Göteborg Mark & Bygg AB

Vår affärsidé är enkel, genom att utföra våra arbeten med en hög kvalité får vi nöjda kunder. Vår erfarenhet och kompetens är er trygghet.

Så vad gör vi?

Vårt företag är specialiserat på dränering, markarbeten och asfaltering. Vi arbetar både gentemot privatpersoner, företag och föreningar. Vår personal har en mångårig erfarenhet inom branschen med b.la. arbete på företag som NCC, Svevia och TM Bygg samt för privata kunder med exempelvis markarbeten på tomter och dräneringar. Vi arbetar även med byggnation av altaner och taksättning. Allt för att kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning.

Arbeten vi utför:
- Dränering
- Stenläggning ex. kantsten, plattor m.m.
- Schakt
- Asfaltering ex. gator (kör- och gångbanor), garageinfarter m.m.
- Återställningsarbete av trädgård efter dränering
- Fuktmätning
- Kameraundersökning av dränering- och avloppsrör
- Altaner
- Tak

Hör gärna av er för en kostnadsfri offert!

Tel: 0702-005051
Mejl: info@gbgmarkbygg.se

Läs vad 22 kunder tycker om Göteborg Mark & Bygg AB 2

2022-10-27 Insamlad av företaget
    De ställde upp snabbt för ett jobb på min altan, blev väldigt nöjda med jobbet och blev väl bemötta när vi hade frågor om fakturan.
    Starkt rekommenderas.
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Har anlitat Göteborg Mark&Bygg för ett dränerings- och isolerings jobb av ett 70-tals hus. Det var väldigt enkelt att prata med Adriatik före projektstarten, han beskrev i detalj hur jobbet skulle utföras. Han löste all utmaningar med bravur. Killarna som gjorde jobbet var trevliga och hade en dialog kring vad de gjorde. Slutligen vill jag säga att de städade efter sig så man kan knappt se att hela tomten runt huset var uppgrävd. Rekommenderar verkligen detta företag till denna typ av jobb.
    Tack så mycket Kenneth för ditt mycket fina omdöme! Roligt att höra att ni blev nöjda. :) Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Vi dränerade runt huset och är jättenöjda med Göteborg Mark & Bygg, väldigt professionella i både bemötande och utförande. Rekommenderas starkt!
    Tack för ett toppen omdöme Hanna! :) Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-09-11 Insamlad av företaget
    Lyhörda och noggranna.
    Väldigt bra bemötande från första till sista dagen. Kan absolut rekommendera!
    Tack för ett fint omdöme Ivan! Roligt att ni är nöjda med dräneringen. :) Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-08-07 Insamlad av företaget
    Hjälpsamt, seriöst, kunnigt och lyhört bemötande. Proffsigt utfört arbete som omfattade grovplanering av trädgård, anläggning av dike, häck, gräsmatta, grusgång, plattsättning, bygge av altan och pergola samt asfaltering av uppfart. Perfekt resultat, jag är jättenöjd och rekommenderar verkligen detta företag!
    Tack för ett fint omdöme Marie! Det var ett roligt jobb att göra och kul att ni blev nöjda med resultatet 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    Jobbet var utgrävning, altanbygge och stenläggning. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevlig kontakt och bemötande, men kommunikationen/informationen kunde varit bättre, så att vi hade vetat vilka dagar de skulle komma till oss.
    Härligt att ni blev nöjda med resultatet 👍 Som sagt hade vi tillfälliga problem med våra mobilabonnemang. Så vi förstår att kommunikationen kan ha blivit lidande under den perioden. Göteborg Mark & Bygg AB
  • Gashishuang S
    2022-07-12 Insamlad av företaget
    Företaget har byggt om min mur runt gräsmattan.
    De killarna är riktigt duktiga och flitiga! De håller arbetestid som de lovade! Jobbar snabbt och noggrannt! Resultat blir jättefint och jag är supernöjd! Rekommendera absolut!
    Stacy
    Tack så mycket Stacy! Roligt att ni är nöjda med er nya mur 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Vi kan varmt rekommendera Göteborg Mark & Bygg AB!
    De har varit mycket lyhörda och kompetenta under hela resans gång, stor kunskap av markplanering, plattsättning, murbygge samt asfaltering. Kommunikationen har fungerat felfritt och de har varit noggranna med att hålla fint på arbetsplatsen.
    Tack för de fina orden. Härligt att ni är nöjda :) Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Glad att det var den här firman jag anlitade för dränering av huset samt iordningställande av en slänt intill. Proffsigt jobb från början till slut. Bra bemötande och kommunikation vilket gav en trygghet genom hela processen. Rekommenderas verkligen.
    Annika
    Tack för fint omdöme Annika! Roligt att höra att ni är nöjda med dräneringen. Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Bland det proffsigaste jag har upplevt i entreprenörväg! Beställde arbete med att anlägga en stentrappa, en ny entré i sten och lite småfix. Arbetet blev jättefint! Lite fel mått på något ställe som man inte hade tänkt på, men tack vare att entreprenören var så lösningsorienterad så löste man även det på ett jättebra sätt!
    Arbetsledare Adriatik var oerhört noga med att det kändes bra för oss som kund. Ända från start till mål. Vi skrev ett avtal som jag själv utformade. Kändes tryggt och proffsigt hela vägen!
    Jag jobbar i en bransch där man dagligen är i kontakt med hantverkare av alla dess slag och detta är bland det proffsigaste jag har upplevt från en entreprenör. Det säger en hel del. Väldigt nöjd!
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Härligt att ni är nöjda med jobbet :) Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Använde Göteborg Mark&Bygg för att bygga 2 trappor i sten samt lägga marksten på 50 kvm.

+ Seriös offert. Kom ut på plats och gick igenom önskat arbete
    + Efter lämnad offert. Kom ut på plats för att säkerställa samsyn
    + Efter avslutat jobb så träffades vi på plats och gick igenom
    avslutat arbete.

+ Adriatik kom med ideer och tips. Förslag som lyfte projektet,
    och minskade kosten.
    + Vi hade en försening på sten till trappan. Adriatik var snabb på
    ringa upp och informera, samt justera arbetsordning för att
    hålla tidplan.

+ Fantastiskt genomfört arbete -> Otroligt snyggt genomfört
    + Tidsplan följdes till 100%
    + Offert matchade slutresultat samt kost.
    + De städade och snyggade till efter varje dag.

Rekommenderar Göteborg Mark&Bygg.
    Tack för ett jätte fint omdöme! Roligt att ni är nöjda :) Göteborg Mark & Bygg AB
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Väldigt väl utfört arbete när de grusade om vår uppfart. Bra dialog och leverans. Vi är väldigt nöjda. Rekommenderas!
    Härligt att ni är nöjda. Tack för omdömet! Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-12-30 Insamlad av företaget
    Anlitade Göteborg Mark & Bygg AB för att bygga mur, sätta plattor samt asfaltering hemma hos oss. Vi fick ett bra första intryck, de arbetade mycket effektivt samt var lyhörde gentemot våra önskemål. Kan verkligen rekommendera detta företag!
    Tack för ett toppen omdöme Sara! Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Göteborg Mark & Bygg AB breddade vår garageuppfart och byggde en ny mur. Ett mycket professionellt arbete och väldigt lyhörda för våra önskemål. Arbetade mycket effektivt. Rekommenderas!
    Vad härligt att ni blev nöjda med jobbet hos er! Tack för ett fint omdöme :) Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Rekommenderar starkt dessa grabbar.
    Bra bemötande från första kontakt.

Vi kände oss delaktiga i varje moment, stöte dem på hinder så löste dem det direkt. Vi blev hela tiden informerade vad som sker.

Markarbete kan dessa grabbar verkligen.
    👍 upp till er.
    Vi är jätte nöjda med vår entré och framsida.
    Stenarna passar så bra till huset.
    Tack så mycket Nick! Roligt att ni är nöjda med jobbet. Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Göteborg Mark & Bygg för dränering. Vi har känts oss oerhört nöjda och trygga hela vägen. De har kommunicerat och varit tydliga samt hjälpsamma och effektiva.

Exempel på detta:

• Bra första intryck och seriös offert
    • Platsbesök ytterligare en gång för att mäta om löpmeter runt tomten
    • Håller sig inom tidsramen
    • Informerar om arbetet under gången
    • Städar tomten, åtgärdar alla eventuella skador och hjälpt till med övrigt så som ner- och uppmontering av trappa utan extra kostnad
    • Just i vårt fall blev offerften något dyrare men det på grund utav nödvändigt extra arbete med byte av brunn. I detta läge sol uppkom fanns kommunikation hela vägen och vi fick en bra och inte så kostsam lösning
    Tack för ett toppen omdöme! Roligt att ni blev nöjda 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-06-21 Insamlad av företaget
    Är så nöjd!
    Anställde firman för en dränering i vårt hus.
    Arbetet var väl planerad och snabbt slutfört.
    Dom kom åt ett stuprör med grävmaskin vilket ersatts innan jag hann reagera på det.
    Fick frågan varge dag om allting var ok.
    Kan starkt rekomendera. (Är extremt kräsen!)
    //Louise
    Härligt att ni är nöjda! Tack för ett fint omdöme 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
  • Anette Elisabeth E
    2021-06-04 Spontant omdöme
    Vi anlitade denna firma för utgrävning och ny stenläggning samt asfaltering framför vår villa. Arbetet dem utförde var mycket bra, noggrant gjort och dem var serviceinriktade och lyhörda för våra önskemål. Firman skötte all logistik och planering. Vi hade fast pris med god översikt på alla kostnader. Vi rekommenderar dem varmt då vi är jättenöjda med resultatet!👍
    Tack Anette för ett fint omdöme! 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-05-11 Insamlad av företaget
    superbra jobb, noggranna, höll sig till offerten, kommer defensivt anlita dom igen.
    Tack för fint omdöme! Roligt att ni är nöjda 😊 Göteborg Mark & Bygg AB
    2021-03-24 Spontant omdöme
    Adriatik med team dränerade runt mitt hus samt planade min trädgård. Jobbet utfördes noggrant, effektivt med ett kanonresultat. Dem lyssnade på mina önskemål och tog inga genvägar. Roligt när man lyckats anlita duktiga yrkesmän.

Kommer definitivt anlita denna firma för framtida jobb!
    Tack för en fin kommentar! Roligt att du blev nöjd med jobbet hos er. Göteborg Mark & Bygg AB
  • Magnus P
    2021-01-21 Insamlad av företaget
    Vi anlitar Göteborgs Mark & Bygg för mark och dräneringsarbeten.

Slutkunderna blir alltid nöjda och det finns en god kommunikation och lyhördhet samt ett stor hängivenhet genom hela arbetet, något vi och våra kunder uppskattar.
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete! Göteborg Mark & Bygg AB
  • 2021-01-20 Insamlad av företaget
    Asfaltering av ytor vid garage och garageinfarter. Arbetet utfördes mkt bra. Dialog med företaget var mkt bra och lätt att få tag i när vi hade frågor.
    Uppfyllde verkligen förväntningarna.
    Mer asfaltering inom vårt område kommer att diskuteras under 2021