Göteborg Laddbox AB

Göteborg Laddbox AB

goteborgladdbox.se
  • BadgeTwoYears

Varmt välkommen till Göteborg Laddbox AB Vi installerar marknadsledande laddboxar utav högsta kvalitet i Göteborgsområdet. Våra certifierade elektriker är lyhörda inför just dina speciella önskemål som kund och utför proffsiga installationer till ett fast pris till både privatperson, BRF och företag. Kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot en grönare framtid.

88 omdömen om Göteborg Laddbox AB

Ashwin B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Pros: Smooth, fast and quick installation of laddbox. Got the installation done in 2 days. Very good experience with the technician who came for installation. Only the price seems to be a little higher than comparing to other but marginally.

Rohan D
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Väldigt vänliga, hjälpsamma och pedagogiska.

Christian Z
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Högkvalitativ och personlig hjälp från första kontakt till installation! Hjalmar var en riktig guldstjärna. Anpassade sig efter mina tider, väldigt kunnig och förklarade skillnaden mellan alla laddare i detalj. En stor hjälp i denna djungel av laddboxar. Han förklarade även hur appen fungerade och hjälpte mig sätta upp den på bästa sätt. Rekommenderar honom starkt om ni ska installera laddbox!

Lennart S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Bra och professionellt bemötande. Lyhörd för mina frågor och vad jag behövde. Snabb leverans och bra installation. Rekommenderas varmt!

Lorraine H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Jag fick enastående service vid installationen av min laddbox. Från första kontakten till färdigt arbete var allt smidigt och professionellt. Hjälmar var punktlig, kunnig och förklarade allt noggrant. Installationen gick snabbt och störde inte min vardag. Hela teamet, från kundtjänst till tekniker, var vänliga och hjälpsamma. Detta var en av mina bästa serviceupplevelser någonsin. Rekommenderar starkt deras tjänster!

Christer W
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snabb och professionell installation, bra dialog med installatören.

Sascha D
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Kanonupplevelse från början till slut när jag beställde en laddbox från detta företag. Snabb leverans och snygg installation. Montören tog sig tid att göra det där lilla extra vilket jag uppskattar. Rekommenderas!

Martin S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

18 timmar efter första kontakt satt laddboxen på plats, snabb och lyhörd service från den trevlige montören - helnöjd

Peter S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

En mycket bra och trygg installation av laddbox. Jag fick en klar bild av vad kostnaden skulle hamna på. Min starkaste rekommendation!

Henrik E
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Fantastiskt snabbt och smidigt! Rekommenderas om du behöver en laddbox!👍

John O
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hur bra som helst!! Enkelt, smidigt och väldigt lyhörda på egna önskemål gällande installationen! Rekommenderas varmt!

Michael E
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Väldigt bra komplett lösning. Hjalmar är väldigt kundfokuserad. Lyssnade till våra behov, gav alternativ och hittade en bättre placeringsalternativ för laddboxen. Jobbar snabbt och snyggt. Väldigt nöjd med resultatet. Min Laddbox funkar klockrent och på en bra plats vid huset. Kan rekommenderar.

Raymond A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snabb service o trevlig kille.

Anna Josefin H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Göteborg laddbox kunde med kort varsel installera en laddbox hos mig. De var lätta att kommunicera med och mycket pålitliga. Installationen gick på några timmar och vad jag kan bedöma gjordes den mycket professionellt. De höll vad de lovade, var hjälpsamma och trevliga att ha att göra med.

Amir H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Världsklass avseende alla möjliga parametrar. Kontaktade Hjalmar på Göteborgs laddbox efter att en annan känd aktör inte dök upp på bestämd tid för att installera laddbox. Hjalmar fixade installationen samma dag som jag kontaktade honom och gjorde ett utomordentligt arbete. Lätt att ha med att göra och hade bra idéer kring monteringen. Kan bara rekommenderas!

Masoud K
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket nöjd! Snabbt och bra service av fantastiskt hjälpsama Hjalmar. Tack.

Ingela S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snygg montering av laddstolpen ! Övrig montering o installation helt perfekt ! Dessutom mycket trevligt bemötande ! Rekommenderas !

Ulf W
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Otroligt snabb och smidig leverans av lastbalansering till min befintliga laddbox. Mycket bra service!

Adam H

Bra bemötande, bra leverans Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvb

Johan B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket bra service. Svarade direkt när jag ringde. Försökte direkt hitta en lucka, i sitt troligtvis späckade schema. Hörde av dig ngr minuter innan utsatt tid och dök upp exakt på den bokade tiden. Proffsig, snabb och kunnig. Hörde av sig efteråt för att kolla så allt funkar. Kan varmt rekommendera detta företag.

Per J
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Ringde och beställde en Zaptec laddbox på Måndagen och på Onsdagen var den installerad! Mycket nöjd! Kan rekommendera Göteborg Laddbox!

Robert G
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Ibland hittar man företag som verkligen bara funkar. Man ringer, ställer massa frågor, får svar, beställer en laddbox. Tre dagar senare sitter den på väggen och laddar bilen, dessutom blev det en väldigt snygg och prydlig installation. Jag kan verkligen rekommendera Göteborg Laddbox - ett proffs som sticker ut i djungeln av installatörer helt enkelt. 👍

Svar från Göteborg Laddbox AB

Tack för ditt fina omdöme Robert :)

Tome J
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Ett proffsigt utfört arbete helt enligt avtalat. Men framförallt underbart trevliga människor att ha med att göra. Tack än en gång Göteborg laddbox.

Alexander S
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket bra och hjälpsam. Han löste allt själv

Johan A

Patrick N
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hjalmar på Göteborg Laddbox AB är mycket trevlig och lätt att ha och göra med. Han ordnade till med snabb, snygg och korrekt montering av min Zaptec GO!

Karl-Johan N
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket bra installatör, bra kvalitet på installation och proffsigt utfört! 😊

Mattias L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Riktigt bra upplevelse. Hjalmar löste installationen snabbt och snyggt när jag var borta på jobb. Guidade till och med flickvännen runt så hon kunde öppna p1 porten då jag missat det. Dessutom väldigt trevlig. Fem av fem 👌🏼

Svante B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Vi fick snabbt och f.f.a. bra bemötande. Ordnade grävningsarbete till acceptabel kostnad. Färdigställt inom rimlig tid och resultatet svarade mot förväntningarna. Göteborg Laddbox AB gav oss, på ett trevligt sätt, värde för pengarna.

Berner L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Det blir maxpoäng med flera plus (+). Snabb respons på min kontaktfråga och mycket bra diskussion av alternativ, med detaljerade prisuppgifter på SMS. Mycket tillmötesgående när det gäller installationstid. Redan dagen efter var boxen på plats. Installationen gick snabbt och gjordes mycket professionellt. Det var uppenbart att Hjalmar kunde sin sak. Dold ledningsdragning och noggrann uppsättning av box. Bra och personlig kommunikation,. Precis som man önskar när man anlitar hantverkare. Jag kommer att rekommendera Hjalmar till alla mina vänner och bekanta som skall installera laddbox.

Ola A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Trevligt bemötande och proffsigt arbete där all sladdragning doldes hela vägen.

Anders J
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hjalmar som hjlpte oss var mycket kunnig. Han gick oss till mötes fullt ut med våra önskemål om var boxen kunde sitta och var sladdragningen helst skulle. Dessutom väldigt tillmötesgående kring tidpunkt nära i tiden. Rekomennderas!

Mikael J
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snabb återkoppling Väldigt serviceminded Bra och snygg installation Levererade med kort varsel

Björn H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Vi köpte 2 Easee Charge Lite inkl. montering. Vi fick bra råd och vägledning av företaget. Bemötande på bästa sätt och snabb lösning på ett oväntat problem, då det inte fanns tillräcklig kapacitet framdraget till det friliggande garaget. Höga förväntningar infriades med råge.

Christian U
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hjalmar är lättillgänglig och serviceminded. Han hjälpte mig med kort varsel och löste installationen snyggare än vad som först planerats. Kan verkligen rekommendera Hjalmar!

Stefan P
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Väldigt trevliga och tillmötesgående. Lite dyrare än vad jag tänkt dock men som sagt väldigt nöjd

Henrik A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Smidig och snabb installation och trevlig installatör :-) Hjalmar installerade en DEFA laddbox hos oss

Yousef P
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Han görde mycke bra sitt job.dem är best

Torkel D
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Mycket lösningsorienterad och snabb respons Mycket nöjd

Robert K
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Trevlig kille och installationen gick snabbt och smidigt.

Patrik K
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hjalmar är oerhört trevlig å inte som andra hantverkare dryg. Jag kommer anlita han mer och redan rekommenderat för alla jag känner i Hjuvik bla........................

Åsa D
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Göteborg Laddbox hjälpte oss att installera en laddbox i vår carport till vår nya elbil. De gjorde en väldigt snygg installation på fasaden och vi upplevde Göteborg Laddbox som mycket kunniga och de hade ett väldigt trevligt bemötande. En helt igenom positiv upplevelse!

Jonas L
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snabb installation, jättetrevligt bemötande och proffsigt gjort. Rekommenderas starkt!

Mohammad M
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Hjälmar är en supertrevlig, noggrant och kompetent tekniker, rekommenderas starkt.

Rikard B
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Jag vill ge Göteborg Laddbox AB mina bästa rekommendationer. Allt blev super hos oss och vi är väldigt nöjda !

Jesper H
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Bra och tydlig kommunikation och snabbt utförd installation.

Gerry A
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Installatör mycket kunnig och väldigt trevlig. Mina förväntningar blev helt uppfyllda. Jag har ju inte använt laddboxen ännu eftersom elbilen kommer att levereras senare under maj månad. Köpte en laddbox pluss installation av denna.

Per M
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Smidigt, snabbt, bra service och användarvänliga appar

Jonathan M
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Fantastiskt bra service. Proffsig, trevlig och lätt tillgänglig. Mycket nöjd och rekommenderar

Elin R
Skrev om Göteborg Laddbox AB

Snabbt och smidigt! Laddboxen var snabbt på plats och fungerar bra.