Göteborg Mark & Bygg AB

Vår affärsidé är enkel, genom att utföra våra arbeten med en hög kvalité får vi nöjda kunder. Vår erfarenhet och kompetens är er trygghet.

Så vad gör vi?

Vårt företag är specialiserat på dränering, markarbeten och asfaltering. Vi arbetar både gentemot privatpersoner, företag och föreningar. Vår personal har en mångårig erfarenhet inom branschen med b.la. arbete på företag som NCC, Svevia och TM Bygg samt för privata kunder med exempelvis markarbeten på tomter och dräneringar. Vi arbetar även med byggnation av altaner och taksättning. Allt för att kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning.

Arbeten vi utför:
- Dränering
- Stenläggning ex. kantsten, plattor m.m.
- Schakt
- Asfaltering ex. gator (kör- och gångbanor), garageinfarter m.m.
- Återställningsarbete av trädgård efter dränering
- Fuktmätning
- Kameraundersökning av dränering- och avloppsrör
- Altaner
- Tak

Hör gärna av er för en kostnadsfri offert!

Tel: 0702-005051
Mejl: info@gbgmarkbygg.se

Läs vad 6 kunder tycker om Göteborg Mark & Bygg AB 2

2021-06-21
    Är så nöjd!
    Anställde firman för en dränering i vårt hus.
    Arbetet var väl planerad och snabbt slutfört.
    Dom kom åt ett stuprör med grävmaskin vilket ersatts innan jag hann reagera på det.
    Fick frågan varge dag om allting var ok.
    Kan starkt rekomendera. (Är extremt kräsen!)
    //Louise
    Härligt att ni är nöjda! Tack för ett fint omdöme 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
  • Anette Elisabeth E
    skrev om Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-06-04
    Vi anlitade denna firma för utgrävning och ny stenläggning samt asfaltering framför vår villa. Arbetet dem utförde var mycket bra, noggrant gjort och dem var serviceinriktade och lyhörda för våra önskemål. Firman skötte all logistik och planering. Vi hade fast pris med god översikt på alla kostnader. Vi rekommenderar dem varmt då vi är jättenöjda med resultatet!👍
    Tack Anette för ett fint omdöme! 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-05-11
    superbra jobb, noggranna, höll sig till offerten, kommer defensivt anlita dom igen.
    Tack för fint omdöme! Roligt att ni är nöjda 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-03-24
    Adriatik med team dränerade runt mitt hus samt planade min trädgård. Jobbet utfördes noggrant, effektivt med ett kanonresultat. Dem lyssnade på mina önskemål och tog inga genvägar. Roligt när man lyckats anlita duktiga yrkesmän.

Kommer definitivt anlita denna firma för framtida jobb!
    Tack för en fin kommentar! Roligt att du blev nöjd med jobbet hos er. Göteborg Mark & Bygg AB
  • Magnus P
    skrev om Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-01-21
    Vi anlitar Göteborgs Mark & Bygg för mark och dräneringsarbeten.

Slutkunderna blir alltid nöjda och det finns en god kommunikation och lyhördhet samt ett stor hängivenhet genom hela arbetet, något vi och våra kunder uppskattar.
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete! Göteborg Mark & Bygg AB
  • 2021-01-20
    Asfaltering av ytor vid garage och garageinfarter. Arbetet utfördes mkt bra. Dialog med företaget var mkt bra och lätt att få tag i när vi hade frågor.
    Uppfyllde verkligen förväntningarna.
    Mer asfaltering inom vårt område kommer att diskuteras under 2021