Göteborg Laddbox AB

Göteborg Laddbox AB

goteborgladdbox.se
  • BadgeTwoYears

Varmt välkommen till Göteborg Laddbox AB Vi installerar marknadsledande laddboxar utav högsta kvalitet i Göteborgsområdet. Våra certifierade elektriker är lyhörda inför just dina speciella önskemål som kund och utför proffsiga installationer till ett fast pris till både privatperson, BRF och företag. Kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot en grönare framtid.

39 omdömen om Göteborg Laddbox AB

Elin R
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snabbt och smidigt! Laddboxen var snabbt på plats och fungerar bra.

Fredrik B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Trevligt bemötande, enkel att ha kontakt med, pålitlig!

Pia H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Super Proffesjonell bemötande , punktlig och väldigt kunnig. Kan verkligen rekommendera Göteborg Laddbox AB.

Elisabeth N
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Kunnig, professionell och bra support! Lyhörd för våra önskemål och kom med egna förslag på lösningar. Supernöjda!

Andreas L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Är väldigt nöjd med kommunikationen och installationen. Hjalmar var personlig, tydlig, serviceinriktad och ärlig från första kontakt till färdiginstallation. Kan verkligen rekommendera Göteborg Laddbox. Hittade dom när jag prisjämförde då de var billigast, men så här i efterhand hade jag valt dom även fast dom inte varit billigast.

Göteborg Laddbox AB gillar detta
Anders J
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Trevligt och proffsigt bemötande , snabbt och väl utfört arbete. Finns inget att klaga på . Rekommenderas .

André O
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Dom fick jobbet gjort som jag ville ha det och var mycket hjälpsamma under konsultationen. Kommer att anlitas igen vid behov.

Reijo K
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Montering gick snabbare än förväntat Jag är mycket nöjd..Dawn laddbox kan.jag rekommendera.

Svar från Göteborg Laddbox AB

Härligt att du är nöjd Reijo, tack för omdömet :)

Ola W
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Proffsig installation, Mycket nöjd med allt.

Svar från Göteborg Laddbox AB

Det glädjer oss att höra du är nöjd Ola! Tack för omdömet :)

Hampus Nils Gottfrid E
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Gött snack, lätt att få tag på och kunnig. Tålmodig med mina dumma frågor, och installationen gick snabbt och blev snyggt!

Svar från Göteborg Laddbox AB

Härligt att du är nöjd Hampus! Det finns inga dumma frågor och det är bara att lyfta luren ifall det är några mer funderingar :)

Ramona O
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Trevlig bemötande och hjälpsam!

Svar från Göteborg Laddbox AB

Härligt att du är nöjd Ramona! Tack för det fina omdömet :)

Fulvio S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Trevlig bemötande, bra och tydlig information och snabbt och snyggt installerat.

Svar från Göteborg Laddbox AB

Trevligt att du är nöjd Fulvio! Tack för omdömet :)

Petter H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Superenkelt och smidigt. Hjalmar löste mina problem med ett leende och han är en verklig person som går att få tag i. Rekommenderar starkt

Mikael K
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Vi fick tidigt en personlig kontakt, någon att fysiskt prata med när man har många frågor. Jobbet utfördes snabbt och korrekt enligt offerten. Det var städat och klart när vi kom hem, -bara att börja ladda.

Fatma G
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket nöjd. Han är enormt duktig och jobbar sitt jobb som skall. Jag rekomenderar honom stark.

Ali K
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Jag rekommenderar alltid väldigt snälla och trevliga killar svarar alltid i telefon även på lördagar jag är jättenöjd ✅✅✅✅

Jan-Olof A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Installation av laddbox. Mycket trevligt bemötande och utförande.

kalle m
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Jag fick väldigt gott intryck av Hjalmar som installerade en ny laddbox samt fixade till elskåpet. Kablarna sitter rakt och snyggt på väggarna tillsammans med laddboxen!

Jim K
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hjalmar hjälpte föredömligt till under hela processen från planering, konstruktion och installation av elladdaren till bilen. Han gav förslag på lösningar för de speciella förutsättningar som råder på platsen. Professionellt bemötande som fullföljdes med möjligheten att ladda elbilen. Rekommenderas starkt.

Michael S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Bra service och snabba svar. Hjalmar installerade en zaptec go och lastbalanseringen i vår sommarstuga. Kunnig och lösningsfokuserad.

Andres A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Bra priser och grym service. Killen visste vad han gjorde och har varit mycket hjälpsam på vägen. Rekommenderars varmt.

Per C
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Laddbox installerad januari 2024. Mycket nöjd med kommunikationen, bemötandet, installationen och slutresultatet. Hjalmar var flexibel och lyhörd för mina önskemål kring kabeldragning och placering av laddbox. Bra att bolla med för att hitta den bästa lösningen!

Anders B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Väldigt gott bemötande och framförallt snabba återkopplingar vilket jag uppskattar mycket. Tog sig tid och förklarade det som behövdes. Kan varmt rekommendera denna firma.

Nicolas R
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snabb och oproblematisk instllation. Det tog två dagar från att boxen beställdes till att den var på plats.

Fredrik F
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket nöjd! Snabbt svar på mina frågor och bra kontakt. Var snabbt på plats. Många ++++ också för ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Jag kan definitivt rekommendera Göteborg Laddbox. Mvh, Fredrik

Anders L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Väldigt trevligt bemötande av montören som på ett enkelt sätt förklarade hur arbetsgången skulle gå till. Ett snyggt montage. Allt har fungerat väldigt bra.

Pehr S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Fick en offert som fakturan helt motsvarade. Dessutom uppföljningssamtal om prestandan på laddboxen. När vi berättade att det var en avvikelse på laddboxen så åtgärdades detta omgående. Väldigt nöjd kund!

Jonas C
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Fick min laddbox installerad. Väldigt trevligt bemötande och ett väl utfört arbete.

Jonas H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Installatören var noggrann, snabb och enkel att ha och göra med. Högsta kvalitet och bra på att följa upp efter Instalkation efter montage. Bra koll på fasbalansering, personskydd och optimering då min anläggning låg på gränsen för att klara ”2st laddstolpar” Tack Hjalmar, som installerade hos oss. 👍 //Hamrén

Philip E
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Professionell firma, han är enkel (i bra bemärkelse) att ha att göra med. De håller vad vi kommit överens om och har gjort ett bra jobb hos oss! Inga konstigheter

Jacob L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Jag kontaktade Göteborg Laddbox AB och fick snabb hjälp med mitt ärende. Allting har fungerat bra och är det något som strular så har dom grym service! Rekommenderar verkligen Göteborg Laddbox AB!

Stefan B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Professionellt bemötande, snabb smidig och prisvärd installation! Riktigt snygg specialanpassad lösning för vårt hus Utmärkt överlämning och uppstart!

Roger H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

En trevlig entreprenör som var väldigt kunnig,.

Jacob L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket proffsigt bemötande! Ansvarstagande när ett litet problem uppstod några månader efter installation. Rekommenderas varmt!

Fredrik B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hej, Jag kan varmt rekommendera Göteborg Laddbox AB. Allt fungerade mycket bra vid installation och och fått snabb hjälp med de frågor som har dykt upp.

Sebastian L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hade en krånglig installation (från central till önskad plats på laddbox) som Göteborg Laddbox löste på plats. Snygg och snabb installation trots omständigheterna.

Peter A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Installerade en Change Amps laddbox snabbt och effektivt enligt överenskommen tid och kostnad.

Andreas A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Superb service och otroligt serviceminded kille var på plats. Tror hans namn var Hjalmar! Allt funkar som det ska och även otroligt roligt att se allt svart på vitt m d den kompletta appen

Svar från Göteborg Laddbox AB

Tack för det fina omdömet Andreas :)

Daniel O
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Kanon killar bra jobb snabbt utfört. Rekommenderas starkt.

Svar från Göteborg Laddbox AB

Tack för det fina omdömet Daniel :)