Alla kategorier Lägga golv Halland Halmstad Golvlyftarna

Golvlyftarna

Senapsvägen 14, 305 96 Eldsberga — Visa karta

Vi på Golvlyftarna har längst erfarenhet i branschen, vi lyfter, stabiliserar och återställer sjunkna betonggolv utan produktionsstopp. Vi kan hjälpa dig att med millimeterprecision lyfta ditt sjunkna hus till rätt höjd samt stabilisera huset så att det inte sjunker mer. Vi erbjuder dig en tjänst där vi arbetar med minimala störningar under pågående arbete. I förhållande till de alternativ som finns erbjuder vi en mycket kostnadseffektiv tjänst utan stök eller högljudda maskiner. Givetvis är vi miljögodkända, det innebär att materialet vi injekterar inte blandas med grundvattnet och har inte heller någon annan negativ effekt på miljön. Vi borrar endast 12mm hål där materialet injekteras, materialet vi använder är vattenavvisande och expanderar 30ggr på ca 15 sekunder, på mindre än 1 timme ger det full härdning. Golvlyftarna lyfter upp allt från 40-500 ton per kvadratmeter. Du kan dessutom använda dig av ROT-avdraget, vi är passionerade för det vi gör och hela verksamheten präglas av en hög servicenivå där vi sätter dig som kund i fokus! Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Sön: 07:00-21:00

Läs vad 60 kunder tycker om Golvlyftarna

• 2019-01-09

Jessica M skrev om Golvlyftarna
    Golvlyftarna åtgärdade en trapputbyggnad som hade drabbats av en sättning.

Bemötandet från golvlyftarna var korrekt och trevligt, besiktning på plats och en prisbedömning gjordes snabbt, och när jobbet sedan gjordes blev resultatet väldigt bra.

Jag är med andra ord väldigt nöjd! Läs mer
  • Christian L

2019-01-01

Christian L skrev om Golvlyftarna
    Vi anlitade Golvlyftarna för att hjälpa oss att lyfta vårt hus från 1900talets början.
    Jag skulle varmt rekomendera golvflyftarna till alla som har problem med sättningar och står i valet och kvalet om de skall lyfta huset eller inte.
    Det är bland de bästa besluten jag har tagit. klart värt vartenda öre och betydligt billigare en att bygga ett nytt hus som var vårat alternativ.

Huset som vi nu bor i hade rasat hela 23 cemtimeter så jag var klart nervös när de kom för att påbörja jobbet men killarna var väldigt trevliga och förklarade varje moment väldigt pedagogiskt för mig som helt ärligt inte förstår så mycket om sådanna här saker så jag kände mig väldigt trygg genom hela utförandet.

Men det bästa med golvlyftarna är ändå att firman verkligen står för sitt ord och jag märkte fort att de inte ger sig för ens kunden är nöjd. När ni teknar med dom så kommer det att stå att ni har garanti på arbetet (om huset fortsätter sjunka så kommer de tillbaka och åtgärdar detta) och de höll verkligen sitt ord! mitt hus fortsatte trotts att de var här men de kom tillbaka, löft det en gång till och helt kostnadrsfritt. Det kallar jag för bra servise!

Jag hoppas verkligen att ni läser detta och väljer dessa killar för dom var värda varenda krona!

tack för mig.
    Sara Bergkvist
    Grillby Läs mer
  • 2018-12-22

Mika W skrev om Golvlyftarna
    Professionellt utfört och bra pris. Kan varmt rekommendera Golvlyftarna. Läs mer
  • 2018-12-21

Cecilia S skrev om Golvlyftarna
    Mycket trevliga, smidiga och punktliga.
    Gjorde ett bra jobb med att lyfta ett hörn på huset somm satt sig.
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-12-20

Ann-sofie A skrev om Golvlyftarna
    Mitt garage behövde höjas efter att ha sjunkit på ena sidan i fler år.
    Proffsiga killar som förstod min humor!!!
    Jag förväntade mig att garaget skulle höjas så att garageporten skulle gå att stänga o dom förväntningarna infriades.
    Från det att jag kontaktade dom första gången tills det hela blev klart gick det precis 1 månad!
    Perfekt. Läs mer
  • 2018-12-19

Sven-åke A skrev om Golvlyftarna
    Svarade på mitt mail inom en timme.
    Kom och kollade vad som hade hänt och svarade med hur dom skulle gå tillväga + att jag fick en offert på vad det skulle kosta.
    Kom på utsatt tid och utförde sitt jobb.
    Trevlig personal som förklarade vad dom gjorde.
    Mycket nöjd med arbetet som utfördes.
    Rekumenderar gärna detta företag till någon som har samma problem Läs mer
  • 2018-12-19

Robert B skrev om Golvlyftarna
    Så proffsiga och trevliga. Kan varmt rekommendera dom! Läs mer
  • 2018-12-17

Jenny S skrev om Golvlyftarna
    Proffsigt bemötande och snabb respons. Läs mer

Jan-åke K skrev om Golvlyftarna
    Fick hjälp med att lyfta huset .
    Blev trevligt och proffsigt bemött.
    Mycket kunnig och trevlig personal rekommenderar dom varmt . Läs mer

Thomas H skrev om Golvlyftarna
    Frågade om de kunde hjälpa. De kom och undersökte. De att de inte kunde använda sin metod pga husets förutsättningar. Professionellt och ärligt beteende. Kommer definitivt återkomma till dem om behov uppstår. Läs mer

Krister L skrev om Golvlyftarna
    Allt fungerade till punkt och pricka och jag hittar ingen spricka. Krister Rullstensv. 25 Läs mer
  • 2018-12-13

Ängeby I Köping Ab Ä skrev om Golvlyftarna
    Kom på utlovad tid och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2018-12-12

Jakob E skrev om Golvlyftarna
    Golvlyftarna gav ett mycket bra, och proffisionellt, intryck vid första kontakten angående lyft av hussockelgavel (+4 cm lokalt).

De levde även upp till förväntningarna när det gällde vidare kontakter angående besiktning, teknisk och praktisk information samt avtal.
    Själva arbetet och de minimala störningarna på tomt och invändigt gjorde att vi inte behövde lägga tid på efterjobb, vilket var en stor vinst för oss. Läs mer
  • 2018-12-07

Janne S skrev om Golvlyftarna
    Lyft av husgrund. Snabba att svara på mail och telefon.
    Gjorde jobbet med gott resultat och effektivt Läs mer
  • 2018-03-28

Sixten A skrev om Golvlyftarna
    Stabilisering av en hörna på huset
    Mycke trevliga och serviceminded
    Utförde ett utmärkt arbete Läs mer
  • 2018-01-21

Rolf W skrev om Golvlyftarna
    Har en outgrävd grund, en yta på 4x7 m i min nya (gamla) fastighet i Eslöv. Här ville jag har min grund stabiliserad av Golvlyftarna. Från första samtalet till att arbetet var utfört, utfördes detta på ett mycket proffsigt sätt. Den som gjorde bort sig av jag när jag missade att betala fakturan i tid, detta var en mycket dåligt sätt från min sida - Vilket jag ber om ursäkt för.
    Proffsigt företag skall ha sina betalningar i tid.
    Mvh Rolf Wedin - Eslöv. Läs mer
  • 2018-01-19

André A skrev om Golvlyftarna
    Bra och trevlig bemötande. Kom med en snabb offert. Kunde göra jobbet i bra tid.
    Jobbet blev mycket bra. De lyckades att lyfta huset 8,8 cm av 9cm mycket nöjd.
    André Andersson Läs mer
  • Yvonne N

2018-01-19

Yvonne N skrev om Golvlyftarna
    Bättre sent än aldrig - Golvlyftarna kan jag varmt rekommendera, hade problem med sättningar vilket resulterade i spruckna innerväggar såväl som ytterväggar, kontaktade då Golvlyftarna som kom och kika och lämnade en offert som vi nappade på.

Proffsiga, snabba och med ett väl genomfört arbete så är vi otroligt nöjda, Vårt hus står stabilt 👍

Så om ni behöver hjälp med sättningar Look no further - dessa killar är grymt duktiga och kan sin sak.

Hälsningar en mycket nöjd
    Yvonne m fam i Järfälla. Läs mer
  • 2018-01-17

Ola P skrev om Golvlyftarna
    Kom i tid och utförde ett bra jobb. Sättningen i mitt tegelhus reparerades på bra sätt. Läs mer
  • 2017-11-10

Tommy L skrev om Golvlyftarna
    Golvlyftarna är ett pålitligt företag som vi varmt kan rekommendera. Vi har ett betong golv som satt sig ca: 5 cm på grund av en vattenläcka. Golvlyftarna kom samma dag som dom lovade. Besiktade, beräknade och åtgärdade. Resultatet blev helt perfekt, golvet återställdes i samma höjd som det var innan vattenläckan. Helt perfekt och helt dammfritt i Cadillac kvalitet. Tack för ett superbra utfört arbete. Med vänlig hälsning. TA Motor AB / Luleå "Your one Stop Cadillac shop" Läs mer
  • Gunnar N

2017-11-02

Gunnar N skrev om Golvlyftarna
    Vårt hus har under speciellt under senare år sjunkit i ena sidan. Vi visste inte hur vi skulle åtgärda det utan att det kostade mer än huset är värt. Vi hittade då till Golvlyftarna. Daniel var snabbt på plats och gjorde en bedömning om vad som skulle kunna göras. Sedan dröjde det inte länge innan vi hade ett anbud från dem. Daniel sa att arbetet skulle göras inifrån källaren.
    När de som skulle utföra arbetet kom ville de göra det utifrån. Jag kunde ju inte argumentera emot, men hade resultatet blivit annorlunda om det gjorts inifrån?
    Huset lyftes 15-20 mm. Mer vågade de inte eftersom huset är gammalt. Den totala sänkningen var runt 35 mm.
    Arbetet gjordes snabbt och proffsigt.
    Golven i huset lutar och det går inte att göra så mycket åt.
    Nu återstår bara att se så det inte sjunker mer vad det lider. Läs mer
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Gunnar N
    Hej Gunnar. Resultatet hade blivit detsamma om vi gjort jobbet inifrån med en skillnad bara. Du hade fått laga hål i golvet efter vår borrning. Vi fattade det beslutet på plats för att hålla ner kostnaden för dig. Hade resultatet påverkats hade vi givetvis haft en dialog med dig om för och nackdelarna med att jobba inne respektive ute, detta var dock inte fallet hos dig. Sen behöver du inte oroa dig för att det ska sätta sig mer. Om du inte har planer på att lägga till en våning? Tack för att du tog dig tid att skriva om oss och jobbet vi gjorde! Vi önskar er all lycka i framtiden
  • 2017-10-27

Sofie D skrev om Golvlyftarna
    Mycket trevliga killar som var lätta att komma i kontakt med. Kort väntetid att få jobbet gjort och bra resultat! Supernöjd! Läs mer
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Sofie D
    Kul att höra att du var nöjd med oss! Sen är det alltid skoj att våra kunder tycker vi är trevliga! Ska nog inte säga något till Bosse för då får han hybris och blir aldrig tyst ute på jobben! Skämt åsido (eller?) Skulle du ha några funderingar så är det bara höra av dig!
  • 2017-10-26

Roberto Z skrev om Golvlyftarna
    Bra bemötande från början till slut. Välgjort arbete till rimlig kostnad. Läs mer
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Roberto Z
    Tack Roberto för att du tog dig tid och skriva om oss. Hoppas att framtiden blir bra för dig och familjen
  • 2017-10-09

Kerstin A skrev om Golvlyftarna
    bra och trevligt bemötande från start till mål. Läs mer
    2017-11-03 Golvlyftarna svarar Kerstin A
    Tack Kerstin! Skulle det vara något du funderar över så ringer du på en gång!
  • Henrik F

2017-08-28

Henrik F skrev om Golvlyftarna
    Kontakten med företaget var under hela tiden mycket trevlig. Däremot så var vi kanske lite för optimistiska när det gäller det arbetet som de skulle hjälpa oss med. Vi har en skorsten som har sjunkit ca 10 cm och när de tittade på arbetet från början så skulle det inte vara några problem. Resultatet är att de lyckades lyfta skorstenen 1,4 cm. Känns lite snopet... Läs mer
    2017-08-28 Golvlyftarna svarar Henrik F
    Tack för din kommentar och betyg! Eftersom skorstenen tyvärr var "trasig efter att ni bilat bort en del av väggen. så för vår och er säkerhet vågade vi inte lyfta mer eftersom den bestod av stora sprängstenar inuti som rörde sig och riskerade att rasa. Det saknades också ett fundament vilket inte framgick av vår initiala besiktning. Så trots att det känns snopet så hoppas jag att ni fortfarande förstår vår bedömning om att säkerhet och konstruktionens bärighet går först.
  • 2017-08-25

Carl-olof J skrev om Golvlyftarna
    Kom och lyfte en plint som sjunkit ett par decimeter. Snabbt och bra fixat! Läs mer
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Carl-olof J
    Tack för ditt fina betyg. Nu ska plinten stå där
  • Mats S

2017-08-23

Mats S skrev om Golvlyftarna
    Bedömning och sedan lyft av en sjunken altan som medfört flera sprickor i källarväggar.
    Trevligt bemötande, tydligt kostnadsförslag, kom på avtalad tid, utförde arbetet på ett bra sätt med kontinuerlig information om vad dom gjorde, förväntat resultat och risker. Inga övriga kostnader än det som avtalats. Efter fullgjort arbete märktes knappt att dom varit här, bortsett från att sprickorna gått ihop.
    Håller det här över tid så är jag 100% nöjd
    Mats Stertman, Sigtuna Läs mer
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Mats S
    Klart det håller Mats! Tack för att du tog dig tid att betygsätta och skriva vad vi gjort!
  • 2017-08-12

Peter H skrev om Golvlyftarna
    Dom utförde ett bra jobb på utsatt tid vi kan rekommendera dom till andra som har problem med golv. Läs mer
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Peter H
    Tackar så mycket! Är lite sen på att svara men bättre sent än aldrig!
  • 2017-08-11

Rolf A skrev om Golvlyftarna
    Rakt igenom ett mycket proffsigt intryck, från första telefonkontakten och hela vägen till utfört jobb. Fick mitt låga hörn på huset lyft från -29mm till -7mm. Sprickan i väggen försvann nästan helt och när man föreslog att vi skulle nöja oss med det för att undvika att det skulle uppstå nya sprickor så kändes det helt trovärdigt.
    Arbetet gick mycket smidigt, 4 timmar efter ankomst, och efter 6 borrade hål var man färdiga att åka vidare mot nya uppdrag. Efter arbetet syntes inga spår, bortsett från att väggsprickan hade minskat från 38 till 7mm på största stället. Läs mer
    2017-08-27 Golvlyftarna svarar Rolf A
    Precis som det ska vara då alltså! Tyvärr är inte alla jobb lika smidiga som ditt men vi gör alltid så gott vi kan efter förutsättningarna! Tack för dina fina kommentarer/betyg
  • Magnus H

2017-06-20

Magnus H skrev om Golvlyftarna
    Från första samtalet, till första besiktning för offert till utförandet, var det otroligt trevlig och proffsigt bemötande. Klar och tydlig offert för arbetet. Offerten var för, dels arbetskostnad och beräknat max materialåtgång, vilket gjorde att man visste exakt vad det skulle kunna tänkas kosta. Sen gick det inte åt så mycket som beräknat, vilket givetvis gjorde slutsumman lägre än väntat. Resultatet av deras arbete genererade i några små hål i garagegolvet, men vår tråkiga sättning hävdes och ett litet lyft i aktuella området "fixade till" även ett antal följdproblem (fönster som har varit tröga, dörrar som inte gick att öppnas osv.) Nu är det bara för mig att småfixa med det kosmetiska.Har bara väldigt positivt att säga om dom. Hantverkare då det funkar som bäst! Läs mer
    2017-06-21 Golvlyftarna svarar Magnus H
    Tack för de fina orden Magnus, det värmer. Skulle det vara något du funderar på så vet du att det är bara ringa. Sen hoppas vi att vi får höra fler låtar av dig.
  • 2017-05-11

Markus N skrev om Golvlyftarna
    En väldigt bra erfarenhet! Golvlyftarna hjälpte mig att lyfta grunden på två ställen där sättningar med sprickor i grunden som följd hade uppstått.
    De kunde snabbt komma och titta på problemet och lämna offert.
    Några veckor senare kunde de utföra jobbet, trevlig personal som jobbade snabbt.
    Priset är svårt att säga om det är högt eller lågt men alternativet var att ta dit en grävare som pålar under huset och lägga en balk under två hörn av huset, dessutom riva stora delar av vår altan, det hade garanterat blivit dyrare...
    Istället blev det ingen åverkan på trädgård eller altan och klart på två timmar! Läs mer
  • 2017-05-11

Thorbjörn B skrev om Golvlyftarna
    Serviceminded. Bra närvaro med kunden. Intresserade av sitt uppdrag och yrkesstolta. Läs mer
  • 2017-04-25

Dick B skrev om Golvlyftarna
    Absolut bara positiva saker att säga om golvlyftarna.. glada trevliga och fantastisk serviceminded👍 våran tillbyggnad som sjunkit är nu mer rakt och kan bara tacka kim, Daniel och Bosse för ett fantastiskt bra utfört jobb. All lycka i framtiden golvlyftarna Läs mer
    2017-05-10 Golvlyftarna svarar Dick B
    Det tackar vi för! Hoppas du och familjen får det trevligt i huset många år framöver
  • 2017-04-21

Susanne L skrev om Golvlyftarna
    Snabbt, effektivt, i tid och enligt offert. Läs mer
    2017-04-21 Golvlyftarna svarar Susanne L
    Tack så mycket Susanne, hoppas vi inte störde dig så mycket i ditt arbete!
    Så hoppas vi att nästa gång vi träffas så är det under bättre förutsättningar och inte på grund av sättningar :)
  • 2017-04-20

Anders B skrev om Golvlyftarna
    Proffesionellt och trevligt bemötande och som det verkar ett bra resultat Läs mer
  • Ola P

2017-02-22

Ola P skrev om Golvlyftarna
    Mycket trevligt telefonsamtal med Daniel som ingav förtroende, och efter att vi träffats vid objektet som var ett garage som hamnat lite på sniskan utanför Norrtälje, så bestämdes att ett lyft och stabilisering skulle utföras.
    Och efter bara några veckor kom ytterligare två trevliga pojkar, ( Bosse och Kim ) som skulle utföra arbetet.
    Stabiliseringen av garaget gick utmärkt, lyftet gick inte fullt ut, men helt OK, skulle lyftas sexton centimeter, men det fattas några centimeter i ena hörnet p.g.a att motståndet blev för stort. Med lite golvspackel så är det problemet löst.
    Jag upplevde alla i företaget som mycket seriösa och dom kan verkligen rekommenderas. Tack för utmärkt utfört arbete och hoppas att ni får många jobb här i Roslagen, eftersom ortens byggare var här och tittade,och alla var imponerade.
    Ola Pettersson Norrtälje Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Ola P
    Hejsan Ola,
    Vi tackar väldigt mycket för din utförliga beskrivning samt omdöme.
    Sen blev Bosse väldigt glad över att han beskrivs som pojke i din text :-)
  • Tommy H

2017-02-09

Tommy H skrev om Golvlyftarna
    personligt bemötande, snabb återkoppling och professionellt utfört arbete Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Tommy H
    Hej Tommy,
    Stort tack för din bedömning av vårt arbete. Kunders bedömning av oss betyder jättemycket.
  • 2017-02-07

Christina J skrev om Golvlyftarna
    Golvlyftarna har stabiliserat mitt hus, som hade börjat röra sig oroväckande. Har en helt positiv erfarenhet av bemötande och genomförande. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Christina J
    Hej Christina,
    Vi är mycket tacksamma för din betygsättning ut av oss.
    Detta betyder mycket för Golvlyftarna.
  • 2017-02-07

Cilla H skrev om Golvlyftarna
    Jag kan verkligen rekommendera Golvlyftarna. Jag är väldigt nöjd med deras utförda arbete. Jag är glad att de finns och att jag hittade dem. Trevlig personal,
    arbetet utförd på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Cilla H
    Hej Cilla,
    Vi är mycket glada för att du tog dig dig tid för att bedöma oss som företag!
  • Christer T

2016-12-05

Christer T skrev om Golvlyftarna
    Under hösten märkte vi att delar av källaren hade satt sig rejält. Golvlyftarna fick i uppdrag att lyfta huset mha geopolymer, ett slags skum som sprutas in under huset och lyfter det.
    Arbetet sköttes effektivt, det gjordes både snabbt och omsorgsfullt. Det märktes att det fanns en yrkesskicklighet. Resultatet blev bra. Många sprickor är borta, och källardörren kan stängas enkelt numera.
    Vi kan helt klart rekommendera Golvlyftarna. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Christer T
    Hej Christer,
    Tusen tack för betygen du gav oss.
    Detta hjälper oss mycket i framtiden.
  • 2016-11-28

Johan D skrev om Golvlyftarna
    Mycket positiv bild av företaget och arbetet som avsåg stabilisering av husgrund, bra kontakt och information, allt utfört på överenskomna tidpunkter. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Johan D
    Hej Johan,
    Stort tack för din rekommendation ut av oss som företag.
    Vi är så glada när kunden är nöjd.
  • 2016-11-21

Marita G skrev om Golvlyftarna
    Trevliga och kunniga! Dom har lyft och stabiliserat en utbyggnad som är uppförd av Byggföretaget Toltorps Bygg i Katrineholm. Dom har byggt utan ansvar och struntat i påtalade dåliga markförhållanden varvid utbyggnaden sjunkit. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Marita G
    Hej Marita,
    Vi är väldigt glada för din rekommendation, det betyder mycket för oss.
  • 2016-11-21

Erika & Christian H skrev om Golvlyftarna
    Snabbt och enkelt. Jobbade från tidig morgon till sen kväll för att snabbt blir klara. Städade även bra efter sig. Bra kontakt och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Erika & Christian H
    Hej Erika & Christian,
    Vi är väldigt tacksamma för er rekommendation!
    Hoppas utbyggnaden går bra för er!

Lena B skrev om Golvlyftarna
    Har lyft ett tvättstugegolv med endast ett litet hål i mattan på ca 1 cm i diameter.

Verkar bra om det inte fortsätter att sjunka. Bemötandet var uutmärkt. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Lena B
    Hej Lena,
    Vi tackar ödmjukast för din rekomendation.

Niklas E skrev om Golvlyftarna
    Snabbt svar, proffsigt bemötande, klar och tydlig återkoppling. Stabiliserade grunden på vår villa med snabba diskreta ingrepp. Vissa komplikationer längs vägen som de snabbt åtgärdade. Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Niklas E
    Hej Niklas,
    För oss på Golvlyftarna är det en självklarhet att försöka lösa komplikationer så snabbt det bara går när de uppstår.
    Nöjda kunder betyder allt för oss på Golvlyftarna!

Hans S skrev om Golvlyftarna
    Snabba, effektiva och dessutom trevliga !! Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Hans S
    Hej Hans, Vi är mycket glada för att du uppskattade vårt arbete.
  • 2016-11-19

Kjell Å skrev om Golvlyftarna
    Ett ordentligt företag som höll vad de lovade kom i tid och gjorde ett bra arbete Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Kjell Å
    Hej Kjell,
    Vi är mycket glada för att du tog dig tid för en rekomendation ut av oss.
  • 2016-11-18

Morgan S skrev om Golvlyftarna
    Bra gubbar på Golvlyftarna, kommer i tid och ser till att jobbet blir ordentligt slutfört.
    Ett företag att lita på! Läs mer
    2017-02-23 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Morgan S
    Hej Morgan,
    Vi tackar för din rekomendation, samt mycket glada att vi lyckades lösa problemet.
  • 2016-08-15

Yvonne N skrev om Golvlyftarna
    Trevliga personer som hjälpte oss med lyft av del på stuga. Att det sedan inte blev 100 % har nog att göra med gammal kontra ny del på stuga. Läs mer
    2016-09-06 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Yvonne N
    Hej Yvonne,
    Vi på Golvlyftarna tackar ödmjukast för din rekommendation.
  • 2016-08-15

Ove S skrev om Golvlyftarna
    Företaget Vännäs Dörr AB anlitade Golvlyftarna för att åtgärda en sättning i befintligt betong golv. Sättningen var så stor att risken för en kollaps var överhängande.Golvlyftarna utförde arbetet första veckan på semestern, vilket innebar att Vännäs Dörr har full produktion från första dagen efter semester.
    Efter utfört arbete är golvet helt plant och rakt, Sättningen i golvet var hela 17cm
    innan åtgärd. Vi som företräder Vännäs Dörr AB är Mycket nöjda med det utförda
    arbetet. Vännäs Dörr AB kan rekommendera Golvlyftarna tack vare deras professionella arbete.
    Hälsningar Ove Segerljung
    Vännäs Dörr AB Läs mer
    2016-09-06 Golvlyftarna i Sverige AB G svarar Ove S
    Hej Ove,
    Vi på Golvlyftarna är väldigt tacksamma för dina rekommendationer.
    Dettta är vad vi på Golvlyftarna jobbar för. Att kunderna är mycket nöjda!

Senapsvägen 14, 305 96 Eldsberga