GR Avloppsrensning AB

GR Avloppsrensning AB

Välkommen till GR Avloppsrensning!

Sedan 1992 har vi på GR Avsloppsrensning sett till att hålla rören rena. Med snabb service spolar och inspekterar vi dina rör. Vi ser till att finnas till hands för dig som privatperson, fastighetsförvaltare, fastighetsägare och villaägare. Med en stamspolning ser du till att spara pengar och öka värdet på fastigheten.

- Snabbt på plats med komplett utrustade bilar.
- Jour dygnet runt.
- Avancerad teknik.

Vi använder oss av kameror när vi inspekterar dina rör och efter slutfört arbete får du en slutgiltig rapport och även ett inlogg till din personliga sida. Där hittar du allt material om det arbete som utförts.

Läs vad 83 kunder tycker om GR Avloppsrensning AB 2

2021-06-12
    De jobbade effektivt och med hänsyn, dvs lämnade allt rent och snyggt efter sig.
    Hej Christian Tack för din bedömning på vårt utförda arbete i er bostad. MVH Rolf Privatpersoner
    2021-06-06
    Snabb återkoppling och hjälp, klev in genom dörren och satte igång med att rensa avloppet direkt, klara på 15-30 minuter. Gav även lite tips inför framtiden kan varmt rekommenderas, sjukt billigt också
    Tack Anders För din medverkan här på reco det hjälper oss mycket i vårt kvalitetsmål Privatpersoner
    2021-06-04
    Jag har använt mig av GR Avloppsrening ett antal gånger nu och är alltid lika nöjd med deras tjänster. Trevlig personal, serviceminded och löser de problem de kommit för.
    Rekommenderas!
    Tack Christian Tack för att du tog dej tiden att lämna ett omdöme här på reco. Privatpersoner
    2021-05-31
    Snabb och effektiv service, trevligt bemötande. Professionellt utfört jobb.
    Hej Lars Tack för din medverkan i i vårt kvalitetsarbete. MVH Privatpersoner
    2021-05-31
    Underhåll, spolning av avlopp i villa.
    Hej Maria Tack för att du tog dej tid att lämna ett omdömme här på Reco Privatpersoner
    2021-05-27
    Jag bor i en förening och den fungerar utmärkt
    Hej Lars Tack för att du tog dej tiden att svara här på Reco MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2021-05-27
    Vi spolade och filmade ett par av stammarna. Vi fick proffsig hjälp och råd genom hela processen.
    Hej Torbjörn Tack för din medverkan/bedömmning av vårt arbete här på reco. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • skrev om GR Avloppsrensning AB
    2021-04-30
    Kom en glad proffsig kille och fixade stoppet utan problem. Sjukt positiv upplevelse i en jobbig situation.
    Hej Mike Mycket trevligt att få lite feelback på våra utförda tjänster. MVH Rolf Pettersson GR Avloppsrensning AB
    2021-01-07
    Stamspolning 28 lgh. Vi är mkt nöjda med bemötande, utförande och allt annat.
    Hej Andreas Tack er medverkan här på reco och fina betyg på vårt utförda arbete i er förening. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2021-01-04
    Spolning av kökstam. Snabb respons, bra service och kompetent och trevlig personal.
    Tack Patrik för er medverkan att lämna en rekommendation här på reco. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2021-01-01
    Mycket trevligt bemötande vid bokning och av personal som utförde tjänsten.
    Vi beställde avloppsrensning, s k "villapaket".
    Tack Catherine För att du tog dej tid att lämna en rekommendation här på reco. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2020-12-31
    Efter en runda med offertintagning från 3 potentiella leverantörer valde föreningen GR som leverantör till vår stamspolning. Valet var logiskt på flera sätt ! Presentation i offerten, pris, kvalitetsarbete, snabba svar på våra frågor. Kort sagt pris/prestanda gjorde valet lätt.
    Arbetet genomfördes på ett proffsigt och snabbt sätt. Trevliga och kompetenta montörer som följde alla ”coronarutiner” som vi eftersökt. En effektiv och entreprenad som även de boende skriver under på.
    Peo Larsson
    Ordförande
    Brf Kopparbjörken
    Hej Peo Tack ert fina utlåtande på vår entreprenad i er Brf. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2020-12-31
    Avlopps Stopp i köket !
    Sökte på nätet i min närhet !
    Fann denna firma !
    Fick respons direkt och inplanerat åtgärd
    Snabbt åtgärdat ! Rensning och utredning till stoppet ! Bra jobbat uppfattades som noggrann !
    Trevliga killar !
    Hej Ingalill Stort tack för din medverkan här på reco och dom fina betygen. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2020-12-30
    Stamspolning i Brf. Bra bemötande av GR. Företaget är duktiga och levererar enl offert. Anlitar dem gärna igen.
    Hej Magnus Tack för er rekommendation. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2020-12-30
    Bra och renliga svenska killar med väldigt bra service. Tog av sig skorna och noga med att torka efter sig. Väldigt nöjd !
    Tack Åke För din medverkan att rekommendera oss här på reco. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2020-12-30
    GR Avlopprensning anlitades att stamspola i vår bostadsrättsföreningen. De är väldigt proffsiga och allt gick snabbt och väldigt trevlig personal. Inför offerten kom de också på besök och kollade för att kunna ge en rättvis bedömning. Offerterna stämde överensstämde med vad slutsumman blev sen. Kan starkt rekommendera de.
    Hej Maya Tack för din rekommendation här på reco gällande vår underhållsspolning i er förening. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2020-12-30
    Snabba och professionella när man sitter i skiten
    Tack Thomas Alltid roligt att hjälpa någon när man bokstavligen sitter i "skiten". MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2020-12-29
    Vi anlitade GR Avloppsränsning för stamspolning. Det var enkelt att anlita dem, och de var tillmötesgående och hjälpsamma. Arbetet utfördes professionellt och välplanerat, på utsatt tid.
    Tack Mikael För er rekommendation här på reco. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2020-12-29
    Utmärkt, smidigt, bra bemötande.
    Hej Dan Tack för den fina rekommendationen. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    Avloppsrening
    Bra bemött
    Bra rensat
    Mycket bra
    Hej Åke Toppen att du kunde besvara rekommendationen här på reco Mvh Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2020-12-28
    Smidigt och snabbt. Dock lite otydligt om vi själva inte ställde ”rätt” frågor.
    Hej Erik Tack för att du besvarade rekommendationen från reco och får jobba lite på vår otydlighet. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    Spolning av rör. Blev trevligt bemött. Allt var som förväntat
    Hej Anna Tack för att du valde att lämna en rekommendation här på reco. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
  • Madeleine F
    2020-12-28
    Snabb hjälp som löste problemet. Trevliga och kunniga.
    Hej Madeleine Tack för att du tog dej tiden att lämna en rekommendation här på Reco. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
  • LIZA H
    skrev om GR Avloppsrensning AB
    2020-09-11
    Det mest proffesionella företaget inom branschen.
    Trevligt bemötande och kunnig personal.
    Punktliga, arbetar snabbt och löser problemet med humana priser.
    Jag kan varmt rekommendera, ni kommer inte att bli besvikna.

/Liza Hartzell
    Hej Liza Tack för att tog dej tiden och bedömma vårt uppdrag hos dej. MVH Rolf Pettersson GR Avloppsrensning AB
    2020-08-07
    Trevliga i både telefon och ute på plats.
    Vanlig stamspolning i villa gick snabbt och smidigt.
    Tack Daniel för att du tog dej tid att lämna din upplevelse med vårt besök hos dej. MVH Privatpersoner
    2020-08-06
    De har hjälpt oss flera gånger då vi haft stopp i avloppet. De har kommit snabbt, jobbat proffsigt och förklarat problemet. Mycket nöjd! Bra service och vettigt pris.
    Hej Helena Tack för din fina rekommendation här på RECO. MVH Privatpersoner
    2020-06-06
    Spolat rören i huset, snabba, trevliga och ärliga !
    Hej Kalle Tack för ditt omdömme om vårt arbete hos dej . MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2020-06-04
    Snabb och effektiv service.Jättenöjd.
    Hej Mats Tack för att du tog dej tid att svara på RECO . MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2020-06-04
    Väldigt snabba när det behövdes!
    Bra service och rådgivning efter besök.

Bara att rekommendera.

//Angel
    Hej Angel Tack för att du lämnade ditt omdömme på våra utförda tjänster här på RECO MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
  • 2020-06-03
    Spolning av stammarna i huset. Dom är alltid trevliga och kommer snabbt. Jobbar snyggt.
    Hej Ann-Charlotte Tack för att ni tog er tiden och lämna ert omdömme på RECO alltid roligt att få ett kvitto på utförda tjänster. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • Eva O
    skrev om Bostadsrättsföreningar  en del av GR Avloppsrensning AB
    2020-04-05
    GR utförde stamspolning av 67 lägenheter.
    Hej Eva Tack för att du tog dej tiden att skriva en referens på reco. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2020-04-03
    Brf Mannekängen köpte en renspolning av hela systemet
    Vi har blivit trevligt bemötta både vid kontakter och under själva arbetet
    Vi förväntade oss naturligtvis ett bra resultat och goda kontakter och det fick vi
    Vi kan väl också framhålla att de hade en god planering och bra information till våra medlemmar
    Vi valde GR på rekommendation och det är något vi också kan göra
    / Björn Sabelström
    Hej Björn Tack för att du tog dej tiden att svara på reco hoppas vi får tillfälle att hjälpa er även i framtiden. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2020-04-03
    Mycket bra. Med snabb service. Gav ett stabilt intryck
    Hej Sven Åke Mycket trevligt att få lite feelback från våra utförda tjänster hos er. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2020-04-01
    Utmärkt service till rimligt pris. Vi anlitade GR för stamspolning i vår fastighet på 35 lägenheter eftersom de var de enda som ville komma och kolla på rören innan de tog på sig jobbet. Det gav ett seriöst intryck. Själva stamspolningen gjordes på en och samma dag och gick hur smidigt som helst. Ingen nedskräpning alls i lägenheterna och trevliga killar. Vi har bara gott att säga om GR!
    Hej Maria Tack för att ni tog er tid att svara på Reco och hoppas vi får tillfälla att hjälpa till även i framtiden. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • EMELIE C
    skrev om GR Avloppsrensning AB
    2020-03-31
    Så bra! Tekniker kom en halvtimme efter vi ringde, enkel bokning och tydligt pris, allt var klart en timme senare.
    Hej Emelie Tack för ditt fina omdömme på Reco MVH Rolf Pettersson GR Avloppsrensning AB
  • skrev om GR Avloppsrensning AB
    2019-12-06
    Bra avloppsservice.
    Trevlig kontakt
    Hej Jesper Tack för att du tog dej tiden att kommentera din upplevelse av vårt besök hos dej på RECO Rolf Pettersson I GR Avloppsrensning AB
    2019-11-15
    Vi fick direkt ett gott förtroende för GR Avloppsrening AB. Snabba svar. Bra information till de boende om avloppsrensningen. Omdömet från boende som var hemma sa alla att killarna som gjorde jobbet var så trevliga och serviceminded. Vi hade även bett om en filmning av avloppsrören efter spolningen och det kom inom kort efter avslutat arbete. Kan varmt rekommendera detta företag.
    Hej Rosemary Tack för att du tog dej tiden och svara på RECO det hjälper oss mycket i vårt kvalitets mål. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2019-11-10
    Avloppsspolning köksstam.
    Ringde upp och fick professionell hjälp och bokning.
    Själva arbetet på plats sköttes mycket professionellt.
    Hej Erik Man blir lite stolt att höra att vi sköter oss professionelt både på kontor och fält. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2019-11-10
    Alltid snabba på att komma och hjälpsamma och trevlig personal. Har löst mina problem med avloppet varje gång.
    Tack Marcus för att du tog dej tid och svara på denna RECO MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
  • Emma N
    2019-11-08
    Beställde stamspolning efter en misslyckad propplösning från ett annat bolag. Snabb respons, besök redan nästa dag, trevlig personal, bra priser! Skulle gärna anlita dem igen men hoppas att jag inte ska behöva :)
    Hej Emma Som sagt hoppas du får ett bekymmerfritt avlopp ett tag framöver. MVH Rolf Petterson Privatpersoner
    2019-11-08
    Problem med stopp i en golvbrunn i en dusch kunde mycket snabbt och effektivt avhjälpas av GR Avloppsrensning till ett på förhand överenskommet pris. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick.
    Tack Bengt Hoppas vi tillfälle att hjälpa er även i framtiden. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2019-11-08
    Upptäckte vid avloppsfilmning att det var stopp en bra bit utanför huset, avloppet behövde spolas och felsökas. Fick bra råd och service när jag bokade besök och det utfördes på bästa sätt trots att vissa komplikationer dök upp. Allt gick smidigt och teknikern på plats gjorde rent och snyggt efter sig. Toppklass!
    Tack Fredrik Ordning på våra gubbar med andra ord tack för att du tog dej tid att svara. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
  • Tom J
    Väl bemött i växeln.
    Den kvinnliga "ordermottagearen" lovade
    hjälp med avloppsrensningen nästa dag kl 08:00

Hjälpen kom på utlovad tid. Ovanligt måste jag säga...!

Kunnig man vid spolapparaturen.
    Problemet löst på en 1/2 timma

Vi är helnöjda
    Hej Tom Punklighet är en dygd tack för att du tog dej tid att svara på RECO Privatpersoner
    2019-11-08
    Snabbt och smidigt. De gjorde vad de skulle på utsatt tid. Mycket nöjd.
    Hej Eva Roligt att höra att du var nöjd med vårt arbete. Än en gång punklighet är viktigt likaså utförandet. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2019-11-08
    Allt fungerade bra. De kom när de skulle och levererade det som var överenskommet.
    Tack Eva för att du tog dej tiden att svara på RECO som kommer att hjälpa oss att uppnå målen att leverera som utlovat. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2019-11-08
    De spolade mina avloppsrör i min villa. De var väldigt proffsiga
    Hej Amanda Tack för din kommentar på RECO det hjälper oss så vi kan försöka vara lika proffsiga i framtiden. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
  • Karin K
    2019-11-08
    Snabb och proffsig hjälp av trevliga personer. Prisuppgift direkt vid bokning.
    Tack Karin för att du tog dej tid att svara på RECO det hjälper oss mycket i vårt arbete. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2019-11-06
    Vi beställde en underhållsspolning av våra avlopp i föreningen.
    Punktlighet, noggrannhet och ett trevligt bemötande från företaget. Vi är belåtna med hur arbetet genomfördes.
    Hej Kjell Alltid roligt att få lite respons på våra uppsatta mål hoppas vi även får tillfälle att hjälpa er i framtiden. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
    2019-09-18
    Avloppsrensning kök. Blev professionellt bemött och de var bra rakt igenom. Bättre än förväntningarna.
    Mycket bra jobbat av GR avloppsrensning AB.
    Hej Jan Tack för att du tog dej tid och skicka in ditt omdömme. MVH Rolf Pettersson Privatpersoner
    2019-09-18
    Akut rensning av badrums-brunn. Glatt bemött, snabb insats av trevlig personal.
    Tack Micke för att du tog dej tid och svara på RECO MVH Rolf Pettersson Privatpersoner