Göte Tak

Göte Tak

gotetak.se
  • Badge2023

Välkommen till Göte Tak! Vi på Göte tak har vi lång expertis inom takbranschen och hjälper dig som privat fastighetsägare, BRF:er och företag med takbyten, installation av solceller och även fönsterbyten. Vår personal är även certifierade att arbeta med Eternitplattor(Asbest). Vår långa erfarenhet inom taktäckning och takrenovering...

45 omdömen om Göte Tak

Hedvig N
Skrev om Göte Tak

Vi är mycket nöjda med vårt nya & snygga tak! Riktigt duktiga och effektiva killar. Från påskriven offert började ställningar byggas redan veckan efter, och tak med plåtarbete klart på mindre än 2 veckor.

Per S
Skrev om Göte Tak

Proffsigt bemötande. Snabbt genomfört, låg effektiv bemanning! Ej väderberoende.

Michael S
Skrev om Göte Tak

Mycket nöjd! Trodde inte det var möjligt att byta ett tak så snabbt. Roligt när något överträffar ens förväntningar! Tror aldrig jag sett ett sådant tempo i byggbranchen tidigare. Men så var det två Polacker också. Kanske inte de mest talföra dock. Varenda regel och bräda staplad i exakt rätt ordning, för ett snabbt flöde när taket var öppet. Rekommenderas verkligen!

Kenneth S
Skrev om Göte Tak

Vi är så nöjda med vårt nya fina tak. Våra takläggare har varit helt fantastiska. Effektiva noggranna riktiga arbetsmyror. Alla kontakter med Göte Tak känns trygga och trevliga. Tur att Glenn knackade på och fick med oss på tåget.

Lars Erlandsson S

Ett mycket bra bemötande och genomförande från Ansvarig arbetsledare. Sandris. Från offert förfrågan och genom hela projektet tills besiktning. De använder byggmaterial av ledande tillverkare. Lars

Julia K
Skrev om Göte Tak

Ett fantastiskt bemötande av kompetent byggledare. Snabb start av projekt och välgjort utförande. Anmärkningsvärt är den goda kommunikationen. Fick bilder på varje steg i processen. Riktigt nöjd med mitt nya tak! Motsvarade mina höga förväntningar.

Tore S
Skrev om Göte Tak

Ett väldigt bra jobb, noggranna och städade mycket bra efter sig. Snabbt och offensivt trots kallt och ganska dåligt väder.

Jan H
Skrev om Göte Tak

Hej. Ursäkta att vi blev sena med omdömet. Vi blev vänligt bemötta av alla. Företaget utförde sitt arbete väl .Takläggarna var väldigt duktiga dom rev etternit taket efter alla regler och vi fick väldigt snabbt ett nytt tak.Tomten lämnades ren och fin Tack från Gun och Jan Hendberg

Åse R
Skrev om Göte Tak

Riktigt proffsigt och väl utfört arbete. Snabb och utomordentlig service. 1 vecka från läckan i taket till takbyte var igång. Dessutom fantastisk kommunikation under hela arbetet. Kan varmt rekommendera Göte Tak.

Kerstin P
Skrev om Göte Tak

En stor trygghet från början till slut. Kunnig o stöttande säljare, effektiva o proffsiga hantverkare. Uppföljning utöver det vanliga. Vi är så nöjda att vi valde Göte Tak för renoveringen av vårt tak ock kan varmt rekommendera företaget för liknande jobb.

Sven O
Skrev om Göte Tak

I alla avseenden utmärkt genomfört arbete helt enligt överenskommet pris. Perfekt städat och bortplockat efteråt. Rekommenderas

Roland J
Skrev om Göte Tak

Göte Tak lade nytt tak på vårt hus. Killarna som va här och jobbade har i mina ögon gjort ett väldigt bra jobb och var mycket trevliga och lätta att ha att göra med! Förutsatt att taket håller vad vi har blivit lovade, så är jag väldigt nöjd med arbetet

Marianne W
Skrev om Göte Tak

Från mitt första möte med Göte Tak, Sandris Sakoldans, fick jag ett mycket kompetent och ärligt intryck. Han kom och presenterade en offert på total takomläggning personligen och gick igenom alla punkterna, mycket detaljerad offert. Jobbet utfördes mycket noggrannt med all säkerhet. Sandris Sakoldans kom kontinuerligt och besiktigade arbetet efterhand som det fortskred och informerade mig om något extra ev behövde göras. Arbetarna städade mycket noggrant efter sig. När allt var klart kom Sandris Sakoldans personligen...

Sven B
Skrev om Göte Tak

Trevliga arbetare ock bra jobb 10 av 10 trevliga arbetsledare tack Sven Blickander 1 Bra 2 vi hade bra förväntningar våran granna hade anlitat dom 3bra

Lennart H
Skrev om Göte Tak

Tackar för ett väl utfört takbyte. Lämnat arbetsplats välstädat och rent. Proffsigt utföra av alla inblandade

Per S
Skrev om Göte Tak

Hej Vi fick offert på det bandlagda aluminiumtaket direkt efter man besökt oss. Man rekommenderade aluminium som material och det hade vi kanske inte gjort utan det förslaget. Har i efterhand kommit fram till att det var mycket bra. Projektledaren gav ett mycket professionellt intryck som vi uppskattade. Man accepterade vår tidsplan, och arbetet utfördes proffsigt o snabbt av erfarna montörer. Bra städning efter utfört arbete. Sammanfattningsvis skulle vi gärna rekommendera Göte Tak som leverantör.

Kjell P
Skrev om Göte Tak

Bara positivt från anbud till färdigt tak. Trevliga, duktiga och effektiva killar som bytte vårt tak och takfönster. Städade och höll rent under hela processen. Vi är mycket nöjda ! Kjell och Ulrika.

Ulrika P
Skrev om Göte Tak

Vår upplevelse är bara positiv. Noggrann genomgång i samband med platsbesök innan anbud. Väl specificerat anbud med vad som ingick. Arbetet utfört helt korrekt och enligt angiven tidsram. Trevliga och professionella arbetare (Ukrainska). Utförde tilläggsarbeten vid önskemål och städade väl efter sig (dagligen). Lätt att få tag i arbetsledningen innan, under och efter arbetet. Anpassade sig efter våra önskemål!

Eva J
Skrev om Göte Tak

Snabb och bra service från försäljning till färdigt tak utmärkt jobb.väldigt bra arbetare. Christer och Eva.

Karl-Fredrik O

Snabba, effektiva och prisvärda

Liselotte C
Skrev om Göte Tak

Takomläggning på vårt hus som har många olika vinklar. Arbetsledaren Sandris var fantastisk! Höll kontakten med oss hela tiden. Han svarade direkt när vi sms:at honom. Var mycket ute hos arbetarna och kollade att allt flöt på. Arbetarna var också otroligt duktiga och bra. Vi kände oss väldigt trygga tack vare Sandris.

Sacha J
Skrev om Göte Tak

Very nice! Really good professional job!

Velizar U
Skrev om Göte Tak

Göte Tak bytte tak på mitt hus. Företagsrepresentanten kom på besök vid två tillfällen för att gå igenom arbete som skulle utföras på mitt hus. Väldigt proffesionellt bemötande och mkt kunskaper som presenterades på ett smidigt och lätt sätt att förstå. Allt arbete gjordes på ett proffesionellt sätt med mkt duktiga arbetare. Folk som var trevliga och villiga att diskutera ev ändringar som vi önskade. Vi är toppen nöjda med hela processen. Det var kul att anlita Göte Tak för arbete! 👌🏻

Kerstin N
Skrev om Göte Tak

Trevligt bemötande från alla inblandade, från offert för taket till slutbesiktning. De som bytte taket var mycket noggranna och arbetade effektivt. De höll även rent och snyggt under hela tiden de arbetade hos oss. Vi är mycket nöjda med vårt nya tak! Hasse och Kerstin

Gert J
Skrev om Göte Tak

Bra bemötande av säljaren med utförlig information om vad som gäller vid ett takbyte. Både praktiskt och ekonomiskt. Information från arbetsledaren både via sms och muntligt. Besökte takläggarna vid flera tillfällen. Takläggarna genomförde takbytet av eternitplattor till betongpannor på ett mycket effektivt och välgjort sätt. Städade upp efter sig, snyggt och ordentligt. Vi hade bara fått positiva omdömen av företaget innan vi bestämde oss och det levde de upp till. Vi är supernöjda med vårt nya tak och rekommenderar gärna företaget till andra.

Ulla K
Skrev om Göte Tak

Mycket bra bemötande från samtliga vad gäller Göte Tak. Total renovering av tak samt takfönster har skett hos oss till full belåtenhet.

Margareta M
Skrev om Göte Tak

Mycket nöjd. Tydliga offert, bra personal, bra bemötande. Bytt takpannor på Neptunigatan 28 i Falkenberg.

Villy E
Skrev om Göte Tak

Bara många++++++ Supernöjda! Slutar man att bli bättre så slutar man att vara bra. Tyvärr har jag inte något tips att ge.

Rogert S
Skrev om Göte Tak

Bra bemötande, klar och tydlig offertgenomgång, arbetet utfört enligt överenskommelse. Två jobb utförda, ny papp på garagetak samt byte till nya pannor på hustak med tillhörande underarbete . Nya rännor och stuprör . Som kund är jag mycket nöjd med arbetet ! Rogert Spjuth Halmstad den 18 juli 2023.

Mikael G
Skrev om Göte Tak

Snabba & effektiva, noggranna med att hålla rent å snyggt när arbetet utfördes.

Martin R
Skrev om Göte Tak

Snabb leverans, duktiga och effektiva hantverkare. Kanon!

Anders G
Skrev om Göte Tak

Jätte duktiga killar som jobbade Gjorde ett mycket bra arbete och städade och höll rent hela tiden

Oskar S
Skrev om Göte Tak

Totalt byte av tak. Tydlig specifikation vad vi kunde förvänta oss. Fast pris. Från beställning till färdigt tak på totalt tre veckor och då var allt städat, besiktigat och klart. Trevliga arbetare och arbetsledare. Synpunkter åtgärdades skyndsamt. Kan inte annat än att rekommendera Göte tak.

Liridon H
Skrev om Göte Tak

Bra och proffsigt bemötande, killarna som var här och bytte taket jobbade på bra och effektivt men också väldigt noggrant! Väldigt nöjda är vi med slutresultatet :)

Ari H
Skrev om Göte Tak

Vi ville byta tak, säljaren beskrev exakt vad som skulle bytas och hur det skulle gå till. Exakta tider, noggrann planering, de skötte precis allt och det gick snabbt. Från början till slut: 5 och en halv dag. Vi är mycket nöjda med arbetet.

Jimmy E
Skrev om Göte Tak

Mycket bra vad gäller bemötande, information,, planering och genomförande. Hade ingen förutfattad mening men företaget levde upp till vad de hade lovat. På det hela mycket gott. Arbetet handlade om att lägga nytt tak på småhus.

Carl-Johan T
Skrev om Göte Tak

Grymt bra jobbat! Har inget särskilt klag att tillägga

Arne Herbert I

Nytt tak; papp, läkt och pannor, samt plåtarbete. Snabbt utfört. Gott bemötande. Helt nöjda.

Ingemar B
Skrev om Göte Tak

Snabb leverans till ett fast pris. Arbetsledning och takläggare arbetar väldigt bra med ett utmärkt resultat.

Kristina B
Skrev om Göte Tak

Väldigt trevliga och tillmötesgående som gjorde ett bra arbete med vårt tak Vi är väldigt nöjda med allt

Joacim T
Skrev om Göte Tak

Göte tak var hos oss i mars 2022 och bytte tak. De gjorde ett riktigt bra jobb och visade alla ställen de var skador på råsponten innan byte. De var även flexibla med önskemål som uppkom under tiden de höll på. Kan varmt rekommendera Göte tak.

John Sigurd J

Mycket kompetenta byggarbetare.

Thomas Håkan K

Bra bötande o väldigt hjälpsam säljare. Dom som utförde arbetet var också trevliga o duktiga. Det blev några smågrejer som de va tvungna att åtgärda men det gjorde dom också utan problem, så jag blev nöjd i slutändan.

Christer H
Skrev om Göte Tak

Göte tak gjorde ett mycket bra jobb. Takläggaren var suveränt duktig och noggrann. Rekommenderas!

Göran B
Skrev om Göte Tak

Är mycket nöjd med takbytet. Arbetarna var väldigt duktiga och kunniga. De plockade även ner våra solceller och monterade även tillbaka dem, med väldigt bra noggrannhet. Materialet de har bytt till verkar vara det bästa som finns på marknaden.