss att stabilisera vårt sjunkande hus. Jag ångrar verkligen inte att vi anlitade Golvlyftarna.
    2016-06-08 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Henrik H
    Vi på Golvlyftarna tackar dig så mycket för din rekommendation. Sen framförallt att du är nöjd med vårt arbete!
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Golvlyftarna
    Professionella
    Utfört arbetet inom utsatt tid.
    Bra attityd.
    Lätta och vänliga att arbeta med.
    Tydliga offerter om vad som ingår i åtagandet.
    2016-06-08 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Thomas W
    Vi på Golvlyftarna är väldigt tacksamma och glada för din rekommendation!
  • Conny B
    Conny B skrev om Golvlyftarna
    Bra bemötande, trevlig och höll vad de lovat och framförallt skitade inte ner så mycket.
    2016-06-08 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Conny B
    Vi tackar och bugar för din rekommendation.
    Det är alltid lika kul att höra kunder som är nöjda!
  • Leif M
    Leif M skrev om Golvlyftarna
    De lyfte vår husgrund. som ligger på ett sprängdbergstopp. Där husetsgrund ligger på sprängsten.
    Det gick fort och snabbt och vi fick stå och titta på, utan att de kände sig störda
    Huset har inte rubbats under det gånga året.
    2016-06-10 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Leif M
    Vi tackar så hemskt mycket för din fina rekomendation om oss på Golvlyftarna!
  • Bygghuset I Halmstad
    Bygghuset I Halmstad skrev om Golvlyftarna
    Fungerade bra, samarbete och resultat
    2016-06-14 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Bygghuset I Halmstad
    Gänget på Golvlyftarna tackar för er rekomendation!
  • Anders O
    Anders O skrev om Golvlyftarna
    Bra bemötande och känner mig nöjd med utförandet.
    2016-06-14 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Anders O
    Golvlyftarna tackar för ditt omdömme och är glada att du är nöjd!
  • Olle F
    Olle F skrev om Golvlyftarna
    Allt sköttes mycket professionellt och bra.
    2016-06-14 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Olle F
    Hej Olle, Tusen tack för ditt omdömme om oss.
    Det är alltit lika roligt med nöjda kunder!

Senapsvägen 14, 305 96 Eldsberga