Göteborg-Aröd

Göteborg-Aröd

Ring 031-58 03 80 www.bilprovningen.se
1.5

Bilprovningen arbetar för trygghet och säkerhet genom att erbjuda fordonsbesiktning, test- och provningstjänster samt rådgivning inom verksamhetsområdet. Du bokar lätt en passande besiktningstid på vår webbplats eller per telefon och kan också f�

6 omdömen om Göteborg-Aröd

Elin C
Skrev om Göteborg-Aröd

Besiktade min husvagn i våras. Personalen i tunghallen var riktigt trevliga. Jag hade mina 2 små barn med mig och det var inga problem. Jag kände mig säker på vägarna i somras efter dessa killar hade kollat igenom den.

Okke Y
Skrev om Göteborg-Aröd

Katastrof företag med otroligt otrevliga och okunnig personal. Sätter aldrig mer min fot där igen

Michael F
Skrev om Göteborg-Aröd

Mycket otrevlig bemötande och okunnig personal.

Amed Wael D
Skrev om Göteborg-Aröd

Sämsta stället i hela Göteborg. Gick in för att fråga om man kan byta färg på bilen efter omlackering. Kundbemötandet var sämre än sämst. De var otrevliga, en person som jobbade där dissade mig helt när jag sa hej, han kollade på mig och gick förbi bara. De verkar inte bara vara otrevliga utan okuniga också. De kunde verkligen inte svara på vad som gäller trots att det e deras joo. Jag kommer inte besikta mina bilar hos dem å avråder er andra då min upplevlse var så dålig att min dag förstördes.

Peter H
Skrev om Göteborg-Aröd

Var inne med min fars släpvagn igår 10/5-14. Fick riktigt uselt bemötande från personalen. Dom har nog inte förstått att dom har ett serviceinriktat jobb mot kunder som idag har egna val vart man vill besiktiga sina fordon. Det blev första och sista gången jag åkte till Bilprovningen i Aröd.

Stefan J
Skrev om Göteborg-Aröd

Jag kom 9 minuter försent av misstag för att jag skrivit upp fel tid. Då var jag tvungen att prtata med en av teknikerna för att se om de kunde ta sig an bilen. Nix, det var kalla handen direkt. Jag får körförbud imorgon tack vare detta. Riktigt sunkigt bemötande av Bilprovningen i Aröd på Hisingen. Dock fick jag ny tid direkt till dagen efter via centrala bokningen. Det blir en nolla i betyg för dåligt bemötande.